- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
Érezhető különbség van mondjuk egy xt ice-tech (sm-rt76) és egy sima slx (sm-rt66) féktárcsa között fékerőben? Ugyan ez a kérdés vonatkozna a fékbetétekre is, hogy ice-tech fémes vs sima fémes?
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #160001 üzenetére
Az ice-tech az a 86-os, de a 76-os és a 66-os szerintem fékerőben egyforma... van mindkettő, annyi előnye van az alubakosnak, hogy kevésbé fordul elő vele, hogy meghullámosodik a tárcsa attól, hogy rászáll egy légy... és...nehezebb (igen, az alubakos).
Egyébként a 66-os szerintem best buy.
Fékbetétnél nem tudom, ugyanolyanból nem "teszteltem" még mindkét verziót ugyanabban a fékben.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #159995 üzenetére
A könnyítésnek megvan a veszélye,mert a tartós és könnyűt megfizetni halandóknak nem igazán lehet.
(#160001) deny330...szerintem ahhoz már rendesen kell állatkodni,hogy kihozd ezeket a különbségeket,melyek leginkább a túlforrósodásnál jellemzőek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
forceberg
veterán
Közútra, földútra és könnyebb terepre 110 kilóra milyen bicikli javasolt?
A Decathlonosoknál mindnél ki van írva, hogy max. 120kg-ig, bicikli+biciklis együtt.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
J.C.G.
aktív tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz forceberg #160012 üzenetére
Legtöbb kerékpárt annyira ajánlják,de attól még elbír.Ha Decathlon,én vennék valami ilyesmit,valami gyorsabb ballonos gumikkal. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
Mai tanulság:
Ismeretlen helyen nem szabad csapatni. Egy váratlan ugrató miatt telibe rázuhantam a nyeregre a lágy részekkel, mivel akkora volt. Először azt hittem, szétrobbant az egyik zacsi, de szerencsére megvan minden, bár kicsit piros. -
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #160015 üzenetére
Egyik? Mi vagy te, Zsákos Frodó?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tisn
addikt
válasz IMIIKE1998 #160015 üzenetére
tul elethuen irtad le, nekem is belefajdult
-
Zsohi
őstag
válasz maximilian4 #160009 üzenetére
Az amihez az enduro szó tapad annak manapság nagyon megkérik az árát és ezért az árért legfeljebb egy Commencal vázat tudtam volna venni tag nélkül, szóval ha nem is mondhatni olcsónak még is az volt és úgy voltam vele, hogy egy ilyen ajánlat nem minden nap jön szembe az emberrel. A Syntace emberei, pedig a Németeknél is Németebbek, ha valamit csinálnak általában jól csinálják. A 'Syntace x-12 [link] ' rendszerűk például, vagy az Evo6 [link] ami végül nem sok vizet zavart, pedig az, aminek a Boost szabványnak lennie kellett volna és szerintem csak elég ránézni a vázra és látszanak a jó megoldások.
Az átépítéshez szerencsére nem sok mindenre lesz szükségem, nyeregcső bilincs, hézagoló a dropperhez és egy szett új külső ami egy pár 2.6-os Conti Trail King lett. Villa az van, egy Fox 36 Factory ami szintén egy ilyen egyszer az életben ajánlat volt. [link] [link]
(#160011) itouchfan: Egy full DH vas: [kép] , ennek a helyére fog érkezni, remélhetőleg azt majd lehet tekerni is.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #160015 üzenetére
Én a váratlan ugrató esetével egyszer találkoztam. Csongrádon jöttünk fel a strandról, nyilván nem szomjasan, hajnali négykor. Egyik barátom az átlagnál is részegebb volt, de valahogy ketten felrakták egy biciklire, amit rohadtul nem kellett volna. Részegen legurult a gát oldalán viszont az ösvény végén egy 50 centis letörés volt ami mondjuk józanon sem látszott onnan, de részegen végképp nem. Úgy szétverte az arcát, hogy mentőt kellett hívnunk. Zárójelentés első mondata másnap reggel "Erősen ittas..."
-
Zsohi
őstag
válasz maximilian4 #160021 üzenetére
Nem az a cel. A gyarbol 170nel jott ki, de 140 es 180 kozott allithato belulrol, amugy 675 kanadai dollar volt, mikozben egy keveset futott darab 900-1000$-ert cserel gazdat.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Falconer
aktív tag
Sracok, valtobeallitassal kellene help pls
Altus elso - hatso, 3x9
Elsonel a gond:
3x9 fokozatban hozzaer a lencterelo kulso szele a lanchoz. Az allito csavar ki van maxolva.Vegigzongoraztam a shimano szerviz manual szerinti beallitast (also, felso, majd kozepso allitas) de mindig erre az eredmenyre jutok.
