- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelepce
tag
Én az LG 55UB850V tv-t a Mall.hu webáruháztól vettem, ahol saját bolti garanciával hirdették. De előtte tájékoztatást kértem az LG Magyarország ügyfélszolgálatától a garanciát illetően és azt mondták, nyugodtan megvehetem mert az LG Magyarország az ügyfelek érdekében vállalja a garanciális javítást minden általuk gyártott készülékre ami az EU-ból származik amennyiben a vásárlást számlával tudom igazolni. A garanciajegy megléte nem fontos. Megrendeltem a készüléket amit a 3. napon ki is szállítottak eredeti gyári csomagolással, bontatlan dobozban. A dobozban minden benne volt, még egy soknyelvű (közte a magyar) kezelési leírás is. Igaz a leírás szűkre sikeredett, de a tv-n bármikor elolvahatod, vagy letöltheted az internetről az LG weboldaláról. Az internetes leírás 16 nyelvű és 647 oldal, amit nem csodálom, hogy nem adnak oda minden készülék mellé. A készüléket símán regisztráltam az LG oldalán.
Üzembehelyezéskor gondjaim voltak és azt hittem a tv a hibás. Jeleztem az ügyfélszolgálat részére a vásárlás körülményeit és a hiba leírását, ahol azt válaszolták, hogy szívesen kijönnek garanciális javításra, de szerintük az UPC CI+ kártya a ludas, kérjek először kártyacserét. A kártyacsere mindent megoldott.Véleményem szerint, ha a bolt kifejezetten ragaszkodik a bolti garanciához, akkor ott valami sumák dolog lehet, vagy EU-n kívüli a készülék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen