Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ranger^41

    aktív tag

    Sziasztok!

    Kaptam egy olyan diagnózist az m112-vel szerelt c280amra, hogy hajtókarcsapágy, amennyire helyben megállapítható volt a főtengely nem sérült, ránézésre csak a csapágy.
    Szerintetek érdemes egy ilyen neverending story motorkivétel, szétszerelés, gépműhely úton elindulni, vagy vadásszak egy donort? Mellette az szól, hogy most került bele friss vezérlés, ha a motor kuka, akkor így jó nagy pénzkidobás. Sajnos annyira zakatolt már a vezérlés, hogy a hajtókarcsapágy hangja nem tűnt fel senkinek, friss vezérléssel viszont elég fájdalmas hangja van (gázelvétel után fordulatesés közben, és terhelve 2-3ezer között csörög). Motorcsere mellett meg az szól, hogy az is kiderült, hogy induláskor pöffen kéket, nem csak motorindítás után, tehát valszeg inkább gyűrű mint szelepszárszimering. Olajszint mindig rendben volt, de ugye ebben a motorban már semmi olajnyomás visszajelzés vagy riasztás nincs, így simán el tudom képzelni, hogy a kenés közel sem volt mindig tökéletes, nem véletlenül lett csapágyas a motor, de így félő, hogy máshol is nyoma maradt... Illetve vezérléscserekor feltűnően olajsaras volt a szelepfedél teteje, valószínűleg volt egy elhanyagolt időszaka.
    Egyébként 350ezer van a motorban, de ahogy mbworldön olvasgattam, ennek a kétszeresét simán ki kéne bírnia bármilyen csapágy gond nélkül...

Új hozzászólás Aktív témák