Ha a bowden feszessegen allitok, akkor mar nem surlodik, de nem valt le a kozepso fokozatba.(csak a legalsoba, majd vissza a kozepsobe)
Mi a megoldas?
Zsir uj merida crossway40.Koszi
-
-
Nutra
tag
válasz Szakbarbár #159973 üzenetére
Garázsteszt alapján én is ajánlom. Szenzorok párosítása pillantok alatt megvan és az app is barátságosnak néz ki. 5 perc alatt egy rakat szenzort néztem (Suunto HR, IGPSport speed, cadence, Cycplus speed) - mindet azonnal és korrektül megtalálta BT és ANT+ módban is (Android)
-
szrobert
tag
Sziasztok!
Bryton Rider 15 utólsó telefonos alkalmazás frissítése óta
nem tudom áttölteni az adatokat az iPhonomra.
Androidos telefonnal is próbáltam, ugyan az a helyzet.
Tapasztalt valaki hasonlót?
Van valami megoldás?Köszi!
-
őstag
válasz Falconer #160024 üzenetére
ahogy Runner mondja, ez alapján ferdén áll a váltó
nézd meg felülről
a C állás a megfelelő, a B túlzottan befelé fordított (erre tippelek egyébként) az A meg túlzottan kifelé fordított állásha már ott vagy, a magasságát is ellenőrizd:
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Őszi-téli hátomhetesek. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz szrobert #160027 üzenetére
Nekem is furaság van, de másodszor rájöttem,hogy működik az áttöltés,csak nem megy az állapotjelző sáv (Android). elsőre sokadik próbálkotás itán lelőttem, és feltöltöttem kábelen. Másodjára csak bosszankodva kiléptem a főmenübe, el is feledkeztem róla,majd kapcsolom ki az órát, és pont jelzett a Strava, hogy kudost kaptam. Tehát feltöltötte a háttérben, csak nem ment a zöld csík. Elég fura, de majd javítják, gondolom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
veterán
Most realizalom, hogy 9mm qr axle & 1 1/8" steerer tube teleszkopokat kb ujkent mar 1-2 modellt lehet kapni, mindenhol a rendes atutos van.
Most vettem hasznaltan vazat, a fenti ket parameterrel rendelkezik. Pedig gondolkodtam a tapered verzion, de aztan elvetettem, mert hat azert nem annyira gyakori a tapered...Everybody lies.
-
_adaml21_
őstag
válasz parkr #159889 üzenetére
Isteni sugallat volt, mai napra hozzádobtak az eddigi árhoz még egy 20-ast, most már 290
Ennyiért tényleg úgy vagyok, hogy nézek valami mást, akár használtat, vagy más márkából valamit.
Ami nagyon tetszik , az a Canyon Endurace AL 6.0 . Színvilágban is, felszereltségre, vetélytársaihoz képest könnyűnek tűnik a leírás alapján (8,58 kg).Sajnos nem tudok másból tájékozódni, minthogy megnézem a legismertebb gyártók oldalait, és elkezdem a legolcsóbbtól sorrendberakni, és kiválasztom az elsőt, esetleg másodikat a sorban.
Megnéztem már így a Canyot, Trek-et, Cannondalet, Cube-ot, KTM-et, meg még 3-4 másikat. Sajnos abszolút nem tudok kiigazodni, szinte mind ugyanazt nyújtja nekem így szakavatatlan szemnek. Az egyetlen különbség, amit meg tudtam állapítani, hogy pl. ez a Canyon jó egy kilóval könnyebb a többinél.
Elmenni kipróbálni így a COVID idején szinte esélytelen, felhívtam ma két közeli vidéki boltot, az egyikben csak egy Trek van, amit meg tudnék nézni, a másik meg már évek óta nem tart outikat, mert annyira széles a paletta, hogy sose tudta a berendelteket időben jó áron eladni, ezért már csak rendelésre hozat.Tudnátok segíteni, hogyan tudnék egy kicsit orientálódni ebben a látszólag bonyolult kavalkádban?
-
maximilian4
addikt
válasz Pttypang #160037 üzenetére
Mármint miből nem gyakori a tapered? A vázakból vagy a villákból? Mert manapság már mindennél alap szinte. Egyébként maga a váz 1 1/8-os, de az első tengely átmérőjét nem a váz, hanem a villa dönti el. 1/8-os villákból is voltak átütősök és ha jól tudom, talán 1/8-os vázba is lehet tapered villát rakni speckó kormánycsapággyal (vagyis mintha lett volna róla szó, de az is lehet hogy fordítva van és 1/8-is villát lehet tapered fejcsőbe rakni).
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Csápájev
őstag
Sziasztok
Otthoni tekeréshez nézegetek használt spinning kerékpárokat 50-100 között, inkább 50 irányában, mert ha ennek az őrületnek vége, akkor eladnám és gyanítom lesz pár a piacon. :)
Szóval ebben a kategóriában van ajánlott?
182cm vagyok és 105kg.
Mire figyeljek oda a választásnál?
Ez pl mennyire jó? [link]A válaszokat előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
ks52
csendes tag
válasz HEAHEA #160031 üzenetére
Jó ismerőseim azok a nagyfeszültségű villanyoszlopok, február végén, március elején jártam arrafelé az "ősmontimmal", de a Tisza-tó felé vezető utat a "versenykeróm" is ismeri. Mostanában szándékoztam ismételten körbe kerülni Tisza-tavat, megnézni hogy Tiszafüred és Poroszló között milyen lett az új kerékpár út.
-
veterán
válasz maximilian4 #160040 üzenetére
Mostmar jellemzobb a tapered a villaknal es a vazaknal is.
1 1/8 villat tehetsz atalakitoval taperedbe, forditva nem igazan, mert a geometria nem ugyanaz. Kerekszettem viszont sima cr 9mm tengelyes.(#160038) 6030D
Egy 2017-es focus black forest ltd vazat vettem meg, mar kb fel eve fent volt testbikeon.
Nem akartam berendelni a brand x vazat, pedig azzal jobban jartam volna alkatreszek szempontjabol.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #160040 üzenetére
Mind2 út járható (Crytec210),amennyit emel az a csapágy a bringa elején nem hiszem számítana.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #160044 üzenetére
Engem az a magas csapágy sapka vagy mi is zavar, nem értem az FSA miért ragaszkodik hozzá, lehet megpróbálom lecserélni laposabbra . Lehetne minden kormánycsapágyon alapból lapos és hézagolókkal olyan magasra rakja az user a kormányt, amilyenre akarja. Ezekkel a magas megoldásokkal olyan, mintha lenne egy plusz hézagoló a stucni alatt, amit ha akarnál sem tudnál kiszedni, gyakorlatilag fölöslegesen rákényszerítenek a magasabb kormányra . Rendeltem anno 1 dolláros kínait, de az sajnos nem talált az FSA csapágyra, más a kialakítása.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #160046 üzenetére
Az a zero stack típusú kormánycsapágy,és én sem tudom miért olyan az FSA-k jó része.Ugyanakkor nekem jó,mert így is határesetig van kihúzva nyeregcsövem (éppen ahogy jó térdeimnek) a kormányhoz viszonyítva,amelyet ha még lentebb engednék újra megsínylené könyököm,tenyerem,nyakam.Derekam jól bírja,az a hajlékonyabb fajta,de a többi így 51 körül már necces lenne ha még mélyebbre menne a kerékpár eleje.Amúgy szeretem az FSA-t,megfizethető és tartós,előző bringámon 14 évet,ezen meg most már hatodik éve megy,még ha egy picit már középre-kopottan is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz IMIIKE1998 #160015 üzenetére
Még annyival pluszban kiegészíteném, hogy nem csak ismeretlen helyen kell vigyázni, hanem ismert helyen is. Lehet a kedvenc ösvénye az embernek, de mikor jártál ott utoljára?
Azóta történhetett a nyomon bármi: építettek egy új ugrót, kimosott az eső egy nagy követ, kikaparta a kutya a vaddisznó az ösvény közepét, egy jóakaró drótot húzott keresztbe az úton, fa dőlt a nyomra, tüskés bokor stb...
Szóval én mindig azt mondom, hogy minden alkalommal elsőre kell egy pálya bejárást tartani és utána lehet csapatni. Akkor lesz béke és fun -
DonDennis
senior tag
Sziasztok, mivel sajnos ez e-bike topik haldoklik inkább itt kérdezem meg ha nem baj.
Gondolkodok elektromos bicikli vásárlásán, nyilván nem titok ezt a mostani bezárt helyzetet akarom oldani egy kis biciklizéssel, viszont akkor már elektromos rásegítésűt vennék.
Magam 174cm és 92kg vagyok (sportos atletikus felépítésű, 13 év-ig versenyszerű kosárlabda volt, majd kosár abbahagyása óta már 9év kondi terem/thai box) ez a bicikli mérete miatt lehet érdekes de úgy gondolom nekem akkor az M-es méretű lehet jó.
Elektromos bicikliből viszont valami szépet szeretnék már MTB jellegűt - ezeket találtam:
1 2 3 4 5
A lélektani határ kb. 500.000Ft amit adnék egy bicikliért de sokkal szívesebben nyúlnék a zsebembe ha ez 400-450 lenne.
Ha amiket linkeltem nem jók tudtok ajánlani? Vagy ezen az áron még felejtős az MTB jellegű e-bike?
Köszönöm szépen"Why would I sit down? I'm always on my feet." - Dominick Cruz / "I can't read, can't write, can't do math... but I can compete" - Julian Edelman
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest