- Vodafone mobilszolgáltatások
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Tsebacsi #259593 üzenetére
Azért a fekete az is is, így a sebességadatok nélkül. Ha a felüljárótól így vonatozunk a belsőben 70-nel, akkor én is ki szoktam menni a szélsőbe, és a megengedett 80-85-tel elhaladok, kb a lámpáig nem is lesz előttem senki (mert mindenki az M3-ra megy, már a Hungáriától....). A fekete szerintem csak annyit hibázott, hogy picit erősebben fékezett (vagy új/bérlős a kocsi, azért ezeknél meg kell szoknod a fékpontot/-rásegítés, ez pont egy Hunyadi, a Tucsonon is fura elsőre), de lehet, hogy azt is azért, mert látta, hogy vannak előtte, és besorolna középre, de nézett a tükörbe, és a furgon már elindult befelé.
Egy szebb világban a kamerás autó a külsőben megy (hisz nincs ott senki), a Merci középen, aki siet, az meg a belsőben.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla