- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vége a Swype billentyűzet támogatásának
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lewisfm
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy Head I Peak 28 kerékpárt, egészen pontosan ezt.
Egészen jól működik, de lenne pár kérdésem:
1.) Országúti után nagyon lassú, nehéz tekerni. Ezt egy aszfaltra való, kis gördölési ellenállású gumival lehet orvosolni? Számít valamit egy jó minőségű gumi, ami hasonlít az országútik gumijára?
Közel 100%-ban aszfalton használnám.
Ez esetben milyen gumit érdemes venni rá (Michelin vagy Continental, kevlár, hajtogatós kellene, jó defektűrő képességgel - magas TPI értékkel, reflex oldalfal szinezéssel)?2.) Bowdenes tárcsafék (disc) van rajta, ami fékezés közben hangos. Működik, meg minden, de hangos. Ez normális? Bekopás után halkul? Esetleg egy jobb minőségű fékbetét csendesebbé teszi?
A fékhatást is gyengének érzem egy kicsit, meglepő módon az országútimhoz képest sokkal gyengébben fog a fék, pedig az patkó fék. (Shimano Exage 500EX fékhez képest gyenge a tárcsafék)
A fék szerintem jól van beállítva, hamar elkezd fogni, csak hiába húzom erősen, egyszerűen kevésnek érzem a fékhatást.3.) Az első váltót (szorzó váltó) képtelen vagyok beállítani.
A lánc hozzáér a láncvezetőhöz bizonyos, nem túl szélsőséges keresztbeváltások esetén is.
Olyan, mintha túl keskeny lenne a láncvezető.
Amit sikerült elérni, az az, hogy amikor a lánc elől a nagy lánckeréken van, s hátul meg a kicsin, akkor a lánc szabadon fut, de amikor a hátsó 8 fokozat közül a 3. legnagyobbon van, akkor a láncvezető belső feléhez már hozzár a lánc. Még akkor is, ha elől a középső lánckeréken van a lánc.Nekem ez furcsa, mert az országútimon bármilyen keresztváltás esetén sem ér hozzá a lánc a láncvezetőhöz, pedig elől a nagyobbik lánckerékben van egy kis deformitás, kb. 2-2 mm-t jár jobbra-balra jár (30 éves bringa és van benne vagy 25e km és még mindig precízen működik).
U.I.:
Azért ezt a bringát választotttam, mert:
- nagyon jó áron jutottam hozzá
- meglepően könnyű, s az első teleszkó is meglepően jó rajta
- az általam megfizethető kategóriában elég genge minőségű szerelvényekkel vannak a bringák felszerelve, amiket úgy is lecseréltem volna felső kategóriásra, pl. a váltókat, gumikat és a pedálokat is.
Ezen a biciklin pedig a többi alkatrész meglepően jó minőségű, fék pedig tulajdonképpen elegendő.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen