- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emericus Max
tag
válasz forumpista #59 üzenetére
Nyilván senki sem tagadja, hogy az e-autó közvetlenül kevésbé szennyező, mint a hagyományos, ami eregeti a kipufogó-gázt a levegőbe.
Csakhogy infrastrukturálisan még nincs megalapozva, illetve a horror árakkal nem lett széles körben elérhető.
Teljesen mindegy mennyi a szervíz-költségbeli különbség, meg mennyi a töltés-üzemanyag ára közötti különbség. Amíg az e-autó sok-sok millió Ft-al drágább, addig az árkülönbözet kb. reális időn belül nem fog megtérülni.
Ehhez jönnek még a kompromisszumok, amiket a jelenlegi e-autó jelent (pl. hatótávpara, töltő hálózat stb.).
Egyszerűen nem vonzó alternatíva...Véleményem szerint csak akkor lenne megoldott a töltés dolog, ha akku-cellákat lehetne instantba cserélni a töltőállomásokon. Tehát minden e-autó szabványos cellával megy, megállok a töltőállomáson, kiveszem a lemerült vagy merűlő cellát az autóból, leveszem a polcról vagy töltőről a fullra-töltött csere-akksit és beteszem, majd hajtok tovább...
Persze a cellákat a töltőállomáson, részben vagy egészben napelemekről vagy más megújuló energiával töltenék.Vagy jöhet a hidrogén stb. egyéb alternatíva...
Meg az utak védelmében nem lenne az akksi-pakkal együtt 2,5 tonna az autó súlya. Tönkrevágja a szép magyar aszfaltot egyébként...
Most tök jó, hogy a németek szén-erőmüvel állítják elő hozzá az áramot
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1 humoros
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen