- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iOS alkalmazások
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Teleszkóp olajokkal kinek milyen tapasztalata van?
Ideiglenesen, picit nagy viszkozitású váltóolaj (75W) van benne, picit hígítva műszerolajjal, arra jó volt, hogy valami legyen a lábakban, próba erejéig, de nem az igazi. (kevertem, rázogattam, nem habzik)
Tudom, hogy mindenki a Motorexet ajánlja, mert bevált, de kipróbálnék valami mást is. Pl Castrol, Repsol, Motul, esetleg Agip olajok.
Az SM-RT64-es SLX Centerlockos tárcsák gariztatása hogy van, egyáltalán mennyi gari van rajta? Így, hogy normálisan működik a villám, és nem kotyog, nagyon kijött, hogy a Centerlock csillagon, a féktárcsa kotyog a szegecseknél. Nem csak az egyik, mindkettő, és olvastam, a bikemag fórumán, Rob írta, hogy cserélik gariban, mert a szegecsek rossz anyagúak, nem bírják.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #29175 üzenetére
Az lesz.
Ráírok Rob-ra meg Memére is, hogy akkor most mi van, hova vigyem."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #29177 üzenetére
Akkor lehet inkább Castrol megy bele. Némileg alacsonyabb a dermedéspontja, mint a Motorexnek, ami azért a téli használatra nézve igencsak pozitív.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #29175 üzenetére
Megvan a bescannelt blokk. Több mint egy éves. Azt hittem még nincs annyi
Mindegy, használom így, csak egy pontozóval, meg egy kalapáccsal zömíteni kéne a szegecset a furatba."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz tekeyagd #29199 üzenetére
Azért nem mondanám, hogy azért mert csórók, de tény, hogy a lehető legnagyobb megbízhatóság, elnyűhetetlenség a cél.
Ott kell hagyni sokszor az utcán a bringát, a tolvajokat meg vonza az, ha csilivili cuccot lát, míg egy hót egyszerű, váltó nélküli két kerekű nem érdekelte őket.
Eddig. Mióta divat, lopják ezeket is, pláne, mert baromi gyorsan el lehet adni alkatrészekre szedve."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz A_ScHuLcZ #29203 üzenetére
Akármilyet. Takarjon, és ne legyen dirt bukó. A lényeg annyi, hogyha beállítod, akkor ne lötyögjön a fejeden, ne csavarodjon le, és oldalra ne imbolyogjon.
A többi már tényleg csak annyi, hogy jól érezd magad benne.Sokaknak fontos még, hogy legyen rajta bogárháló, ezt már csak embere válogatja.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #29284 üzenetére
azt a rohadt... Pedig az meg nekem is olyan keresztezodes korforgalom, ahol meg en is inkabb kimegyek a jardara, es attolom. Ott szoktunk atmenni, mikor a tescoba megyunk vasarolni.
A duna utca felol azert szemet, mert egy dombra mesz fel, es a tablaktol nem latod a korforgalomba bejovo autokat, mig bent nem vagy. Aztan vagy szerencsed van, vagy nincs
Nem irigylem a sracot.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz tjokai #29393 üzenetére
Ha nem sarazol, vagy mély homokozol, hanem letaposott földút, kis murva, és nagyon sok aszfalt akkor Continental Travel Contact.
Felhasználástól függően 15-20E km-t kibír. Vastag anyag a futófelületnél, vastag defektállóréteg, és oldalt nagyon puha bütykök, amik kanyarban, a puhább úton megfognak.
Vékony oldalfalú, hajtogatós változatban egész könnyű, ahhoz képest, hogy mennyi anyag van benne. Ballonos, de a futófelület úgy van kialakítva, hogy 4 Bar környékén is vékony felületen érintkezzen.
Nekem olyan 8E km van benne. Meg se látszik.
Ha valahol találsz B kat változatot, ne habozz, a legjobb ár/tartósság/gördülés arányú 26-os gumi, aszfaltra, döngölt földútra.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Mennyit ér használtan egy Shimano Silent Clutch FH-R085 hátsó agy, felújítva, új hajtásoldali kónusszal, A drágábbik, fényesebb (elvileg XT-Ultegra) golyókkal, újrazsírozva?
Kb örökéletű (pláne, ha évente újra van zsírozva), de nagy a reteszelési szög, montira nem a legideálisabb.
Ahogy nézegetem, 13-18E Ft között árulják újonnan, beszerzéstől függően.Nem tudom, hogy eladjam, vagy tartsam meg.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz gooool #30566 üzenetére
8-as racsni felejtős, nincs normalis minosegu belole, es mar annyira tavol kerul a csapagyazasnal terheles a tengelyre, hogy az elso buckanal torik, vagy jobb esetben hajlik a tengely.
6-os racsni helyere alapbol nem tudsz 7-es racsnit tenni. Ahhoz at kell hezagolni az agyat, kulonben bele fog erni a papucsba a lanc, vagy rosszabb, bele se megy. Ebben az esetben a felnit is be kell kozepre centrirozni, mert nem lesz egy sikban a vazzal.
Kromozas.
Azert az annyira nem egyszeru. Ahhoz, hogy szep legyen a krom, ugyanolyan tukorsimara kell polirozni, mint amilyenre akarod a vegeredmenyt. Ugye tudod, hogy az nem ket filler lesz. Nem veletlen, hogy a premium vazakat is csak a hatso villakon polirozzak kromozas elott, a tobbi marad csiszolt, ugyis arra megy a festes.Inkabb fenyeztesd le, de egy ilyen ˝gagyi˝ vazat nem eri meg. Ugyis rajosz egy ido utan, hogy neked nem jo, inkabb lecsereled.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #30659 üzenetére
Ha a mainstreamet nézzük, akkor még kb 4 év, és lehet hogy vége. A köv évben még a gyártók a szponzorált versenyzőknél kipróbálgatják az idei fejlesztéseket, és az azt követő két évben ráerőltetik a vásárlókra, hogy visszahozza a befekteteséket.
Az biztos, hogy 3 éven belül a 650B lesz a nagy divat, mint tavaly lett a 29er, pláne, hogy elég sok mostani fejlesztésű váz képes fogadni a 650B kerekeket is.A 29er most egy felfújt divatlufi, igazi elemében hosszú maratonokon van, mert minden másra nagyon sok kompromisszumot kell kötni ami már sokminden rovására megy. (lásd sárférőhely vs rövid tengelytáv, mászóképesség vs fejcsőhossz)
Aztán a fene tudja, lehet hogy 3 pólusú lesz a montis világ, és áttérünk a 26-27,5-29"-os kerékméretekre vázméret függvényében.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Belenézegettem a linkelt oldalba, és az agyam most éppen készül kiolvadni az orromon keresztül. Szörnyű, hatásvadász, áltudományos.
Doki-HUN1978 A 650B eddig is létezett, előszeretettel használták is, és párhuzamosan futott a deviánsabb kerékpárosoknál, manufakturákban gyártott bringáknál.
A 29er akkor lett divat, mikor 2010-ben elkezdtek vele futamokat nyerni, mert a magasabb, erősebb bringások alá 29er gépeket raktak a gyártók csapatai.Én most azt várom, hogy sokan megunják a divatot, és értelmes árú használt villák, kerékszettek legyenek a piacon.
verseny használatban tényleg vannak hátrányai, és sok kompromisszumot kíván, de túrázásra szerintem a legjobb, egy karbantartás ígényesebb 26 fully helyett.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz salieri. #30961 üzenetére
kb 20 évet tokeletesen elvoltam specialis bringas szemuveg nelkul. -5,5-os szemuvegem van, teljesen eleg volt idaig az, ami alapbol a fejemen volt. A menetszeltol az elso ot percben konnyeztem, de utana mindig elmult, bogarakat megfogta, uv-t szinten.
Tavaly elkezdtem kontaktlencsezni, es kellett valami, de ussetek meg, nekem minden szemuveg egyforman jo, ill szar. Telen mindegyik beparasodott, ha nem volt eleg menetszel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz salieri. #30961 üzenetére
kb 20 évet tokeletesen elvoltam specialis bringas szemuveg nelkul. -5,5-os szemuvegem van, teljesen eleg volt idaig az, ami alapbol a fejemen volt. A menetszeltol az elso ot percben konnyeztem, de utana mindig elmult, bogarakat megfogta, uv-t szinten.
Tavaly elkezdtem kontaktlencsezni, es kellett valami, de ussetek meg, nekem minden szemuveg egyforman jo, ill szar. Telen mindegyik beparasodott, ha nem volt eleg menetszel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Tudtok ajanlani az eszaki parton valami olcso apartman, fahaz szallast juli 29- aug 3ig, ket fore az eszaki parton? Nezegettem, de nem talaltam tul sok alternativat. Zanka utan maradnank meg egy picit, plane ha jo ido lesz.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #31936 üzenetére
én most dobtam a 29erre 622-37 -es aszfaltozos gumikat. Erdekesen nez ki. Aranyaiban olyan, mint egy 26-os monti, 1”-os ritchey outi gumikkal.
Az a mokas, hogy sokkal merevebbnek, agilisabbnak erzem, mint az outimat, es 6 barra fujva jobban is utnek az uthibak (lockolt teloval)"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz D.Orion #31938 üzenetére
hazilag en nem takolnek.
Rendesen meg kell neki tervezni a hutest, mert egy muanyag hazat megolvasztana az a par wattnyi ho, amit kiokad magabol.
Alubol kell esztergaltatni neki hazat, nem veletlen, hogy a kisipari, kisszeriaban gyartott Hoze lampa se jott ki 17 alatt.
Lehet ugyeskedni, hogy ez rezcsobe beleteszed, kiontod hovezeto pasztaval, ad adott elemeket csavarral egymashoz rogzited, de meg kell oldani a vizszigetelest, hogy az elso szemerkelo esoben ne pusztuljon meg.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ---Lasali--- #32207 üzenetére
fura, en a led driverekre mar 1,5 honapja varok...
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #32918 üzenetére
Maxi-bike, érd. 4K-ért van kicsit kopott 8-as STX karja (de lehet hogy párban adja)
Alivio miért nem jó? Nem sok difit érzek a 7-es alivio karom, és a 9-es deore között minőségbe, össz csak annyi, hogy az alivion nincs a karon végig műanyag borítás, és több benne a műanyag alkatrész a nem kopó részeken.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
622-es RS Reba Race? Ilyen létezik?
[link]Vagy egy sima 26-os telót használt a trekingjében, amiben még elfér a vékonyabb treking gumi, vagy egy hatalmas kincs van a kezében.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
-
Xantomas
őstag
Eddig akárhány Sram láncot láttam elszaggatva, mindegyiken látszódott a sűrű keresztbeváltás, és a terhelés közbeni váltás nyoma. Oldalról is csúnyán meg volt kopva, és minimálisan szét volt csúszva a csapszegeknél.
Olyankor szakad a Sram lánc, ha a kelleténél jobban kicsúszik a csapszeg, és már a peremes része feszíti az oldalszemeket.Ha a gyakori brigeciolos mosástól elindul benne a repedezés, akkor annak a láncnak annyi.
Sramot nem szabad brigeciollal mosni.Meg kell tanulni úgy használni a bringát, hogy minél egyenesebben fusson a lánc, és úgy megtalálni a legoptimálisabb áttételt. Ezért nem értem miért erőlteti a Sram az egy tányéros 11-es rendszert.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Úgy, hogy a Brigéciol 2000, egy baromi erős lúg. Mivel nem saválló acélból van a lánc, így szépen megtámadja. Roncsolja az anyagát, elgyengíti, és annak következtében nyíródik el az anyag, mivel megváltozik a mechanikai tulajdonsága.
Ha gyorsan csinálja az ember, és Brigeciolos mosás után jól átmossa vízzel, akkor nem marad rajta semmi. Nem véletlenül kezd el a lánc pár óra után mocsok módon rozsdásodni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #34438 üzenetére
Az kiszárad. Utána meg lehet olajozni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
ezt ne vedd szentirasnak, mert a slopeing-os vazak csove azert is lejt, mert a villak beepitesi magassaga is jocskan nott. Nezz meg egy klasszikus merev villas, es egy modern, pl 120mm-es villauthoz tervezett modern ferfi hardtail vazat (ahol nincs a nyeregcso elott plusz merevites) azonos virtualis felsocso hosszal. A nyeregvazcso max csak 1-2 centivel rovidebb. A felsocso kozepen, a cso teteje kb ugyan ott van, mint regen.
Igenis, pont ezert ma is all ugyan ez a tetel, csak mostmar a picit eltero geo miatt a felsocso kozepen erdemes merni, az atlepesi magassagot, mert a megnovekedett csoatmero miatt a gyartok jobban tudnak jatszadozni a felsocso szogevel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Doki-HUN1978 #34904 üzenetére
Nekem a legutóbbi autós-biciklis konfrontációm, a múlt héten volt.
Érden, a 7-es út, Kamilla utca kereszteződésében, Balaton felől jövő oldalon, a forduló sávon nagyon hülye rendszer van. Az aszfalton a nyomásmérő bélyeggel ellátott forgalom mérő, és csak akkor vált zöldre, ha azon egy autó átmegy, ergo beállt valaki a záróvonal mögé. Ha nem érzékel autót, akkor a fordulósávot kihagyja a lámpa állapotgépéből, marad piros.Pont előttem váltott át pirosba, így nem tudtam átszökni az előttem áthaladó autósok előtt, de fordulni se, mert a kereszteződéssel szemben állt egy rendőrautó, nem kockáztattam egy büntetést, hogy az egyik lehetőséget kihasználva piroson átszökjek.
Beállt mögém egy edősebb néni egy piros, régi Corsaval, de kb 1,5 autónyi távolságra. Mikor már a második zöldet nem kapta meg a fordulósáv, integettem a néninek, hogy jöjjön közelebb. De indulás helyett kedvesen visszaintegett, mint egy régi ismerősnek. Közben megint végigment egy újabb kihagyott zöld a fordulóknak. Megfordultam, mutogattam, és mondtam, hogy jöjjön közelebb álljon rá az aszfalton oda, ahol levágott sarkú nagy téglalapot lát, mert nem kapunk zöldet. Indulás helyett továbbra is csak mosolygott, és kagylózott a fülével.
Ekkor fogtam magam, visszatolattam a bringával, és ugrálni kezdtem a mérő részen, aminek az eredményeként megkaptuk a zöldet. Én épp indulok el, a néni is, hátulról picit meglök. Ok, én indultam lassan. De ezzel egy időben, egy szakadt fehér audis, nagy gázzal kivágott a néni mögül, a szembesávba, és, a kanyar után párhuzamosan velem jőve, elkezdett magyarázni, hogy menjek el orvoshoz, ne ugráljak az autók előtt, különben is, a járdán a helyem, és toljam át a zebrán.
Legyintettem egyet, és otthagytam."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
-
Xantomas
őstag
Salieri, ez főként neked szól.
Párom bátyja, szerzett bartelba, egy 70-es évek eleji Cesare Rizotti bringát, (nem tudni, hogy a csoportból melyik, de fix, hogy nem Atala, se Ciclo Ceriz) de pár éve ráfújtak a gyári festékre egy borzalmas matt akrill festéket. Nekem kellene felújítani, átépíteni.
A váz, pontosan ez: [link] csak a gyári fényezése metál lila, már ahol sikerült lekapargatni az akrilt, de végig hámlik le, körömmel lekaparható.A képen látható felszerelésből, csak, a kerekek(ősi szimpla, de már 622-es felnik, acél, zsírzólyuk nélküli, magasperemes, agy), a váltókar, első váltó (nagyon régi campa, de még olyan az első átdobó, amilyen a favoriton volt gyárilag, hogy oldalra tolja el a lánc ketrecet, nem paralelogramma mechanikájú. [link] (Campagnolo Nuovo Valentino, de szanaszét hajtogatott terelővel).
A hátsó váltó már egy korban passzoló Shimano Eagle, egész patent állapotban.
A hajtómű egy régi Ofmega, de semmi szégyenkezni valója se lehet, mert nagyon szép.
Képek még nincsenek, a hétvégén fogok nekilátni, de dilemmában vagyok. Szeretne már végre egy outit magának, de picit modernebbet, viszont tetszik neki a mostani alkatrészek vintage mivolta, szóval kevernem kellene csúnyán a korokat.
Ellenben pénz a felújításra nincs sok, max 30E, és ebben benne kell hogy legyen a két kerék átküllőzése, meg egy pár felni, ebből kéne gazdálkodnom.Az elvárások a következőek:
- Minimum 12-es kisfogas hátul (ezt a mostani váltó szerintem nem is tudná kivitelezni)
- ne legyen az alsócsövön a váltókar, és legyen indexelt a hátsó, az első meg frikciós, (szeretne fékváltókart, de az esélytelen. Shimano A050-es, billentős kormányváltókaron filózok, de az meg ronda, annak ellenére, hogy én szeretem)
- Van elfekvőben egy shimano exage 500EX agyam, arra menne egy CS-HG41-es 11-28-as kazetta.
- A mostani váltók helyére meg egy pár Shimano 300LX-re gondoltam [link] felcsavarozható váltótartó füllel.-plusz egy 44-es koskormány, 110 körüli kormánypipa, és valami bújtatott fékkar.
A fékek későbbre maradnak, de a vicc, hogy ahogy mértem, a fékfelület, és a féktartó csavar közt 57mm távolság van, szóval némi reszelgetéssel belemegy egy rövid benyúlású fék is, de ez a régi féktest is elég komoly fékerőre képes, ahogy éreztem.
Ezeknél tudtok jobbat? Nem ragaszkodik a Campához (részemről valamiért utálom is), se az olasz cuccokhoz. Működjön, legyen régi, de mégis használható.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Reaper04 #35113 üzenetére
Menetes racsni? Mert abból szándékosan hiányzik néhány golyó, hogy tudjon imbolyogni egy minimálisan, és így kiküszöbölje a menetes agyak törnyényszerű tengelyfáradásából eredő elcsavarodást.
Igaz nem 8-nak, hanem csak 4-nek kellene hiányozni, persze racsni válogatja. Pl az újabb Shimano TZ-21 -ből csak 2 hiányzik az agy felőli oldalon, 2 a papucs oldalán.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz salieri. #35178 üzenetére
tisztaban vagyok, hogy nem lesz eleg a keret, le is beszeltem a prodzsektrol.
A vaz erteke meg a legutolso. Nem befektetesnek szerette volna, hogy aztan x ev mulva kover matyasokert eladja, hanem, hogy hasznalja. Csak megtetszett neki a muffok formaja.
Most max 50-ert nezegetek hasznalt outikat, de elotte megyunk videkre lomishoz, hatha lesz par donornak valo, szivesen legoznek egyet.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Iomega #35332 üzenetére
ha nem zavar, hogy picit nehezek, akkor a rubena, vagy semperitbol a vastagabb anyagu belsok.
Conti arban vannak, neha az alatt.
A legolcsobb hasznalhato belsoket a cst csinalja. Azokkal is erdemes baratkozni. Annyi baja van, hogy az auto szelepei rovidek (55mm), de ujabban szoktam talalkozni hosszu szelepessel is (65mm).
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz salieri. #35768 üzenetére
egy kopesre van a baratnomtol a maxi-bike, neha beugrunk bringakat nezni, olcsobban osszedobtam egyet alkatreszekbol, mint vehettunk kompletten.
Sot. Minap haragudtam meg nagyon rajuk, mikor, a vateran licitalt rs judy villa, es ktm fel bringat meglattam naluk, dupla aron. 10 ft-ot ramlicitalt az utolso masodpercekben.
Remelem rajta marad...
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Teasüti #37021 üzenetére
honnan veszed, hogy a femforgacs a fekpofaban lenne eredetileg?
Pont, hogy a felni koszorult fekfeluleterol valik le, miutan a betet egy nagyobb fekezes utan megeg, felkemenyedik es kikergesedik.
Keress valami puhabb kevereku betetet, mert megeszi a felnid.
Mikor azt latod, hogy mar tele a betet aludarabokkal, egy tuvel piszkald ki, es egy csiszolo vaszonnal csziszold fel a betetet, hogy a kemeny reteg lejojjon.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
ha valaki lat aproban, vagy ismerosi korben 16"-os xc ferfi, vagy modern noi vazat az szoljon.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37108 üzenetére
A Surlynak vannak ilyen all terran hóbringái. Egyszer kipróbálnék ilyet, anno volt is az apróban egy korábbi Surly 1x1 Snow Bike.
Télen, friss hóban, az erdőben nagy élmény lehet egy ilyennel túrázni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz sanzi89 #37172 üzenetére
Nézd meg személyesen, fogdosd meg, és próbáld hozzá a szarvat, de számolj vele, hogy úgy van kitalálva, hogy a markolat túlnyúló kemény gumi része, még takarja a szarvat, aminek viszont van éle. Ha nem illeszkedik pontosan, akkor vág.
Apumnak, meg barátnőmnek is ilyen van, csak utóbbi a rövid, markolatváltós fajta.
Kb egy, másfél év használat után elkezd a gumi része tapadni, és ilyen ragadós nyálka lesz rajta. Viszont addig nagyon kényelmes, de kemény anyagú, csakis kesztyűvel használható.Hasonlóan felszerelni fel tudod, de nem lesz az igazi, ugyanakkor az eredeti szarv nagyon sérülékeny. Műanyag, csak a bilincse alu, de ahol a bilincs, és a műanyag illeszkedik, az első esésnél el is törik, és nem ragasztható.
Ami tapasztalatom szerint passzol hozzá markolat az ez: Zoggie Pont ugyan az a hátsó íve, és mérete, mint a markolatnak a belseje.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Nem tudom, hogy azota valaszoltak-e ra, de en ugy tudom, hogy hidegvulkanizalni ugyan azon anyaggal nem lehet. Ahhoz nagynyomason kell, magas homerseklet mellett ravasalni a ”foltot”.
Anno en is játszottam ilyenekkel, de 1-2 bar fole fujva el is eresztett.
Újabban, az ahányan kapható, narancssárga dobozos foltozot használom. Negyed annyi mint a tip-top, de ugyanugy kot. Viszont kesobb hat a vulkanizalo, tenyleg meg kell varni a 4-5 percet, mire elegge feloldja a kulso anyagat.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest