- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
ph Persze ebben a Qualcomm mellett fontos szerepe van a Microsoftnak is, aki teljes erővel beállt a CoPilot+ PC programba.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Auratech #41097 üzenetére
Auratech:
Heti hányszor úsztál és hány éves korodban?
Az úszás nagyon jó kiegészítője a kerékpárnak! A legjobb!
Az úszás tanít meg a légzéstechnikára. Én is tervezem jövőre a jövő évi alapozást úszással vegyíteni heti 1x. A futás is jó, de nem a legjobb. Amúgy biztos jól megy a kerékpározás is, ha versenyszerűen úsztál.
Kb fél évet eltöltenél rendszeres edzéssel egész biztosan nagyon durva változáson mennél keresztül.
A pulzus pedig nagyon egyén függő kinek hol van a laktátszintje. Ez a bizonyos laktátszint kitolható egy bizonyos fokig amíg nem ütközöl bele a génjeid határába, de ez eszméletlen sok idő mire azt eléred! 5-6 év rendszeres és folyamatos edzés, nem csak ilyen 20-30 kmek!szki:
Meg kéne tanulni értelmezni is a mondatokat, nem csak írni.
Nincs több kérdésem, kérem kapcsujja ki.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Toomy
senior tag
válasz Auratech #41181 üzenetére
Felénk a főutak tökéletesek voltak, helyenként latyakosak. De én hülye nem gondoltam bele a mellékutakba és hát ott nekem is volt meglepetésbe részem. De szerencsére nyeregben maradtam mindvégig. Viszont a bringautakra sehol sem mentem rá. Valamint jó volt a reggeli csúcsban elhúzni a 2 km-es autósor mellet Budafokon.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Auratech #41200 üzenetére
Dombon felfelé mindig mélyebben lélegzek és fújtatok kifelé, így (gondolom, műszaki emberként) a nagyobb légnyomás miatt a tüdőben több levegőt tudok a véráramba préselni.
Ha nem is ez a pontos magyarázat, de azt megfigyeltem, h vmire jó: jobb az izmaim oxigénellátottsága, később kezdenek el falba ütközni. Én se tüdőből szoktam kifulladni, hanem a vérkeringésem miatt kerülök az anaerob zónába. -
Teasüti
nagyúr
válasz Auratech #41224 üzenetére
A pára (harmatpont alatti) hideg felületre csapódik ki. A meleg felületeket messze elkerüli.
A fékpillangó amúgy sem melegszik át, a fékpofa meg nem a felninek nyomódva parkol, szóval ez az elmélet több sebből vérzik.
Nem tudom milyen (kenő)anyagokat használtál a bovdenhez, de ha azok nem fagyállóak, akkor jah, az para. Vagy ha megszívja magát a levegő páratartalmával, nedvességgel és az kifagy...
Másrészt amióta lecseréltem a fékvezetékeket, azóta kenőanyag nélkül használom. Teflonos bovdenház, köszörült bovden. A mínuszokban is ugyanolyan jól működik, mint szobahőmérsékleten.
Rengeteg ellentmondó vélemény van erről, hogy kell-e kenni a bovdent. Én olajoztam az előzőt, és rozsdás szmötyi csordogált a házból, meg a bovden is egy élő retek volt. Kíváncsi leszek az új meddig bírja szárazon.
Jah amúgy az Y vázamon nem 20 centi bovdenház van ám, hanem vagy másfél méter. -
ludsimon
veterán
válasz Auratech #41232 üzenetére
Köszönöm!
Arra gondoltam, hogy majd ha versenyen bukok 40 km/h-nál ez kb az 1/3-ával se ér fel amit ott éreznék! Durván le tudja szántani a bőrt egy olyan tempónál ráadásul aszfalton.
Meg 5 óra alvás, mondjuk ez az esés felébresztett.
Bírni kell a fájdalmat, nem lehet rinyálni, Mark Cavendish a Giro d'Italia-s bukása után még felült és bekerekezett azzal a brutál sérülésével amit tavaly szerzett. Sztem ő is sokkos állapotban volt, nem érezhette, mert amikor mutatták a célban a célképeket, nagyon durván le volt szántva a bal combja.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Teasüti
nagyúr
válasz Auratech #41231 üzenetére
Azt, hogy "fehér" volt, azt úgy érted, h fagyos? Ez a második telem, de én ilyet még nem tapasztaltam.
Ha csak vizes volt, az természetes. Nem kell feltétlen szemmel láthatónak lennie a levegőben lévő vízpárának, már ha van. Gondolom nem volt csonttá fagyva a környezet, a vizes útról meg párolog a víz. Felette elhaladsz, kicsapódik a pulcsidra.Szerintem a bringa bekerül olyan levegőrészbe, ami melegebb (házak, közlekedés környéke, ekkor csapódhat ki a jól kihűlt alkatrészekre a pára...
Ha azt nézem, h mínuszos téli hideg időben kültéren az abszolút páratartalom a nulla felé konvergál, akkor ezt csak úgy tartom lehetségesnek, hogy ha ez egy meleg szigetnél történik, ahol is "fűtik az utcát".
Vhonnan kiszellőzik a meleg, párás levegő (csatorna, szellőző, etc.). Ilyen esetben természetesen egy kevéske lecsapódhat, amíg átmész rajta, de az nem számottevő. Főleg ahhoz mérten, amennyi meg tudna fagyasztani egy alkatrészt, de működésképtelen mértékben.Még mindig úgy vélem, hogy ha a melegről kiviszed a bringádat és azon megfagy vmi röviddel azután, akkor annak semmi köze a pára lecsapódáshoz. Sokkal inkább tartom valószínűnek, hogy nem fagyálló a kenőanyag.
Illetve ha melegben tárolod a bringát, akkor a benti egészséges levegőben kondícionálódik, felvesz vmennyi nedvességet és az fagy ki a hidegben.Nekem az első váltóm áll be mínusz pár fokon, de még nem jöttem rá, miért.
A bovden könnyedén jár, csak épp a kanál merevedik meg, h még lábbal rásegítve se nagyon akar visszaugrani (értsd: úgy kellett visszarugdosni eleinte, azóta nem váltok feljebb hidegben ). És elképzelésem sincs róla; a rugó húzza rendesen, beakadva nincsen, a kanál meg össz-vissz 4 csapon mozog, azok a pici felületek meg nem ellenfél a rugónak.
Hacsak nincs vmi olyan felfekvő felület, ami megszorul... De már nézegettem egy darabig és nincs rajta semmi gyanús.Más:
Az igen! Micsoda sztorik!
A bőrre égett mezt így hogy...
...kell elképzelni? Le lehetett hántani a bőrről még, vagy kórház?
Ez a beszitált a bringa nekem kérdőjeles. A hátulja akart megelőzni, vagy az első csúszott ki?[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
-
bubi92
őstag
válasz Auratech #41271 üzenetére
igen igen tudom arra próbáltam reflektálni. egyik barátomba belekötöttek és ő csak hátra lökte a gyereket hogy hagyja békén, az meg beverte a fejét és 3 napig komában volt. persze, hogy barát lett meghurcolva, mert megmerte védeni magát. csak azt akarom ezzel mondani, hogy akármilyen finoman nyúlsz hozzá bármi történhet, és akkor máris ellened fordul a törvény. szóval sajnos szar a magyar törvény.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Auratech #41267 üzenetére
Kezdjük ott, h miért vannak egy bűnözőnek jogai?
Aki törvényen kívüli, az mondjon le a jogairól is!Nem szeretem az amerikaiakat, de ott ez kicsit olajozottabban működik és ezt tartom követendő példának.
Vki hívatlanul belép a területemre, azt lelövöm és kész. Ezt kéne itt is.
Dinnyés papinak adni egy sniper-t a kezébe, aztán menjenek hozzá dinnyét lopni![ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz Auratech #41279 üzenetére
A ruszkizsepi nálam is játszik kb. 4-5 km-ként. Az sem nagyon érdekel ha látnak.
Én csak emelkedőknél lélegzek a szájon át, mert ott azért kell a "zoxigen"
De tavaly áprilisban erre nem figyeltem és olyan szépen megfáztak a hörgőim, hogy utána még hetekig sípoltam.
Azért is mentem ma egy nagyobbat, mert holnap már nem biztos hogy lehet ilyet menni. De ha leesik a hó azt biztos hogy és sem hagyom ki a földutakon.(#41282) Auratech - Az biztos hogy kevésbé kopik! Most hogy aszfalton voltam vele 5-6 bar-ra volt fújva. De hóban szerintem 3,5-4 is elég, hogy jobb legyen a tapadás.
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz Auratech #41294 üzenetére
A linkek nálam nem működnek
A légzéssel sokat lehet trükközni. 4-4-es légzéssel végzem a lassú futásaimat (11 km/h), ami 22 légzés/percet jelent nálam. Ez alig több, mint mikor fotelben ülök nyugiban
Nem követtem a légzés, és oxigén felvétel javító módszereket, de láttam fejlesztő eszközöket, amiket a profik használnak. Amatőr szinten nekem elég, hogy a tejsavküszöbömet tologatom magas pulzustartományba. Futásnál szoktam gyorsító edzéseket alkalmazni. Köztük a VO2 Max futó edzést. Bicajozásra nem készültem annyira tudatosan, mint futásnál. Elég oda nekem a genetikám[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Auratech #41298 üzenetére
Mindig jobb előre rakni az újabbat. Elvileg.
Terep guminál ez függ a mintázattól is. Pl kereszt irányban orientált bütykös gumit nem jó előre rakni, kisebb az oldal irányú kapaszkodása. Előre meg ez szempont. Hátsónál nem gáz, ha kicsúszik.Ugyanakkor a hátsó hozzávetőlegesen kétszer gyorsabban kopik a súlyeloszlás miatt.
És mivel hátul a súly is nagyobb, ezért ott jobb a tapadásod kevésbé agresszív gumival is.Amúgy aszfaltra a terep gumi minden, csak nem ideális. Én se tudom mennyire lesz kifizetődő felrakni a Duro-kat.
Sík, kemény talajon a bütykök miatt erős hátrányban van minden tekintetben, még a tapadás is kisebb, könnyebben megcsúszik, jégen is instabilabb.
Én csak arra számítok, h ha leesik a hó, akkor vmivel magabiztosabban tudok majd menni vele, ugyanakkor a városban a vízátfolyásos és tócsás jegesedések veszélyesebbek, mint slick gumival. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Auratech #41298 üzenetére
Ha hátul kevés a tapadás, akkor max kipörög a kerék, legrosszabb esetben elkezd csúszni a hátulja, amit annyira nem lehetetlen korrigálni. Ha az első keréknél kevesebb a tapadás, mint kéne, akkor kb. fixen elesel (de legalábbis teljesen irányíthatatlanná válik a bicikli, tehát jó eséllyel csak jobban jársz ha elesel, és nem mondjuk egyenesen belecsúszol egy kereszteződésbe). Szóval előre a jobbat, mindenképp.
De ahogy Teasüti is írja, igazából biciklinél a mintázat csak "terepen" segít, hó persze terepnek számít Ellenben száraz úton, sőt akár esőben csak ront a helyzeten (vizen felúszás bicikli esetében csak akkor fordul elő, ha kb. 150 km/h-s sebességnél többel mész ) -
hoffman_
nagyúr
válasz Auratech #41305 üzenetére
Nyilván van, 15 év után nagyjából tudom is őket Arra céloztam, hogy hiába van meg a mozgás mikéntje, amíg nem jön rutinból/beidegződésből, addig zömmel a szerencsén múlik. Az előbbihez pedig rengeteg gyakorlat kell.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
-
Gergő_
őstag
válasz Auratech #41302 üzenetére
Idén kb négyszer estem el komolyabban a jégen. Szerencsém volt mert jól bevertem a csípőm, megcsókoltam a földet, karom is megrándult stb., de komolyabb dolog nem történt.
Legutóbb sikerült megvalósítani azt amit terveztem sokáig, pedig nagyon nem vagyok az a tornász alkat, 183cm, és kb 100kg.
szóval előjött egy elkerülhetetlen esés. Kis lejtő és közben fordulni kellett élesen balra, persze a bicaj jobbra indult el a láthatlan jégen. Valahogy sikerült kipattannom a levegőbe és egyben picit taszítani a biciklit, hogy csússzon ki mire földet érek. Két lábbal értem földet álva, nem tudom hogy szerencse volt-e vagy sem, talán nem és tanultam az előző csúnya esésekből. -
superecneB
őstag
válasz Auratech #41305 üzenetére
A Judoban megtanult esési forma bármilyen szituációban jól használható. Pl.: síelésnél kifejezetten biztonságosan alkalmazható.
Bringánál egy kicsit más a helyzet, ugyanis ott van a lábad között a bringa ami gátol a mozgásban. Alapvetően ha már megvannak az esés megfelelő beidegződései különösebben nem ütöd meg magad.
Judoztam. Taknyoltam már nagyon sokszor jégen bicajjal, bicaj nélkül, sílécen mindenhogy, soha nem törtem még el semmimet. Viszont a bicajon nem természetes a tartásod. Míg síelésnél simán eldőlsz valahova, bringával ezt nem tudod úgy kivitelezni. Ami nekem legjobban bevállt egyszerűen az, ha csúszás szempontjából veszélyes helyen mész bicajjal, döntés nélkül kanyarodj, ne menj túl gyorsan, hogy elkerüld az alulkormányzottságot, és a legfontosabb: számíts arra, hogy elcsúszhatsz. Így nem érhet meglepetés, legrosszabb esetben is eddig csak le kellet lépnem a bringáról. -
Toomy
senior tag
válasz Auratech #41338 üzenetére
Azt hiszem a hazamenetel bringával nekem is ki fog maradni, mert 25 km-t menni ebben a hóban... Még 2 óra is kevés hozzá. Ha tudnám hogy holnap nem esik több akkor bevállalnám a BP-Batta útvonalat haza. Mert ha itt hagyom Bp-en az autót akkor holnap csak a bringa vagy a vonat amivel közlekedhetek.
De itt már tényleg csak a szöges gumi lehet a megoldás.
Így hát edzésnek marad a szobában való elliptikus trainer-ezés. -
capulet75
addikt
válasz Auratech #41399 üzenetére
Azért az erős hogy semmi nem drágább mint nálunk. Kb majdnem minden drágább.Sőt, ki merem jelenteni,Dánia nagyon drága ország. Példa: egy szimpla sixpack Tuborg 65kr (=huf x36), átmentünk a fritzekhez shoppolni, ott ennyiért egy egész tálcával kapsz,ami tekinve hogy Dán sörröl beszélünk,kissé mókás. Egy twix 9-11kr, ami nálunk 4-5. Egy sör csapolva 40kr (1500huf), és ez az általános. Igaz hogy sokat keresnek, de az adó is nagyon magas. Mondjuk cserébe ingyen van szinte minden (oktatás,egészségügy,ect...).Dán barátaink tréfálkoztak azon hogy egy napon szomorú a dán az évben, mikor az adót be kell fietni. Aki meg menni akar,ne habozzon, Dánia csodálatos ország, nagyon élhető, és kb két hónap múlva akár bringázhatunk is együtt, mert én is költözöm ki.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
capulet75
addikt
válasz Auratech #41403 üzenetére
Igen, azt írtam én is, hogy sokkal drágább. Azért 400 forint egy twixért, vagy 1500 egy korsó sörért nem kevés. A húsárakról ne is beszéljünk. De persze, ki nem sz..ja le, keres az ember annyit hogy meg tudja venni simán.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Auratech #42040 üzenetére
Köszi! Hát igen.. nem az a típus vagyok aki csak azért szereli mert nincs más, hanem mert szereti csinálni, hosszú fárasztó napok után is még örömmel álltam neki itthon finomítgatni, felszerelni az épp beszerzett apróságokat.
A fának volt a bal pedál neki támasztva picit hogy ne dőljön el. Vagy hogy érted?
dqdb Köszi. Tulajdonképp ez volt a cél, hogy úgy legyen könnyű szép és jó, hogy nem egy csicsa micsa menő mai szalon bicikli..
lorcsi; pengemetalBaltoafarkas Attól függ hova meg hogy meg milyen vázra rakod fel, milyen hátsó agy (menetesnél eleve felejtős), küllőzet, felni van hátul stb.. Egy nem agyon könnyített, normális bringa olyan 100-120 kilót kibír, úgy hogy nem tükör felületen van tolva, hanem normálisan biciklizel vele, de azért akkora súlynál már nem árt a padkázásokkal vigyázni, valamint jobb előre egy cromo villa..
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Auratech #42147 üzenetére
Ott is csak az első kerék röffent el, a hátsó már nem mert annak nem jutott annyi enerzsdí a közös akkuból.
Én hidraulikus hajtást el tudnék képzelni, ahol a pedállal egy szivattyút tekerek ami előre-hátra nyomja az olajat és hajtja meg a kerekeket. Bár nem tudom mekkora hatásfoka lenne.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Auratech #42186 üzenetére
Régen én is szerettem volna egy tárcsaféket, de egyrészt itt is mondtátok h hülyeség, aztán utána olvasva beláttam én is h full felesleges, kb. többet árt mint használ...Nekem V-fékem van a montin is, és még nem volt olyan h ne tudtam volna megállni...Corratec fékpofa van benne, baromi jó. Tárcsafékek terén nem nagyon vagyok otthon, de gondolom nem 5rugó egy normális tárcsafék, V-féket meg ki lehet ennyiből hozni.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Auratech #42186 üzenetére
jooo, de en nem vagyok annyira pro trekkingezni szeretnek, ott a megfekezettseghez eleg egy jol beallitott normalisabb elso-hatso fek, nem?
- tavaly?elott? sopronban csinaltam a horrort, brennbergbanyarol jottem le bicajjal, cseppesre olvadt a tesco tusko, igaz fogta vegig, meg 2x megalltam hulni, de a gumi osszeegett a sarral -
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
#90933760
törölt tag
válasz Auratech #42276 üzenetére
Ilyen hiányok előfordulhatnak, mert nagyon szarul eszek. Vérnyomásom inkább magasabb, érszűkületről nem tudok. Nem szmogos belváros. Talán még soha nem görcsölt semmim se. Nem tudom szétbontani vádli/combra azt nem figyeltem. Vállam nem fáj, fejem se. Nincs izomlázam utána, mikor 2 év után újra bringára ültem se volt utána izomlázam. Egyéb kérdés doktorbácsi?
Nem az ilyenfajta menetekhez vagyok szokva. Terepen végig lassan megyek, nagy áttétel, "könnyű" tekerni csak épp sokat kell. Egyenesen, lejtőn meg sehogyan szinte. Itt viszont végig gyorsítás is sokkal elnyújtottabb, meg a sebesség megtartása is végig nagy erőt igényelt kisebb pedálfordulatnál, nagy erővel. Szóval ez eléggé új volt a szervezetemnek, ha rágyakorolnék biztos jobban menne. Csak úgy kíváncsi voltam, hogy ez normális-e.Közben voltam Tescoban, vettem 1500 pénzért órát. Elég fapados, de mér sebességet meg távolságot és azzal ki is fújt a tudás. Ölég annyi, meglátjuk a sár mennyi idő után szaggatja le. Amúgy ezek mennyire pontosak? Beállítottam a 26 colos kerékméretet, de hát a küllőn hova tegyem? Alul, felül, középen?
Meg vettem V fékhez 400 pénzes pofákat, megpróbálom a kantiba beletenni talán összejön. Csak mert ez legalább új, nem 20 éves. Meg 2x akkora. -
-
szki
őstag
válasz Auratech #42327 üzenetére
"egy egész csokitortát betolt a lánykája szülinapján...."
Hát az nálam csak a desszert egy jobb nyári bicajos napon
A haskörfogat nagyon jól szabályozható bicajozással, futással, jógával, favágással, stb egyszerű tevékenységekkel. Én nagyon stabilan tartom a versenysúlyom már 1,5 éve 85-87 kg között. Most közelítek a 90 kilóhoz, mert tudatosan tömeget növeltem, és felépítettem pár kiló diszkóizmot felsőtestre Picit szálkásítok majd tavasszal. Nagyon könnyen épül rám az izom. Ez gondolom genetika[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Auratech #42327 üzenetére
"Amitől röhögőgörcsöt kapok, hogy korombeli (+40) tagokat látok gyakran, beöltözve, komoly bringán, mint a profik, évek óta egyre növekvő pocakkal..."
azt miért baj, ha valakinek van egy hobbija (esetünkben a bringázás) és azt normális bringával, ahhoz való ruházatban teszi? röhögőgörcsöt kapsz, ha valaki hord sisakot, vagy drága bicajjal megy? miért?
az életkorhoz: diákként pl. nem sokan engedhetnek meg maguknak 3-4-500 ezer forintos bringát, viszont kicsit már dolgozott az illető (ergo idősebb is lett) lett rá pénze, hogy egy normális bringát vegyen, ne tescobájkon hódoljon a hobbijának. ettől kapsz röhögőgörcsöt?
röhöghetsz rajtam is, abszolút hobbibringásként olyan bicajjal megyek, ami talán tényleg túlzás. többször leírtam itt is, nem lenne, ha nem kaptam volna meg nagyon (és ez tényleg nagyon) jó áron. sisakot is felveszem, bringás ruhát is (főleg ilyenkor hidegben, amikor azért a melegítő nem túl szerencsés) aztán ha ez neked röhögőgörcsöt okoz, hát rajta.
viszont amikor eltörtem a kulcscsontom, örültem, hogy rajtam volt a sisak, és nem kaptam a kulcscsonttörés mellé még egy agyrázkódást is, vagy éppen nem tört be a fejem.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
-
Toomy
senior tag
válasz Auratech #42753 üzenetére
Ősszel voltam egy pajtásommal Semmeringen. Ott a leghosszabb mászás 12-13 km volt. Ami átlagban 10-12%-os volt. Végig kiállva mentem 39/25-el mert, ha leültem akkor éreztem, hogy mindjárt vége. De egy 10-est még biztosan tudtam volna még menni úgy kiállva. Igaz nem olyan gyorsan mint a profik, de haladtam. Az igazat megvallva nem is tudok ülve emelkedőn menni még 1km sem. Pedig van izom alul rendesen. Talán ha a mostani 74kg-ból még lefaragnék egy 10-est. De jó ez így ahogy van, mert ezzel a súllyal elvagyok 100km-en keresztül csak folyadék bevitellel, olyan 130-as átlagpulzussal.
Idén ha kimegyünk akkor keresünk 20%-os mászásokat is. De oda már beszerzek egy 34/50-es hajtót, mert az a szó szoros értelemben haláli lesz.
Még egy pár éve 39/23-al mentem hegyen völgyön keresztül, akkor rögzült bennem az hogy ha emelkedő akkor ott csak kiállva lehet felmenni. Főleg Nadap-Velencei hegy vonalon. Na ott alig tudtam átforgatni. De akkor még 80kg felett voltam...[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen