- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #241987 üzenetére
Úgy-úgy, kifejezetten kötekedik veled.
MPowerPH...én pl.jobbat nem is nagyon tudok elképzelni az XT8100 Shiminél ...mondjuk nem is használtam csak Shimit, meg Hayest...aztán lehet Magura után másképp vélekednék, ki tudja.🤭...vagyis csak az tegyen határozott kijelentéseket aki mindegyiket használta, mindenhol. ...meg mondjuk esetleg szerelte is.
Csokicsibész...elején talán mintha éreztem volna a karbon "nyúlósságát", melyet inkább úgy jellemeznék mintha lenne rugós tagod, vagy puhább, kevésbé lenne rázós seggednek és talán könnyebben indult, emelte elejét még a nehéz Judyvak is, ami mostanára már normális, nem veszem észre. Talán ha visszaülnék érezném igazán van-e számomra is érezhető változás. Ha megvan rá a keret ne habozz, ésszerű keretek között lépd meg, hisz ezért (is) élsz, nemde?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz arcitec #241979 üzenetére
pont ez az, hogy ezek az infók hiányoznak. viszont itt már többen megéltek termékbevezetést, én meg nem, szóval nem tudom, milyen az átmenet.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #241934 üzenetére
Köszönöm az ajánlatokat, végül e mellett döntöttem. BBB BMP50
Összecsukva 20cm (sincs). Multi fej, de a lényeg presta szelephez jó. 2 állása van. Első a magas nyomású mód, itt olvasatok alapján gond nélkül elérheti ember fia a 7Bar-t nekem annyi kell. Második: nagyobb levegő mennyiséget tud egyszerre pumpálni (szélesebb abroncsokhoz pl). Ez nagyon tetszik benne, így az elején használhatom a legnagyobb állásban így gyorsabban tudom felpumpálni, aztán átváltani a magas nyomásúra hogy meglegyen az a 7bar reméljük nem kellesz használni de ha igen, szerintem rendben lesz. (Jobb mint a mostani kis xlc-m, az nagyon kevés levegőt tud pumpálni) A gyári spec alapján 9bar a max-ja, de hogy azt valaki ki tudja e préselni pas.
más:
Nagyon! szép időnk volt ma, sütött a nap (rem Ti is toltatok valamit), gyenge szél, úgyhogy elindultam csapatni
Északi szél volt, megnéztem (legtöbbször az van mikor erre megyek) (5-10km/h írt rá tökély) és végre kipihenten keltem útra Nem rizsázok de piszok mód élveztem az utat. Jó nem volt sajna hátszelem és néma csend a gurulás alatt, volt szél zaj de nem úgy mint mikor szemből tolja, de legalább nem hátráltatott. Eddigi legjobb túrázós tempós időmet futottam
strava link és a szokásos kis 142 es átlag pulzsommal Ennél az útnál ugyanilyen széliránynál a legjobb időm eddig 27.5 km/h volt !! de rendszerint 27 alatt.Igértem pár szót ha meglesz már több utam is a gumikkal több körülmények között:
amit korábban leírtam azt tudjátok, ha szélről van szó, semmit nem érezni a gumiból hogy milyen..teljesen elveszlik az a minimális különbség ami van gurulásilag. Viszont ha nincs szembeszél, és inkább gyenge szél (mint ma) vagy oldal hát szél van, akkor viszont kijön a különbség érzetre nem sok! de haladósabb nah, nekem legalábbis, ebbe nem megyek már bele (megigértem nem írok róla többet). szumma szumma: teljesen elégedett vagyok a pirelikkel. Egyszerűen imádom a biciklit a felni is q.jó - sehol egy nyikorgó hang fékezéskor.. pöpec.
más:
Felültem egy Giant Revolt 1 re (gravel) , L váz. Kértem a srácokat lőjék már be nekem, pedált is tettünk fel rá, 80cm az ülőmagasságom, lemértük. Teljesen jó volt, egyáltalán nem volt lentebb a kormány mint most nekem a csepelen érzetre, kényelmes volt, legalábbis ott a boltban megfogták nekem én meg rápattantam tekerős poziba tekergettem, de éreztem hogy ez teljesen oké lenne. (sokat számít azért hogy a csepelen is megszoktam már a lentebb kormányt). Azért megint megmozdult ott belül valami bennem, hogy nah. Milyen jó kis modern, könnyű letisztult bringa volt...ha rá kerül a sor, teljesen jó lesz a bringa szerintem akár gravel akár endurance lesz, még akár XL vázban is bepróbálnám egy 90es stucnival, de ott meg már túl magasan lenne a kormány (sose hittem hogy én ilyet írok egyszer).[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #242001 üzenetére
Shimano, Hope, Formula, Magura, ezek voltak eddig. Ha szeretned, le is bontom tipusra.
MT8 volt a legjobb az osszes kozul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kiskopika
senior tag
Bár tekerhetnék. Tök jó formában voltam, erre elmegyek 3 nap szabira és kidöltem. Úgy fáj a torkom mint még soha ez előtt
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #242004 üzenetére
nem fogok én már, nem terhelem a topikot vele.
de ezzel adós voltam még..[ Szerkesztve ]
-
Fishor
senior tag
Sziasztok!
Van egy Sigma bc 16.16 km órám és mostanában gyakran előfordul, hogy nfc vel csak a megtett út felét importálja be. Általában utána ha párat tekerek, be szokta importálni többszöri próbálkozásra a jó értéket, de most vagy 20 szor próbáltam és nem sikerül. Mi lehet ennek az oka, illetve megoldása?
Egy másik kérdésem pedig, hogy ilyen 0-10 fok közti időre nen tudtok ajánlani olyan kesztyűt, ami nem betondzsungel keménységű, hanem kényelmes, aránylag meleg, és kapacitív az ujja? Decathlonos 100 as modell a kapacitív kivételével megfelel, de próbáltam az 500 as modelljeit, a vékonyabb az hideg a béleses (winter) meg lötyög a bélés és folyton igazgatni kell, meg nehéz levenni stb.Üdv: Fishor
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #242005 üzenetére
Na azért nem próbálom ki, nehogy rákapjak...meg azért mert méregdrága...meg nehéz szervizelni. Gondolom nem véletlenül szerelik a felső kategóriára sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #242005 üzenetére
Én is úgy hallottam, hogy az MT8 a legjobb. Facebookon szidták tapasztalat nélkül, rögtön azzal jöttek, hogy sokan azért használják Shimano fékkarral, mert "olyan jó". Valaki kemény versenyekre (osztrák hegyek) is viszi, így annyira rossz nem lehet.
fulton: Azért nem érzed "magasnak" a kormányt, mert már közelít a megfelelő mérethez a bicikli váza. Ezért írtuk, hogy egy paraméter alapján nem lehet kijelenteni, hogy melyik a jó. A felsőcső (virtuális) hossza is hosszabb, így előrébb helyeződtél a biciklin. Na mostmár csak megvenni kell.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #242013 üzenetére
A gond csak az, hogy ha magadnak szereled és nem vagy éppen milliomos sem, akkor vannak más szempontok is mint a puszta fékerő, vagy a parádés adagolhatóság...lehet a Trickstuff a fékek netovábbja ha te mint mugli odabaxod egy kőhöz és letörve karját mehetsz személyi kölcsönt felvenni.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #242015 üzenetére
Tetszett is nekem is. Így mas volt h végre rám beallítva volt es ülhettem fel. "Kétujjas" cucc hat igaz ami igaz más kaliber volt ahogy ültem rajta. Meg az egész bringa
[ Szerkesztve ]
-
lomposfarkas
tag
Helló, a 3 sebességes (meg a többi sebességes) Sram agyváltóról mi a véleményetek, Shimanoval összevetve milyen a minősége? Egy ideje nézegetem az összecsukható bringákat és elég sokban van ez.
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #242014 üzenetére
Tavaly eltörtem egy Magura MT4-es hátsó fékkar bilincset, majd mikor nézegettem, hogy közel 20.000 forint egy MT4-es lever, ami ráadásul műanyag, hát olyan volt mintha a fogamat húzták volna. És még csak azt mondani sem tudom, hogy esésből származó kár lett volna. Elforgott a kormányon a fékkar, egy ugratás során pedig majdnem ebből lett perecelés (szerencsére az első fék megmentett). Az incidens után ráhúztam a bilincsre, de még mindig könnyedén forgott. Még egyet tekertem a csavaron, és meg is jöttünk, eltört a bilincs. Azóta irtózom a magura fékektől, az a műanyag hatású fékkar engem elborzaszt a bilincsével együtt - ellenben a fékerő nagyon rendben volt. Kb mint a régi 785-ös XT fékem, csak sram adagolhatósággal kombinálva, nem pedig shimanos "on/off" érzés.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #242014 üzenetére
Az MT8 -on rendes karbon fekkar volt, nem az MT7 fele carbotecture. De ha torik, lehet ra olcsobb fekkart venni, ami x grammal tobbet nyom. De ahogy irtak, sokan kombinaljak Shimi fekkarral. Nekem nem volt bajom a Maguraval sem.
A szervize ezeknek pont olyan, mint a Shimie, semmivel sem kerul tobbe, es az MT8 eseteben nem is bonyolultabb. MT7 az szivas a beallitas teren, ezt alairom.A Maguranal a lenyeg lent van. A nyereg az egy darab fembol lett kiesztergalva.
mod: A Formula Cura meg nem volt rossz, fekeroben gyengebb, de iszonyat jol adagolhato volt. Ellenben az 1,5 ev utan sajnos tonkrement, majdnem mindketto, egyszerre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
na így fél 9-re magamhoz is tértem, kint van a szeg.
-
andrisbandi
őstag
válasz deny330 #242018 üzenetére
Gondolom te is tudod, de úgy is lehet érteni, mintha föl kellene bikázni a kormányra, közben meg tilos.
A kormányon direkt kell elmozdulnia a fékkarnak, ha erőlteti a ember, vagy pl zakózáskor.
Mt4-nél max 4nm-t írnak ráhúzásnak.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fifaisshit
őstag
válasz fulton #241905 üzenetére
Na szóval töröltem mindent ami nem in stock volt.
Csodák csodájára ma fel is adtak mindent
De érdekes mert össze vissza változnak napról napra azok is hiszen volt közben ami raktáron volt a rendeléskor és később nem volt, majd volt ami nem volt és közben az lett.
Kíváncsi leszek a törölteket mennyi utánjárás és levelezhetés után utalják vissza, ha gyorsan akkor korrekt -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #242021 üzenetére
Jobbulást, innen már csak jobb lehet.
andrisbandi ...a Simi fékkarok bilincsét húztam meg minap az ajánlott nyomatékra, de az nagyon fogja, kábé az atom fogja lerobbantani onnan, én érzésből feleannyira húztam volna.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz andrisbandi #242022 üzenetére
Persze, ezt rengetegszer leírták már itt, csak amikor ugratás közben rosszul fogsz rá a fékre saját hibából, és az leforog a kormányon, te pedig majdnem átesel a kormányon mert utána akarsz nyúlni, az azért egy kicsit félelmetes tud lenni. Nyilván nem az volt a cél, hogy ha rátámaszkodok teljes testsúllyal, akkor tartson meg, de na. Remélem érthető mire akarok célozni.
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #242026 üzenetére
De ezzel nem pont Shimanos lesz az adagolhatósága? Az a fékkartól függ, hogy milyen a kinematikája, mekkora a dugattyú átmérő a féktestben lévő dugattyúhoz képest.
'92 Honda VFR 750
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #242027 üzenetére
Logika lenne benne.
Nekem nem volt ilyenem.
shigura modulation-ra guglizva általában elégedettek az adagolhatósággal.Lehet csak azért, mert a barkácsolók tapasztaltabbak a fékkezelésben, és jól boldogulnak a shimissel is, így a kutyulékos kezelése sem kihívás.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #242029 üzenetére
Ugyanakkor semmi logika sincs benne, hisz pont az adagolhatóság hiányát róják fel a Shiminek, illetve annak nagyfokúságát ajnározzák a Maguránál, amikor ez éppen a karon múlik. 🤭...vagyis a Shigura tulajdonképp the worst of both worlds kellene legyen, a Shimi modulálhatatlansága a Magura szűk tárcsahelyével kombinálva. Mamano lehetne az arany középút ahol a Magura kar adagolhatósága keveredne a Shimi könnyen kezelhető féktestével.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #242024 üzenetére
köszi!
remélem is, mert a szeg kiálló vége miatt állandóan kötött volt az izomzatom (nyak, váll, hát). -
MPowerPH
félisten
válasz bardi #242027 üzenetére
Nem, nem valtozik az adagolhatosaga. A miertjet nem tudom... Majd egy szaki elmondja. De regota van Maguram, estem is sokat, meg nem volt ra pelda, hogy fekkart tortem. Ertelemszeruen ha fanak mesz, es a kar kontakt lesz, akkor torni fog. De pont 1 hete volt itt kep torott Shimano fekkarrol.
Van alu fekkar a konnyitett helyett.En azt mondom, a Shimano adagolhatosaga addig tunik jonak, amig nem probalsz ki akarmi mast. A Sram sem kulonb, bar azzal nekem nincs tapasztalatom, ugyan ugy dicserik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz Fifaisshit #242023 üzenetére
Semmi utánajárás meg levelezgetés nem kell, egyszer csak utalják, de nem kapkodják el.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #242033 üzenetére
Egyszer használtam 6030D Sram Guide M fékét, de az az igaz csak pár perc terepezés alatt nem éreztem egetverő különbséget az XT és az között...tulajdonképp semmit. 🤭 Jól beállítva, a megfelelő betét és tárcsával, átlagos felhasználásra szerintem szinte nincs is rossz Shimano, Sram, Magura, Hayes, stb. normálisabb tárcsafék. Extrém felhasználásnál természetesen előjönnek egyes belépő típusok hátrányai mint fogáspont vándorlás, elmelegedés, tárcsa berezgés, stb.
Szerintem az adagolhatóság azért sem igazán lehet téma, mert brutális hardveres/szoftveres támogatottság van a fékezés mögött ami tulajdonképp 1300 gramm agyvelő és mely ha egyszer megtanulja irányítani fékező ujjaid már úgy működik akár az autók körülményekhez alkalmazkodó ABS rendszere, közvetlen a megcsúszás előtt tartva a gumikat terepviszonyoktól és féktől függetlenül.
Egy mugli meglehet infarktust kap ha Sram, vagy Magurája nem fékezi le őt azonnal, esetleg pont fejre ugrik a Shimano hirtelenségétől, de aki már használt féket életében szerintem azonnal rááll az új adagolásra.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zanik
addikt
válasz Hasaggymeg #242037 üzenetére
Szerintem nagyon jól leírtad.
Bármelyik bringára is ülsz rá, szinte percek alatt megtanulod mit tud a fék, hogy kell sebességet, fékutat választani, hogy érdemes adagolni. Nyilván kiélezett szituációkban már előjönnek a különbségek meg az egyéni preferenciák, de olyan nincs hogy valaki ne tudna kezelni egy másmilyen féket, max nem kedveli.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #242037 üzenetére
Én is így gondolom. A Level T - Code RS átállás is azonnal ment és a Shimanotól sem jöttem zavarba ami a kanadai bérelt bringán volt. Párat fékeztem a felvonóig és onnantól nem volt gond egész nap.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #242037 üzenetére
De, atlagos felhasznalasra nem vennek Magurat.... Pont az emlitett 'gyengesege' miatt. A szerviz nem fog sem a fek beallitasaval, sem a tarcsa szabalyozasaval foglalkozni. Meg ha a fektestet be is lovik sikeresen kozepre(nem szokott menni nekik), akkor a tarcsa miatt meg siman surlodik. Azt sajnos neked kell otthon beszabalyozni.
En sem ertem, a Maguranal miert van olyan apro tavolsag mar a kezdetek ota a tarcsa es a betetek kozott, es miert nem javitottak ezen. Es meg ha cserebe egyenes tarcsakat adnanak ki a fekjeikhez. De egyik sem az.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #242037 üzenetére
+1
Én nem olvastam róla, meg haverét próbáltam. Párhuzamosan volt hasonló montin, hasonló kaiberű fék, Shimi, Sram, Magura. Semmilyen érdemi különbséget nem tapasztaltam normál erdei bicózásokon.Széles külsők, nagy tárcsák, gyári legjobb gyantás betétek. Mind szépen működött.
Azán rámjött, h rendesen megtanulok egykerekezni... Shimivel ez vértizzadós, túl harapós. Próbálgattam tárcsákat meg betéteket kombinálni, de a gyári volt még a legjobban kezelhető, ami extrém felhasználásra nem tudja a Sram, Magura féle adagolhatóságot. Úgyhogy le lett cserélve Sramra.Még egyszer; szerintem is tökéletes a Shimi normál bringázásra. Nekem nem lesz többet, mert a többit könnyebb kezelni. Örülök, h divatos. Könnyen el is tudtam adni az új bicóról...
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #242040 üzenetére
Szerintem egy tárcsa sem teljesen egyenes csak még nem szűkítetted eleget a a rést ahol forognia kell. (Mint ahogy egy nő sem csúf csak nem ittál eleget. ) Ezt amúgy én sem értem, pont a nagyobb adagolhatóság végett gondolnám, hogy kellene ott helyet hagyni...aztán lehet van elég hely csak az a Magura féle mágneses réstartás nem annyira jó mint a rugós Sram, vagy Shimano.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #242037 üzenetére
Csak a pontosítás miatt, Sram Guide
MR. Ami "hátrány" ennél a féknél, az a DOT-os olaj (veszélyes, mint a Soros), és a dupla dugattyú. Azok egy idő után szeretnek nem egyformán mozogni, és akkor néha cicereg a fék, meg ha állok, és előre-hártra mozog 1-2 centit a kerék, akkor vonyít. Együtt lehet vele élni. Más bajom nincs vele, megállított akkor is, amikor 87 kg voltam, a bringa meg 12 körül. Pedig szerintem nem megyek lefelé lassan és szeretem a rövidebb féktávokat.
Mindig mosolygok, amikor írod, hogy milyen jó, jól beállítva, megfelelő betét+tárcsával... aztán én az elmúlt 8 évben, amióta tárcsás fékem van, talán ha 5x áttöröltem a tárcsákat féktisztítóval. Meg biztos égett meg betét, meg szennyeződött ezzel, azzal. Aztán mégis működik. (ettől függetlenül értem én, hogy az a jó, ha tiszta, és ápolt, és úgy van kitalálva, és biztos még ennél is jobb lenne)Btw egy Magura MT8-at nagyon kipróbálnék... szerintem marha jól néz ki, könnyű, nem is írják rossznak, a nyűgöket meg már megszoktam a Sramnál.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
csƵ
őstag
Üdv!
Nyomatékkulcsot keresek. Mit ajánlatok?
Kormány, stucni, fékek, üléscső, ülés, és apróságokhoz.A kereket és a középcsapágyat mekkora nyomatékkal kell meghúzni a nagykönyv szerint?
-
MPowerPH
félisten
válasz 6030D #242044 üzenetére
A cicergest is meglehet szuntetni, mobilizalni kell a dugattyukat, elotte persze megpucolni. Szivas, kell vele tokolni, de utana rendben lesz.
Hasaggymeg: Nincs hely. En ugy szoktam kozpontositani a nyergeket, hogy a bringat egy megvilagitott, lehetoleg feher felulet ele rakom, es 1 szemmel zoomolva nezek keresztul a betetek kozott, a tarcsa vonalaban, mikor van pont kozepen a nyereg. Ha kicsit tevedsz, akkor mar surolni fogja.
Az, hogy a tarcsak nem egyenesek, szerintem hiba. Autonal is egyenesnek kell lenniuk, kulonben ut a fek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #242044 üzenetére
Nekem a Piccola a kedvencem, a Magura kissé zömök, plasztikus kinézetű, a gyerekjáték szerű feelingre rájátszik a színekkel is, de persze elfogadnám a gagyi Shimanom helyett . A fékkar kialakítása viszont olyan, mint a Piccoláé és nem értem, hogy a Shimano miért nem így oldja meg. A Magura és a Piccola fékkaron maga a tartály fekszik fel a kormányon, így merevebb, könnyebb, egyszerűbb. A Shimano inkább ragaszkodik a saját dizájnjához és kényszermegoldásként egy pöcökkel támasztja meg a kormányon, mert nélküle túl nyúlós lenne . Belépő fékeken még a pöcök sincs.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #242044 üzenetére
elmúlt 8 évben, amióta tárcsás fékem van, talán ha 5x áttöröltem a tárcsákat féktisztítóval...én sem sokat vesződtem ezzel, ugyanaz a betét + tárcsa típus megy évek óta és törölni is csak akkor szoktam, ha valamiért fennáll a szennyeződés veszélye, pl. kiveszem a kereket, betétet cserélek, stb. jjeahh kolléga meg a többiek kísérletezgetnek tárcsákkal, betétekkel, bekoptatással, felfényesedéssel, meg ilyenekkel.🤭...ja és amúgy jut eszembe, milyen a kici kínai tárcsa?... vagy Zoliwrc úgy rád ijesztett, hogy még mindig a polcon figyel?
Ami a Magurát illeti, szerintem is legszebbek közé tartoznak (M8 és M7), de a beállítás miatti maceráért (meg az áráért, meg a megszokott Shimano érzésért, meg a...) inkább nem is kellene, továbbá engem is nagyon zavar ha letámasztva, állványba, csak úgy pihenve stb.és hangyányit előre-hátra mozogva nyikorog, vagy éppen kiállva besúrol. Amióta olajat cseréltem, alaposan megjárattam a dugattyúkat köréjük csepegtetett olajjal és a blokkot bent tartva légtelenítettem (kb. 1 hónapja? ) valahányszor odakukkantok azt a tökéletes 0,5-1mm rést látom a tárcsák 2 oldalán....nagyon faxa!#242045csƵ...nekem ilyen van 2 éve, mindent ezzel húzok meg, bevált.
#242047jjeahh...letisztult ez a Piccola, ugyanakkor a Shimi karjával kellene, az ahogy hajlítva van tökéletes az egyujjazáshoz. ...Shiccola. ...vagy Shimstuff?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
csƵ
őstag
válasz Hasaggymeg #242048 üzenetére
24Nm elég a kerekekhez is?
Most találtam egy táblázatot. Talán elég.[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
na, megérkezett a bryton 420, hétvégén kipróbálom. ahogy a többi boltot/használt piacot elnézem, a német amazonról pulzusmérővel, postával 39-ért világbajnok ajánlat.
ugyanitt valakinek pulzusmérő 20k-ért? na jó, még meglátom, lehet, hogy marad.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- PlayStation 4
- Építő/felújító topik
- Futás, futópályák
- Formula-1
- Videós, mozgóképes topik
- Autós topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen