- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz bigdady #5715 üzenetére
A vázak mindegyike Ázsiában készül.
Minőségben nagy differenciákat nem találhatunk, viszont a váz goemetriájában lehetnek "jobbak", ill. kevésbé "jók".Nagyáruházban -ha rám hallgatsz- nem veszel bringát. Egy kisebb bringaboltban ugyanannyi pénzért általában korrektebb felszereltségű kerékpárt kapsz és ott még értenek is hozzá. + A magyar kereskedőt erősíted, nem kifelé megy a lóvé.
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
D.Orion
veterán
válasz bigdady #5735 üzenetére
A 200 CRS most 75K-ra van leárazva, abban kicsit jobb a teló, hajtómű, hátsó váltó, váltókarok. Lehet megéri azt a +10K-t, de ha csak munkába/városba eljárni kell, akkor a sima 200 is elég, többre úgy se nagyon jó sajnos(a többi márka ilyen árú terméke sem).
Az alu legszembetűnőbb előnye, hogy könnyebb. Havi 200-300km -es városi használat mellett, télen lerakva, évi egy nagy szervizzel megéri talán az 5évet. Második évben egy új lánc, negyedik év végére meg el fog kopni a hajtómű és minden más is valószínűleg.
-
zoli03
őstag
válasz bigdady #5772 üzenetére
Az alu kifárad, az acél nem. De nem fog szétmenni az alu sem 3-5 év alatt. Az apróhirdetések tele vannak ennél sokkal régebbi vázakkal, amik tökéletesek és még jó pár év bennük van.
Persze egy DH váznál biztos más a helyzet, ott nem biztos, hogy megéri megvenni egy 5 éves vázat.
De felesleges izgulni ezen, a többszörösét is lehet használni a 3-5 évnek.
Kormánynál, nyeregcsőnél más a helyzet, ott ajánlják, hogy pár évente cserélje az ember (bár nem is kerül annyiba, mint egy váz, úgyhogy megéri, még mielőtt baj történne).
-
-HajTömeg-
őstag
válasz bigdady #5772 üzenetére
Ezek közül nekem a Gepida a legszimpatikusabb, bár elég vegyes a róla alkotott vélemény.
Ilyen ár mellett kompromisszumot kell kötni,de ha keveset cangázol,akkor nem is vészes ez a kompromisszum.
A teló jól jön, még akkor is,ha nem egy drága darab.
Jó az,ha van ,ami csillapítsa a bukkanókat.
A kezdő árba számítsd bele,hogy valószínűleg egy tizest minyima rá fogsz még költeni.
Lámpák, sárvédő,km óra, lánc ilyesmi.Ez az alu élettartam dolog egy baromság, semmi baja nem lesz 10év után se, nyugi
A MTB terepre való.
A vastag gumijai miatt aszfalton nehezebb hajtani,nagy az ellenállása.
Cserébe jól ki lehet tőle combosodni[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
Zebu
addikt
válasz bigdady #6043 üzenetére
Ez nehéz kérdés.. Sports Tracker, Endomondo, Strava, Runtastic, MapMyRide.
Ezek közül lehet válogatni. Nézd meg szerintem mindet és amelyik tetszik azt használd.
Én mindegyikbe tettem már meneteket! Egyszer ez tetszik meg, máskor meg a másik.(#6044) Integra: Szerintem még a vázgeometriával is gond lenne úgy... esélyes, hogy instabilabbá válna a bringa, mert egy telőval kicsit feljesbb kerülne a kormány és a fordulásoknál kevésbé lenne stabil.
Ez nem tetszik? A kos kormány kritérium?MÁS
A múltkori borulásom alkalmával a jobb Syncros pedálomból kipottyant a kis műanyag, ami a külső oldalon lenne a porvédő gondolom.... Valamivel csak pótolni kellene. Mit csináljak vele? Nyomjak bele egy rágót?
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz bigdady #6196 üzenetére
nem a kormányhoz kell nézni a nyerget (nézz meg pl. egy országúti bicajt, mennyivel feljebb van anyereg a kormánynál) úgy állítsd be a magassásot, hogy a pedál a nyeregtől legtávolabbi állásában a lábad majdnem tekljesen ki legyen nyújtva. túl alacsony nyereggel biciklizni olyan, mintha guggolva mennél....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Zebu
addikt
-
D.Orion
veterán
válasz bigdady #6481 üzenetére
Ezt a pár millimétert belehajtogatod a tányérba, az egész hajtóműbe. Nyugi nekem is ilyen, mint minden olcsóbb hajtómű. Elegendő nyomatékkal gyorsításkor meg lehet hajlítani. Egy Shimano XT-t már biztos nem lehet ilyen könnyedén meghajlítani tekerés közben, de ez nem az.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz bigdady #6486 üzenetére
Én régóta használok. Semmi egyéb zseb nincs ezeken. Lehet van olyan, amin van, én még nem láttam / használtam ilyet. Az ebay-ről rendeltek jóval olcsóbbak, de tépőzárat kell cserélni rajtuk viszonylag rövid időn belül. Az itthoni karpántok mocsok drágák. 5-6k simán kérnek egy i5 karpántért. Ebay-en meg max 1000-1500ft.
Arra készülj fel, hogy párásodni fog belül a testhőtől ami nem tesz jót a telefonnak. Plasztikot nem tennék alá, mert sérülhet a hátlap. Nem véletlen neoprén anyagból készül a telefonnal érintkező felülete.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bigdady #6490 üzenetére
Én pl úgy viszem a telefont, hogy egy kis zárható zacskóba teszem.
Ez megvédi az izzadságtól és adott esetben az esőtől is.(#6491) Cathfaern
Igen, van ilyen, de most meg nem mondom, hogy melyik.
Itt elég sok van.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Vasinger!
nagyúr
válasz bigdady #8871 üzenetére
Jó, mert bénáztak vele, rossz volt nézni....jó hogy nem viszi a hatalmas erővágó, ha olyan vékony a sodrony, hogy körbe sem éri szinte. Az erővágónak akkor van ereje ha valami vastagabbat raksz alá. (erő-erőkar, nyomás fizika)
Én már fűrészeltem szét sodronyt, percek kérdése az is. Azért egy ABUS edzett acél láncot megnézném, hogy vágna el...bár a Bordo-s vidi után már semmiben se hiszek..
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz bigdady #9136 üzenetére
Ez egy ilyen térszerü dolog ahol az autó közepén átmenet es ezt keresztezi a bicikliút és egy gyalogos út. Semmilyen egyéb tábla vagy kijelölt átkelő nincs csak a tér amely tele van emberekkel es mennek minden felé.
A bicikliúttal párhuzamosan megy a gyalogos forgalom igy ha arról létre a gyalogos át kell haladjon a bicikli úton.
Kecskemét okmányiroda előtt amúgy.[ Szerkesztve ]
-
ígyvanferi
addikt
válasz bigdady #20179 üzenetére
Ha már aldis biciklis cucc: az a lábbal taposós pumpa mennyire lehet használható? A hagyományosból akartam venni egyet, de már nem volt, ez viszont olyan gyeszának tűnt, hogy inkább hagytam a csudába. Pumpált már vele valaki kettőnél többször? Esetleg csak úgy kézbe fogva mi a véleménye róla?
-
sssent
senior tag
válasz bigdady #20179 üzenetére
Régebben még a Cratoni C-Daily klónját árulták (amit én pl. nagy megelégedéssel használok), a mostani képeken viszont már nem ez van. Ettől függetlenül fel kell tenni a fejedre. Ha jó passzentosra tudod állítani úgy, hogy közben kényelmes maradjon, akkor biztonság szempontjából pontosan azt tudja majd, mint egy 30 ezres.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz bigdady #20318 üzenetére
Biztos létezik ilyen, de azt tudni kell, hogy Magyarország bicikliút, illetve biciklibarát út hálózatáról nincsen használható és friss térkép. Nagyon hiányos mindegyik, illetve sok hibás jelzés is van benne (legalábbis Vas megyére, amit én ismerek, biztos igaz ez, de gyanítom máshol se jobb a helyzet). Szóval ha találsz is ilyet, magyar viszonylatban jó eséllyel nem mész vele többre, mint egy sima gyalogos tervezővel.
-
Solad
őstag
válasz bigdady #20621 üzenetére
Nem a földhöz kell viszonyítani ahogy azt 1-2 szocialista időkbeli kerékpáros kiadvány hirdette, hanem a pedálhoz
A google kismillió találatot dob, de pl itt egy útmutató
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
nagyúr
válasz bigdady #21019 üzenetére
Az én autóm ötajtós, így a felpakolt bringák nem takarják a rendszámot (csak a kilátást), ilyet használok egyébként: Thule Clipon. De nagyjából ugyanazt tudják ezek is féláron: Menabo Biki.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Gyufaaa
veterán
válasz bigdady #21016 üzenetére
Én a vonóhorogra szerelhető két bicaj szállítására alkalmas Thule 970-et használom. Csináltattam rá egy Másolat - Copy feliratú rendszámtáblát. Nem bűntettek meg, pedig cipelem vele a bringákat. A régi motorosok tanácsolták a rendszámtáblát, ha pedig már 3 bringa van, akkor kell a kiegészítő is hozzá. Thule 976. Ez univerzális és minden tartóhoz tudod használni. Persze ez a vonóhorgos történet.
-
sssent
senior tag
válasz bigdady #21123 üzenetére
Az új, kiválóan kijelölt nyomvonalú Gárdony-Dinnyés kerékpárút, vagy ennek az eleje Velence-Gárdony között. Igazából amíg nincs a strandszezon miatti gyalogostömeg, addig szerintem kisgyereket szabályos biciklizésre tanítani nem rossz útvonal, mert rengeteg flikk-flakk, hülye kereszteződés, zebra, meg ilyenek vannak benne. Jó időben sok a biciklis, és ketten nagyon kényelmesen el lehet férni egymással szemben mindenhol, de azért kisgyerekre, és a sok idiótára nem árt nagyon odafigyelni.
Korábban mintha természetközeli útvonal után érdeklődtél volna. A fenti út végülis részben a tópart mentén halad, de majdnem végig lakott területen. Lehet, hogy érdemes megnézni a tó északi oldalán, Velence és a Pákozd-Sukorói Arborétum bejárata között futó utat is. Ez nem elkülönített kerékpárút, csak az M7-es és a tópart között futó alsórendű út, de biztonságosabb, mint a legtöbb kerékpárút: széles és rengeteg rajta a bringás, nyugodtan lehet végig a kicsi mögött és mellett tekerni, hogy nehogy véletlenül kikacsázzon a kb. 10 percenként arra guruló 1-2 autó elé. Ez kb. végig fák között fut, a parttól távolabb, de 1-2 ponton le lehet térni róla oda is. Az arborétum felőli végén van egy nagyobb emelkedő, addig jóformán teljesen sík.
(A videók nem az enyémek.)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs