- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Netfone
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Magisk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
capulet75
addikt
Mondjuk az a szemétdomb nem jellemző északra, bár Koppenhágának van pár arab kerülete.
Ismerősnél ilyenek állnak a pincében gyakorlatilag kihasználatlanul:
Abban a karbon BMW-ben nincs 5km se.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Mewryck
tag
én próbáltam egy ilyet a melóhelyen
-a motor 250W-os,a hátsó agyba van beépítve,akksi a vázon
-4 fokozatban lehet állítani a rásegítést és az akksi töltést,lehet használni töltés és rásegítés nélkül is,mint egy normál bringát,csak érezni a súlybeli különbséget
-rásegítés max 30km/h-ig megy,utánna már "visszafog"-lehet vele többel menni,de a motor lassít,fékez-ki kell kapcsolni a rásegítést
-töltésnél a legerősebb fokozat még az edzettebbeknek is gondot okoz rövid távon is!
-a rásegítés csak akkor működik,ha tekersz,gurulás jözben nem-"nincs gázkar",amit húzogatsz,egy kis egység van elhelyezve kormányon,kijelzővel és pár gombbal,itt lehet állítani a rásegítés-töltés mértékét
gyakorlatban: észnél kell lenni!!! elindulsánál,ha elkezdesz tekerni,1-2 másodperc múlva kapcsol a rásegítés,kapaszkodni kell a kormányba,mert nagy nyomatékot ad rá elég hirtelen-a rásegítés mértéke a max sebességet befolyásolja,menet közbeni állításkor is figyelni kell,fokozat emelésnél is hirtelen jelenik meg a nyomaték;elindulásnál már féket kell húzni,mert nehezen irányitható ez miatt,hozzá lehet szokni,de nagyon furcsa,viszont előzésnél városon belül nagyon hasznos tud lenni,vagy ha sietsz valahová és nem akarsz leizzadni;...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
sanzi89
addikt
Nem rossz bringák, felszereltségben nagyon hasonlítanak, nincs köztük nagy különbség, azt vegyétek amelyik jobban tetszik/kényelmesebb figyelembe véve az árat.
Apróbb különbségek vannak ide is, oda is - fék, váltás - de nem hatalmasak. Milyen felhasználásra lenne?[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kasya #167023 üzenetére
Miért csak KTM játszik? Csak mert meglehetősen túlárazottak (meg kell fizetni a nevet) és főleg a mostani szűkös kínálatban így egyetlen márkára korlátozva nagyon kicsi lesz a mozgástér.Ami a 100e alatti női bringát illeti valami Decathlonos,vagy talán Gepida lesz újan annyiért...vagy használt.Úgy bolt mint néhány hírdető oldalt is találsz az összefoglalóban,érdemes odatelefonálni és kérdezni pontos méretről mielőtt odafáradsz,talán a SpeedBike rendelkezik a legnagyobb megtekinthető készlettel a keresett bringából.A Balaton körbetekerése meg inkább kitartás,láb (meg ugye hátsó) kérdése mintsem bringáé.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kasya #167029 üzenetére
Ha idei nyáron akarod körbetekerni a Balatont (meg amúgy montizni) akkor 3 lépést ajánlok.1.Keress elérhetőt méretedben 2.véleméyeztesd itt (bárhol) 3.vásárolj. Az lehet a Rockridertől a BMC-ig akármelyik nem nagyáruházi márka,csak éppen találj valamit a mostani egyre szűkebb kínálatban.A Decathlon,mely aztán pont a mennyiségről híres,éppen minap kért elnézést a világon összes potenciális vásárlójától,hogy nem tudja kerékpárvásárlási igényeiket kielégíteni,és ígérte ezerrel dolgozik rajta.Tehát nem rózsás a helyzet,azt mondták 70%-al nőttek kerékpáreladásaik mikközben a gyártósorok valószínűleg hetekig álltak.Ami a KTM márkát illeti alátámasztod túlárazottságát,2005-ben 280e-ért alumínium,sz@r villával marha drága volt! Én pont tíz évvel később vásároltam jobbat,szinte ugyanannyiért.(309e-ért).
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Kasya #168400 üzenetére
Mire lenne használva? Maratonozás?
Akkor lehet értelme a 2x12-nek.Szerintem az 1x rendszerek is bőven jók az átlagfelhasználók számára.
Egyébként korrekt a bringa felszereltsége, de ez ilyen árért el is várható. Egyedül a kerekek azok, amik a gyengécskék. De ez általában mindenhol így van. Azokat érdemes lehet később cserélni valamilyen komolyabb szettre. -
Csokicsibesz
tag
válasz Kasya #168416 üzenetére
Váltó:
Bevallom nekem megkönnyíti a dolgomat, hogy nincs első váltó, mert nem kell figyelni a keresztbe váltásra. Nekem csak bonyolította a dolgokat az első váltó, mert szinte mindig csak egy első lánctányért használtam.
Shimano-nak van 1x12-es rendszere XTR, XT, SLX és Deore felszereltségben. Ami az általad linkelt bringán van az is egy XT szett, csak a 2x változata. Egy 32-50 szerintem majdnem mindenhova elég.
Szerintem ha egy szériából veszel 1x vagy 2x rendszert, akkor ott nem lesz minőségbeli különbség a kettő között. Szerintem ugyan abból az anyagokból lesz a hátsó sor meg a lánc is. Max az elosztása más a két sornak.
Mondjuk ha nagyon sokáig mész és nagyon nagy távot, akkor ott lehet kijön a 2x12 előnye. Mondjuk egy Salzkammergut Trophyn lehet már kiadja a matek.
Kerekek:
Ezek a gyártó saját márkás kerekei, talán ha jól néztem akkor 32 küllős, Shimano Deore kónuszos agyakkal.
Nem tudom megmondani, hogy milyen minőségi a gyári felni. De az esetek nagy százalékában ugyan azok a kerekek vannak a pár százezres és a közel egymilliós bringában is. Nyilván minél többet kap a kerék annál jobban kijön, a minősége.
Én kb. 3 év alatt nyírtam ki a gyári felnijeimet. Igaz, hogy kaptak is rendesen.
Egy ipari csapágyas (az angol elnevezése sealed bearings, talán kicsit beszédesebb) agy egyrészt könnyebb is, mint a kónuszos és karbantartási oldalról is egyszerűbb kezelni (csak cserélni kell a csapágykat).
Egy jobb felniben már csak 28 küllő van, vagy még kevesebb, a küllők egyenes fejűek (straight pull) stb. Szerintem egy jobb kerékkel, ami már tubelessre van alakítva és egy normális súlyban lévő külső gumival még 500g-ot, vagy talán még többet le lehetne faragni a bringa súlyából.
Ha a kereken változtatsz, akkor az jobban érződik, mint egy kormány vagy nyeregvázcső csere. -
Csokicsibesz
tag
válasz Kasya #168422 üzenetére
Ez a váltó dolog, pont olyan mint a vallás: ki az egyikre esküszik, ki a másikra.
Ez a két nagynevű váltó van a piacon (tudom van még Campa, de MTB szempontból lényegtelen), valszeg nem véletlenül alakult így. Nem gondolom, hogy alapvetően szar lenne valamelyik is.Objektíven nézve nem hinném, hogy óriási különbségek lennének az azonos kategóriában lévő Sram és Shimano cuccok között. Nyilván, ha te az egyik gyártót preferálod, akkor válassz olyan bringát, ami az általad kedvelt gyárót termékeivel van felszerelve.
-
6030D
Ármester
válasz Kasya #168422 üzenetére
Arról az Answer kerékről kellene infó, mert a gugli nem nagyon segít, de én inkább az 1x12-t venném a teló, a kerék (ha iparis?), és a váltó miatt is, nem mellesleg 0,6 kg-mal könnyebb is a gyári adat szerint. Pár éve még 3x10-es bringát tudtál volna venni, ahol a legkönnyebb áttételed 22/36 lett volna. A 32/50 nagyjából ugyan annyi, és a legutolsó 8 fog ugrás az 16%-ot jelent, ami mondjuk ha már nem bírsz 60-as pedálfordulattal tekerni, és váltasz, akkor 70-es pf-ot eredményez. Attól nem fogod lefejelni a kormányt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz Kasya #169154 üzenetére
Köszi... mondjuk szívesen megnéznék élőben 2-3 bringát, nem tudom mekkora parasztság berendelni őket aztán elállni.. de hát itt vannak egyedül raktáron, amik érdekelnek.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Somatom
veterán
válasz Kasya #174441 üzenetére
Ez függ a terheléstől, a motorteljesítménytől és az akku kapacitásától. Shimanónál legalább három különböző motorteljesítmény van ugyanazzal az akkukapacitással. Az enyém a jelenlegi legnagyobb (most jön ki az új generáció). Ezzel ésszel használva olyan 70Km -t tud. Ész nélkül kb. 30 -at. A tuning ebben nem mérvadó, mivel a motor teljesítménye nem változott. Tehát ha ésszel használom, akkor ugyanannyi a hatótáv. Csak, így lehet ész nélkül is használni. A Bosch egy konstrukciós zsákutcát használt, amit a Gen4 -ben szüntettek meg. Plusz, a Bosch a Gen4 -hez assszem 630Wh -s akkut használ, míg az enyém (2018 -as) csak 504Wh. Tehát reális, hogy kímélős 60Km után 50% -on volt az akku. Az új Shimano akku is már 630Wh. Ha lesz egy olyanom is, akkor két akkuval már 160Km -t biztosan el tudnék menni nyugis túratempóban.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
xy.zsolt
őstag
válasz Kasya #174484 üzenetére
meg tudod mondani, hogy kb mibe fáj manapság egy pedelec bérlés naponta Salzkammergut környékén? Haveromnak a legerősebb fajta van (nem hekkelt), de oda sajna egy ideig még nem engednek beutazni....ergo, piszkosul fogok fázni idén télen
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
nagyúr
-
arn
félisten
válasz Kasya #174532 üzenetére
a canyon kezd nagyon elk*rvulni... egyre dragabbak es nehezebbek a cangak. a hasonlo aru harom evvel ezelotti exceedem gyari allapotaban az elso valtojaval is 900gal konnyebb volt - iden epitettem at m8100ra, es vmi 9.3kg.
tudom teljesen mas arszint, de a xtres cfrnek van nagyon jo ara - alatta sajnos egyre inkabb csak alternativa, mint mindent vivo ar/ertek arany.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kasya #174532 üzenetére
Cube jobban tetszik nekem, de nyilván ízlés kérdése. Ha Reba is játszik, esetleg Rose Psycho Path 2 vagy 3? Nekem furák a Fox Step Cast telók kinézetre, mert nem terpesztenek annyira, mint a Rockshox-ok, szal keskenyebbek, emiatt olyanok, mintha összementek volna, vagy nem tom, nyomorultabbak . Ettől még persze biztos jók... Képeken, amiről beszélek: [link] [link] [link] [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kasya #174543 üzenetére
A képeken, amiket linkeltem látszik. A teló lába a belső oldalon "ki van vágva", így keskenyebb lehet az egész szerkezet, nem terpeszt annyira. Személy szerint nekem jobban tetszik, hogy az újabb Rockshox telók szélesebbek a boost miatt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kasya #174532 üzenetére
Szerintem a Cube kissé jobb és drágább,a Canyon meg kissé...szebb.
FireKeeper...én az 53-ra gondolok,de majd megerősítik az outisok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kasya #174668 üzenetére
Most felénk a helyi bótban 20% kedvezménnyel adják ezeket az új modelleket, kár, hogy nincs pénzem rá és nekem annyira nem is tetszenek. A Scott látom nem követi az új geo trendeket, még viszonylag klasszikus. Most az ilyen 2000 eur körüli xc-k közül talán az Alma M30 tetszik a legjobban nekem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kasya #174675 üzenetére
Spanyol, asszem rendelhető ugyanúgy, mint a Canyon.
peterkeT: no, már válaszoltak, megkukacoltam a gumit... már megint . Szerencsétlen hátsó gumi már rongyosra van kukacozva, szét van hajtva, de amíg műkszik nem akarom lecserélni. Monti gumin nem zavaró az a kilógó kukac, max rá szoktam nyomkodni, de kb olyan, mintha lenne +1 bütyök.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
FerNandor
őstag
válasz Kasya #175027 üzenetére
& (#175026) Hasaggymeg Köszi! gondoltam, hogy az is kcal lesz, csak fura volt, annyira nem ismerem ezeket..
Alg (#175011) A Bontrager Flare-re van esetleg valami alternatíva, ami hasonlóan jó és olcsóbb, vagy ilyen minőséget nem tudnak koppintani?
Pedig a Convoy lámpám is nagyon szuper, de eddig nem találtam hasonló kalibert koppintva. Néztem több videót youtube-on, de ott is kb csak ez volt számomra legjobb ilyen árban."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gabro0
őstag
válasz Kasya #177041 üzenetére
Atyavilág, mi ez, India?
(#176703) parkr: Érdekes, pedig a piros elvileg fix. Mondjuk kibírom a sárgával is, csak beleálláskor kicsit zavaró, hogy mozog. Lehet feljebb kéne vennem a rugóerőt viszont attól tartok nem bírok majd kilépni Hosszabb tekerések után kilépéskor kissé érzékeny szokott a térdem, nem tudom mennyire normális dolog. De tudom a megoldást: többet kell tekerni.
(#176742) Mezga Aladár: Ja puha cipőnél lehet nem olyan zavaró, mert minden mindenfelé nyeklik és fel se tűnik. Aztán amikor beújít valaki egy jó kis szenes cipővel, akkor feltűnik, hogy jéé, ez miért mozog ennyire.
-
Maximum1
őstag
válasz Kasya #177243 üzenetére
És bovdennel vált.
A hátsó sor kiosztása is érdekes:
Inkább venném az elektromos grx-et, tudom hogy nem egy liga, de jobban örülnék most az olcsóbbnak. -
xy.zsolt
őstag
válasz Kasya #180740 üzenetére
és még jó ocsmány is.....bár ez szubjektív. Én mondjuk akkor sem tenném fel ha fizetnének érte pl 5x ennyit
Ez a gps-es magasságmérés is fura ... még a strava és a garmin connect sincs hasonló
véleményen. Órám szerint ma 494, strava 514, connect 554 Azért ez 8%os eltérés 2 utóbbinál kinek higyjünk?[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kasya #181432 üzenetére
Én nem ajánlom...az össztelóst sokan a "kényelem" miatt gondolják jónak, de azt nem azért találták ki és nem is a kényelem az amiben remekel. Olyan mintha a gyorsasági motor helyett krosszmotort választanád mert az kényelmesebb. Ha a kényelem a fontos inkább valami könnyű, nem túl vékony kerekű kerékpár irányába keresgélnék, 300e forintért amúgy sem lehet jónak nevezhető összteleszkópost vásárolni.
.mf...60-80ért jó kerékpárt csak óriási mázlival a használt piacon...vagyis nem igazán.
Runner...ma még annyi balf@sz hajtja mert újdonság, hogy sok sima bringás pikkel rájuk, de majd hozzászokunk itthon is a zümmögéshez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kasya #181432 üzenetére
90 % aszfaltra inkább ezt egy sima gumival, vagy ezt ajánlom. Mindkettő könnyebb, hatékonyabb hajtású, jobb aszfaltra mint az az un. össztelós.
Somatom...jó drága az a kényelem! ...amúgy meg bablebesmeghajtású elfogad6ó számomra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Kasya #182302 üzenetére
Ha olyan bringát akarsz venni, amit boltban forgalmaznak akkor szerintem jobban jársz, ha ott veszed ahol laksz/élsz/dolgozol, akkor a gari és szerviz is itthon lesz.
Külföldről akkor érdemes megfontolni, ha eleve direct to consumer márkától akarsz venni valamit, mert akkor más opció ugysincs.
Forgalmazói hálózat esetén viszont külföldi küldözgetéssel nem biztos, hogy érdemes szórakozni.
Persze, ha 200km-re laksz a bike24-től, akkor hajrá! -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kasya #183434 üzenetére
#183434Kasya...ez kurv@ jó, ide még kézügyesség sem kell! ...hiába na, más generáció vagyok, csoda, hogy egyáltalán értem ezt az egészet. Már csak Androidra kellene néhány trükk... ...és
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kasya #184482 üzenetére
Én 187 cm-el XL-es Reaction Pro-t vettem, az neked is jó lesz, ami meg az 1000 eurós bringát illeti, nehéz is lesz, a könnyűek fentebb kezdődnek...vagy ott a Radon, mely ha igaz amit ír, kiugróan könnyű.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
válasz Kasya #184482 üzenetére
Pont tegnap néztem az ATTENTION SL-t aminek a tömege 13,5kg. Azt nem írja, hogy melyik méretben, de egy Rockrider xc100 -as XL-es váz pont egy kilóval könnyebb mint az Attention. Nekem elég forma-forma a két bicikli, a fék valszeg jobb a Cube-on.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest