- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Fotók, videók mobillal
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ranger^41
aktív tag
Sziasztok!
Kaptam egy olyan diagnózist az m112-vel szerelt c280amra, hogy hajtókarcsapágy, amennyire helyben megállapítható volt a főtengely nem sérült, ránézésre csak a csapágy.
Szerintetek érdemes egy ilyen neverending story motorkivétel, szétszerelés, gépműhely úton elindulni, vagy vadásszak egy donort? Mellette az szól, hogy most került bele friss vezérlés, ha a motor kuka, akkor így jó nagy pénzkidobás. Sajnos annyira zakatolt már a vezérlés, hogy a hajtókarcsapágy hangja nem tűnt fel senkinek, friss vezérléssel viszont elég fájdalmas hangja van (gázelvétel után fordulatesés közben, és terhelve 2-3ezer között csörög). Motorcsere mellett meg az szól, hogy az is kiderült, hogy induláskor pöffen kéket, nem csak motorindítás után, tehát valszeg inkább gyűrű mint szelepszárszimering. Olajszint mindig rendben volt, de ugye ebben a motorban már semmi olajnyomás visszajelzés vagy riasztás nincs, így simán el tudom képzelni, hogy a kenés közel sem volt mindig tökéletes, nem véletlenül lett csapágyas a motor, de így félő, hogy máshol is nyoma maradt... Illetve vezérléscserekor feltűnően olajsaras volt a szelepfedél teteje, valószínűleg volt egy elhanyagolt időszaka.
Egyébként 350ezer van a motorban, de ahogy mbworldön olvasgattam, ennek a kétszeresét simán ki kéne bírnia bármilyen csapágy gond nélkül...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Projektor topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen