- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #9162 üzenetére
Hogyne lehetne. Szét tudja taposni ez is az erdőt, szerintem simán képes a hátsó kerék kipörgetésére a harminc lóerejével, tehát tépi ki a földet a helyéről rendesen, plusz ugye az elektromosság se a semmiből van, hanem nagyrészt fosszilis üzemanyagok kevéssé környezetkímélő elégetéséből.
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #9167 üzenetére
Miért, szégyen, hogy egyetértesz a mondandómmal?
Nem kívánom megkérdőjelezni a tökösséged, de felhívnám a figyelmed, hogy azért itt páran sokkal komolyabban és régebb óta maratonoznak, mint te vagy én, szóval nem biztos, hogy te törtél utat. Amúgy tényleg, ideje lenne nevezni az Odinon a Bükk középre.
-
venember83
nagyúr
válasz belaazallat #9202 üzenetére
Érdekes, eddig az volt a gond, hogy minek a könnyebb. Most meg már az a gond, hogy nincs mindenkinek pénze a könnyebbre, kvázi jobbra. Érdekes fordulat.
-
venember83
nagyúr
válasz PH-User #9292 üzenetére
Három dolog a kérdéses.
1: Elér-e a kábel a jeladótól és a kijelzőig, mivel segédmotornál nagyobb a távolság e két egység között.
2. Elég közel tudod-e tenni a mágnest az érzékelőhöz.
3. Be tudod-e állítani a segédmotor kerékméretét, hogy azért viszonylag pontos legyen a mutatott érték. -
venember83
nagyúr
Jól, kategórián belül negyedikek lettünk, ha jól tudom, nem igazán volt esélyünk többre, max kevesebbre. Dirtyz pedig érmes lett ha jól tudom, tán első is kategórián belül? Amúgy most értem haza, ideje enni ma valami mást is, mint cukor, mert az utóbbi 24 órában kb. csak azt fogyasztottam csomó vitaminnal, nyomelemmel, und so weiter.
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #9468 üzenetére
Ja, csülök, az jó tartalmas cucc volt, ezúton is köszönöm atyádnak sokadjára! Nagyon kellett! A magas energiatartalmú és kis kiszerelésű, körte ízesítésű italba nem pótoltam, az úton jutott eszembe. Legközelebb fizetem sörbe, remélhetőleg jó lesz így.
Dirtyz és raczger pedig szépen hozta az eredményt! Profik.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Napfénysüti #9483 üzenetére
Biztosítva voltak? Ha igen, akkor nem biztos, hogy annyira egyértelmű a dolog...
-
venember83
nagyúr
válasz Napfénysüti #9486 üzenetére
Egy kis pluszpénz mindenkinek jól jön, a biciklialkatrészek árai meg az egekben vannak ugye. Nem tudom, csak gyanús, hogy őrzött parkolóban törnek fel autót, amiben milliókat érő bringák vannak. Arról nem is beszélve, hogy én nem hagynám az autóban a bringát semmi pénzért, legyen az bármilyen őrzött parkoló.
mod: off.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Mi a neve annak a francia rajzfilmnek, ahol a nagymama az edző s az unokája bringás? Elég régi darab. Nem jut eszembe a neve.
Megvan: [link]
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #9496 üzenetére
El. Kocsiban nem tudok aludni, cukros kaják már nem kellettek, így éhesen és félkómásan mehettem haza. Alig vártam, hogy hazaérjek, s egyek, aludjak. Most meg megyek a sátrat szárazra törölni, ki kell használni a szabadnapot. Amúgy az idei 24 órásban a vicc az, hogy a legjobban az utolsó két kör tetszett. Nem nyomtam izomból, mert nyilván már nem volt miért sietni, de az eső és a sár érdekesebbé tette a pályát, az alászálló esőcseppek és az arcomba érkező sár alulról nem zavart, s még 17-es körrel is volt, hogy előztem embereket. A kipárnázott fáknál kb. 3 embert, akik nagyon lassan tolták a bringát lefelé. Trailernek legyen elég ennyi.
-
venember83
nagyúr
Akkor 24 órás, ha már úgyis eltelt ez a nap, és a bringát se raktam össze.
Az élményeim eléggé pozitívak a tavalyi nehezen megélt kudarc után, főleg annak köszönhetően, hogy kegyes volt velünk az időjárás, és nem kényszerültünk hosszabb ideig esőt elviselni a pályán és/vagy a sátorban. Pénteken este megérkezett a csapat jórésze Zánkára a versenyhelyszínre, aztán egy kis team building jellegű összeröffenés keretében volt evés, ivás, és volt pályabejáró közös tekerés is, amin azonban nem vettem részt sürgős és halaszthatatlan elfoglaltság miatt. Ez később komolyabb hibának bizonyult, egyik kanyart azóta se sikerült megfejtenem, hogy hogyan kellett volna bevenni.
Szombat délig esett az eső, ami nem volt jó hatással a morálra, de egyesek állították, hogy vagy nem esik és minden csak optikai és érzéki csalódás, vagy úgyis eltakarodnak a felhők és szép idő lesz. Szerencsére utóbbi igaznak bizonyult, így a pályán lévő sár hamar nagyszerű tapadást biztosító közeggé lett, tapadt a gumi rendesen kanyarban.
Maga a pálya jó volt, számos széles résszel, hogy lehessen előzni, volt egynyomtávos lejtő, párnázott fákkal DH-s rész (szép kis kanyarkombináció volt), volt két-három lényegesebb emelkedő, illetve volt egy felül bordázott fahíd is, ezt mindenki imádta. 5 km hosszhoz 120 méter szintemelkedés párosult, ha nem tévedek, így volt mászás, de azért korántsem volt teljesíthetetlen a terep.
A csapatunk szépen rótta a köröket, egy pár elmulasztott váltáson kívül gond nélkül mentek a dolgok, és bár gyengeségünk okán a dobogóra nem léphettünk fel, azért megpróbáltuk megtartani a negyedik helyet, ami bár éjszaka veszélyben forgott, de végül sikerült a hamarabb teljesített utolsó körnek köszönhetően negyedik helyen zárni a versenyt.
A sátorbontáskor mindenki elég fáradt volt, de azért egy kis elégedettség mindenki arcán ott ült, és remélhetőleg senkinek nem ez volt az utolsó 24 órása.
Most kb. ennyi jutott eszembe, a többiek majd még írnak.
Ja, ki ne feledjem. A verseny alatt volt szerencsénk megismerkedni a négy napnyugati bölccsel, akik kerékpáron jöttek hozzánk, és bár nem hoztak aranyat, mirhát, tömjént, sőt, még egy XTR bovdenházat se, legalább eső se jött velük, és végre személyesen is kezet rázhattunk (már akinek) belaazallat, Cathfaern, szki és rétisün fórumtársakkal. Kedves országútizó rétisün, meglett a tizenötezer az út végére?
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #9518 üzenetére
Ej, milyen már az, amikor a bölcsész elrontja az ábécésorrendet? Méghozzá józanul...
-
venember83
nagyúr
válasz Napfénysüti #9626 üzenetére
A tetőcsomagtartók jobbak, mert kevésbé zavarnak, azonban 130 fölött nem ajánlatos velük haladni, illetve a fogyasztást is növelik. Ja, garázsba se hajts be velük.
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #9635 üzenetére
Hmm, nekünk csak egy bringa volt, a fogyasztást nem tudom pontosan, mennyire befolyásolta, a normál 5,5 litert lehet, hogy felvitte valamivel 6 és 7 közé autópálya tempóval, de százharmincnál nem volt érezhető semmiféle rángatás. Igaz, a bicikligumikat alacsony nyomásra vettem, és a felniket is kerekenként 2-3 gyorskötegelővel a sínhez szorítottam.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
A cruiser nem a praktikumról szól, hanem a kinézetről és kis részben a kényelemről. Szóval cruiserrel nem padkázol, hanem csak mész egyenesen előre, kb. mint a Harley motorokkal, amik autópályára termettek, nem kanyargós útra.
Mennyire lehet praktikus venni egy ciklokrosszt, majd azt használni megfelelő gumikkal országútiként is? Nagyon érezhetők a geometriai különbségek? Rövidebb felsőcső, egyenesebb testhelyzet, alacsonyabb monoblokkház. Ahogy néztem, kb. ugyanazok az alkatrészcsaládok vannak ciklokrosszra is, mint országútra, max az áttétel kicsit pörgetősebb CX-nál. Tapasztalatok? Vélemények?
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
A kis lánctányér kopásán kívül láttok valami gondot ennek a hirdetésnek a képein?
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #9987 üzenetére
Aszfaltozás volt itt a közeli dombságban, kb. égnek a combjaim, de megvolt a 74 km kevesebb, mint 2 óra 45 alatt, pedig volt benne elég mászás. A végén még egy sprintre is futotta. Országútival nem lenne túl szép, de össztelós gépekkel és terepgumikkal elégedett vagyok a 27 km per óra feletti átlagsebességgel. Blog vége.
-
venember83
nagyúr
Ha patentszemes a lánc, akkor nem kell bontó a leszedéséhez.
-
venember83
nagyúr
Nem a vázad kell elbírja, annak semmi köze hozzá. Egyszerűen fel kell tegyél egy 8 sebességes kazettát a racsnira, illetve egy 8 sebességes láncot. Meg nem árt ennek megfelelő váltókar is.
Ariadne: Akkor megvolt az erőnléti edzés a Bükk maratonra, ha nem tévedek.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Alkoholista nevelde
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Premier előzetesen az xDefiant
- Milyen videókártyát?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- 3D nyomtatás
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen