- iPhone topik
- Apple Watch
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
it Több intézkedést is hoznak, hogy óvják a gyerekeket a közösségi média káros hatásaitól.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beri
addikt
válasz szimpláncsak #200960 üzenetére
A gumi szélességénél sokkal többet számít a keverék, a minta, meg a nyomás. Profik is egyre szélesebb gumikkal mennek (legalább hátul), mert elhanyagolható a különbség gördülési ellenállásban, de hatékonyabban tudnak átvinni erőt az aszfaltra (gyakorlatilag többet "van lent" a szélesebb gumi). Oké, ők sokkal több wattot tudnak, mint egy hobbista, de ha nekik jó, akkor nekünk se lehet olyan rossz
eladó Aromamizer RDTA V1
-
fulton
addikt
Sziasztok
Milyen vázat ajánlanátok megvételre, ami jó könnyű (185 cm magassághoz)? több alternatíva is jöhet.
Gondolom alu vázban érdemes gondolkodni. Hogy milyen felhasználás? - első sorban városok közötti közlekedés (úton) terep minimális. Fontos hogy csomagtartót is tudjak rá szerelni. Előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #201002 üzenetére
Azért azt tudnod kell, hogy kerékpárt építeni gyakran többszörösébe kerül egy kész kerékpár áránál,az egyik vázról cuccokat átpakolni pedig a másikra szakértelmet, időt és munkát igényel kompatibilitási gondokkal megfűszerezve.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
félisten
válasz fulton #201004 üzenetére
Mert akkor én nem vennék "rendes" bicajt(megázik, ellopják, stb).
A csomagtartós felépítés és a "jó könnyű" általában nincsenek párban.
Ha költséghatékony megoldást keresel, akkor én használtak között kezdenék nézelődni, létezik a "városi kerékpár" kategória, de nem éppen könnyűek(ez nagyon relatív).[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
szimpláncsak
tag
válasz SpaceJam #200993 üzenetére
Haverom ilyen roadlite 7-et vett tavasszal. 50 éven felül van, nem merte az országútit bevállalni úgy, hogy még sosem volt neki. Egyedül a féken akadt ki, hogy ennyiért csak alap shimano van. A színével csak mi húztuk, hogy csak alapozóra telett, festékre már nem .(nekem sajnos a monti meg a cyclocross is matt fekete, lakk nélkül. Sajnos minden apró kis karc meglátszik rajta, ilyen szempontból ez a szürke jobb)
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz nmate91 #200982 üzenetére
Esetleg attól lehet, hogy mikor szedtem ki a régi hajtókart, elmozdult az egyik csapágy? Kicsit meg volt ragadva és gumikalapáccsal rásegítettem. Vagy akkor az új eleve bele sem ment volna? De holnap hazaérek és megnézem. Az is lehet hogy tényleg csak kihagytam egy hézagolót. Nagy szivatás ez az osbb.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
félisten
Garmin 520 Plus, azt írja nekem, hogy sw 5.70 (gps 2.50 ez mi lehet?) de neten meg csak 5.42-t találtam az is beta.
Mit csinálok rosszul?"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #200978 üzenetére
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #201012 üzenetére
Mondjuk más választása nincs, honnan kerítsen elő több millát? Egyébként még mindig jobb, mintha azt mondaná, hogy akkor börtön, mert ha nincs a nevén semmi (mert okos volt), akkor nem tudják behajtani.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #201015 üzenetére
Szerintem balf@szság,jellembeli hiányosságok és kényszer esete ez inkább mintsem tiszta rosszindulat, vagy rafkósság... kegyetlen az üzleti világ a keleti vadkapitalizmusban... persze ez aligha elég enyhítő körülménynek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
Hali,
Ez a Cube Stereo 120 meger ennyit? Milyen evjaratu lehet ez a vaz?
Don't Tread On Me
-
itouchfan
senior tag
válasz -=RelakS=- #201012 üzenetére
Szerintem meg az ügy nyilvánosságra hozatala után lehet, hogy megkereste egy-egy ember vagy társaság üzenetben, akár máshogy, aminek ez lett a következménye.. legalábbis én reménykedem benne. Persze ez is lehet, hogy csak egy ígérgetés a sok közül
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
fulton
addikt
válasz D1Rect #201006 üzenetére
De kiváncsi lennék mennyit nyomhat a váz magában. Bár most szét lesz szedve a kerékpár, mert mindent cserélek rajta, de tényleg egy váz választ el attól hogy tök uj bingám legyen. Aztán már oda lyukadtam ki, akkor már tényleg mind1 ha ezt megtartom , azt meg amolyan fitness félének szerelem össze. Nincs csomagtartó sárvédő tényleg a sulycsökkentés oltára. Na meg rá egy 28-as könnyebb gumi aztán ennyi. Elmentem addig hogy mindent vettem, kivéve vázat. Márha tényleg érdemi sulycsökkenést érnék el vele, magával a vázzal. Ezért gondoltam rá
Végülis vettem mindent: fékkarokat, bovden, váltókar, első hátsó váltó, fogsor, uj felni agyakkal, integrált hajtómű, egyedül váz nincs meg kormány uj de ennyi.
Van egy korábbi montim, arra át szeretném pakolni a dolgokat és azt használnám melóba járásra stb...leharcolt váz, nem kell a kutyának sem
Ez az eredeti terv legalábbis.
De most elgondolkodtam hogy nem e inkább már akkor egy uj váz és cakk uj kerékpár amolyan fitnes félébe.
Tényleg nem tudom mire mennék egy alu komolyabb vázzal, mit jelentene haladásilag.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Balatonszemesről ki merre menne? 100-130km körül mennék, valami látványosabb útvonal érdekelne, ha sok a szint az sem baj. Orszagutival mennék.
-
-
fulton
addikt
válasz D1Rect #201023 üzenetére
Hát mát mind1, drága vagy sem, most volt egy közel lejáró keretem szép kártyán amiből meg tudtam venni dolgokat. Mindent kaptam még hálisten amit akartam. Hát most járok 179 ropinál. Hát húzom a szám mert ezért tényleg adnak kerékpárt...csak nem épp ilyen dolgokkal vértezve. Használtat nem akartam venni.
Jó mondjuk én aztán vettem minden franc karikát, kulcsokat, olaj zsir.. ami kell.
[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szimpláncsak #201007 üzenetére
És milyen hátránya van most egy ilyen alap féknek? Én csak a Juicy 7-est ismertem, az egy rohadt jó széria volt, előtte meg a belépőszintű Hayes-t, ami valami borzadály, de azóta eltelt 10 év. Remélhetőleg azt a szintet azért a Shimano MT201 meghaladja.
De már sejtem, hogy a pedálon túl ez lesz az első, amire jövőre költeni fogok... :/ Melyik az a középkategóriás fék, ami már kellemesen, egy ujjal használható és elegendő lenne nekem erre a Roadlite 7-re szerintetek?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
xy.zsolt
őstag
Hoppá.....Vuelta közvetítésben hangzott el, hogy a Wilier 2év után visszatér a felnifékhez pár modelljén amit versenyzésre gyárt. Azért csak észbe kap lassan más gyártó is. Mondtam én, hogy ne temessük még a felniféket A pinarello alapból nem is váltott disc fékre
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #201022 üzenetére
Mindenképp északra, mondjuk Tihanyig.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
maximilian4
addikt
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #201027 üzenetére
Arra már voltam elég sokszor... Déli irányban van valami látnivaló?
-
jjeahh
nagyúr
válasz SpaceJam #201025 üzenetére
Valszeg mindegyik Shimano jó a 2xx szérián kívül, de néhányan azzal is elégedettek, felhasználás függő.
Más: ha már fék, nálam a hátsónak (446) van egy kis hangja enyhén, mintha egy nagyon picit olajas vagy koszos lenne a tárcsa. Kicseréltem a fékbetétet, megtakarítottam a tárcsát, sőt, ki is cseréltem a tárcsát, mert van itthon és egy kis idő múlva megint csinálja. Annyira egyelőre nem zavaró, de nem 100% tökéletes. Észrevettem, hogy tapad rá a por és enyhén olajsaras pár helyen a féktest, szerintetek valahol nagyon lassan szivárog az olaj és érdemes lenne elkezdjek új fék után nézelődni? Nehéz csak a hátsó féktestet kicserélni? Kell valami spéci szerszám hozzá? Légtelenítő szettem és olajam az van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
SpaceJam
aktív tag
válasz jjeahh #201030 üzenetére
Én ilyen 3 ujjas fékkart nem sokáig tűrök, csak azért. Nyilván használgatom, elleszek vele egy darabig, de aztán majd néznék alternatívát. A Shimano teljesen szimpi, csak a kérdés, hogy melyik széria az, ami már rövid fékkaros, egyujjas és nem melegszik túl alattam sem a teljes felpuhulásig, ha lejönnék valahonnan.
A tárcsa minősége a másik, amit egyelőre ugye nem ismerek. Én az Avid vonalon tapasztaltam meg anno, hogy vannak a puha, könnyen hajló vackok, meg vannak a komolyabb acélok, amik sokkal jobban tűrik az egyszeri ütődéseket, így sokkal kevésbé szedik össze a 8-asokat.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #201032 üzenetére
Asszony a cx-el nem fog ott a kövesen lejönni . Jó időt fogtatok ki.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #201033 üzenetére
Azon én sem tudok lejönni, sok helyen toltam. 🙄... felfelw meg no-go, végig még elektromossal sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #201036 üzenetére
Nem tudom idén mennyire köves az esők miatt, de 2 éve én egész sokáig feltekertem, aztán a végén elkapart a hátsó kerék . Lefele le tudtam jönni, igaz kihívás, mert nagyon technikás volt, de király. Még videóztam is, kár, hogy használhatatlan lett a felvétel, mert akkor még nem volt gimbalom. Van szegmens is neki, remélem idén én is lesz akivel megpróbáljam újra, meg onnan Hargitafürdő fele is a singletrailt, mert az még betegebb .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
Szoktatok rendelni a rosebikes oldalról?
Hogy áll ez a bolt a garanciális ügyintézéssel tudja valaki?
Pl ha veszek egy külsőt, és megadja magát...hogy kezelik? Visszaküldés díját állják?[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz SpaceJam #201031 üzenetére
Tök mindegy hány ujjas a fékkar, mindent lehet egy ujjal húzni, csak beljebb kell rakni a fékkart a kormányon. Bár ha jól emlékszem te egy pöppet nehezebb vagy nálam, de montin a shimano m615, avid elixir 5, sram level tlm mind egy ujjal használható volt eddig.
A sram fékek picit lineárisabbak, emiatt "jobban" adagolható, a shimano fékek meg kevésbé, de mondjuk ha csak azt használtál, akkor fel se fog tűnni, és a sram érzése fog furán hatni.
Amit én szívesen kipróbálnék, az a hayes dominion, de úgyse fogom. Használt csoportokban egész gyakran szoktam látni 4 dugattyús sram fékeket, azokkal sem járnál rosszul valószínű. Néha ilyen 40k-ért láttam egész szettet, kicsit már bánom, hogy nem vettem meg.
A túlmelegedés nem teljesen csak fékkar meg féktest függő dolog, a tárcsa fog úgyis elmelegedni meg felüvegesedik a fékpofa. Nagyobb tárcsa, nagyobb tömegű fékpofa több hőt tud elnyelni, ilyen szempontból a 4 dugattyús fékek előnyösebbek a 2 dugattyússal szemben.'92 Honda VFR 750
-
Toobee
veterán
válasz itouchfan #201020 üzenetére
Már ez is nagy eredmény. És nagyon fura nekem, hogy aki már november óta várja a bicajt, az sem állt a nyilvánosság elé. Én voltam az első, nekem kellett mindenkit egyesével megkeresni, egyeztetni, elkérni az infókat, papírok, hogy összerakjuk a képet (némelyik károsulttal még kommunikálni sem egyszerű, a kérdést sem érti sokszor), de most elindult valami. Jó nagy adag szart sikerült a nyakába önteni, persze mindent magának köszönhet. Akkor döntöttem el, hogy ezt az embert leradírozzuk a közösség erejével a térképről, mikor elismerte, hogy soha meg sem rendelte a bicajomat, na meg másét se. Számomra ennél nincs lejjebb, hisz végig azt mondta mi, bringások, tartsunk össze, meg hogy neki milyen rossz, hogy én nem tudok bicajozni.
Itt nincs megállás, beszéltem Sturcz Antival is, ha a főnöke engedélyezi, akkor cikk vagy videós tartalom lesz belőle. A topikgazdánk nagylelkű felajánlásának hála pedig lesz egy komolyan vehető angolsággal megfogalmazott levél is, mely a Commencal felelősségére próbál rávilágítani az ügyben, hisz Co-Factory riderük is fogadott el pénzeket, ahogyan a b2b partnerük is. Erre mindössze ennyit tudtak írni:
T-bike has nothing to do with Commencal, just a company that buys our bikes online like everyone else and resells them. Nothing else.Szerintem ez nem így működik, felvet morális kérdéseket is bennem, illetve prognosztizálja a jövőbeni vásárlóknak is, hogy mire számíthatnak a cégtől, egy esetleg probléma esetén.
Ez a levél első körben megy majd a marketing osztálynak, ha nem ér célt, akkor pedig minden külföldi csoportba, fórumra, webes újságnak. Aztán meglatjuk. Viszonylag kis időbefektetéssel, már most jól állunk szerintem. Letiltották a gyártónál, fia, felesége, egész családja benne van a szarban, ő pedig menekül. Ezt mindössze 3 nap alatt értük el. Szerintem már ő is érzi, hogy ketyeg az óra. Majd mutatok neki szép diófát, meg egy fasza hajósboltot, ha vége ennek az egésznek.
https://barbieripnk.hu/
-
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #201039 üzenetére
Nyilván mindegyik fékkart lehet orrcimpával is húzni, de azért nem mindegy, hogy eleve mire tervezett (ezt már a fékkar hosszból is látni) és hogy mennyire beállítható. A finom adagolhatóság elsődleges szempont nálam. Erre mondtad akkor a Sram-okat? Nem biztos, hogy jól értettem. És mitől érdekes ez a Hayes?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
bardi
aktív tag
válasz SpaceJam #201041 üzenetére
Arról a hayes fékről még csak jót olvastam, van belőle 2 és 4 dugattyús változat is. Meg jó a színe
Én viszonylag hosszú ujjakkal eddig mindegyik fékemet be tudtam állítani.
A sram szerintem finomabban adagolható, szerintem majd menj be egy boltba, ahol van mindkét rendszerrel szerelt fék, és próbáld ki mindkettőt, ha van rá lehetőség. Eleinte én nagyon utáltam, pár év shimano fék használat után, de már megszoktam.
'92 Honda VFR 750
-
SpaceJam
aktív tag
-
szimpláncsak
tag
válasz SpaceJam #201025 üzenetére
Szerintem nem érzi annyira, előző bicaján is hasonló volt. Csak magán az elven, hogy egy 550ezres bicajon 10ezer forintos fék van :) Bár szerintem a hidraulikusból a rossz is "jó" . Nekem mechanikus tárcsa van a cyclocrosson (TRP spyre) , a montin meg egy alsó polcos tektro auriga, de össze sem lehet hasonlítani a kettőt. Fitness azért ilyen szempontból jobb, olcsóbb rajta féket cserélni :) Nekem ha maradnék a tiagranal kB 120ezer lenne.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #201032 üzenetére
én is!
(de egy k***g opelos miatt majdnem nem... )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz rétisün #201047 üzenetére
Neménvótam!
Én majdnem az utolsó fél kilométeren kenődtem fel egy idióta hátára. Gödöllőn van egy körforgalom, amit sokan cikiznek, mert tulajdonképpen hosszúkás, nem szabályos kör. Na, ott a csávókám úgy gondolta, hogy behajt a körforgalomba fékezés nélkül, a szemből jövő meg úgy, hogy követi a körforgalom ívét. Végül volt nagy satufékezés.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szimpláncsak #201046 üzenetére
Igen, amíg szimmetrikusan képes mozgatni a hidraulika a dugattyúkat (meg arrébb mászni, ha nincs pont középen a tárcsa), addig nem kell úgy állítgatni, mint a bowdenest folyamatosan. Mechanikusból a BB7-est szerettem, mert annak mindkét fékpofája tekergethető, ha már egyszer muszáj, mert olyan nincs, hogy a kopás miatt ne mászna el (attól különösen a falra mászok, ha féloldalasan kezd el surlódni a tárcsához, netán behúzás nélkül is beleéreget). A BB5 rohadt nagy szívás hosszabb távon emiatt, mert az egyik oldalon állítható. Szerencsére ez a múlt.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen