- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- TCL 40 NxtPaper 5G - papíron jó
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Fabledom teljes kiadása
gp A PC-s verzió a mai naptól lesz elérhető, konzolokra valamikor az év második felében érkezik a játék.
-
Team Group pendrive Teslánk biztonsági rendszeréhez
ph A négyféle kivitelben gyártott, strapabíró terméket kimondottan a Tesla Model 3, Y, S és X típusú autók Őrszem (Sentry) üzemmódjához szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #12999 üzenetére
Hogy őszinte legyek, nekem egy merev monti mindenhogy kényelmetlen a terepen.
Amikor a merev vázas kona chute-om volt, a vége felé már nagyon fájtak a térdeim. Egy merev vázas bicónál az összes ütést ami a hátsó kereket éri a térded nyeli el. Mivel én a merevvel is szerettem azért csapatni, ráadásul egy elég jó 125mm-t rugózó RS Psylo volt benne, de a térdemnek már sok volt. Meg ugye a kona chute egy baromi merev alu váz ami még rátett egy lapáttal. Amikor összeraktam a Stinky-t az maga volt a megváltás. A térdfájásom elmúlt, emellett kb kétszer olyan gyorsan mentem mindenhol mint a merevvel. Néha még visszasírom a stinky-t nagyon imádtam mind a kettőt ami volt, de eljárt felettük az idő, dögnehéz bringák, amivel igazán csak lefelé jó csapatni. -
Moric
aktív tag
válasz Runner_fxr #12991 üzenetére
Néztem most a bringát. Azt hiszem marad a 180-as.
200-as nem biztos, hogy elférne. A mostani 160-as teteje 1-1.5mm-re van a villa belső szárától.
Elvileg a villában van kialakítva hely nagyobb tárcsának is. Én úgy nézem, hogy felfelé ahogy tart össze a villa már kevés lesz a hely.
Szereznem kell egy 200-as tárcsát próbának. -
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #13002 üzenetére
Azért vannak átmenetek össztelós-merev között is.
Nagyjából ez volt nálam a szamárlétra:
2" alig terep gumi -> 2" félterep gumi -> 2.125" terep
Erdőben nagyon lehet érezni a különbségeket.Azt azért hozzátenném, hogy én pont azt élvezem, hogy lábbal is mozogni kell.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #13004 üzenetére
A gumin rengeteg minden múlik ez valóban így van. Egyébként az össztelóson is kell dolgozni lábbal, csak azok a beton kemény ütések nincsenek. Nagyon dinamikusan lehet vele menni, egész testből dolgozol azon egy komolyabb tempónál, ne gondold, hogy nem. Egy nagyobb rugóutas gép eleve akkor mozog jól ha van tempó is, kb 40 km/h tól kezd jó lenni. Én már el sem tudom a montizást máshogy képzelni, persze különböző emberek, más igények vannak...
[ Szerkesztve ]
-
lecsokolbi
aktív tag
válasz Runner_fxr #13002 üzenetére
A merev bicajról annyit, hogy karbon vagy semmi. Amióta megvan nem szakad le a derekam meg semmim. Vettem még bele egy karbon nyeregcsövet is az még tovább tompítja a dolgokat. Első osztályú.
- Mindenki hazudik! -
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Erről a Bianchi vázról mi a véleményetek? Nem tudom meg merjem-e venni, a méretében nem vagyok biztos, hogy jó lesz. Az Alpinebike-ban 53-as vázméretet javasoltak a mostani 56-os helyett, kérdés hogy az 54-es még belefér-e a tűrésbe. A magasságom 170 cm körül van.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Szakbarbár #13007 üzenetére
kb. 540-545mm-es felső cső hossz a jó a te testmagasságodhoz, azt mérd le csőközéptől csőközépig, és ez alapján dönts.
lecsokolbi: De egy jó merev karbon gép egy jó alu fully ára, az sem elhanyagolható, persze valóban kényelmesebb is lehet mint egy merev alu, na meg könnyebb is. Ez is attól függ mik az igények, akinek a súly mindenek felett és annyira nem is akarja csapatni, ott valóban jó választás lehet egy karbon. Én karbon 29-est próbáltam, verseny geometriával, baromi fordulékony gép, pille könnyű és tényleg kényelmesebb volt mint egy alu gép. De azért a karbonok közt is vannak különbségek, ott is vannak merevebb vázak.
Nekem is szimpatikus a karbon, de azt is csak össztelós kivitelben tudnám elképzelni, az az igazi az biztos, baromi könnyű, de az már olyan árkategória amiről egyenlőre nem nagyon álmodozhatok.[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz hoffman_ #13000 üzenetére
Mi a baj a régi országúti vázzal? Elég sok fixit látni, nekem is olyan van, semmi gond nincs vele. Meg szinte ugyanannyi átpapucsolt vázat látni. A Royal 3-nak meg egyik évjáratán csúnyább a papucsa, mint a másikon, egyedül a 2013-ason normális (azt meg a festése miatt nem venném meg).
-
szjoci
őstag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Ez minek a hangja lehet? Zsír új Avid DB1 hidraulikus fékem van, kb 500km-t raktam bele, és Shimano Alivio (HB-M475) a kerékagy. A fékkel van valami, vagy az aggyal?
Üdv,
Joci -
deicide
veterán
Ezüsz színű kerékpárhoz mennyire idétlen a fehér villa? Mert kaptam egy jó ajánlatot egy 114k-s Suntour Axon Werx ELD 100mm-es telóra 69.900-ért, de félek, hogy furán nézne ki. Bár nagyon nem érdekel az esztétika, de azért ha nagyon elütő, akkor lehet, hogy zavarna.
Alábbi bringára menne.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #13012 üzenetére
A Suntour 2011-es csúcsmodellje, nyilván nem RS vagy Fox minőség, de az én igénybevételemet bírnia kell. Most így a képet elnézegetve annyira tényleg nem gáz a fehér villa.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #13014 üzenetére
RS Recont márciusra tudnának hozni, annyit nincs kedvem várni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
csabi94
őstag
válasz deicide #13011 üzenetére
Nem vennék Suntour-t, haveromnak most pont egy ilyen kategóriájú van kényszerből, mert a szponzor ilyet adott, a mozgása még csak-csak elmegy, de a lockout már most szar rajta, pedig még szinte új...
Használt nem jöhet szóba? Én használtan vettem egy Rebát, tökéletesen mozog, az eséseimet is bírja, a lockja lehetne kicsit erősebb, meg egyszer elpattant benne a rugó ami a lockot húzza vissza, de egy kis házi bütykölés után újra jó, és nagyon szépen mozog!
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz csabi94 #13016 üzenetére
Hmm, egy alapból 100 rugós teló ilyen szar lenne? De akkor hogyhogy nem zárt be a gyár, ha ilyen vackokat gyárt?
Szerk: mivel abszolút nem értek hozzá és nem tudok magammal elvinni olyat, aki igen, inkább újban gondolkodom.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #13017 üzenetére
szinte az összes bringát suntour villával szerelik úgy 200 ezres kategóriáig. ez azért nem kis bevétel lehet, belépő kategóriába jó, de felette felejtős. tipikusan olyan villák amik ha beszarnak akkor kukázod és veszel egy normálisat. nyilván amit te néztél az már valamivel jobb de 70 ezerért suntour nagyon soknak hangzik. akkor inkább nézz a bikemagon egy olyan rs-t ami új. 70 körül biztos találsz.
pár éve az olcsóbb marzo 55 be suntour csillapítást tettek. az összes olyan villa szar volt.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Közben találtam bikemag-en új Recon-t 59900-ért, ha még megvan, akkor az lesz.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hNp88
aktív tag
sziasztok,
napi lámerkérdés: presta szelepnél hogy lehet a belsőben levő nyomást mérni?
illetve ha sikerül túlpumpálni, hogy engedhetek le belőle?Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
Zola007
veterán
dual szelepes pumpák tudják, külső nyomásmérőhöz meg kell adapter
nekem BBB bmp-90 van, az tud mérni, 3500 ft körül megyMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zoli03
őstag
-
hoffman_
nagyúr
válasz zoli03 #13009 üzenetére
papucsolás nélkül nehéz vele megoldani az egysebit. személy szerint az átpapucsolásnak pedig nagyon nem vagyok híve.
***
a mai nap csúcspontja:
amikor a körúton tekerve átkiabál a melletted haladó nagyrobogós, hogy "jól nyomod!" pedig csak egy sebességgel gazdálkodom
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
deicide
veterán
Fék kérdés: Az első tárcsát cserélni kell, mert oda 180-as lesz, a hátsó viszont maradhat, vagy azt is illene cserélni? Van különbség pl a tektro fékhez kapott és a Shimano deore-hoz való tárcsa között?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
zoli03
őstag
válasz hoffman_ #13029 üzenetére
Én a csúszópapucsos országútira gondoltam, amin nem teljesen vízszintes a papucs, és előre felé nyílik. Ott semmi gond nincs a láncfeszítéssel. Persze nem olyan szép, mint egy hátrafelé nyíló csúszópapucs, de a Royal 3 óriási lemezpapucsa se szebb (a későbbiekre már más papucsot rakott a Csepel, úgy néz ki, ők is rájöttek, hogy ez nem a legszebb).
-
D.Orion
veterán
válasz deicide #13030 üzenetére
Nem tudom, hogy most hol jársz teleszkóp ügyben, de ezt a kettőt épp most láttam meg:
Vadonat Új Vágatlan 2013 Rockshox Recon Silver TK Teleszkóp 59.990 Ft
Vadonat Új Vágatlan 2011 Rockshox Recon SL Teleszkóp! 59.999Ft
Valami ilyesmi kell neked nem?Itt meg pár féktárcsa. Bár egyik se Shimano.
-
Zola007
veterán
válasz deicide #13033 üzenetére
mondjuk fotózni azt megtanulhatna, ha már ilyen értékű dolgokat ad el...
Van különbség a féktárcsák között, vannak tárcsák amelyek puhábbak, jobbak kopnak, de jó anyagválasztásnál emiatt jobban is "harap" a fék, van amelyik keményebb, tartósabb.
Hegyre neked olyasmi kellene, ami bírja a gyűrődést, jó a hűtése, nem vetemedik, mert az első fék viseli a teher nagy részét és a te súlyodnál ezt még főleg figyelembe kell venni.
hátul szerintem maradhat a széria méret, ott nincs nagy jelentősége.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
rétisün
veterán
na, úgy néz ki visszakerül hozzám a régi speeder vázam
már annak idején is jobban örültem volna, ha inkább a konát veszi meg, aki megvette ezt a speedert. aztán a nyáron lett egy bianchi outija (régi, acélvázas) megkérdeztem mi lesz a meridával, végül oda lyukadtunk ki, hogy vázat cserélünk....[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Runner_fxr #13008 üzenetére
"kb. 540-545mm-es felső cső hossz a jó a te testmagasságodhoz, azt mérd le csőközéptől csőközépig, és ez alapján dönts."
[Ennél] a váznál 2 méret van megadva 58 cm magasság és 54 cm hossz. A hosszban jó lenne, de tuti hogy túl nagy lenne az 58-as magasság.
Lehet hogy inkább eladom egyben az egész biciklimet és a végkielégítésemből veszek egy újat.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
jackbacsi87
senior tag
Sziasztok!
Csapágyakat milyen zsírral kenitek? mol lzs-2 jó rá? Esik az eső, nem tudok magammal mit kezdeni, szétszedtem az országútim, csinálok egy nagygenerált
-
gaben75
tag
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne vásároltam nyáron egy Kross evado 2-es (2013-as kiadás) kerékpárt és felmerült bennem a
kérdés, hogy a hátsó kereket átalakíttatnám kazettásra.
A mostani agy egy Joy Tech D802SE 36H ez helyett szeretnék valami jobb agyat lehetőleg úgy, hogy ne kellejen
küllőket is venni tudtok valamit ajánlani amit át tudnék fűzetni és valami jobb ár-érték arányú.
Egy nyolcas rendszer lenne belőle, tudom cserélni kell majd hozzá váltókart láncot stb, de szépen lassan havonta
vennék cuccokat és tavaszra kész lenne a gép.
Én sajnos a joy tech oldalán nem találtam meg ezt az agyat.köszönöm a segítséget.
Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
-
glacious
addikt
-
csaabz
őstag
Hello!
Tud még valaki olyan külföldi rendelős oldalt, mint a bike-discount.de?
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
A hátsó támvilla mennyire kritikus ha javításról van szó? Tegnap kaptam egy törött alu vázra ajánlatot, a hátsó villa egyik szára van összezúzva 5 cm hosszan, azt kellene javítani. Viszont jár a vázhoz váltó, kormány, fékváltókar (Dura-Ace). De ha annyira jó vétel lenne, akkor a gazdája miért akar tőle szabadulni?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Zola007
veterán
válasz Szakbarbár #13045 üzenetére
én nem szórakoznék sérült vázzal, sose lesz olyan mint a gyári állapot.
ha meg nem sürgős, akkor lesz itt még jó vétel tavaszig vagy hajintsd ki belőle a vázatMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Zola007 #13046 üzenetére
Én is inkább egy használt, de nem sérült vázat vennék, csak nem nagyon látok árban és méretben megfelelőt.
De elgondolkoztam azon is, hogy nem vázat veszek, hanem eladom a gépet és annak az árából, plusz a váz árából már egész jó outit lehet venni. Nincsenek nagy igényeim, jó az alu váz, carbon villa sem kell, 2x8 sebesség elég, de jó ha fékváltókaros és normális fék van rajta. A Sora - Tiagra szint elég, úgysem venném észre a különbséget a felső kategóriás cuccoknál.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Solad
őstag
válasz Szakbarbár #13047 üzenetére
Jaja, azt gondolja az ember, hogy nem veszi észre.. Aztán felültem a mostani bringámra amin 10 éves ultegra van, és rájöttem, hogy de, észreveszi
Oké, hogy apróságok, és nem is igazán befolyásol a hobby szinten hogy pöccre vált halkan és iszonyat pontosan akár terhelés alatt is, azért jó érzésNo girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Vladek83
tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani valami, jó első világítást, lámpát? Persze az ár ne legyen a csillagos ég..., földi halandó számára is elérhető legyen . Általában országúton lenne használva, no közvilágítás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Videós, mozgóképes topik
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen