- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Hatalmasra nő a Razr 50 külső panelje
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Hatalmasra nő a Razr 50 külső panelje
ma A maradék helyet pedig a hátlapi bőr textúra fogja kitölteni, rendkívül elegáns és prémium megjelenést kölcsönözve a Motorola-kagyló idei alapmodelljének.
-
Senua’s Saga: Hellblade II teszt
gp A szkizofréniától és rabszolga-kereskedőktől egyaránt szenvedő Senua újabb különleges utazásra indul, ezúttal a messzi észak ősi istenekkel és modern kegyetlenséggel teli vidékére.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
Szeret itt valaki legózni? [link]
-
venember83
nagyúr
Két kérdésem lenne.
1. Milyen a Recon?
2. Mikor váltasz SPD-re?Amúgy ismét szép tájon tekertél, előnye is van annak, ha az ember nem budapesti, hanem a Kékes lábánál lakik.
Kiegészítés: Illetve van egy harmadik kérdésem is, nincs fordítva feltéve az a hátsó gumi?
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #2700 üzenetére
Aztán a lignit mi, ha nem szén?
ludsimon: Fene tudja, engem nem nyugtat meg a tudat, hogy a környéket körbekaszabolják felszíni bányászattal és telefüstölik a levegőt. Inkább fejlesztenék tovább az atomenergiát vagy más, sokkal hatékonyabb energiaforrásokat tárnának fel, de ez a szén-alapú energiatermelés önpusztítás.
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz #00784640 #2737 üzenetére
Egyszerű. Beteszed a kereket, átdugod rajta a gyorszárat, jobbra anya, balra gyorszár karja, megszorítod az anyát, hogy a gyorszár karja az útja felénél már picit szoruljon, aztán ráhúzod a gyorszár karját. Lehet játszadozni, hogy mennyire tekered be az anyát, minél jobban becsavarod, annál erősebben szorít a gyorszár. Csak el ne törd.
-
venember83
nagyúr
Na, filmnézés helyett inkább bringaszerelés, minden valószínűség szerint utoljára teszem be az R7-et a bringába.
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #2951 üzenetére
És hála Memééknek, akik valószínűleg nem sok jót gondoltak rólam, amikor a félig beszerelt telónál ébredtem rá, hogy nem mondtam előre abbéli igényemet, hogy ki kellene húzni azt a Sidet 100 mm-re - ezt igazán kitalálhatták volna startból.
A hivatkozásodon viszont lenne mit javítani.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Cathfaern #2957 üzenetére
Az ár mindig problémás, de egy nagykerekű cross bringa pont erre a célra van. Aszfalton suhan, de kényelmesebb pózban ülsz rajta, mint egy országútin, földúton is elboldogul, és csomagtartót is tudsz rá aggatni. Írj egy megközelítő árat, hogy mennyit szánnál a cuccra, aztán az árakban járatosabb témalakók majd ajánlanak ennek az árnak megfelelően bringát. Telefontartó ügyében azonban teljesen járatlan vagyok, én általában hosszabb bringázásokkor a hátizsákom pántján hordom a telefonom, igaz, egy kisebb készülékről is van szó, nem egy almás telefonról.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Cathfaern #2968 üzenetére
Sajnos új bringát csak telóval fogsz kapni, mivel a legtöbb felhasználó úgy gondolja, hogy a telón túl nincs élet, szóval új bringánál valószínűleg nem lesz választási lehetőséged, és bizony ezért az árért valami kevésbé jó mozgású lesz a bringában, azonban ha üzletben veszed, akkor valószínűleg megdumálható a teló merev villára cserélése.
-
venember83
nagyúr
Ha valakinek lenne 30,9 mm átmérőjű, viszonylag könnyű, fekete nyeregcsöve, méghozzá nulla hátrahajlással, amitől meg kíván szabadulni, az ne tartsa magában az információt.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
SID World Cup 375 dolcsiért.
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #2975 üzenetére
Fogalmam sincs, nem is igazán érdekel annyira pontosan, ezerötszáz alatt lehet valamivel. Ilyen áron normális SID-et se kapni, szóval ez tuti ár, arról meg nem beszélve, hogy nem egy alap Reba vagy SID. Amúgy Rebát vagy SID-et akarnék újonnan, vagy legalábbis garival, de vonz a sötét oldal.
Nyeregcső: Jó lenne megúszni tízezer körül, max tizenkettő, főleg ha már eleve nem új.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #2977 üzenetére
A sötét oldal egy használt teló vásárlása. Ismét. De a BlackBox Motion Control is lehetne az, igen. Köszönöm, R7 szóba se jöhet, itt nem lehet hozzá semmilyen alkatrészt venni, még egy nyomorult O-gyűrűt se, míg RS-hez van kb. minden, és a youtube videók segítségével meg pár szerszámmal a szervizelése is megoldható itthon. Az R7-em (Platinum SPV, kétezerhetes tán) amúgy eladó, ha érdekel. Most volt a Chiliben, bal oldalt dugattyúcsere volt (nem kétforintos tétel), jobb oldalt meg kapott új O-gyűrűt, plusz a szezon végén volt teljes szimeringcsere, O-gyűrű csere és olajcsere, plusz pucolás, most jónak tűnik, nem ereszti sehol a levegőt, olajat meg soha nem is eresztette, csak nekem a fentebb említett okok miatt nem éri meg Manitou vonalon maradni, nem buli nekem minden apróbb szervizelésért oda-vissza száznegyven kilométert utazni kétszer.
Ja, SID. Merevebbek hála a 32-es becsúszóknak, hasonló a kialakításuk, mint a Rebáknak, de persze itt-ott azért spóroltak a mérnökök a tömeggel, pl. kevesebb olaj kell bele. A tíz kilós merev XC bringa meg igen jó tömeg. Nekem is közel annyi volt a kocka még V-fékekkel.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Az egy számjegyű kilóhoz valószínűleg a szkandium már kevés, és karbonváz kötelező.
Nem, több megoldás is van. Könnyebb fékrendszer, könnyebb hajtómű, esetleg SS, könnyebb kerekek. Persze ennek értelme nincs, de kivitelezhető szkandium vázzal is. A karbon vázak sok esetben nem könnyebbségük miatt jobbak, hanem merevebbek, ahol kell, és rugalmasabbak ott, ahol kell. Pl. egy Speci S-Works alu és műanyag változata között valami húsz gramm a különbség a karbon javára, tehát nyilván nem a könnyebb váz elérése volt a cél a szénszálas verzió tervezésekor.
-
venember83
nagyúr
-
-
venember83
nagyúr
A hajtókart nem oldalirányba, hanem a mindenkori fel-le síkban kell terhelni.
A tied már külső csapágyas integrált cucc, én kiszedném a tengelyt és kipucolnám, ha bejutott valami a tengely és a csapágy közé, az adhat ilyen hangot. Vagy persze a csapágy is kikotyogósodhatott.
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #3015 üzenetére
Aki egy rigid SS-sel elboldogul terepen, az igazán durva dolgokra képes egy váltós első telóssal. - Aztán nem mindegy, mire lenne képes egy első telós géppel, ha úgyis SS merev géppel megy?
Amúgy természetesen értem, mit mondasz, volt szerencsém letolni olyan sziklás helyen a gépet, ahol más egy merev géppel simán lejött. Mivel csak biciklikezelési technika kérdése.
-
venember83
nagyúr
válasz Bitang1975 #3021 üzenetére
Kb. minden használt áru piacon ez megy. Vannak eladó cuccok, és vannak vevők is. Ennyi.
-
venember83
nagyúr
A Buda Maraton útvonala mennyire járható a versenyen kívül?
-
venember83
nagyúr
Bakker, Romániában nem kapni 30,9 mm átmérőjű nyeregcsövet. Tudtam én, hogy tele van egyedi megoldásokkal a Speci, de nem gondoltam, hogy ez a nyeregcsőátmérő is azok közé tartozik.
-
venember83
nagyúr
válasz belaazallat #3097 üzenetére
Előfordulhat, hogy érezhető haszna van, ha rugalmas a két támvilla. Egy próbát megér, szerintem. Milyen fékekről van szó, amúgy?
-
venember83
nagyúr
válasz belaazallat #3106 üzenetére
Ebben az esetben a pofára gyanakodnék.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs