Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gömbike

    senior tag

    Beszámolok az LG szervíz pozitív hozzáállásáról.

    Július végén vettem a T-csoporttól egy 55UJ6307-t masinát.

    Először még nem is tünt fel, de mire eltelt egy hónap, már nagyon látszódott a felhősödés. Elkég sok helyen és egyre nagyobb területeken.

    A központi LG számot többször hívtam, ott azt mondták, hogy ha a tesztkép jó, akkor nincs miről beszélni, az IPS LED panelnek ez sajátossága.

    Közben néhány tv szerelővel is megnézettem, mindegyik mondta, hogy ez hibás készülék.

    Újból központi LG szám, ott egy határozott nő elmagyarázta, hogy kiküldi a szerelőt, de ha jó a tesztkép, akkor ki kell fizetnem a kiszállást. Eléggé nyersen, lepattintósan kommunikált. Én viszont kértem a szakembert a szervízből.

    Kijött a szervízes munkatársuk, elkérte a dokumentációt, lefényképezte a készüléket működés közben. Mondta, hogy nem tud ígérni semmit, mivel ennek a kategóriának a paneljének együttjárója a felhősödés(??).

    Eltelt egy hét, ma hívtak, hogy eljönnek a tv-ért. El is vitték és kaptam egy csereutalványt.

    Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.

Új hozzászólás Aktív témák