- VoLTE/VoWiFi
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Netfone
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lewisfm
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy Head I Peak 28 kerékpárt, egészen pontosan ezt.
Egészen jól működik, de lenne pár kérdésem:
1.) Országúti után nagyon lassú, nehéz tekerni. Ezt egy aszfaltra való, kis gördölési ellenállású gumival lehet orvosolni? Számít valamit egy jó minőségű gumi, ami hasonlít az országútik gumijára?
Közel 100%-ban aszfalton használnám.
Ez esetben milyen gumit érdemes venni rá (Michelin vagy Continental, kevlár, hajtogatós kellene, jó defektűrő képességgel - magas TPI értékkel, reflex oldalfal szinezéssel)?2.) Bowdenes tárcsafék (disc) van rajta, ami fékezés közben hangos. Működik, meg minden, de hangos. Ez normális? Bekopás után halkul? Esetleg egy jobb minőségű fékbetét csendesebbé teszi?
A fékhatást is gyengének érzem egy kicsit, meglepő módon az országútimhoz képest sokkal gyengébben fog a fék, pedig az patkó fék. (Shimano Exage 500EX fékhez képest gyenge a tárcsafék)
A fék szerintem jól van beállítva, hamar elkezd fogni, csak hiába húzom erősen, egyszerűen kevésnek érzem a fékhatást.3.) Az első váltót (szorzó váltó) képtelen vagyok beállítani.
A lánc hozzáér a láncvezetőhöz bizonyos, nem túl szélsőséges keresztbeváltások esetén is.
Olyan, mintha túl keskeny lenne a láncvezető.
Amit sikerült elérni, az az, hogy amikor a lánc elől a nagy lánckeréken van, s hátul meg a kicsin, akkor a lánc szabadon fut, de amikor a hátsó 8 fokozat közül a 3. legnagyobbon van, akkor a láncvezető belső feléhez már hozzár a lánc. Még akkor is, ha elől a középső lánckeréken van a lánc.Nekem ez furcsa, mert az országútimon bármilyen keresztváltás esetén sem ér hozzá a lánc a láncvezetőhöz, pedig elől a nagyobbik lánckerékben van egy kis deformitás, kb. 2-2 mm-t jár jobbra-balra jár (30 éves bringa és van benne vagy 25e km és még mindig precízen működik).
U.I.:
Azért ezt a bringát választotttam, mert:
- nagyon jó áron jutottam hozzá
- meglepően könnyű, s az első teleszkó is meglepően jó rajta
- az általam megfizethető kategóriában elég genge minőségű szerelvényekkel vannak a bringák felszerelve, amiket úgy is lecseréltem volna felső kategóriásra, pl. a váltókat, gumikat és a pedálokat is.
Ezen a biciklin pedig a többi alkatrész meglepően jó minőségű, fék pedig tulajdonképpen elegendő. -
lewisfm
aktív tag
válasz Hasaggymeg #148037 üzenetére
Szia, köszi a válaszodat, tanulságos.
A keresztbe váltáson gondolom jobb minőségű váltó sem tud segíteni, ugye?
A gumi pedig, amivel szerelték egy olcsó darab, ez: valamilyen KENDA 28", emlékezetem szerint erre hasonlít a legjobban: 700x40C -K 935+RT
(kb. demo gumi, csak, hogy legyen rajta valami).Sajna kellett a kerékpár, s most csak erre futotta, kb. 2 évet kell kibírnia, s kétféle terv van:
- vagy eladom majd, s veszek jobbat
- vagy kicsit felfejlesztem (gumi, váltó), fokozatosan, ahogyan az alkatrészek elkopnak vagy tönkremennek.Viszont ha az első váltt nem lehet kellőképpen beállítani, akkor 2 év mőlva csere lesz.
Olyan jó áron sikerült hozzájutnom, hogy csak kicsi bukta lesz rajta
[ Szerkesztve ]
-
lewisfm
aktív tag
válasz FireKeeper #148056 üzenetére
A keresztbeváltásnál az is gond, ha elől a középső, hátul pedig a 3. legnagyobb lánkeréken van a lánc.
Ez csak minimális keresztbeváltási állapot.
Ha elől a középsőn van, akkor elvárnám azt, hogy hátul a legnagyobb lánckerékre is fel lehessen rakni a láncot. -
lewisfm
aktív tag
válasz Hasaggymeg #148037 üzenetére
Még pontosítanék egy kicsit: Más hasonló cross-terkkinghez képest is lassúnak érzem.
Mondjuk azon leginkább aszfaltra való gumi volt, s nem ez a Kenda. Szerintem ez a Meda olyan 50-50% aszfaltra-terepre való gumi.Ezért kérdeztem a gumit, hogy mások szerint mennyire számít az a gyorsaságban, hogy egy ilyen általános gumi, vagy direkt aszfaltra való gumi van a kerekeken.
-
lewisfm
aktív tag
válasz Hasaggymeg #148088 üzenetére
Köszi szépen a felvilágosítást.
Akkor 1-2 évig ez lesz, olyan-amilyen.
Aztán eladom, s veszek egy kategóriával jobb bringát.
Új hozzászólás Aktív témák
- VoLTE/VoWiFi
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Trollok komolyan
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Nők, nőügyek (18+)
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Tippmix
- Vezetékes FÜLhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen