- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Most láttam egy órája egy metál-barna 350SD, kupé 126-osat egy román rendszámú tréleren, külsőleg teljesen jól nézett ki, rendszám nem volt rajta.
Vagy magyar honban újították fel és viszik haza, vagy valami friss szerzemény lehetett.Pár napja pedig egy fehér 200D 123-as parkol elakadás háromszöggel a hátsó ablakában az Újfehértó melletti "magyar" benzinkúton.
Egész jól néz ki külsőleg, a bal első sarvédőjén láttam némi rozsdát a díszlécnél.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Teszla_
senior tag
válasz Batman2 #11200 üzenetére
Holnap kapom vissza az autót (már nagyon hiányzik és kíváncsi vagyok milyen lett a futómű), de már le is beszéltem egy Mercedes szalonban dolgozó szerelővel, hogy rögtön át is viszem hozzájuk és pár napig nézegeti majd, hátha nála is előfordul a hiba és tud rá valami megoldást. Őt ajánlotta egy szintén Merci tulaj, akinek volt valami hasonlóan megoldhatatlan problémája. Megnyugtatott, hogy bár a szalonba kell vinni az autót, de nem márkaszerviz áron fogja csinálni Remélem itt több sikerrel járnak majd.
-
Teszla_
senior tag
válasz Batman2 #11204 üzenetére
Egyelőre semmi, az autó pöccre indul akárhányszor csak próbálja. Azt mondta, ma még cseréli az indítómotor reléjét (bár elvileg az kattant akkor is, amikor nem indult), aztán meglátja azzal mi lesz. Látatlanba meg nem akar belekezdeni alkatrész cserélgetésekbe, mert fölösleges pénzkidobás lenne. Nem tudom mi lesz, ha nem találják meg a hibát, majd lehet várni, hogy mikor nem akar megint indulni
Legalább a futómű jó lett, végre nincs kopogás, ropogás. Cserélték a kormányösszekötőt, két lengőkarszilentet, bal első alsó gömbtámaszt, meg két hosszbordásszíjat. Tavasszal-nyáron pedig jöhet az apró rozsdapöttyök javítása és alvázvédelem, ha addig nem esik be semmi és akkor közel tökéletes lesz az autó -
Batman2
őstag
válasz Teszla_ #11206 üzenetére
Nem tudom, az újabb autóknak is ugyanolyan az indítómotorjuk, ugyanúgy van mágneskapcsolója, akár azzal is lehet gond, még akkor is ha kattan, mibt nálam éppen most.
A mágneskapcsoló kattan, kap áramot, de az érintkezők már elégtek, nem kapcsolnak, így a motor nem kezd tekerni.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Teszla_
senior tag
válasz Batman2 #11207 üzenetére
Egyelőre visszakaptam az autót tegnap, bele is toltam vagy 150km-t és gond nélkül működött, én meg örültem, hogy végre megint őt vezethetem Mivel többségében városon belül, vagy a szűk környezetében vezetek, így annyira nem félek elindulni vele és mondta a szerelő, hogy ha megint nem indulna az autól, szóljak és odajön megnézni munkaidő után.
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #11202 üzenetére
Na, gondoltam elveszítem a szüzességemet a kézi autómosóban, és utána csinálok Neked egy képet az autóról, amíg süt a nap.
Kocsimosó megvolt, mentem egy kört, hogy megszáradjon az autó, megállok, telefon elő, és akkor vettem észre, hogy mind a két alsó oldala az autónak tiszta dzsuva maradt. Nem lökök fel inkább képetMacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
batmanéhes
tag
üdv. itt van egy ilyen om617 adagoló, automatával. most tekintsünk el az üzemanyagellátás rendellenes voltától, hol a rákban állítok én ezen alapjáratot? [kép]
sajnos az a szerelési útmutató, ami nekem van, tökéletesen más motor részletét mutatja a releváns helyen...
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #11214 üzenetére
A meglepiket pedig nem szeretem.
Múltkor írtam, hogy voltam kocsimosóban: na még aznap este megszopatott engem Gusztáv (igen, így hívják, van neve:p):
11körül felhív haver, hogy nem indul az autója, ki tudok e menni a HÉVhez barátnőjéért. Persze, simán.
Kimegyek a kocsihoz, pitty-pitty, fogom a kilincset, meg sem mozdul. Bepánikoltam, elkezdtem rángatni, kilincs megmozdul, ajtó nem. Bal hátsó, jobb első szintén. Jobb hátsó nagy nehezen megmozdult, és ki is nyílt. Csöpp termetemmel jobb hátulról bal előre mászok, és úgy ki tudtam lökni az ajtót nagy nehezen. Megjegyzem a művelet végére a póló az konkrétan a nyakamban volt, ha azt valaki felvette volna, akkor most milliós nézettsége lenne YT-on..Jó pap is holtáig tanul:
1. Ha a mosás napján este mínusz várható, nem mosunk kocsit.
2. Ha mégis, akkor a gumikat bekenem disznózsírral/ szilikonnal/ wd40-nel, akármivel, hogy ne fagyjon be.
3. Ha mégis mindez megtörténne, betűröm a pólómat a művelet előtt.[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
barnam_
nagyúr
Jaja, emlékszem hogy írtad a beázást. Nézted a csomagtartónál a gumi tömítéseket? Azt is nézd meg, hogy maga az ajtó pontosan illeszkedik-e, nem lehet hogy egyszer leszedték és kicsit ferdén tették vissza?
Vicces jelenet lehetett ahogy próbálsz bejutni a kocsiba
Tipp: mosás után töröld át ronggyal az ajtógumit, így ha be is fagy, pici erővel ki tudod nyitni az ajtót. Az elmúlt időszakban amíg fagyok voltak, átlag havi egyszer mosattam le. -
Jim Tonic
nagyúr
Sziasztok!
Van egy W203-asom. Olyat csinál, hogy ha bent van a kulcs, akkor gond nélkül forog a légkondi ventilátora. Ha gyújtást adok, 3mp-ig forog, aztán megáll. Aztán menet közben meg-meg indul 1mp-re, de leáll. A ventilátor nem szorul, nem hangos, mikor gyújtás nélkül forog.
Külföldi fórumokon olvasni lehet a jelenségről, de nem írják a megoldást.
Mi lehet a gond?Köszi
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Hyperion
senior tag
válasz barnam_ #11217 üzenetére
Ha már csomitömítés.
Tudtok megoldást a kéder feljavítására, vagy cseréjére?
A gondom az, hogy nem fekszik fel passzentosan a peremre és szépen alatta körbefolyik a víz.
Utángyártott már nem elérhető, a gyári meg rettentesen drágaIdeiglenes megoldásként butilkaucsukkal körbetömítem, de jó lenne valami igényesebb megoldás.
Köszönöm szépen!
-
Ranger^41
aktív tag
Sziasztok!
Kaptam egy olyan diagnózist az m112-vel szerelt c280amra, hogy hajtókarcsapágy, amennyire helyben megállapítható volt a főtengely nem sérült, ránézésre csak a csapágy.
Szerintetek érdemes egy ilyen neverending story motorkivétel, szétszerelés, gépműhely úton elindulni, vagy vadásszak egy donort? Mellette az szól, hogy most került bele friss vezérlés, ha a motor kuka, akkor így jó nagy pénzkidobás. Sajnos annyira zakatolt már a vezérlés, hogy a hajtókarcsapágy hangja nem tűnt fel senkinek, friss vezérléssel viszont elég fájdalmas hangja van (gázelvétel után fordulatesés közben, és terhelve 2-3ezer között csörög). Motorcsere mellett meg az szól, hogy az is kiderült, hogy induláskor pöffen kéket, nem csak motorindítás után, tehát valszeg inkább gyűrű mint szelepszárszimering. Olajszint mindig rendben volt, de ugye ebben a motorban már semmi olajnyomás visszajelzés vagy riasztás nincs, így simán el tudom képzelni, hogy a kenés közel sem volt mindig tökéletes, nem véletlenül lett csapágyas a motor, de így félő, hogy máshol is nyoma maradt... Illetve vezérléscserekor feltűnően olajsaras volt a szelepfedél teteje, valószínűleg volt egy elhanyagolt időszaka.
Egyébként 350ezer van a motorban, de ahogy mbworldön olvasgattam, ennek a kétszeresét simán ki kéne bírnia bármilyen csapágy gond nélkül... -
tailor13
csendes tag
válasz batmanéhes #11215 üzenetére
Hali!
Egyrészről szeretném leszögezni, hogy nem értek hozzá (láttam már embert fényképen, aki már állított alapjáratot ilyenen ), de úgy rémlik, hogy az adagoló hátulján felül kilóg egy csavar hátrafelé, saccra talán nyolcas lehet, le van kontrázva egy anyával, azzal lehet állítani. A másik fajta adagolót nem ismerem.
Alábbi kép szemlélteti talán:
Némi okosság még a témában:
http://mercedesforum.com/forum/diesel-performance-49/injection-pump-fuel-adjustment-mw-m-pumps-engine-tuning-maintenance-46097/A másik fajta adagolót nem ismerem, nekem a linkelt képen lévő fajta van az autómon.
[ Szerkesztve ]
'82 240D
-
Havier88
újonc
Sziasztok!
Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra.
Egyből egy kéréssel fordulok Hozzátok. Azt az elején leszögezem, hogy Mercedes téren eléggé zöldfülű vagyok.
Viszont formára nagyon megtetszett a CLK coupé (C209). Gyönyörű autó.
Szeretnék vásárolni egy ilyen modellt - mindenképpen Németországból hoznám be. Mivel főképp városban használnám (viszont lehetséges, hogy fél év múlva napi 2x50 km városon kívüli utazáshoz is használnom kell), ezért inkább benzinesben gondolkodom. Ami szóba jöhet: 200 Kompresszor vagy 280 (fogyasztás miatt - főleg ha a fentebb említett vidéki útjaim aktuálisak lesznek - biztos jobb lenne egy 320 CDI, csak félek, hogy a jelenleg főképp városi - rövidtávú - használattól hamar hibásodna.) Mindenképpen automatát szeretnék.
Ilyen kategóriájú autónál tudom, hogy nem szabad a fogyasztást nézni, de azért puszta kíváncsiságból érdekel, hogy a fent említett motortípusok ténylegesen mennyit fogyasztanak?
Legyetek kedvesek megírni, hogy mik a tapasztalatok, típushibák, esetleg mire kell figyelni vásárláskor?
Vagy ha ismertek valakit, aki tulajdonosa az említett típusnak, de nincs fent a fórumon (vagy másik fórumon van), akkor az elérhetőségének is nagyon örülnék.
Segítő közreműködésetek köszönöm. Havier -
tailor13
csendes tag
válasz Havier88 #11230 üzenetére
Üdv!
A 200 kompresszort felejtsd el, a valaha gyártott, talán legrosszabb Mercedes néven forgalmazott motor (M271), ha már a fogyasztás számít, a 240 talán jó kompromisszum.Fogyasztásra a spritmonitor.de a barátod
A 209-cel közvetlen tapasztalatom nincsen, de túl sok hibáról nem hallok, szóval annyira rossz nem lehet
'82 240D
-
barnam_
nagyúr
válasz Havier88 #11230 üzenetére
Szia!
V6 benzin mindenképpen fogyasztani fog, városban főleg. Talán a kompresszoros 4 hengeres kevesebbet fogyaszthat, nem tudom. Fogyasztásról tudsz tájékozódni a spritmonitor.de nevű oldalon.
Én a 320CDI mellett szavazok Max néha kikormolod. Nem tudom hol laksz, de én pár km-es utakra inkább tömegközlekedést használnék. Télen pl. a dízel 10km alatt nem nagyon melegszik fel üzemi hőmérsékletre.
-
barnam_
nagyúr
Akkor ezért van ennyire kinn
Más:
Ezt ma dobta agépyoutube:
MY $2000 W140... BIG MISTAKEJó egy kicsit tisztán látni, miközben álmodozik az ember
Igaz azért, hogy amiket felsorol a videóban, nem javíthatatlan dolgok, bár nyilván sok kicsi sokra megy... -
Teszla_
senior tag
A W209-ben fele olyan vastag a lánc, mint az előd w208-ban, és rengeteg helyen hallottam, olvastam láncszakadásról.
Nekem w208 van, 200 kompresszor, automata. Télen, városban 12-13 litert eszik, most, hogy jön a jó idő, ez lement 10,5-11 literre. Hosszú távon 7,5-8 liter. -
nagyúr
válasz barnam_ #11235 üzenetére
Én nem értem egy fillérb.szó olcsójános ne vegyen magának W140-est! Meg úgy általában Mercit se...
Aki nem költ a kocsijára, csak nyomja neki, az megérdemli, hogy szopjon vele mint a torkosborz...(elnézést a nyers kirohanásért, de annyira gáz egy '92-es öreg vasat rommá fikázni. 25 év múlva a ma gyártott foskupacok, már mind valami bontóban fognak rohadni, vagy lebomlani... )
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
barnam_
nagyúr
válasz tailor13 #11238 üzenetére
A kisebb ET szám miatti szélesebb nyomtáv mennyire okoz gondot a fűtőműnek?
A 124-es alap nyomtávja 1501/1491 mm, sportline futóművel 1518/1509 mm (elöl/hátul). Azt mondjuk nem tudom, hogy a sportline nyomtávja alapból szélesebb-e, vagy csak a szélesebb kerék miatt lesz az (195 helyett 205).Az ET23-as kerék 25 mm-el van kijjebb a gyári ET48-tól (feltéve hogy a felni szélessége ugyanannyi).
Nekem a lemezkerék 6,5 x 15 ET48, a 7 colos 8 lyukú felniből ET42-vel lenne ugyanott belül, de az enyém ET37-es (tippre szerintem ez W210-hez való), azzal 5mm-el kijjebb megy. Gondolom ez még nem annyira gáz.(#11239) KillHates: Semmi gond, egyetértek De azért az is igaz, hogy az S osztály már más kategória, van benne pár cucc, ami el tud romlani. Nekem is nagyon tetszik a 140-es, de csak a 124-es mellé tudnám elképzelni, helyette nem. Kell valami, ami akkor is működik, ha abban beszart valami vákuumvezeték
-
nagyúr
válasz barnam_ #11241 üzenetére
Nekem volt W140-esem
Leszakadt szervószivattyúval is hazavitt.
A legjobb autóm volt.Most egy 211-esem van, ami sokkal modernebb, meg okosabb, meg takarékosabb, de így is visszasírom a W140-em
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Havier88
újonc
válasz tailor13 #11231 üzenetére
Kedves Tailor13,
köszönöm a tanácsokat.
Ha jól látom, a régebbi 240es motrot váltotta fel a 280as, emiatt is részesíteném előnyben az utóbbit, ha már szívó motorokról beszélünk. A két típus között milyen technikai különbségek vannak? Melyik a megbízhatóbb? Van értelme erősebbet választani (ezt csak amiatt kérdeztem, mert azt hallottam, hogy a W211-ben hiába van erősebb motor, nem lesz tőle "vidámfickósabb" autó, szinte "csak" annyi élményt nyújt, mint a gyengébb társai)? -
Osszeakadtam egy w209-cel, de nem birt lenyomni, sot en jottem fel ra. Eddig oke, de clk230 volt rairva, ilyet tudomasom szerint nem arultak, csak 240/280. Biztos rakamuzta.
-
Pé
senior tag
Sziasztok! Én is beléptem a Merci tulajok táborába, úgyhogy innentől ezt a topicot is gyakran fogom látogatni Egyelőre minden szép és jó, nagy a szerelem, de előbb-utóbb szeretnék egy megbízható és hozzáértő szervízt találni Pest környékén vagy Pest megyében. Annyi rosszat hallottam ugyanis, hogy ismeretlenül nem próbálkoznék egy szervízben sem. Fontos hogy tényleg jó és megbízható legyen, ha kicsit drágább az nem gond. Úgy gondolom, hogy meg kell adni az autónak azt ami jár neki, és ez pénzbe kerül. Úgyhogy azokat a jól ismert köröket szeretném elkerülni hogy "jó lesz ez még" meg "jó bele az olcsóbb is" nem beszélve a felszámlázott de el nem végzett munkákról. Ha tudtok ilyen szerelőt/szervízt, és megosztjátok velem, sokat segítetek vele. Köszi előre is!
-
Jim Tonic
nagyúr
A szerviz engem is érdekelne. Én eredetileg soproni vagyok, de nem rég a környékre költöztünk. Az autóm meg Sopronba hordom, mert csak a régi szerelőre merem rábízni. Nagyobb dolgokban továbbra is haza fogom vinni, de egy-egy kisebb dolog miatt nem vinném haza.
Amúgy nekem egy W203-as C320 4Matic Avantgarde-om van. Nem rég vettem, öregebb, mint az előző autóm volt, de azt a kilométer miatt mér cserélni akartam. Sok pénz ölni robbanómotoros autóba már nem látom értelmét, így ezt vettem. Szeretem, bár eddig nem sokat volt velem, mert leadtam a szerelőmnek teljes átvizsgálásra, javításra, stb. Amúgy az enyém gázos, vegyesben 10 körül eszik LPG-ből. Az teljesen jó érték szerintem. Városban viszont 16 körül is bekajál gázból.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Havier88
újonc
válasz Jim Tonic #11243 üzenetére
Kedves Jim Tonic és Aggregátor,
nektek is szeretném megköszönni a segítő tanácsokat.
Ahogy már fent írtam, a 240-es motor az nem a 280-as elődje? Nem lenne tanácsosabb inkább az újabb típusút venni?
Vétel után én is gondolkodom, hogy átcsináltatom gázra (bár sokak szerint ez lehet megmosolyogtató). Jim Tonic, Neked ki alakította át? Meg vagy vele elégedve? Egy ilyen erős autónál a vegyes használatban 10 liter gázfogyasztás, az nagyon jó érték.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen