Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelepce

    tag

    Én az LG 55UB850V tv-t a Mall.hu webáruháztól vettem, ahol saját bolti garanciával hirdették. De előtte tájékoztatást kértem az LG Magyarország ügyfélszolgálatától a garanciát illetően és azt mondták, nyugodtan megvehetem mert az LG Magyarország az ügyfelek érdekében vállalja a garanciális javítást minden általuk gyártott készülékre ami az EU-ból származik amennyiben a vásárlást számlával tudom igazolni. A garanciajegy megléte nem fontos. Megrendeltem a készüléket amit a 3. napon ki is szállítottak eredeti gyári csomagolással, bontatlan dobozban. A dobozban minden benne volt, még egy soknyelvű (közte a magyar) kezelési leírás is. Igaz a leírás szűkre sikeredett, de a tv-n bármikor elolvahatod, vagy letöltheted az internetről az LG weboldaláról. Az internetes leírás 16 nyelvű és 647 oldal, amit nem csodálom, hogy nem adnak oda minden készülék mellé. A készüléket símán regisztráltam az LG oldalán.
    Üzembehelyezéskor gondjaim voltak és azt hittem a tv a hibás. Jeleztem az ügyfélszolgálat részére a vásárlás körülményeit és a hiba leírását, ahol azt válaszolták, hogy szívesen kijönnek garanciális javításra, de szerintük az UPC CI+ kártya a ludas, kérjek először kártyacserét. A kártyacsere mindent megoldott.

    Véleményem szerint, ha a bolt kifejezetten ragaszkodik a bolti garanciához, akkor ott valami sumák dolog lehet, vagy EU-n kívüli a készülék.

Új hozzászólás Aktív témák