Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz KillHates #4298 üzenetére

    A 4,5T az dízel vagy benzines Sprinter ? :F

    Akkor a turbó töltő Nálad most visszahűtés nélkül üzemel ? :F

    És nem melegszik túlságosan fel a motor ha jobban hajtod ? :F

    Illetve a visszahűtés hiánya nem csak nagyobb melegedést, de teljesítmény csökkenést is jelent, mivel a melegebb levegő ritkább, hiába sűrítjük, ha ugyanaz a sűrítési viszony !
    De ha ezen korrigál a turbó nyomásszabályozója, akkor csak a fokozottabb melegedés marad.

    Az Unimog motornak nem volt saját töltője, vagy azzal mi volt a baj, hogy másikat tettél rá ? :F

    Én a saját 200D-men gondolkodtam még régebben, hogy hogyan viselkedne, ha pl. egy 300D turbójával összeházasítanám, illetve a másik ötlet, hogy egy villanymotorral hajtott kompresszorral emelném a töltés nyomását (ezzel a sebességét is) ! :U

    Mivel eddig nem akadtam olyan kompresszorra, aminek akkora lenne a légszállítása, ami ennek a motornak kellene a max. fordulátszámot fogyelembevéve, így ez az ötlet azóta is csak ötlet maradt. :)

    Üdv.:

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák