- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Megnéztem, valóban kell internetkapcsolat a Locus-os navigáláshoz (a tervezéshez és újratervezéshez mindenképpen). MapQuest, CloudMade vagy Yours térképek közül lehet válogatni, ezen tervezi meg az utat, utazási módok közül a Gyors, Autó, Bicikli és Gyalog módok válaszhatóak.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz Mr.Csizmás #541 üzenetére
Ha bevállalod, akkor lehet próbálkozni a kínai kamerákkal (bár ezekkel készült felvételt elég nehéz találni).
[link], [link], [link], [link]
Valószínűleg nagyon kicsi akksi van ezekben (az egyiknél 320mAh-sat ír), jó ha 1, maximum 2 órát kibír egy feltöltéssel... Az elég nudli szerintem. A felvétel minősége is kérdéses, a látószög nagysága is.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz capulet75 #819 üzenetére
Nem lehet, hogy némileg keresztbe váltasz? A linkelt képen a 9-es sorból a hetediken fut a lánc, ehhez már elől is érdemes felváltani a nagy tányérra, hogy ne legyen keresztbe a lánc.
Én is meglepődve tapasztaltam az új gépnél (hátul Deore váltó), hogy mennyire érzékeny erre. Kisebb terhelésnél még nem okoz gondot, de nagyobb terhelésnél bizony megugorhat.Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz lefkosia #1129 üzenetére
Ennyit biztos nem ér.
5-6 dollár ez a verzió, 8-9 ez.Kérdéses hogy mennyire világít és hogy meddig bírja. Én egy nagyon egyszerű napelemes hátsó lámpát rendeltem, működik rendesen, de sajnos nagyon gyengén világít. Legközelebb valami ehhez hasonlót fogok venni.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Belefutottam ma este (11 körül) egy rendőri ellenőrzésbe az Astoriánál. Elkérték a szokásos iratokat mindenkitől (5-en voltunk), szondáztak, majd ellenőrizték a kerékpár felszereltségét.
Ezeket nézték meg:
- fehér fényű első lámpa
- piros fényű hátsó lámpa
- piros színű hátsó prizma (nem háromszög alakú)
- csengő
- sárga színű küllőprizma az első keréken (ebből elvileg kettő kell az első kerékre)Az igazoltató rendőr elmondása szerint az első és hátsó lámpa 2 hete már villoghat is, azaz nem kötelező folyamatos üzemmódban világítania.
Nekem minden megvolt (az első keréken csak egy prizmám van, de nem okozott gondot), a többieknél egy-egy dolog hiányzott (pl. csengő a táskában, küllőprizma hiánya, hátsó prizma hiánya).
Legyetek felkészültek!
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Szóbeli figyelmeztetést kaptak (bár nem tudom a következő alkalommal hogy ellenőrzik le, hogy már kapott-e az illető figyelmeztetést). Elmagyarázta mik a kötelező felszereltség részei, aztán az intézkedés végén mehettünk tovább. Szerintem korrekt volt a rendőr. (Lámpa mindenkinél volt, gondolom az a legfontosabb, ezért nem kapott senki büntetést.)
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz xperiasigi #2012 üzenetére
Ha kezdő vagy, esetleg nem mersz forgalomban menni, akkor menj végig a fogaskerekűvel a Széchenyihegy végállomásig, onnan kis forgalmú utakon már könnyen feljutsz a Normafáig, ahonnan egyenes út vezet az Erzsébet-kilátóhoz. Útvonal
Lefelé is ezer úton lehet menni, attól függ merre mész haza... Nézelődj tuhun.
Ha észak felé, akkor Erzsébet-kilátó - Szépjuhászné - Hárs-hegy - Hűvösvölgy - ...
Északkelet felé: Erzsébet-kilátó - Normafa/Anna rét - Szilassy út - Zugligeti út - ...
Kelet felé: Erzsébet-kilátó - Normafa - Eötvös út - Diana u. - Istenhegyi út - ...
Délkelet felé: Erzsébet-kilátó - Normafa - Eötvös út - Mártonhegyi út - ...Budakeszi út elég forgalmas, azt nem javaslom.
De ne hallgass rám, találd meg a neked megfelelő utat, akkor élvezetesebb lesz.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Szívesen kipróbálnám magam egy versenyen, de nem tetszik, ahogy rajtoltatják a versenyzőket. Egy országúti versenyen még ok, de MTB vagy XC versenyen, ahol szűk ösvényeken kell navigálni, mászni, ott tulajdonképpen esélytelen az előzés vagy a gyorsabbak elengedése.
Videóról tűnik ilyen vészesnek (ahogy dőlnek jobbra-balra, egymásra a versenyzők egy emelkedőn) vagy tényleg veszélyes?Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz ---Lasali--- #2222 üzenetére
Köszönöm a választ! Nem félek attól, hogy elesek, csak nem szeretnék senkivel vitatkozni, hogy miért nem engedtem el vagy miért előztem le a szűk ösvényen.
A crosskovácsi maraton közel is van és a táv is jónak tűnik (30,2 km kezdésnek szerintem bőven elég), bár egy picit sokallom a 6500 Ft-os nevezési árat.Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz D.Orion #2335 üzenetére
Linkelték már korábban, de ellentmondásosnak érzem az írást, vagy csak nem tudom értelmezni.
"Az eddigi szabályozás szerint az erdőbe alapestben nem lehetett behajtani kerékpárral – kivéve a kijelölt kerékpáros utakon. A mostani szabályozás alapján ez megfordul, vagyis alapvetően be lehet hajtani kerékpárral az erdőbe – kivéve ott, ahol azt valami okból nem szabad." - Ezek szerint akár a kék, zöld, piros, sárga és egyéb jelzésű utakra is mehetünk kerékpárral.
vs.
"Ami újdonság, és ami a leginkább érinti az átlagos kerékpáros sportolót, kirándulót az az, hogy kijelölt turistaúton csak abban az esetben lehet kerékpározni, ha azt erre külön kijelölték." - Eszerint meg már csak a kerékpáros piktogrammal kijelölt utakra lehet menni. Ebből van, amennyi van (nagyon kevés), újakat szerintem nem fognak kijelölni.Én eddig is bementem az erdőbe, Hárs-hegyre például nem is tudnék máshogy feljutni, mindig a kijelölt úton haladok, nem térek le, nem zajongok, nem zavarom a túrázókat.
[ Szerkesztve ]
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz lsebestyen #2580 üzenetére
Grat! Én is kint voltam, de csak a túrá indultam. Jó volt, bár a felvezetés hiányzott. Voltak ugyan rendőrök a forgalmasabb és fontosabb kereszteződésekben, de némelyik főúton kaptunk pár dudálást az autósoktól. A vége is érdekes volt, mert egy kilométeres kocsisor torlódott fel Gyömrőn és ezt valahogy meg kellett előznünk. Megúsztuk élve az egészet, jó idő volt, jó levegő, én élveztem.
A szervezés nekem egy picit amatőrnek tűnt, elég sok technikai malőr becsúszott. Az eredményt összesítő laptop ellopása csúnya dolog volt, bárki is tette (remélhetőleg elkapják őket).
Itt a track.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
"elég hitvány anyagból van, egy szezon után már kopik" - Akkor végül is megéri megvenni a 12 literes Deutert a 12 literes Lidl-ös helyett. Az valószínűleg nem esik szét egy szezonnyi használat után.
Én is keresgélek, mert a Diadorás hátizsák nem kerékpározáshoz lett kitalálva. Nézegettem eBayen, de nem találtam normálisat, ami megfelelne (10-12 liter, esővédő, több rekesz, párnázott hátrész).Harrrr!!!!
-
-
MODERÁTOR
Elvileg minden formában tilos kerékpáron ülve kutyát sétáltatni vagy futtatni (még ilyen céleszközzel is).
Nyilván, ha az ember kimegy az erdőbe, forgalomtól elzárt helyekre, akkor saját felelősségére csinálhatja, de forgalomban elég veszélyes ez a mutatvány.Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz KSparrow #3167 üzenetére
Valaki rákérdezett ott és mondta is a rendőr, de már elfelejtettem mit mondott. Nekem külön van a prizma és a villogó, erre csak annyit mondott, hogy tökéletesen felszerelt kerékpár.
Az egyszerre kapcsolható világítás egy nagyon régi szabályozásból maradt meg, de ez már nem kötelező. Egy lámpa előre, egy hátra, akár mindkettő villoghat is, nem kötelező folyamatos üzemmódban használni (Astoriás rendőrbácsi mondta).
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Végigmentem életem első versenyén. Élveztem, de nem volt egyszerű, a sáros, nedves homokkal borított talajon elég nehéz volt haladni. Két emelkedő volt benne, ahol kénytelen voltam tolni (az első baromi meredek volt, a másik meg meredek, középen egy kesze-kusza, mély vízmosással). Másfél órás idő volt a titkos célom, de végül csak 1:50 körül lett. Felkészülni, bemelegíteni sem tudtam, mert hideg volt a héten és erre nem vagyok felkészülve ruházatilag.
Talán majd legközelebb...
Sebaj, jó volt és be is értem a célba.Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Azt hallottam, hogy többen is voltak kint a verseny előtt gyakorolni, úgyhogy szerintem nem gond, ha végigmész rajta. Több elágazás is van benne, nem könnyű megjegyezni az útvonalat (bár nem lehetetlen). Én Budapestről mentem ki a versenyre és nagyon ritkán járok Gödöllő környékén. Mennék szívesen, de mire kitekerek, addigra elfáradok.
A frissen módosított jogszabály szerint nem lehetne menni ezen az útvonalon (turistautakon vezet végig), de nekem eddig ebből még sosem volt problémám.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz Szakbarbár #3499 üzenetére
Én ugyan nem jártam arra, de úgy látszik végig aszfaltozott az út. Mindkét irányból behajtani tilos tábla az út mindkét végén, Kivéve erdőgazdaság kiegészítő táblával, viszont a tuhu térkép szerint ez az út kijelölt kerékpáros út.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz peugeotmate #3511 üzenetére
Nincs végig kerékpárút. Kacsa utca - Varsányi Irén utca - Széna tér - Retek utca - Szilágyi Erzsébet fasor, itt végig van kijelölt út, aztán lehet választani:
- Hűvösvölgyi út - Nagykovácsi út - Szépjuhászné út - Jánoshegyi út (jó hosszú, megkerüli a Hárs-hegyet, erre még nem mentem)
- Zugligeti út - Árnyas út - Budakeszi út - Jánoshegyi út (a Budakeszi úton is lehet menni végig, bár én a lassú tempóm miatt a járdán szoktam araszolni)
- Déli pályaudvar - Istenhegyi út - Diana u. - Eötvös út - Jánoshegyi útNézd meg a bringás térképet, aztán válogass magadnak kedvedre. Kis utcákon is fel lehet menni, de sokkal tovább tart és nehezebb is.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz -HajTömeg- #3562 üzenetére
Magában a programban ezek szerint csak kézzel állíthatod meg a rögzítést, viszont ha feltöltöd a szerverre, akkor az kiszámolja a mozgással töltött időt és kiszedi a szüneteket.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz peugeotmate #3570 üzenetére
Engem eddig tökéletesen szolgál a BR-M395-ös rendszer (ez az első hidraulikus tárcsafékem). Könnyen és jól adagolható, a 75 kilómat simán megállítja bármikor. Kezdésnek szerintem tökéletes, a későbbiekben igény szerint fejleszthető.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Csütörtök környékén lenne kedve valakinek egy Budapest - Dobogókő - Budapest túrához? Laza MTB-os tekergésre gondoltam, nagypapi átlagtempóval. Ha rossz, esős idő lenne, akkor következő hétre tolnám a túrát.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz fi:zi'k #4620 üzenetére
Mondjuk az Europarktól, aztán Üllői út, körút, rakpart, végig szépen a bringaúton, ki Szentendréig, onnan Szentlászlói út, kerékpáros túraút. Pomáz felől szerintem nem olyan jó, mert nagyobb a forgalom az úton, így meg az erdőben lehetne haladni.
Ha valaki tud jobb útvonalat, akkor szóljon.Más: Az árvíz utáni sarat eltakarították már a Budapest - Szentendre útvonalon?
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz HwAdokVeszek #6876 üzenetére
Nem, használattól és olajtól függően kell újrakenni. Teflonos Weldtite TF2-t használok, leginkább csak száraz időben bringázom. A gödöllői 21 kilométeres MTB verseny előtt kentem be először, verseny után ismét be kellett, mert kirázódott belőle és hangos lett a lánc.
Én mindig fújok rá, ha már egy kis hangja is van a láncnak hajtás közben.Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Népliget környékén (és máshol is) tessék vigyázni, mert elég sok a királydinnye tüske. (Üllői út mellett futottam bele kb. 10-12 darabba.)
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Júniustól szeptemberig virágzik, de ezeket a terméseket csak ilyenkor, augusztusban és szeptemberben szórja szét (legalábbis júliusban még nem kaptam ettől defektet).
Tegnap vettem taknyot (Slime defektgátló), beletöltöttem a belsőkbe, úgy látszik működik, mert nem eresztett le azóta és tartja a nyomást.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz csaabz #15940 üzenetére
Terepen még nem, de ezt a részt viszonylag jól ismerem. Nyáron jó lenne "hazamenni" egy kis tekerésre, ezt már régóta tervezem. Szállást bérelni nem kellene, mert van, csak jó idő és legalább egy hét szabadidő szükséges, hogy mindent be lehessen járni.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni kormánycsapágy azonosításban.
Az egyik alany egy Csepel Tornado ***, a másik egy Cube Analog 29 2013.Csepel 1, Csepel 2, Cube 1, Cube 2
Sajnos nem ismerem fel, hogy melyik milyen fajta, ebben is szeretnék segítséget kérni.
Illetve lehet ezeken utólag húzni, vagy ennyit bír egy csapágy? Mindkettőnek kottyan (minimálisan) a kormánycsapágya, ami számomra borzasztó idegesítő.Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #178717 üzenetére
Köszönöm szépen! Ez alapján, amit írtál és ezen videó segítségével mindkettőt be tudtam állítani. Alig pár ezer kilométer van bennük, csodálkoztam volna, ha ennyi idő alatt szétment volna bennük a csapágy.
[ Szerkesztve ]
Harrrr!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest