- iPhone topik
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Telekom mobilszolgáltatások
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz nandow #223430 üzenetére
Nekem a csomagtartó hossza nagyon fontos, és abban már jobb egy kicsit az ES. Az a +30cm az autó hosszában a puttonyban is észlelhető.
#223431 rbalint88: A bőrbe varrt Toyota annyiban hamis megállapítás, hogy ennél jóval nagyobb a különbség menetkomfortban és főleg zajszintben. A külleme az ízlés kérdése, de egyértelmű, hogy a németes egyenruhához képest kissé cyberpunk. Viszont a CC sem annyira eminens, mint a sima Passat. Az elektronika tényleg sokkal logikátlanabb, de pár hét után teljesen megszokható. Egy autótesztelő csak szidni tudja, a hosszan vele élő tulajok pedig egy idő után megszokják és megszeretik.
#223433 Vismajor01: A gondtalan luxus sokak számára ennyi pénzt is megér. Főleg, hogy a gondokkal teli luxus is ugyanennyibe fáj, sőt...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