- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #167542 üzenetére
Köszi. Akkor irány a műanyag hegesztő
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
K Norbi
addikt
-
Qtya123
őstag
válasz cappa72 #167549 üzenetére
Na akkor tegyük itt tisztába a dolgokat, mert fals információkat kaptál, de nagyon.
Amit belinkeltél nyomatékkulcs az nem fog se racsnizni, se kattanni (se nem állítható a fejének a forgásiránya, mivel fix). Ez egy torziós nyomatékkulcs. Ott van a skálázás rajta, meg felette a hegyes vaspálca, aminek a hegye mutatja, hogy épp mekkora nyomaték van.
Amikor elkezded meghúzni a csavart, akkor hajlik a szár és az elhajlás mértéke mutatja a skálán, hogy épp mekkora a nyomaték. Tehát addig húzd, amíg az általad kívánt értékig hajlik meg a cucc. Semmi nem fog kattanni, meg jelezni, csak a szemed.
Ez egy fapados cucc, nem a legprecízebb, de kerékcseréhez nagyjából nyomatékra húzni tökéletesen megfelel.
A lekattanós eleve teljesen máshogy néz ki és máshogy működik. Ott te állítod be a nyelét csavarva a rugó előfeszítettségét és a fej "lekattan" ha elérte a nyomatékot. Teljesen máshogy is néz ki: [link]
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz BigBlackDog #167557 üzenetére
Mert arról is van szó...:
Na, ma kipróbáltam az aldis nyomatékkulcsot.
[link]Alul be kell állítani a nyomatékot, ráhúzni az alját, és lekattan amikor elérte a nyomatékot, olyankor nem kell tovább húzni.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
nagyúr
válasz Qtya123 #167555 üzenetére
A torziósnál csak egy képet raktam be, hogy azt érdemes-e venni.
Amit én vettem az Aldiban, az a "lekattanós". Erről írtam a tapsztalatomat és kérdésemet. Pont úgy néz ki, mint amit linkeltél kép.
@(#167552) fant0mi
Igen, az jól van. Kézzel tudom tekergetni.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #167013 üzenetére
Spoiler:
Tényleg baj van az ATC paddal.Totalcar Erőmérő: Magyar nép-Suzuki, turbóval 1.4turbó(youtubealert)
-
nagyúr
"Újra nyílt napok a Hungaroringen! Ma 10 órakor nyílik a regisztráció a június 6-i motoros és június 13-i autós nyílt napra. " - tegnap tették ki Facebookra! Több infó itt. Innen vki?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #167564 üzenetére
Majd mingyá’ megnézem.
bulikavagyok: A szekeremmel szerintem még a parkolóban leköröznének.
De legalább a fékem - amit ugye sosem használok - nagyjából alkalmas lenne a pályázásra (EBC YellowStuff).[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz bulikavagyok #167567 üzenetére
Persze, csak vázoltam, hogy mire lehetne számítani.
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #167567 üzenetére
Hat en elobb egy groupamas treningre mennek a hungaroringen, mert nem eloben akarom megtanulni, hogy hogyan driftelek 180-al, annak ellenere, hogy nem is akartam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Szoszo94
őstag
válasz bulikavagyok #167565 üzenetére
Ha a korona miatt nem kerültem volna lapátra (mint az összes külsős cég az Audiban), mennék
Majd jövőre! Úgyis utolsó szezonos gumik, kövi szezonra jön a Michelin Pilot Sport, na meg a fékek is szerintem tárcsástól cserések lesznek ha elkopnak a mostani betétek - EBC megy majd fel. Akkor már értelme is lesz pályán menni veleReggie: az is tervben van, jó lenne eljutni egy nagysebességű tréningre. Meg a rántópadot is ki akarom próbálni.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
#89309696
törölt tag
Azt miért nem, a Swift is megy 130-at hiába 68 ló. Mondjuk Swiftnél nincs értelme küzdeni, úgy is meghalsz, el kell engedni a lelked a Teremtőnek.
Azért az átlag 100-130 lovas kocsikkal már lehetne menni. Azt elhiszem, hogy ötödikben/hatodikban akármit csinálsz ekkora tempónál már nem fog segíteni mivel gyenge, de azért oktatni lehetne.
Nem inkább rövid a pálya nekik a nagy sebességű manőverekhez és gyorsan el kellene érni a 130-at? Mert arra nyilván 100 ló nem lesz képes. Más nem indokolja, hogy miért ne lehetne oktatni egy gyenge autóval, mert feleslegesnek nem felesleges az biztos.
A rántópadról nekem elsőre szexuális tevékenység jutott eszembe. -
stickermajom
addikt
válasz bulikavagyok #167570 üzenetére
Egyszer elkezdtük itt szervezni a topikban, de érdeklődés hiányában elmaradt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #167573 üzenetére
Nem a tempó a baj, egyszerűen nem elég nagy a pálya hozzá. Nincs elég hely felgyorsulni, megcsinálni a feladatot és biztonsággal lelassulni.
iceQ!: Minden pályán van sztem, mi a tököli pályán voltunk és ha az alacsony tempós kurzust megcsináltad (ott max 90 km/h-s feladat van) akkor mehetsz a következő szintre, a közepes tempós kurzusra. Ott már nagyobb tempónál kikerülés, vészfékezés, stb. a feladat.
#nincsbennetarcsi
-
KAMELOT
titán
válasz bulikavagyok #167565 üzenetére
Biztos jó lehet! Elmennék, de dolgozok 0-24h.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kisza25
félisten
válasz bulikavagyok #167565 üzenetére
Kakucsnál nagyobb pályára nem lenne értelme mennem, mert kanyarban gyorsabb, mint egyenesben
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
A Kia is úgy csinálta a flottás traininget, hogy a nagysebességű feladatokhoz stingereket adott, arra nem lehetett saját autóval menni.
Kisza25: Kakucson tudom, hogy mit megy a hörcsög, anno volt a korai speedzoneban. Jót nevettem, mert elég sok erősebb autót elporolt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #167567 üzenetére
Van bringás progi, azt hiszem évente 2x.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
nagyúr
válasz Szoszo94 #167571 üzenetére
stickermajom és KAMELOT: Sajnálnom, pedig jó "buli" lett volna! Mi elvileg három autóval mennénk Miskolcról, plusz páran Pestről. De ahogy a haverjaimat ismerem azon sem lepődnék meg ha Miskolcról csak egyedül lennék fent. Egyelőre még nem regisztrálom magamat sem.
6030D: Köszi, hallottam már róla! Csak az a baj, h nem tudom feljuttatni a bringámat. És eltekerni sem tudok odáig...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Suzuki Vitara 1.4T AllGrip TC erőmérő: [link]
Vót'má?
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Most fogtunk neki saját ház építésének, lenne mellé egy garázs is természetesen - ebben kérnék tanácsot. Mi lenne az optimális méret?
6m hosszú, 4m széles, 2.2m magas az elképzelés (hogy 10 év múlva se legyen gond a növekvő autóméretek mellett) és kényelmesen ki lehessen szállni az autóból + tárolni is kell autós dolgokat.
Majd biztos szükség lesz egy második autóra, így a két beállós ötletet sem vetném el.Tapasztalatok, tippek?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #167585 üzenetére
Az időpont nem annyira jó, de amúgy engem érdekelne a dolog.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #167592 üzenetére
Ez így van.
Nálunk 7x7-es van, de már alig férünk el benne, pedig se a Jazz, se a WagonR nem mondható nagynak.
-
freeknight
őstag
válasz gzbotii #167590 üzenetére
A garázs kényes kérdés, nyilván mindenki minél nagyobbat szeretne, csak a piszkos anyagiak .
Nekem egy standard 3*5m lemezgarázs van itthon. Csak a kocsit tárolom benne, semmi mást, arra tökéletesen elég. Nyilván nem ütközésig basz*m ki az ajtót kiszállásnál, de ez még az a kompromisszum, amit el lehet viselni
Régen voltak a polszkikra meg trabikra méretezett minigarázsok, ezeket tényleg kinőttük, de a közeljövőben nem számíthatunk már nagy méretnövekedésre az autók külső méreteit illetően, egyszerűen nincsen már hova. Pályán ugye 3,75 méter egy sáv szélessége, leállósávé 3 méter. Személy szerint én még nem láttam 2 méternél szélesebb autót, egy S-osztály sincs annyi.
5 métert meg csak a sofőrös kocsik érik el hosszban, az emberek nagy többségének ezzel városban már kényelmetlen parkolni. Passat kombik megállnak 4,8 méter alatt.
Szóval 4*6 méter teljesen jó, akkor, ha csak az autót akarod benne tárolni. Akkor kell nagyobb, ha pakolni akarsz bele. Ha akarsz pl polcokat, akkor igazából sokkal nagyobb kellhet, akár egy 7*10-es is, de ezt csak te fogod tudni eldönteni.Csak hogy érzékteltessem, van egy ismerősöm 4*6-os garázzsal, egy auris fér el benne, meg az egyik abroncsszett felnire szerelve a kocsi előtt, több minden nem nagyon.