- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vége a Swype billentyűzet támogatásának
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz fulton #275027 üzenetére
Én is ebben a frankó napsütésben akartam tekerni, először is a kisasszonnyal.
Aztán nem sikerült, ebéd után meg kicsit pihiztem, mert a tegnapi után éreztem a lábam (meg jobban tele lett a pocak mint kényelmes). K..a covid eléggé lehúzott (garmin szerint 1000ről nullára az edzettségemet).
Így persze sötétben indultam neki egy lightos rehabos körnek.Amit nem realizáltam indulás előtt, hogy du szundi alatt esett, sőt, a völgyben köd is volt, így a tegnapi cuccban kicsit fáztam, főleg a kezem szerk: Ha nem tölti be csak a képet: [link]
De ehhez a negyedéves kihíváshou még mindig kell bő 50km, úgyhogy menni kell
Tfék: Ahogy hozzám került a Fastroad SL2 (bő fél évesen, én a 3.tulaj vagyok már) a fék egy fos volt (hidrós Tektro, Giant tárcsával. Hetekig állítgattam, csiszolgattam, középszar lett csak, a korábbi Courier DT V fékje határozottan jobb volt.
Előre vettem gyári fémes betétet, hátra tettem az elsőt (a hátsó sztem olajat kapott azért lehetett mindig tré) és most az olcsó fék 160/140 tárcsával olyat harap mint montin, rendesen be kell támasztanom, és segget hátra, hogy ne nagyon emelje.
Egy gyantás betéttel is lett volna outi viszonylatban, de a veszélyforrások nem 'outi viszonylatban' jönnek, szeretem az abszolútban jó fékeket (és tervbe volt 1-2 hágó a nyárra, bár nemmjött össze). És kb 1000km után már el is kezdett tükrösödni hátul végre (elől gyorsan ment), úgyhogy most lesz csak 100%.
A korábbi olcsó tárcsafékes tapasztalatok alapján nem vártam sokat a Tektrotól (bár a montin a Deore tfékem, km, alsóközepes az avidjaim után), de kellemes csalódtam, erő, adagolhatóság, fékérzet terén is jó, és a tárcsa is hasonlóan jó mint a Cleansweep G2 volt, merev, bírja a strapát.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mesterséges intelligencia topik
- Ukrajnai háború
- visszaállítani az adatokat PC
- Autós topik
- Energiaital topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen