- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #11304 üzenetére
nem is írta, hogy outija van.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
zoltanz
nagyúr
válasz venember83 #11304 üzenetére
Nem közúti, MTB, bocs, és köszi.
Értem akkor mit javasolnál te, mondjuk pénz nem számít. (meg szeretnék állni)[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz venember83 #11309 üzenetére
Mondjuk főleg kerékpárúton használom itthon, és az Alpokban is főleg aszfalt útra kéne valami. Még annyi, elég egy kerékre is?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Fáraó
őstag
válasz venember83 #11269 üzenetére
Sztem minőségileg sokat javultak a Kelly's fullyk, de eléggé túl vannak árazva.
VIGYORRRGAZMUS.....
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11314 üzenetére
Klasszikus (nem félintegrált vagy integrált) ahead kormánycsapágyak terén tapasztalatok? Mit érdemes venni?
Chris King
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz venember83 #11314 üzenetére
Ebben az egyben tudok reménykedni én is, de akkor se jó brand építés, hogy ezeken a cuccokon is ott virít a Kelly's logó. Akarva akaratlanul párhuzamot von az ember és óckodik a Kelly's bringáktól - mint én is - hiába jók esetleg.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
zoltanz
nagyúr
válasz venember83 #11328 üzenetére
Igen meg veszélyesebb is, pl kiugorhat a elsőkerék ha a gyorsszorító maglazúl, pl tárcsaféknél.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #11328 üzenetére
biztos láttál valahol jó áron titán csavarokat, csak tudni kéne mekkorát vegyél
komolyra fordítva, hirtelen meg nem mondom, az tuti, hogy én raktam már fel kulacstartót 3-as és 4-es imbuszkulccsal is....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #11333 üzenetére
a tolómérő szerint 5-ös.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #11333 üzenetére
A mostani állapotánál csak nehezebb lesz, bár így nehéz használni Megnéztem gyorsan, a Konán ötös imbusszal lehet a kulacstartó csavarját állítani. Tudományosabban sajnos nem tudom lemérni, nincsen tolómérőm, mint rétisünnek, maximum grammpontosságú mérlegen tudom megmérni
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #11408 üzenetére
Amit múltkor linkeltem jobb (feltéve ha van). Egy pillanatra még én is elgondolkoztam rajta, a mostani alkatrészeimmel frankóra átépíthető lenne. Jobban járnék mint külön egy vázzal. De nem engedek a kísértésnek.
[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #11411 üzenetére
A Fox Float R? Nem vagyok annyira képben a fox tagokkal, hogy melyik mit tud.
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #11413 üzenetére
"De Maestro felhasználók szerint nincs nagy különbség pogózásban propedallal vagy propedal nélkül"
Ez érdekes, nekem propedállal nem pogozik egyáltalán, open meg pogózik, szerinem ez elég nagy különbség Egy olyan vázban amiben olyan a kialakítás, hogy openben sem pogozik a tag ott rendben van ez a kijelentés
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #11423 üzenetére
Ki kellene deríteni, ki gyártja a tagot, meg mik a tapasztalatok vele, de ez már inkább bikemag fórumban esélyes szerintem. Mondjuk a Giantről nehezen tudom elképzelni, hogy nagyot tévedjen. Hmm igaz a Specinek sikerült, amikor áttértek a saját gyártású rugóstagokra a fox helyett, vissza is tértek most már a foxhoz...
Elnézve ezt a Giantet egy telócsere és pöpec kis bicó kerekedik belőle, annál a kelly'snél még a nem propedalos taggal is fényévekkel jobb választás.
Nálam az X-fusion pl. nyilván nem egy rp23, de jól szuperál, pedig nem egy nagy név. Illetve pont most kezdtek el igyekezni felfelé, majd kiderül, hogy sikerül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #11426 üzenetére
Én olyat szereztem amire nyomtatni szoktak, sima átlátszó matrica. Nem olyan vékony, nem kopik, célnak megfelel. Kritikusabb helyeken ahol sarat+vizet kap ott könnyen feljön a sarka. Nekem az alsócső szinte végig van ragasztva (de minek), meg a fejcső a bowdennél.
Amúgy eladtad az epic-et? Milyen vázad van? Valahol lemaradtam
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz venember83 #11434 üzenetére
Kis gonosz
Miért nem hagyod meg neki a lehetőséget, hogy mégis a bicajban, vagy a rugózó teleszkópban találja meg az okot?Más: Te szoktál futni is. Szerinted 1 óra bicajozás 30 km/h-val megfelel-e fárasztás szempontjából 1 óra futásnak 12 km/h-val? Vagy inkább 15 km/h-s futásnak? Sík terep mindkettő.
(#11433) SOAD19: van akiknek elég egyetlen sebességfokozat. Egy felüljáró pár méter szintemelkedés, amin egy edzettebb bicajos lendületből felteker nagy áttétellel, és észre se veszi, hogy volt valami szintkülönbség...
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
válasz venember83 #11434 üzenetére
Én is "szeretlek"! Vazze, anno gyúrtam vagy 4 évet, úgyhogy az erőnlétem felől ne legyen szemernyi kétséged se.
De, az durva, hogy a kb. 3-4 km-re lévő melóhelyre való eljutás eléggé megterhel. Bár az is hozzátartozik, hogy sebesség fétisem van, megyek, mint a veszett. Csak hát nem versenybicaj ez.Ni csak milyen pofás egy cross : [link]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
szki
őstag
válasz venember83 #11436 üzenetére
Ja, én is így vagyok jelenleg az 1 órás bicaj-futás arányban. Jobban elfáradok a 12km/h-s futásban, mint a 30 km/h-s bicajozásban. De még nem vagyok gyakorlott futó.
Az óránként elégetett kalóriatáblázatok szerint viszont 15 km/h-s futás ér fel 30 km/h-s bicajjal.#11438) SOAD19 : A gyúrásnál másképp fejlődik a keringés, szív, tüdő, és az izmok. Konditermes edzéssel nem lehet jó bicajos állóképesség, és fordítva sem.
"A sebesség megöli az állóképességet, az állóképesség megöli a sebességet."[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz venember83 #11443 üzenetére
Azért ez a hegyimenő Cobo gyerek elég gizda felül, míg a combja tiszta hús. Testzsír aránya gondolom konvergál a nullához...
#11444 SOAD19 : 65 kg vagy? Akkor bizony a nehéz teleszkópos bicaj az oka
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #11443 üzenetére
Meg ne tessék megfeledkezni a pályabringásokról se, akik combkerületükkel hódítanak.
Jó, a pályabringások tényleg a korcsolyázókkal tartoznak egy kasztba.Persze, ott van helyből Armstrong is ellenpéldának, de a nagy átlagra igaz a kijelentésem.
De ugye a "traktorgumi" az nagyon visszaveszi a teljesítményt városi használat esetén (mondd, hogy igen, ez az utolsó mentsváram az állóképességem védelmében)?!
Traktorgumivan járok városban is, és a válaszom az, hogy nem igazán A végsebességet természetesen visszafogná, de azt esélyed nincsen elérni, tempós haladásnál ugyanakkora energiabefektetés mellett maximum 2-3 km/h-t vesztesz szerintem, mert a városi közlekedés az elindul-gyorsít-fékez-megáll folyamat körül forog. Így bár van hátránya, de szerintem csak minimálisan jön ki.Konkrétan én a mostani 2.25"-ös bütykös felületű terepkülsőkön gyorsabb vagyok aszfalton (terepen pedig főleg), mint a korábbi 1.75"-ös tökéletesen slick futófelületű félterep külsőkkel.
Abban egyetértünk, hogy városban is nagyon jól jön a teleszkóp, nem kellene merev villás bicaj.
Én egy merev karbonvillával is kiegyeznék[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
runner 125
nagyúr
válasz venember83 #11408 üzenetére
Ok, köszi nektek, akkor egyelőre elvetve ez is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
lorcsi
veterán
válasz venember83 #11480 üzenetére
remélem találok oylat mai nincs csomagolva, mert azt nem lehet hajlékonyság szerint ellenőrizni
-
lorcsi
veterán
válasz venember83 #11494 üzenetére
a gumikerék leszigetel szerintem
-
amargo
addikt
válasz venember83 #11494 üzenetére
Ez így, hogy jutott eszedbe?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Cathfaern
nagyúr
válasz venember83 #11494 üzenetére
Ha esik az eső, akkor te totál vizes vagy, a bicikli totál vizes a pedál totál vizes. Lábadról, pedálról csorog az víz a föld fele, ami ugyancsak vizes. Szerintem nagyjából mindegy a bicikli miből van ezek mellett, úgyis ezen az útvonalon haladna az áram, nem a biciklin keresztül.
dqdb:
-
szki
őstag
válasz venember83 #11494 üzenetére
Nincs jelentősége, mert úgyis elektromosan szigetelők a gumik. Azaz vélhetően így nem lesz annyira pozitív töltésű a bicaj váza, és a testünk, mint maga a föld. Persze azért kopár hegytetőn nem célszerű bicajozni viharfelhős, villámszórós időben. Ha a villám utat keres magának, akkor találni is fog, és nem érdekes, hogy elektromosan szigetelő, vagy jól vezető van az útjában..
Nekem komolyabb probléma, hogy gyakran tekerek el a 400 kV-os nagyfeszek alatt, és így feszültséget indukálnak bennem, illetve feltöltenek elektromosan. Ha épp feltöltődés után a bicaj valamely fém részéhez érek hozzá (pl. a kormányon), akkor elég kellemetlen áramütés ér. Szinte naponta megszívom...#11497) dqdb:
(#11498) Cathfaern : nem csak esős időben lehet villámot beszedni.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #11494 üzenetére
a válaszok alapján döntöd el, alu- vagy karbonvázas bicajt vegyél?
vagy már csak azt, hogy milyen időben melyikkel indulj útnak?
(#11500) szki: túlságosan tele vagy energiával
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #11538 üzenetére
"Hátránya, hogy kell elem a jeladóba és a komputerbe is" és, hogy az alsóbb kategóriásoknál a magasfeszültségű vezetékek bezavarhatnak. Nekem a sigma 2600 mhr-el a Lágymányosi hídon egyáltalán nem volt jel, a Hármashatárhegy környékén hol igen hol nem.
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #11555 üzenetére
Szerencsétlen, pedig 1 másodpercig tuti biztos volt a győzelemben.
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #11629 üzenetére
Szép
-
Kashim
őstag
válasz venember83 #11637 üzenetére
Nem tudom, nekem nem tűnik annyira kopottnak hogy ilyet csináljon, ráadásul most suvickoltam le az egészet, viszonylag tiszta, koszt is kipiszkáltam. De valószínű megfogadom a tanácsod és elgurulok egy működő sebességben (van amelyikben nem dobál) valamelyik közelebbi bringás üzletbe, hátha találkoztak már ilyennel. Köszi.
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #11664 üzenetére
Rögtön az első:
"TFS Trail 300D (17", 19"), narancssárga
Futott km: 1500
Ára: 145.000 Ft"
A korodra való tekintettel elnézzük[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #11699 üzenetére
A saját mércémmel, új bringánál outiban Sora/tiagra vegyes felszerelés alá nem adnám. A 2200/2300 karbantartásigénye azért elég nagy, mint az Altus/Acera párosnak.
Használtban, pedig trikolor 600 a minimum szint. Annak tényleg az örök élet+1 év az élettartama, csak a kopó részeket kell cserélni, miután az ember kihajtota belőle a lelket..
Úgy 60-e Ft használtban az alsó perem, amennyiért már jót lehet kapni, de arra ugyanúgy rá kell költeni mégy egy 30-ast egy éven belül. (gumik, modern fékkbetétek, váltógörgő, lánc, sor, átbowdenezés, fékbowdenházak átszerelése hosszanti szálasra. Utóbbi nagyon durván megnöveli a fékerőt egy outinál. Valamint még ennyi év után a kormány, és bandázsolása is csereérett)
Nekem az egysebim ~50E ft-ból épült, és azóta volt rajta már 3 gumi cserélve (2 x hátsó, 1x első), 1x lánc, 1x racsni, 3x teljes agy generál (csapágygoló, és kónusz csere) 1x kormány, és 1x kormányszár csere. (kormányt eltörtem, gondolom nem tett neki jót, hogy a 26mm-es befogójú kormányt, 25.4-es kormányszárban használtam egy ideig, a kormányszárból meg kellet egy hosszabb, 100-ról 110mm-es) most úgy 75-ben áll a vége, de a hátsó agy is haldoklik, az megint egy 10E ft-os tétel lesz. Nem is merem majd télen használni, mert a latyaktól ki is lehelné a lelkét.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11713 üzenetére
No ez az, 1 cm lehet nem jelentene sokat, de lehet hogy mégis gubanc lenne.Ráadásul a mostani tag sem gyári tag, az fox triad lenne, de én Manitou Swinger Air 3Way SPV-vel vettem.
Az igazi egy Fox RP23 lenne, csak annak sokallom az árát.
Esetleg 2012-es Manitou Radium Expert Lock out-ot tudnék 190/50-ben.
200/50-ben viszont ezekeből tudnék válogatni:
2010 Manitou S-Type SLR
2010 Manitou Radium RL
2008 Manitou Evoler ISX-1[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11715 üzenetére
Van egy összeg ameddig nekem még megéri , ebbe amiket felsoroltam tagok beleférnek, illetve egy kettő neccesen. Vázat nem szeretnék cserélni
A mostani tagommal lett valami, ha meg tudom javítani / vagy javíttatni akkor maradna terméászetesen, de lehet nem lehet javítani, ezért nézelődök másik után jelenleg.
Az olajcsillapításom elszállt benne, már szerintem mátra maratonon is így mentem vele.
Azért volt olyan fura , hogy mászásnál jobban pogózott a kelleténél, mert nem volt csillapítás szinte semmi. A lefelén meg megintcsak érdekes volt, bár ott kevésbé zavart.[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #11750 üzenetére
Kerekek nélkül még akár igaz is lehet
És igen
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11750 üzenetére
Ennél az a szebb, amikor megveszel egy alkatrészt azért mert könnyebb lesz mint az aktuális, aztán kiderül,hogy még nehezebb mint az aktuális, mert a gyártó kevesebbet adott meg súlynak a valósnál
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #11750 üzenetére
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #11860 üzenetére
Fordítva lesz az, jobbra a before és balra az after állapot. Túl tiszta az a terepgumi és a topik alapján KrenAtesz arra hajtott
KrenAtesz: a második képeden a terepgumi teljesen fel van fújva? Olyan keskenynek tűnik 2.35-ös létére
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
nagyúr
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #11881 üzenetére
nem (ezt speciel még amúgy sem lehet kapni, 2012-es modell)
tudod, hány outi van az "ezt is elfogadnám" kategóriában? én sem tudom, de sok
csak éppen most ezt linkeltem, illetve ez egy jó kiindulási alap lenne a további fejlesztgetésekhezde pl. ez itten, hogy ne ragadjak le a fehérnél....
ezzel pl. haza is tudnék jönni, ha megvenném(#11884) szki: "mindig fejlesztgetsz"
ennek (elvileg ) vége. ez a felszereltség teljesen elég (a kigészítőket nézve még talán túlzás is) egy hobbi bringára, fölösleges plusz tízezreket költeni pár gramm miatt.
a pszichomókusom is mondta.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #11887 üzenetére
tessék, még egy corratec, 52-54-es vázméret.....
keszthelyi, ez is közel van. ha minden igaz, holnap megyek is oda
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11891 üzenetére
Nekem nagyon nem bejövős. Egyszer majdnem vettem egy régi országútit úgy jó 10 éve, asszem régi 105 váltói voltak, ennyi rémlik belőle. Akkor lett volna egy 20-as használtan. Csak túl nagy volt a váza. Ennyit a majdnem országútim lett történetről.
Illetve belegondolva volt egy 5 sebességes Schwinn Csepel Appollo-m, amiről leszereltem minden felesleges dolgot, sárvédő , csomagtartó, kitámasztó.
Ilyesmi volt, csak egytányéros volt a hajtómű:
[link]
Csak aztán ellopták
Volt még a családban egy 10 sebességes még nem schwinn apollo is, gyakorlatilag ugyanaz volt, azt is ellopták[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz venember83 #11909 üzenetére
Én bőven amatőr vagyok Hozzád képest, érdemi választ/segítésget nem tudok nyújtani... De én SLX-re szavazok
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #11922 üzenetére
Nálam az eldeformálódott váltófül okozott ilyet.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #11925 üzenetére
Valszeg annyira, mint a 2009-es Wenson Splice 5500-omhoz. Gyakorlatilag beszerezhetetlen.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
MZsoltee
veterán
válasz venember83 #11922 üzenetére
Akkor megint marad a szerelő...
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
emre
veterán
válasz venember83 #11925 üzenetére
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
félisten
válasz venember83 #11940 üzenetére
Oké, tehát akkor van jelentős eltérés köztük. Köszi, ez már jó infó!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #11950 üzenetére
"szinte csak a saját váltókarja passzol"
majdnem.....ha jól tudom, a sramnak van 1:1 és 2:1 bovdenhúzású váltókarja is, azaz van sram és shimano kompatibilis sram váltókar.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest