- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Dömpingárakkal rúgja rá az ajtót a magyar piacra a BYD
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tyler Durden #16998 üzenetére
Engem még szerencsére nem vettek elő prizma miatt, eddig se volt, ezután se lesz. Lámpám viszont mindig is volt. Én amit rohadtul idegesítőnek tartok, az, hogy a kerékpározók 99%-a villogtatja az első lámpáját, a f.szért nem lehet azt normálisan használni, folyamatos fénnyel. Ez már már ilyet divat szarság is szerintem, amikor már nagyon felidegesít, bekapcsolom az 1200 lumenes cree ledes lámpámat villogó funkcióra, hogy szokják kicsit az érzést. De amúgy mindig folyamatos fényen használom, elvégre azért van a lámpa, hogy lássunk is vele, nem azért, hogy idegesítsük vele a többi közlekedőt.
-
Zola007
veterán
válasz Runner_fxr #17001 üzenetére
Spórolnak az elemmel, mert a dobozra az vót' írva, hogy úgy nem 50, hanem 150 órát megyen'
na ezért villogtat a sok b3rom
én meg azon vagyok fél éve, hogy a fenébe üssem ki a villogó módot a lámpámból[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
addikt
válasz Runner_fxr #17001 üzenetére
Nahh ettől én is agyf@szt kapok. Nálam is mindig normál fényen megy a lámpa és nem villogva. Ráadásul csak erdőben használom a durvább fényerejűt, mert közúton már volt, hogy rámvillogott a szembejövő autó
Amúgy sajna még mindig elég sok a kivilágitatlan bringás Budapesten is. Nem értem, hogy gondolja vki az első ill hátsó lámpa nélküli közlekedést.."It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #17002 üzenetére
Biztos még életükben nem hallottak a tölthető elemekről. Én a rendőrök helyébe inkább ezért büntetnék, ez valóban idegesítő és zavaró.
Tyler Durden: Én azt sem értem, hogy mernek egyesek bukósisak nélkül kerékpárra ülni. A nőknek is fontosabb az, hogy néznek ki, mint, hogy esetleg nem loccsan szét a fejük, de a férfiak között is akad szép számmal. Nem tudom, hogy miből gondolják, egyesek azt, hogy városi közlekedéshez nem kell bukósisak. Arról már nem is beszélek, hogy bringás szemüveg, anélkül se ülök kerékpárra, egy orvos ismerősöm is mesélte, hogy nem egy bringást hoztak már kórházba, olyan szemsérüléssel, hogy orvos legyen a talpán az aki azt összerakja. Mondjuk ez inkább erdőbe veszélyes, tüskés bokrok miatt, de mindenképpen jobban érzem magam ha szemüveg van rajtam.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csabi94 #17005 üzenetére
Rendes lámpát kell venni, az a baj, hogy a kerékpározók többsége olyan "lámpákat" használ, amiket inkább kulcstartónak szokás hordani, hogy megvilágítsd vele a kulcslyukat sötétben, de nem arra való, hogy kerékpáron világíts vele, ne adj isten, az utat is megvilágítsd. Ma már fillérekért lehet szerezni nagyon erős fényű lámpákat.
Most lehet sokan nem értenek velem egyet, de én azt vettem észre, hogy a hegyi kerékpározók, sokkal igényesebbek a kerékpárjukra, felszerelésükre, mint a városban kerékpározók. Nyilván van kivétel, de a többség, pislákoló, agyi lámpákkal, láthatóan, elhanyagolt bringákkal, nyekergő hajtással mennek. És nem feltétlenül pénztelenség miatt, hanem egyszerűen igénytelenek a kerékpárjukra, úgy gondolják, hogy arra minek költeni, amíg szét nem esik alattuk. Felszerelésről nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Runner_fxr #17004 üzenetére
Sisak alap. Nekem 2 éve volt 1 komolyabb esésem, nincs sisak nem vagyok itt. Szerencsére már előtte is úgy voltam, hogy ha bringa akkor sisak az must have..
A szemüveg az nekem városban nem jáccik, viszont erdei tekerésnél, ahogy írod is kötelező darab. Nekem nem is a növényzettel gyűlt meg a bajom, hanem néha felkenődtek a lencsére elég impresszív méretű bogarak, amiket fájdalmas lett volna retinával tompítani"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Zola007
veterán
válasz csabi94 #17005 üzenetére
Akkor is illene a többi közlekedőre gondolni.
Egyébként 200-300 lumen fölött kizártnak tartom hogy nehezebben vesznek észre, főleg ha az összes többi tartozék is rajta van a bringán.
Egyébként pedig egy jó minőségű fényvisszaverő mellény, aki azt nem veszi észre, az mondhatni szándékosan akar elgázolni#17006) Runner_fxr : így van, teljesen jogos
Továbbra is úgy gondolom - még ha sokan meg is köveznek érte mindig mikor felhozom - hogy be kellene vezetni a kerékpáros jogosítványt és kerékpár műszaki vizsgát
Igen, tudom , csóró a magyar.
Azonban ahhoz senkinek sincs joga, hogy azért veszélyeztessen mást, mert nincs pénze bringára.
Főleg hogy a leglényegesebb dolgok (lámpa, sisak, jó fék) 15-20e ft-ból megúszhatók, másra bezzeg mindenhol van pénz.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zsolt1225
aktív tag
Még mielőtt bejöttek ezek az új szabályok biciklire, előtte egy évvel asszem volt olyan, hogy este sötétben mentem hazafelé egy eléggé forgalmas helyen, este már nem az, összesen egy hátsó lámpám volt. Elég gyorsan mentem, majd egyszer csak kifordult elém egy parkoló rendőrautó, hát elég nagyot fékeztem, gondolom nem látta, hogy jövök. Szerencsére mindenki ment tovább és nem lett belőle semmi.
-
Zola007
veterán
válasz csabi94 #17010 üzenetére
Mi pedig első lámpás villogtatásról, ezek szerint elbeszéltünk egymás mellett.
A hátsó villogó rendben van, az elsőt utáljuk, de nagyonMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tyler Durden #17007 üzenetére
Nekem egy ilyen szemüvegem van, egyszerűen imádom, az egyik kedvenc kiegészítőm. Szinte észre se veszem, hogy rajtam van, a lencse rendesen kitakarja a szem környékét is, hogy ne menjen be por, a lencse fényre sötétedős változat, hogy bármilyen fényviszonyhoz alkalmazkodjon. Nem kell lencséket cserélgetni, 2 szemüveget magunkkal vinni. Városban is vannak bogarak, por stb. Én mindig hordom ha bringára ülök. Tény, hogy ez nem olcsó szemüveg, de sokáig kiszolgál.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #16989 üzenetére
Nekem a Superior XP947 es jött be nagyon, 27.5 ös. Persze én is elfogadtam volna sok ilyen karbon csodát, nem arról van szó, hanem a "normális" keretek közt, meg a mit várunk a gyártótól című arányokat szemelőt tartva reális álmodozás határain belül.
947 esnél gyenge a gép, ezért a 29 colos linkelem: [link]Elképesztően jónak tűnnek ezek a vázak, nagyon kis precíz, a 12x142 es átütő miatt meg teljesen feligultam rá.
Alu vázakat már nem nagyon szokták fejlesztgetni, mindenki a karbonra van ráállva, a termék palettákban is már hamar megjelennek a karbon vázak, míg a felszereltségük sehol nincs, ezért is tetszettek ezek a bringák.
Na meg ennek az alkatrészeibe is alig lehet belekötni. Xfactor forgalmazta régebben, sajnos velük együtt odaveszett, most a ridebike kezdte el újra.[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Zoli133 #16996 üzenetére
" .... Nem is azért kell használni mert jó néz ki. ... "
az egy sportos gépen tényleg gázul néznek ki ezek az alapvetően az olyan "parasztkerékpárra" való kiegészítők, mint az én gépeim
sőt
sok DH-s még lámpát se hajlandó feltenni ... nemhogy küllőprizmát,
ami tiszteletlenség is a többi, kerékpárúton közlekedő kerékpárossal szembenpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Tyler Durden #16995 üzenetére
akkor lehet hogy tényleg olcsón megúsztam az 5.000-es böntetéssel
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #17014 üzenetére
Igazából nekem sincs semmi bajom az alu vázakkal, egy carbon valóban luxus, meg aztán ha megsérül akkor már soha nem lesz az igazi. Ha ki is javítják, az már nem lesz olyan, egy alu váz egy horpadástól még nyugodtan szalad tovább.
Nálam montiban csak össztelós jöhet szóba, én már nem tudnék merevet használni. Egyrészt a térdem megfájdul tőle, érzem, hogy nem tesz jót, másrészt korlátok közé vagyok szorítva, fékeznem kell ott ahol, amúgy nem szeretnék. Persze ha valakinél leginkább az emelkedők számítanak, ott kétségtelenül a merev a leghatékonyabb, bár egy össztelós gép hátsó kereke nehezebben kapar el mint egy merev gépé.
-
-
Zola007
veterán
válasz Szakbarbár #17018 üzenetére
kisméretű első fehér prizmát hol kapni? (mindenhol csak a csavaros van, de hova tegyem, könyörgöm
illetve keresnék a mostaninál (Scwalbe) könnyebb belsőt is 26x1.9-be
Melyik amit még szabad megvenni? Maxxist láttam 26x1.75-2.1 méretben 150g gramm körül ( a mostani 200g)
nem vagyok gramm mániás, csak tartalékba kell és 2db-nál már 10deka mínusz.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
dqdb
nagyúr
válasz Zola007 #17019 üzenetére
Van a Schwalbénak is könnyebb modellje Extralight (ilyen AV14-et használok) és még annál is könnyebb modellje XXLight néven. Nekem 8500 km alatt 2 defekt jött össze vele aszfalt-terep vegyes felhasználás mellett (abból az egyik olyan volt, hogy a külsőt is szétvágta, szóval nem a belsőn múlott).
kisméretű első fehér prizmát hol kapni? (mindenhol csak a csavaros van, de hova tegyem, könyörgöm
Fényvisszaverő matrica esetleg a kormányra? Szerencsére a KöHÉM rendelet már nem nevesíti prizmaként, csak fényvisszaverőt említ.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #17008 üzenetére
Ezzel egyet értek én is, lenne itt sírás rívás ha ezt bevezetnék. Pedig valóban nem lenne rossz.
Itt sokszor tényleg olyan összegekről van szó, amit a legtöbb ember megengedhet magának, elég megnézni hány ember kezében van 100 ezres vagy még drágább telefon, ha arra van pénz akkor a kerékpárra is legyen, vagy ne kerékpározzon, végül is nem muszáj. -
emre
veterán
válasz Runner_fxr #17004 üzenetére
Még motoroztam kismotorral mikor nem volt kötelező a bukósisak, és nem hinném hogy többen maradtak az aszfalton ez miatt. Ha egyszer a bringán is azzá teszik akkor elásom a kert végében és nem ülök többet a kétkerekűre.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Zola007
veterán
Köszi, megnézem
Prizma ügyben gondoltam rá, de nem akartam azért megvenni egy fél méter szalagot, így is toronyban állnak a fölösleges cuccok nálamApropó: megjött a Presta adapterből vagy 10db, debrecenieknek ha szükségük van rá, eljöhetnek érte és beszerzési áron (ez kemény 80 ft-ot jelent) vihetik.
Más is jöhet érte ha kell neki, legfeljebb teker egy jót[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Zola007 #17019 üzenetére
A fehér küllőprizmát tettem közvetlenül a kerékagyhoz, így elölről is jól látni. Plusz feltettem egy darabot a kukásmellény csíkjából, így 360 fokban visszaveri a fényt. Egyébként matricáznék én is, de az elfogyott.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Runner_fxr
Ármester
Persze a szerencsén is sok múlik, meg aztán sisakkal együtt is meg lehet halni, de szerintem nem annyira megszokhatatlan egy bukó, hogy inkább lemondjunk róla. Motoron sisak nélkül meg aztán... Hát nem tudom milyen kis motorod volt, de nekem is volt kis motorom, egy ilyen. Aki erre sisak nélkül fel mer ülni, annak csak gratulálni tudok.
-
rii
nagyúr
válasz Zola007 #17011 üzenetére
" .... A hátsó villogó rendben van, az elsőt utáljuk, de nagyon .... "
legjobb mikor tök sötét helyen megy egy ilyen villogó stoboszkóppal a jómadár ...
utána szoktam nézni ... és villog körülötte az egész táj
így lásson valamit feladja a leckét a pupillájánakpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
imyourfriend
őstag
-
emre
veterán
válasz D.Orion #17024 üzenetére
Így van ezek tények, és?
A sebességhatár ugyan annyi volt mint most, és akkor is volt fék a gépen. Az utak is ilyenek voltak, és a kocsik sem voltak kétszer szélesebbek, viszont nem volt abs, meg a tököm tudja milyen kütyü a gépeken. Bocs, de unom ezt a hisztériát mint a télen is mi volt.
Nem, a védőfelszerelések ellen vagyok, és motoron én is felveszem a bőr cuccot, de ne döntsék már el helyettem mikor mit látok megfelelőnek.
(#17029) Runner_fxr
Nem a sisak hiánya fog megölni, hanem a józan ítélőképesség hiánya. Azt meg sajnos nem adják a jogosítványhoz. Ha meg átmegy rajtad a kamion tök mindegy mi van rajtad.Nem akarok a nézetemmel vitát generálni, tehát befejeztem.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
imyourfriend
őstag
Már készítheted is a gödröt a bringának. A bukósisak nem a szabályok miatt hanem saját magad védelme miatt kell. Nem véletlen van benne a szabályban hogy 40km/h óra felett kötelező a hordása napjainkban is, mikor hátszél fúj és tudok menni 40km/h-val huzamosabban akkor megértem hogy miért is kötelező hordani. Nem beszélve dombon lefelé.. Ausztriában a határhoz közel valahol lehet 70-80km/h-val is menni lefelé, szerinted sisak nélkül fejre esve mi történne a fejjel? Jobb nem is beszélni róla. Egyszer sisak nélkül estem egy jókorát 30km/h környékénél, az volt a szerencsém hogy hosszú ujjú ruha volt rajtam (pedig 30° volt odakint vagy még több) és megúsztam kisebb horzsolásokkal.
Emellett ha komolyabb bajom esik sisakban akkor érezhetem úgy hogy megtettem a megfelelő lépéseket a biztonságom érdekében. off.
[ Szerkesztve ]
-
ST05
őstag
hm a bikemag aprón nem divat a privátozás, irtam vagy 6-8 embernek 1 hét alatt 1 reagált vissza!
-
Runner_fxr
Ármester
Természetesen jogod van hozzá, hogy felülj kerékpárra sisak nélkül, mint ahogy régebben kismotorra is felülhettél, ha emiatt súlyos sérülést szerzel, nem az én dolgom. De ettől ez még nem egy felelős gondolkodás. Vitatkozni ezen én sem szeretnék, nyilván mindenki maga dönti el, hogy mennyit áldoz a saját teste védelmében.
Amit előtte írtál, a hisztériával, havazással kapcsolatban, azzal én is egyetértek, vicc. Egyébként szerintem a facebook betegség miatt van ez is, az a viselkedési stílus átragadt sok ember hétköznapi életébe is, szerintem ez ezért van. Ilyen világot élünk, hogy folyamatosan szenzáció van, mindenki gengszter, mindenki modell....
Ja és mindenki sztár.
Szerintem ebben az országban lassan több a sztár, meg az énekes mint az asztalos, autószerelő, pék stb.[ Szerkesztve ]
-
-
csabi94
őstag
Erről valaki véleményt? (kompressziós zokni)
[link] -
elfelejtette
veterán
válasz Runner_fxr #17001 üzenetére
Mifelénk is van pár k@cs@g, akinek én is szívesen visszavillognék tök sötétben, hogy "ugye te is élvezed b+"...
"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."
-
addikt
-
anorche1
őstag
válasz imyourfriend #17034 üzenetére
Ha 70-80 km/h -nál esel, tök mind1 hogy van a rajtad sisak vagy sem.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
addikt
válasz anorche1 #17046 üzenetére
50-60 között pereceltem vhol, ott még jóvolt.. Nyílván nem mindíg a direkt ütődést kell nézni, az is lehet, hogy a fejed csúszna a betonon, amit még mindig jobb sisakban tenni, mint anélkül.
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
313313
addikt
válasz anorche1 #17046 üzenetére
Azért arról se feledkezzünk meg, hogy nyáron egész sokat felfog a sisak a melegből.
Nekem az előző sisakom el volt deformálódva, tetején a védő műanyagot úgy összehúzta a nap, nyilván megúsztam 1-2 jó pár napszúrástHP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
raczger
őstag
Haverom robogóval esett, nagyjából 30-40 km/h-val, nem volt rajta sisak, majdnem ott is maradt örökre. Ha viselt volna bukót, valószínűleg föláll és tovább megy, mert csak a fején sérült meg, viszont így 2-3 hét kóma + 2 hónap kórház.
Ne vegye senki személyes sértésnek, de hülye az, aki nem visel bukót bringázáskor (most a leugrok 500 méterre lévő pékségbe kenyérért című dolgokat ne nevezzük bringázásnak). Pont akkora felelőtlenség, mint aki nem köti be magát az autóban.
Személyes élményeim is vannak, hiába sok-sok év tapasztalat a hátad mögött, ha a másik hibázik az utolsó pillanatban, már tehetetlen vagy. Nyáron Ausztriában egy bringás utolsó pillanatban elém jött (szembe jött), repültem egy jókorát, csak a fülemet horzsoltam meg. Ha nincs rajtam a bukó, akkor szerintem az egész fülemet vissza lehetett volna varrni...
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest