Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfiu

    csendes újonc

    Szerintem egy MŰSZAKI áruházban vagy egy Tesco MŰSZAKI részlegén, egy MŰSZAKI eladó azért tudjon már annál többet mondani, hogy ez vagy az a tv nagyobb vagy drágább. Ez a dolga. Főleg, ha az áruházak szeretik magukat olyan szövegekkel reklámozni, hogy értenek a dolgokhoz és hasonlók. De erre az áruházak részéről általában nem sok hajlandóság van, pedig nem lenne nehéz. Van egy csomó kütyümániás fiatal, de az eladók kezébe lehetne nyomni egy pár oldalas papírt is, hogy tanulják meg egy hónap alatt, hogy mi az a HDR és hasonlók.
    Azért az elég fura, amikor Tesco-ban odajött pár éve hozzám és a haveromhoz egy idősebb nénike, hogy az unokájának venne ajándékba dvd-t, de az eladó nem tudta megmondani, hogy milyet vegyen, melyik újraírható.

    Az amúgy okés, hogy a net korában a mezei vásárló utánanézhet a dolgoknak, de hol és hogyan? Ha rágugliz a márkákra, csili-vili reklámszövegeket és videókat talál, szóval ez zsákutca. Ha megnézi a hozzászólásokat, akkor maximum a tényleg gyengébb termékeket tudja kiszűrni, de így is marad még egy csomó. Ha azokat bedobja valamelyik netes oldal összehasonlításába, sokszor azt fogja látni, hogy ott van előtte pl. 5 termék, ami elvileg szinte mindenben egyezik, csak az ára más.

Új hozzászólás Aktív témák