- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic V2 - origami
- Yettel topik
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mullet MadJack teszt
gp A Hammer95 első játékában a mesterséges intelligencia találkozik a szintipoppal, a 80-as évek hajviseletével, és rengeteg vérontással.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #147032 üzenetére
Most Toobee-vel összekacsintva azt mondom, hogy ha hobbista vagy, akkor igazán az számít hogyan érzed magad a bringán és hallgass a szívedre, akkor nem fog ott motoszkálni a fejedben, hogy de mi lett volna, ha...
A spectral esetén nyitva marad az a lehetőség, ha nagyon elkezdenéd élvezni a túráid, vagy trail felhasználás során a lefelé veretést, azzal mehetsz utána bárhova, még van tér az agresszívebb bringázás felé, míg a neuronnal nem. Ellenben a neuron meg pont arra való, amit elsőre írtál, így a szíved és a későbbi ízlésbeli változásnak az opciója az ami a spectral felé vezethet.Nekem az AL 6.0 pedállal együtt 14,6 kg (tubeless-en megyek), a gyár a pedál nélküli súly adatot adja meg (ott szerintem belsővel). Akikkel együtt parkozok először mindenki meglepődött az enyémet megemelve mennyivel könnyebb az ő gépeiktől, pedig csak egy srác használ DH bringát, a többiek szintén hosszú rugóutas enduro, freeride gépekkel mennek, hátul kisebb és kevesebb fogaskerekekkel.
Amikor én választottam, a komponenseknél nálam fix elvárás volt az, hogy eagle hajtás legyen rajta (1x12 tényleg nagyon jó és örülök, hogy ehhez ragaszkodtam), ezzel a használt piac 90%-a kihullott.
Az új bringában az vonzott még, hogy az up to date geo, főleg azoknál a gyártóknál, akik folyton reszelnek, fejlesztenek valamit a vázaikon évről évre is. Ez utóbbi téma már jobban pénz kérdés az új vagy használt.
Ezt a döntést viszont neked kell meghozni.Így a szezon utolsó harmadában új gépet, ha van akciós készlet abból érdemes venni, míg ha nincs akció, akor teljes áron a következő évi verziót és frissített felszereltséget érdemesebb lehet megvárni, kivéve, ha valamelyik gép felszereltsége teljesen telitalálat neked.
Még annyit megjegyeznék, ha a 2000 EUR-ról 2500-2600-ig kitolnád a keretet, akkor felszereltségben és választékban nagyon sokban bővülnének a lehetőségeid. Amerre nézelődsz árkategóriában az a kb 150 kHUF felfelé már nem olyan vészes.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen