Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz MPowerPH #218035 üzenetére

    A hideg sose tesz jót a guminak, így a tömítések jobban fáradhattak, nem feltétlen csak a sár tud ellenség lenni. Hogy a tag vagy teló igényli hamarabb a szervizt én sose tudtam dűlőre jutni. Persze pornak és kosznak a teló jobban ki van téve. Viszont a tagban jóval nagyobb nyomás értékek vannak, sokkal kisebb légkamra, használat közben meg amikor lekoppan a nyomás a terheletlenül beállítotthoz képest sokkal sokkal magasabb, amit a tömítéseknek ki kellene bírnia, hát a szerviz periódus végefelé ez már nem biztos, hogy mindig megy.

    Pedál: itt az érdemes eldöntened milyen cipővel akarod használni, annak mennyire merev a talpa, mert annak függvényében dől el, hogy egy XC orientált pedált veszel ami lényegében a patent a tengely körül, vagy olyat, amit egy platform is körbevesz és nagyobb felületen támasztja alá a talpad és a cipőd.
    Érzetre elég jelentős különbségek vannak. A keret nélküli nyivlán könnyebb súlyra, kemény talpú cipővel hajtásra optimalizált. Aki viszont lejtőn is megy lefelé és az optimális pedálozós helyre állítj a cipőn a stoplit és ha nincs keret, akkor annyira elől lesz a lábán a súlypont, hogy amikor állva lejtőn mész lefelé, akkor a vádlid egy idő után szét savasodik hogy vízszintesen tartsd magad. Ebben segít a keret, hogy egyenletesebb lesz a súlyelosztás és akár hátrébb is lehet tenni a stoplit és a cipő is jobban használható gyalog. Ezért cserébe persze súlybüntetés jár mind a cipőn, mind a pedálon.

Új hozzászólás Aktív témák