- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 90 - modellalkat
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZeroX92P
tag
válasz anonymus89 #5848 üzenetére
Annyi extra van még, hogy az autónak "szólnod" kell, hogy új akkut kapott:
24. Akkumulátor cserénél van valamilyen folyamat amelyet végig kell csinálni? Igen, Be kell tanítani szerviz szerint amelynek menete: 1. gyújtás ráad (start gomb kétszer megnyom) 2. fék és gáz pedálok egyszerre lenyom kb. 5mp (piros aksi jel villogni kezd) 3.fék nyomva tart továbbra is és gázpedált 3x lenyomni (piros aksi jel villogásból stabillá válik) Így ismeri fel a rendszer, hogy új aksit kapott. Valamint újra kell tanítani az ablakokat is, amelynek menete: Lehúzzuk az ablakot, és lenyomva tartjuk a kapcsolót 3-5 mp-ig majd felhúzzuk és felhúzva tartjuk 3-5 mp-ig a kapcsolót. Ezután már tudni fogja az ablak, hogy van benne komfort fokozat is. (2017 után 4 ablaknál külön-külön)
-
anonymus89
addikt
-
Moleman
addikt
válasz anonymus89 #5852 üzenetére
A gyári Mazda olaj átcímkézett Total, én ezt szoktam használni.
Akksiban Exide-hívő vagyok, olcsó is, és eddig be is vált minden autóban/motorban.
A startstopot nem használom, régen mindig kikapcsoltam, 2.5 éve pedig végleg le van tiltva a motorháztető-kapcsolós módszerrel. De hibátlanul működött az Exide akksival is, mikor kipróbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz anonymus89 #5852 üzenetére
Toltes elott potolni kellene a cellakban a deszt. vizet max. szintig, elektrolitszintet merni elotte es utana legalabb hydrometerrel, pihentetni egy-ket napig majd egy szakinal johet a muszeres meres a valos kapacitasrol.
Ez penzben nem sok, viszont ido es eselyes hogy ugyanugy cseres lesz az akksi par honap mulva, mint opcio irtam. Egyszerubb venni egy ujat, vagy Yuasa-t dragabban vagy valami olcsobb EFB-t ami tenyleg gondozasmentes
-
ZeroX92P
tag
válasz anonymus89 #5852 üzenetére
FB-n van egy skyactiv csoport, van egy tudástáruk.
Uyuarasy: a linkelt új Yuasa is gondozásmentes már, új kiadás.
Sokat bír egy gyári akksi főleg ha Yuasa de 2014-es akksival én már nem szórakoznék. -
anonymus89
addikt
válasz ZeroX92P #5855 üzenetére
Azt is meg fogom nézni, viszont már nincs raktáron az akkumulátor.
Muszáj leszek másik fajtát nézni akár az említett Exide-ot.Moleman: Exide premium van az sx4-ben is nem hagyott még cserben pedig az autó nincs napi használatban.
Gondolom az sem árt ha nagyobb kapacítású van olcsóbban?Ma megrendelek mindent mert már több mint 2 éves az olaj benne.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
anonymus89
addikt
Mi a gyári abroncsmérete a Mazda 3-nak? 205/55 R16 jóval olcsóbban kijönne mint egy 60-as magasságú.
Közben olaj (Mazda Supra 0w20) olajszűrő (Mannfilter) megrendelve és pénteken viszem cserére.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
shifty!
senior tag
válasz anonymus89 #5858 üzenetére
Melyik szériának?
BM-hez a gyári leírás a következőket adja meg:
205/60R16 92V
215/45R18 89W
215/45ZR18 93WLehet keresni váltóméretet, de itt nem az olcsóságon van a hangsúly, hanem azon, hogy a 205/55R16 legalább 5-6 km/h-val torzítani fogja a kijelzett / valós sebességedet, és a km számláló is fals lesz.
Továbbá, a gumik ballonossága bele van kalkulálva abba, hogy milyen a felfüggesztés, és ezen a jó magyar utakon nettó önszivatás kevésbé ballonosat feltenni, ha ehhez az önsúlyhoz és ehhez a felfüggesztéshez egyszer ezt méretezték Japánban."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
shifty!
senior tag
válasz anonymus89 #5860 üzenetére
Én "csalok", négyévszakoson gurulok
Kleber Quadraxer 2 XL 205/60 R16, gyári 16-os alufelnin.
Heti átlag 250-300 km munkába ingázás és hétvégi menések, 2021 nyarán tetettem fel, összeségében elégedett vagyok vele, 2 hete kb., amikor volt egy kis hirtelen hó, azon is jól vizsgázott, nyáron sem nagyon takony, vizen meg abszolút jól érzi magát.
Nyilván az, hogy ilyen "tél" van pár éve, nem teszi igazán próbára a havas tudását..."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
nairobi
újonc
válasz anonymus89 #5860 üzenetére
205/60/-16 hoz inkább a 215/55-16 van közel, én is gumizni fogok, de még kéne fefnit venni.17-es felnihez 205/55-17, esetleg 215/50-17 passzol. 18-as 215/45-18.Olcsó gumi már nincs, egy ignácra is 22-ezer egy 14-es gumi, ami nem kinai.Nekem is gumizni kell,de én vszinű 17-es felnit veszek és 205/55-17 es gumit. Gyári marad téli guminak.
-
Lipton
őstag
Megerkezett a cx5 vegre
Eleg erdekes atulni egy diesel kombibol.
Nagyjabol beallitgattam de meg szokni kell azert.
+ nyilvan nem nyomtam neki de jobban megy 4000ig mint gondoltam es palyan sem forog sokat benzines letere
+ egesz csendes, hangosabbra szamitottam
+ bose tisztan szol es szep a mely benne
+ ablakra hud szep eles es olvashato
+ lampa nagyon jol vilagit
+ gyongyhaz feher nagyon szep
+ hiaba 19es a felni de aranylag ballonos a gumi igy nem ut annyira uthiban
- nem talaltam meg meg a kozponti zar nyomogombjat (van?)
- meg furcsa, hogy nem erintos a kepernyo
- ules a mondeoban “kagylosabb” volt, jobban tartott
- az extra labter vilagitas nem vilagit menet kozben es nem talaltam allitasii lehetoseget sem -
Lipton
őstag
Köszi mindenkinek!
Ez revolution felszereltség + pár apróság.
Szerintem sem érintős. Minden máshol van mint eddig megszoktam -
Moleman
addikt
Az amerikai modelleken még a többi ajtón is van kétirányú nyomógomb a központi zárnak, Európában úgy voltak vele, hogy anélkül is meg tudjuk oldani.
Nálunk a kilincsben a zárvisszajelző elfordításával működik a központi zár, legalábbis a sofőrnél biztosan.
#5857 anonymus89
Régen én is mindig a lehető legnagyobb kapacitású akksit vettem, nem is volt gond vele, de valahol olvastam, hogy árthat a generátornak, ha túl nagy az akku. Nem tudom, mennyi valóságalapja lehet, nem mélyültem el a tudományában.[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
-
Lipton
őstag
Cx5 par nap utan:
Erdekes, hogy csak 6os az automata. Az 1-2 eleg rovid az 5-6 pedig hosszu, a 6 nagyon. 3500 korul megy 170+ talan. Finoman szepen valt amugy. A ford utan picit olyan jobban japanosan muszer az egesz. Tovabbra is aranylag csendesnek erzem. Fogyasztas 11,5 liter az elso 500km. Fordulat 4000 alatt de palyan 130 felett…
Egy hianyom van ennyi ido utan - az ulesek oldaltartasa.
Erdekes modon az automata refi egyszer sem kapcsolt be eddig, a ford eseteben akar egy mellekutcaban is felkapcsol akar masodpercekre.
A varosi araszolasnal megallas utan meg kell neznem mitol indul el…
Valamikor vegig kell olvasni a manual-t. RTFM[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Az ülés maga amúgy "kemény" és kényelmes, kiült érzésem abszolúlt nincs benne csak az oldaltartás hiányzik és lehet mérerte "nagyobb" kicsit picit olyan az érzés mint amikor például a c3 picasso-ban hátul 3db egyforma ülést tettek. Nem 2 normál méret és középen egy kényszer pad, hanem 3 kisebb egyforma.
-
veterán
Nem gyenge fogyasztást értek el a CX-60-nál
[Hat henger sohasem volt még ilyen takarékos – Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D menetpróba] -
őstag
hát én nyurga gyerek vagyok, nekem a kemény ülőlap meg oldaltartás hiánya = 130 kilós ember használta előttem 10 évig (legalábbis ez volt az első gondolatom, de ezt olvasva a többit ha megnézzük ennyivel is okosabb leszek)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nyepi
tag
Kipróbáltam (igaz nem CX-5-ben, hanem CX-60-ban), tényleg nem érintős. Eszembe nem jutott volna, hogy nem az. Kíváncsi lennék, hogy miért hagyták ki belőle, ha már az előző generációs is az volt. Ettől függetlenül szerintem kényelmesebb a gombokkal kezelni, de érthetetlen.
-
őstag
egy kicsit elbeszélünk most egymás mellett
mi használtakat nézegettünk, és hasonlókat tapasztaltam, mint te.
és én abból a tapasztalatból amit a használt autón éreztem a te információd hiányában azt szűrtem le, hogy ez bizony ki van ülve
közben meg olyan gyárilag, és én meg máshoz vagyok szokva“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bnorci71
addikt
Sziasztok!
Mx-5 vásárlásán gondolkodom vagy inkább már terv/vágy stb.
ND vagy NC az ND felé húzok. Tegnap el is mentem a helyi szalonba egy üléspróbára, hogy beleférek-e egyáltalán, mert fiam aki azért keskenyebb mint én azt mondta neki az NC kényelmetlen volt a bal könyöke nem fért el. Nekem elfért nem egy táncterem, de nem is azért akar az ember ilyen autót, ha tér kel akkor vegyen egyterűt
A kérdéseim
NC 2.0 ezekbe gyárilag mind sperr difi van ha jól tudom.
ND 2.0 G184 ebbe is ha jól tudom. De mi a helyzet a két kisebbik motorral az 1.5G130 és a 2.0 G160-al.Na meg ha lenne egy olyan kedves fórumtárs aki Miskolci vagy környékbeli és megautóztatna vagy csak megmutatná -megértem ha még nem akarja elővenni -a saját NC/ND-jét azt nagyon megköszönném
A legközelebbi NC-t 90Km-re hirdetik egy üléspróbáért nem kocsikáznék ha nem muszáj"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
m3tr0
senior tag
válasz bnorci71 #5882 üzenetére
Szia,
nekem van egy 2008-as NC-m, de Budapesten vagyok.
Az ND nem tudom mekkora,de eddig mindenkitől azt hallottam,hogy az NC a legkényelmesebb (legnagyobb) az Mx-ók közül.
Én 183 cm és 85 kg vagyok,tök jól elférek.
ND-be nem ültem még.
Szerintem a G160-ba mindben van sperr...a kicsiben nem tudom.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
bnorci71
addikt
Köszi a felajánlást, de ez elég nagy távolság
Amit találtam méreteket aszerint az ND 10mm-el szélesebb belül, 1415/1425mm de ettől még simán lehet a rendelkezésre álló tér kevesebb a középső box miatt. Külső méreteiben egyértelműen kisebb az ND nem is kevéssel.
Én csak 173cm vagyok, de 110Kg így inkább a szélesség okoz gondot mint a magasság ezért nem is értettem a fiam aki ugyan ilyen magas, de 30Kg-al kevesebb miért volt kényelmetlen neki.
Amibe ültem a szalonban Recaro sport ülésekkel volt, na az tényleg keskeny, de ugye a legtöbben a széria ülés van aminek nincs olyan magas a combtámasza.Érdekes egyébként, hogy utolsó szériás NC szinte nincs a piacon 2010-2015 hahu hirdetések mint ha nem gyártották volna.
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
m3tr0
senior tag
válasz bnorci71 #5884 üzenetére
Hahun most épp csak NCFL van 2-3 db 2008 utáni.
Leginkább facebookos csoportba néznék szét ha ilyet keresnék...pont a napokban láttam egy szép 2 literes NC-t hirdetve az MX5-ös csoportba.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
bnorci71
addikt
nincs arckönyvem
de lehet be kel adjam a derekam,
érdekes, hogy valaki a MP meghirdeti de hahun nem
egyébként az ND 2.0 G160 felé hajlok nagyon, bár hosszú úton a vászontető ne tudom mennyire élhető az Alpokba kimenni ezért lenne jobb esetleg egy NC keménytetővel, ND RF az semmiképptesómák és a gyerek is 900Km lakik tavasszal/nyáron/ősszel meg csak a roadster az igazi a hegyekbe a Grosglockneren/Stelvion Ne adj isten Monacóba
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
m3tr0
senior tag
válasz bnorci71 #5886 üzenetére
Az enyém kemény tetős de szerintem egy ND vászontetővel is több mint élhető kategória.
Főleg egy G160...megértelek,hogy afelé hajlasz,ha lenne annyim én is arra hajlanék.
Facebook helyett esetleg ott a miata fórum, ott is van néha eladó autó illetve tudsz kérdezni az autóval kapcsolatban.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
wwhy
veterán
Ha valaki (nek a valakije) éppen eladná 2019 utáni M3/CX30-at, max. 8M, írjon privátot
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
anonymus89
addikt
Sziasztok, van bárkinek tapasztalata 3 márkaszervizzel kapcsolatban? Jövő héten vinnem kell egy szemlére és szeretném ha nem kötözködnének hanem korrekten megvizsgálnák és tájékoztatnának az autó jelenlegi állapotáról.
Carnet Mirai Bp. III
Carnet Mirai Bp. XI.
Mazda Emil FreyOrganikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
veterán
M6 2018-ban a belső világítás időkapcsolós? Azaz egy idő után lekapcsol magától?
-
Apophis
őstag
Üdv! Valaki cseréltetett 2007 körüli 6-os benzines mazdában hűtőt? Tapasztalatok?
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
troland26
őstag
Szerintetek az miért van, hogy külső forrásból (Bt,pendrive)egész jól szól a hangrendszer, de pl ha rádiót hallgatok gyakorlatilag alig lehet érteni mit mondanak. Gyakorlatilag hegyeznem kell a füleimet, ha pl a híreket szeretném meghallgatni menet közben. Nem a Bose van az autóba, de a párom 20 éves skodájában jobban érthető minden (meg a zenék is jobban szólnak) és az is gyári .... Másnak is tapasztalt ilyet? Van megoldás?
-
Szatura
tag
Üdv
Mazda 6 GJ / GL benzin Facebook csoportot szeretnék népszerűsíteni, akinek ilyen van vagy ilyet tervez szívesen látjuk.
[link] -
Topikgazda
-
b3Ro
senior tag
Sziasztok.
Ilyet - Diesel Particulate Filter Cleaner Fuel Additive DPF Regenerator Treatment - erdemes venni/hasznalni neha neha, vagy csak penzkidobas ?
Jelenlegi hasznalat kb a kovetkezo. Havi 1300km-t vezetek, foleg mellek utakon, ahol sokszor 60-80km/h kozott lehet menni. De, azert heti 1-2x/het felmegyek az autopalyara, de az sem sok ido.
Auto: Mazda 6 2.2Diesel 2015
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Ukrajnai háború
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen