- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- Netfone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4297 üzenetére
Szevasz
Hát ez eléggé úgy hallatszott, ahogyan hallottam, mint ha nem kapna rendesen üzemanyagot a motor, szóval nem lenne rendben valami a rendszerben !
Amúgy az ízzításod látom, még mindíg nem jó, az enyém sohasem izzított ilyen hosszan !
A tiéd még most sem hagyja abba a hőmérsékletnek megfelelően, csak kb. 1ésfél perc után ?Szóval ha rendesen kap üzemagyagot, akkor és csak a kompresszión múlik, ekkor szerintem egy darabig nem csinálna semmit, és egyszercsak hírtelen berőffenne, nagy csörrenéssel, mikor elérte a robbanási hőmérsékletet !
Nálad viszont fokozatosan emelkedett a fordulatszám, hang alapján, ez inkább vacak üzemanyag ellátás, szerintem.
Még ha vacakok a szelepeid és össze-vissza szivárognak, akkor sem igazán így viselkedne szerintem.Az enyém is csinál hasonlóakat, bár a felújítás óta kevésbé, szóval én is inkább az adagolóra és az üzemanyag szivattyúra gondolok, mivel a többi jó kell legyen, eddigminden azt igazolta.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
válasz Batman2 #4302 üzenetére
Ja az izzítás még mindig nem jó, de már nyomon vagyok. Lehet hallani a videó végén ahogy a hengerek egyenként kezdenek életre kapni. Hétvégén voltam Szeged felé autópályán és sajna szomorúan tapasztaltam, hogy jobban füstöl a kelleténél és sokat is zabált (12 liter/100km) 100-110kmh-s tempónál, eddig ez nem volt jellemző rá, és annyira drasztikus a váltózás, hogy a hidegre se róható fel. Porlasztcsúcsok halálára gyanakszom, de majd meglesem holnap.
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4303 üzenetére
Hát az bizony sok !
Az enyém 8-8,5 körül eszik ilyen tempó mellett és nagyon jól érzi magát itt a motor, 90 110 között a legdinamikusabb !Lehet, hogy a porlasztók mellett az adagolód is szétkopott, mint nekem, én is arra gyanakszom, hogy már nem lehet beállítani, hogy egyenletesen nyomjon és egy időben minden hengerbe és a nyitó nyomást is tippem szerint elég nagy gázolajveszteséggel (visszafolyással) éri el.
Lehet a hidegindításnál ez még fokozottabb és azért sem indul rendesen, a megfelelő kezdeti üzemanyag nyomás és a levegősség mellett.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4305 üzenetére
Érdeklődtem már egy fazontól, akit ajánlottak.
Ha csak beállítani kell, meg pár apróbb alkatrész, csapágy, tömítés csere és kész, akkor olyan 20, legfeljebb 40 ezerből meglehet úszni, de ha a fejszelepeket ki kell cserélni, akkor annak darabja 30ezer !!!
Ezen töröm már egy ideje a fejem, hogy ha azok nem stimmelnek, akkor mit lehet csinálni, hogy lehetne megúszni olcsóbban ?
Támadt egy olyan ötletem, hogy a szelepek becsiszolásához hazsnált csiszoló pasztával, annak is egy finomabb változatával kicsit meg kellene dörzsölni s szelepet az ülésében, htáha kicsit sikerül a felületi koszt és a nagyon apró eltéréseket kicsit simítani és akkor jobban tömítene.
Amúgy azon is törtem a fejem, hogy megpróbálom részben magam beállítani, az üzemanyag pumpát magam felújítani.
Ha egyforma vastagságú szilikoncsö darabokat ráhúzok az adagoló nagynyomású cső csatlakozásaira és elkezdek indítózni, akkor kis idő mulva elkezdenek a csővek gázolajjal telni és a szintekből lehet látni, hogy mennyire egyforma az adagolás mennyisége !
A szépséghibája az, hogy ezzel csak alacsony fordulatszámon tudom megviszgálni a mennyiségeket, ahogy az indítómotor teker. Hozzáteszem, még nem próbáltam, ez csak elmélet.
Az előbefecskendezést meg be lehet állítani apránként fülre és kipufogóból távozó gázt figyelve is. És lehet, hogy több esetben jobban is be lehet állítani, mint műszerrel nézve, a gyári értékre állítva, mivel, ha kicsit koptak már bizonyos alkatrészek, illetve az egész motor már részben más alkatrészekből tevődik össze, mint a gyári, pl. felújított, akkor egyáltalán nem biztos, hogy az eredeti érték a legtökételesebb !
De az egész adagoló szétdarabolására és az egyes alkatrészek megvizsgálására és a javításukra még nem szántam el magam, lehet mégis szerelőhöz viszem majd.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #4298 üzenetére
A 4,5T az dízel vagy benzines Sprinter ?
Akkor a turbó töltő Nálad most visszahűtés nélkül üzemel ?
És nem melegszik túlságosan fel a motor ha jobban hajtod ?
Illetve a visszahűtés hiánya nem csak nagyobb melegedést, de teljesítmény csökkenést is jelent, mivel a melegebb levegő ritkább, hiába sűrítjük, ha ugyanaz a sűrítési viszony !
De ha ezen korrigál a turbó nyomásszabályozója, akkor csak a fokozottabb melegedés marad.Az Unimog motornak nem volt saját töltője, vagy azzal mi volt a baj, hogy másikat tettél rá ?
Én a saját 200D-men gondolkodtam még régebben, hogy hogyan viselkedne, ha pl. egy 300D turbójával összeházasítanám, illetve a másik ötlet, hogy egy villanymotorral hajtott kompresszorral emelném a töltés nyomását (ezzel a sebességét is) !
Mivel eddig nem akadtam olyan kompresszorra, aminek akkora lenne a légszállítása, ami ennek a motornak kellene a max. fordulátszámot fogyelembevéve, így ez az ötlet azóta is csak ötlet maradt.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
qdak
addikt
válasz Batman2 #4308 üzenetére
és turbot sem találtál ? amugy nem csak ugyvan h fogom azt ráteszema turbot azt lesz ami lesz ? mert havernak az autóján igy volt és nincs vele gáz...idáig
De ha ezen korrigál a turbó nyomásszabályozója, akkor csak a fokozottabb melegedés marad. le7 ezért lesz mindig rossz a turbód ?nyomja be nagy nyomáson amit bir ?[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
nagyúr
válasz Batman2 #4308 üzenetére
Szia!
Természetesen az olajkályháé! Az még nem CDI hanem jó kis adagolós.
Igen sajnos, vannak is melegedési problémáim. Meg a motornak is kevés a 8 literes hűtő, egy 12 lityós kellene. Még be is férne a homlokfalba.
Nézd meg a hengerfej típusát és a főtengelyét. Ha a hengerfej sűrűbb csavarozású és a főtengely kettős csapágyazású tolhatod rá a 3000-es turbóját. Még át sem kell alakítanod, szerintem be fog férni, mert azt hiszem csak "dagadtabb" egy kicsit, nem nagyobb az átmérője.Az Unimog turbója egy Garrett IV-os volt.
Ez a merci eredeti T3-as Garrett-je:
Ez meg egy T6-os Garrett ami az Unimogokat tölti (7500 ccm-ig)
Nekem meg ilyen 45-ös KKK-m van:
De ez lenne az optimális a 3000 LE-höz!
Jaj, ne csinálj elektromos kompresszort dízelbe! Azok benyás motorokba valók max 1500 ccm-ig, ahol nincsen nyomaték a töltéshez.
Turbósra fillérekből átalakítható bármelyik Merci. A bontók tele vannak töltőcsövekkel, leömlőkkel, és kismillió bizbasszal.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
qdak
addikt
válasz KillHates #4312 üzenetére
oksi csak 1 tipp volt
Turbósra fillérekből átalakítható bármelyik Merci. A bontók tele vannak töltőcsövekkel, leömlőkkel, és kismillió bizbasszal. ennek örülök!(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
szomszed007
csendes tag
válasz Danny_L.hu #4297 üzenetére
Emlékeztek biztos hogy fater 2000-es dízeljéről írtam hogy nem indulgat a hidegben. Megvolt a szelepállítás, azóta indul, bár -20 nem volt csak -10 fok hideg.
Az biztos hogy nekem ennyit (ilyen sokáig) nem izzít az autó, és az is biztos hogy tovább szoktam önindítózni ha nehezen indul és utána mindig beindul. Bár a mostani hidegekben a motor 2. átforgása után már röffen a jármű aminek örülök.
Ahogy mondtam izzítani nem izzít ennyire hosszan viszont én minimum 2x izzítok mielőtt indítok. Nincs is gond. Melegedni viszont nehezen melegszik és ezekben a melegekben nem is megy 80 fok fölé a mutató pedig a hűtő 80%ban el van takarva. Azon gondolkodtam hogy leveszem a direkt ventit és felrakok egy elektromosat valami gombával. Ez még a jövő zenéje.szomszed
-
Danny_L.hu
tag
válasz szomszed007 #4314 üzenetére
Leírtam már fentebb, hogy nekem azért izzít ennyit, mert nincs benne a hőkioldó, tehát a relé időzítője szerint kapcosl ki, azaz 110 sec. De persze én azt nem várom meg.
-
nagyúr
válasz szomszed007 #4314 üzenetére
Azon gondolkodtam hogy leveszem a direkt ventit és felrakok egy elektromosat valami gombával. Ez még a jövő zenéje.
Jesszus! Meg ne tedd! Ahogy már Te is használtad erre van a kartonpapír! Nekem olyan 60 fokos a vizem ilyenkor télen, és a dízel ezt szereti igazán. Jó friss hideg levegő, amiben jól "porlad" a gázolaj, hűvös motorblokk, hogy nem rohadjon szét minden a motortérben, nem puffadásig terhelt hűtőcsövek bennük 120 fokos vízzel.
A dízel mozdonyok, a hajók motorjait is olyan 60-70 fokos vízzel járatják. Csak az új CRDICDIPDTDIDiSDDiSWTI dízelek hatásfoka jobb 100 fokos vízzel. De ezek már kényes benzinmotorok amik dízelolajjal működnek. A múltkor néztem a merci szervizben egy új S-Klasse 3.2 CDI hengerfejét. Fél kézzel elbírtam röhej volt.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Danny_L.hu #4315 üzenetére
Nekem is két percet izzít (és szerintem minden adagolós BOSCH rendszerű) csak a lámpácskát oltja el hamarabb a műszerfalon 10-15 sec). Ha meleg a motor csak akkor kapcsol le hamarabb (bazi kattanás előröl) . De így télen nekem mindig (még meleg motornál is) várat a kontroll lámpa 5-10 másodpercet, nyáron meg 1-2 sec. oszt pöcc-röf, indulhat a ködgyertya!
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
Azt meg nem is kerestem, mivel olyan infókat kaptam, hogy az nagyon drága és ritka.
Végül csak elméleti szinten maradt a dolog.Az igazság sz, hogy kiváncsi is lennék rá azóta is, hogy hogyan viselkedne egy turbósitott 123-200D, de viszont az enyémet egyre inkább a gyári állapot felé szeretném mozdítani (bár lehet, múzeális sohasem lesz), szóval most így vagyok vele, de továbbra is kiváncsi lennék a dologra.
Mondjuk egyelőre anyagi sincs a szórakozásra, örülök, ha annyi pénzem van, hogy megélek és a járgányon is tudok még valami keveset javítani.
Majd talán egyszer. . ., de fantáziálgatni és gondolkodni addig is lehet.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
A Litiumos akksiknak számtalan változata van, mármint a másik elektród szempontjából, lehet ott vas is például és mindegyik másképp viselkedik, de mindegyik többet tud kapacitásban, mint a mai ólom - savas akkumulátorok !
Igaz, körülményesebb a kezelésük és védőáramkör szükséges a töltés és kisütés folyamán is, az akku károsodását elkerülendő.Azt, hogy savas - ólom akksikkal nem igazán éri meg villanyautót építeni, komolyan gondoltam, mivel ha számolgatunk kicsit, akkor nem túl kecsegtető tömegek és üzemidők, teljesítmények jönnek össze !
Szóval rövid a hatótávja, elég kicsi a teljesítménye, szerintem nem túl ideális, de ez az én véleményem, nem akarom a kedved elvenni a villanyautó építéstől !
Kiváncsiságból, érdekességből, hobbiként szivesen építenék én is villanyautót, már régi gondolatom egyébként nekem is, amikor még Li akkuk serhol sem voltak, csak a hagyományos savas - ólomakkuk.
Mondjuk a spéci, hengercellás, savas - ólomakkuk állítólag sokkal jobban bírják a strapát, mint a normál fajták és sokkal nagyobb árammal terhelhetőek, a mellett, hogy a töltőáramuk is igen magas is lehet, kisebb méretben és tömegben is leadják ugyanazt a kapacitást, csak ezek meg szintén nagyon drágák !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #4311 üzenetére
"Természetesen az olajkályháé! " - ez nagyon tetszik !!!
Köszi szépen az infókat és a fotókat, minden érdekel !!!
Látom, értessz a témához, és igen felkészült vagy !Jól néznek ki ezek a csigaházak, különösen az utolsó, az egy szép darab !
Mondjuk egy dízelmozdonyban el tudnám képzelni, abban kellhet is ekkora !A hengerfejem amúgy asszem a 12 lapos imbusz csavarokkal van csavarozva, tán az az újabb fajta, bár nem tudom ez miben más, mit jelent.
Azt, hogy a főtengelyen hány csapágy van, ezt nem tudom, csak azt, hogy hány ékszíj tárcsa van rajta.
Honnan lehet megtudni ?Tehát igazából akkor a leömlő csövet kellene kicserélni, és rátenni a turbótöltőt !
Csak a lemlő csövet milyenre cseréljem, mivel a 123-as töltője az a 300D-hez való, ami meg 5 hengeres, tahát annak a lemömlője nem tehető fel egy 4 hengeresre (legfeljebb átalakitással).Nincs véletlenül fotód, egy 300-as turbódízelről, hogyan is vannak ott ezek ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz szomszed007 #4314 üzenetére
Az jó, ha a szelepállításra megjavult !
Ha a motorod hőmérséklete nem emelkedik hidegben elég magasra, akkor több, mint valószíínű, hogy a termosztátszelepedet cserélni kell, különben nem lenne gond, ha nincs takarva a hűtő, akkor sem !!!
Nekem is rossz volt már, kb. egy 10 fokkal kezdett hamarabbt nyitni és valszeg üzemihőmérsékleten sem nyitott ki teljesen !
Euzért is volt az, hogy hidegben nem ment fel eléggé a vízhőmérséklet, még takarással sem, fűtés is alig volt, nyáron pedig könnyen feljebb ment a normál hőmérsékletnél.
A fűtéshez még az is hozzátartozik, hogy a hűtő nyomásszabályozó kupakját is kicseréltem, mert a gumi már igen viseletes volt benne ás rendszeresen kiengedett némi vizet a túlfolyó csövön, ha felmegedett a motor üzemi hőmérsékletre.
Azóta se hidegben se melegben nincs probléma és a fütés is érezhető lett és ha üzemi hőfokon megnyomom a hötőhöz vezető, felső vastag csövet, akkor érződik rajta, hogy nyomás alatt van, korábban mindíg platty volt és most vizet sem enged ki a túlfolyón !
A venti nekem is fix, tehát állandóan forog.
Ha mindenképpen csökkenteni akarod a motor hűtését, akkor szerezz be egy 300-ashoz való Visco kuplungos ventillátort, az nem forog állandóan, csak akkor, ha a vízpumpa tengelyén azt érzi, hogy túl meleg a motor, akkor kapcsol be, de ugyanúgy ékszíj hajtású !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #4317 üzenetére
Igen, valóban csak a kontroll lámpa alszik el, X idő mulva, de az izzítás még folyik tovább, egész addig, amig tovább nem fordítod a kulcsot a gyujtáskapcsolóban és nem kezdessz indítózni !
Az izzítás erre kapcsol le, így még vörösen ízzík a gyertya, mikor indítózol !Ha nem indítottál gyujtás kapcsolása után, akkor kb. 1.5 perc után hallatszik egy kattanás és akkor kapcsolja ki a gyertyákat a relé, aztán csak akkor kapcsolja megint be, ha újra kapcsoljuk a gyújtást.
Akontroll lámpa viszont elvileg a motor hőmérséklete szerint jelez, tehát teljesen hideg motornál 20-25 másodperc, teljesen melegnél pedig 2-3 másodperc, a köztes hőmérsékleten, pedig köztes ideig jelez, szóval ez egy tájékoztató jelzés, hogy akkor már elvileg kell induljon a motor, ha minden rendben van, de ha nem indítassz azonnal, akkor sem hagyja kihülni a gyertyákat (mint már említettem, egy darabig).
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz Batman2 #4320 üzenetére
Szia!
Köszönöm az elismerést, de bárcsak értenék hozzá. Egy ilyen öreg macerás kocsi mellett szép lassan gépészmérnök lesz az ember!
Mondjuk egy dízelmozdonyban el tudnám képzelni, abban kellhet is ekkora !
Meg fogsz lepődni, de olyan 50 cm körüli van a 24-40 literes mozdonyokon. Ez valami 100-150 literes hajóé lehet. Valami naszádé, vagy szárnyashajóé vagy valami ami siet a vizen. A többi hajó szívó, és 300-as fordulatra "kihúzatva" viszik a bárkát.A hengerfejem amúgy asszem a 12 lapos imbusz csavarokkal van csavarozva, tán az az újabb fajta, bár nem tudom ez miben más, mit jelent.
Akkor feltételezhetően ez már vagy sűrűbb vagy vastagabb csavarokkal vannak lefogatva.
Nekem ezért jött jól az Unimog kerregő, mert ott kisújnyiak a hengerfej csavarok benne. Gondolom a friccek az egyszerűségre törekedtek; egy fél csavarral fogatják fel az összes nehézgépeikben a hengerfejeket.Azt, hogy a főtengelyen hány csapágy van, ezt nem tudom, csak azt, hogy hány ékszíj tárcsa van rajta. Honnan lehet megtudni ?
Motorkód alapján, katalógusból. Talán a neten lelsz róla infót. A turbó használatához kelleni fog a dupla csapágyazás, mert a nyomaték nagyon megnő és tönkre teheti a motort. A hajtókarok miatt nem kell aggódnod, a régi mercikbe olyat raknak, hogyha megszorul a dugattyú simán átnyomja magát rajta, vagy a főtengelyt töri el. (én már jártam így)Tehát igazából akkor a leömlő csövet kellene kicserélni, és rátenni a turbótöltőt !
Van 4 hengeres turbós leömlő is. Ezeket a régi 6 hengeres dízelekre rakták 4+2 felállásban. Nekem is ilyen van. Szükséged lesz még nagyon sok mindenre. Tűzkarikák, tömítések, a gázkaron szelepekre és vezérlésre a lefúvatóhoz, szívó- és töltőcsövekre, hőpajzsra, extra hűtésre ha nem intercooler-esre csinálod, de akkor meg töltőlevegő visszahűtő radiátorra, nyomásszabályzóra, kipufogó gáz visszavezetésre, különben télen szétcsikorogja magát a turbó, mert ilyenkor azzal melegíti a rendszer. Ha egyszer pesten jársz találkozhatnánk, sajna csak a kedvedet tudom elvenni a turbósítástól. Ehhez vérprofi megszállott kell egy lottó nyereménnyi pénzelTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Batman2 #4320 üzenetére
Szerintem vegyél egy ilyet bele:
A motor kódja OM617A. Ez a legjobban sikeredett motorja a mercinek.Nekem ilyenem volt (műanyag szelepfedél!! OMG!!)
A mostanit le kell fényképeznem nem találok képet róla a neten
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #4323 üzenetére
"Egy ilyen öreg macerás kocsi mellett szép lassan gépészmérnök lesz az ember! "
Az biztos , én is sokat tanultam, mióta jobban belemélyedtem a dolgokba.Ugye, mondom, hogy mégiscsak sokat tudsz !
Melyik régi motorra gondolsz, melyik volt 6 hengeres és dízel ??
Akkor a kérdés el is van döntve, marad az elmélet, a gondolat a turbó 200D-ről.
Mégintcsak köszi !
Pesten nem túl sűrűn járok, de ha valamiért megyek, akkor szólok előtte, én is szivesen összefutnék Veled személyesen is egy kis eszemcserére, no meg megszemlélni e ketyeréidet !!!
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4325 üzenetére
Jah, szerintem is kuriózum lenne !
Tudtommal 280-as volt a legnagyobb.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
qdak
addikt
válasz Batman2 #4318 üzenetére
hát ha 1x meglesz a 126 én is gondoltma rá mivel manált szeretnék h a 2.8 ra turbot vagy 300 re de le7 ugy megy h felesleges nem tudom sosem mentem még sajna iennel adddig még sok dolog le7 meg is kell érnem
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
nagyúr
válasz (Kolombusz) #4325 üzenetére
A szuszogáshoz nem kell lefúvatószelep. Nekem pont ma adta meg magát a 3-ik vagy a 4-ik hengernél az porlasztócsúcs válla és gonoszul sziszeg mint egy kígyó. Úgy érzem mintha idáig azt ölelgettem volna a keblemen... GRRRrrrr..... tényleg alágyújtok ennek a romhalmaznak!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Batman2 #4326 üzenetére
Hát igen. Néha egy fűtött műhelyért egy csápos emelővel odaadnám a fele királyságom.
Na, jó! Kérek még mellé egy BETA szekrényt isAkkor a kérdés el is van döntve, marad az elmélet, a gondolat a turbó 200D-ről.
Sok pénzt és bosszúságot spóroltál meg most magadnak.Oké, akkor állok elébe a találkának, de megszervezhetnénk egy topic találkozót is!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
A 3.900.000,- azért az vicc. Tudjátok mikor lesz ez veterán fehér indexekkel, Pioneer tuc-tuc-al hozzá JBL körítéssel. A használtautón olyan dolgokat írnak, hogy a korrekt hirdetők teljesen hitelüket vesztik:
"megkérdi az egyik érdeklődő, hogy az 1.6 MFt-ot ugye nem gondoltam komolyan a bálnámért. Persze, hogy beszóltam neki, hogy csak viccből raktam fel, valójában 2.4-et kérek érte. Aztán közöltem vele, hogy úgy érzem nem az övé lesz az autó. Erre persze jól megsértődött. "Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
A 126-os még nem volt olyan túlsúlyos mint a bálna. Egy haveromnak sima 300D szívó van benne, 5 gangosra tuningolt manuális váltóval és vígan elkocog 8-9 liter cefrével.
Persze 130 a vége mert a 126-os nem volt egy aerodinamikai csoda, mikor döngetünk Fehérvárra, ezért mindig beállunk stéherbe egy nyerges mögé. Ilyenkor aztán viszont ingyé' megy a hajó! Én is szoktam a csatahajómmal, csak nézni szoktak akik megelőznek, hogy miért nem túrom le a pályát magam előtt. Egy; nem megy! kettő; nem is megy az 5-ös fölé a nyálméterTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Hát ízlések és pofonok...
A csillag és a hűtőmaszk nélkül már ez sem lenne Mercedes...[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
qdak
addikt
válasz KillHates #4334 üzenetére
pedig az csak 80x lóerö ha jól tudom ez a tuningolt válto ez érdekel ha vki csinálna nekem 1 V8 hoz 5 gangos manuált óóóóó nem kéne oda turbo semi más! nem nagyon tudom mi legyen bár még nagyon mesze h vennék sokat gondolkodok hogy legyen de manuált szeretnék viszont a V8 asok nincsenek azzal amugy talán a 3000 sima is jól megy de a v8 hangja az nagyon ott van
Tudjátok mikor lesz ez veterán fehér indexekkel ennyire szigoruan veszik ? régebben nézegettem h veterán le7 belöle de még nem vagyok tisztában most sem mert vki ezt mondja vki azt, ha ilyne aproságokon el le7 bukni a veterán vizsg akkor itt 1ik 123 126 bol sem lesz kb az mert tuti van vmi cserélt cucc benne tudnál vmi konkrétumot v linket adni nekem ahol megtudom mi hogy van ? köszi elöre
na az az autó fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj arra crysler cirkálora emlékeztet ami van pár Mo on
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
na a mai olvasásbol ide jutottam: [mb420sec]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
nagyúr
Hidd el a 3 literes motor is amikor sóhajt egyet nagyon meggyőző.
Az én autómnak olyan a hangja mikor kigyorsítok mint a távolsági buszé.
Mindenki felkapja a fejét a buszmegállóban mikor kifordulok a megálló melletti kis utcából. Amíg egy haverom nem mondta addig fel sem tűnt.A veterán vizsga nagyon szigorú, különben minden rozsdahalom veterán lehetne. És ha módosítod a kocsid akkor el is vehetik.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
qdak
addikt
válasz KillHates #4338 üzenetére
hát most gondolatok összevissza mi lenne jó ...
gondolom akkor a kipufogó sem módosit6ó meg ilyenek ? sem váltó (manuálisra) ?140 est semikép nem tervezek venni 124 126 190 az újabb c280 az már sztem nem mercis
na mindegy még ugyis csak olvasgatok tanulgatok mi hogy leg vmit tudok mire meglesz
amugy beugrott mentem e korabeli bmw vel az is 2.8 volt (728) az szépen ment annál nem is kell több talán, gondolom a merci is kb tudja azt!
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
Az biztos, de ezt már hirdetik vagy egy éve !
Még 4 millió, vagy fölötte volt az ára korábban.Látszólag tényleg olyan, mint ha most jött volna ki a gyárból, de sajnos ilyen árért nem igen fogja megvenni senki !
Akik tényleg szeretik ezeket a járgányokat, azoknak rendszerint nincs ennyi pénzük, illetve inkább maguk szeretnének egyet megbütykölni szerintem.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #4331 üzenetére
. . . "és gonoszul sziszeg mint egy kígyó."
Ez is nagyon tetszik !!!Nekem is volt már vagy kétszer is, hogy eltört a nagynyomású cső a tövében.
Egyik alkalommal éppen a kertünkbe mentünk ki és a megszokottnál erősebb gázolaj szagra lettem figyelmes !
Kinn felnyitom a motorházat és a tetejéről csöpög vissza a gázolja, úgy összefröcskölte a a repedt csöböl kispriccolt gázolaj.Aztán még visszafelé is így kellett jönnünk, mivel nem volt lehetőségem ott helyben cserélni, de ennek ellenére gyak. nem vevődött észre, hogy nincs rendben, így is majdnem ugyanúgy ment, mint ahogy szokott.
Indítás előtt az izzítás érdekes volt, mivel az előtétek is totál gázolajosak voltak, el is kezdtek szépen füstölni, mikor bepörkölt az izzító !
Szerencsére, hogy nem benzines, mert akkor már repült volna.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #4332 üzenetére
Szevasz
Én benne lennék, csak sajnos úgy tűnik, hogy márciusban külföldre kell mennem dolgozni pár hónapra, szóval mire normális idő lesz én már nem leszek itthon.
Semmi porcikám nem kivánja és pont a legjobb időszakot, a tavaszt kell kihagynom, amikor jól lehet dolgonzi a járgányon is, meg jól lehet kertészkedni is.Úgyhogy vagy nélkülem, vagy csak később, mikor visszajöttem, addig csak itt a fórumon tudunk találkozni.
Még nem biztos az időpont, de egyelőre úgy tűnik, hogy maximum márciusban vagyok még itthon, akkor meg még nem biztos, hogy jó idő lesz, de ha biztosabbat tudok, akkor mindenképpen szólok, de mindenképpen NAGYON JÓ ÖTLET !!!Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Szerintem a 280-as benzines még gázzal hajtva is elég erős, turbó nélkül is, nem hogy benzinnel !!!
Valami 138 lóerő körül van, csak az a lényeg hogy E jelzésűt kell szerezned, az a befecskendezéses a jelzés nélküli pedig a karburátoros, ami gyengébb, többet is fogyaszt és rosszabbak a környezetvédelmi paraméterei is, amit pedig a benzineseknél jobban figyelnek !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
válasz Batman2 #4344 üzenetére
142LE/106kW csak hogy legyünk pontosak. Apropó a fórum tali tényleg jó ötlet, nem ez lenne az első, az előzőt még Batman2-nek köszönhetjük, kicsit kevesen voltunk, de jó volt, kezdetnek nem volt rossz. A tavasz lenne tényleg az ideális, olyan árpilis, május környékén, de kora nyár se olyan rossz. És most végre jobb időt kéne kifogni ne úgy mint a múltkor hogy szakadt az a kuwa eső
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4347 üzenetére
Hát, majdnem eltaláltam !
Kösz a pontos infót !Sajnos az időjárás az én és a találkozó kedvéért sem akart jó lenni, az tény, de mindenképpen élmény volt !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
válasz Mintcar #4349 üzenetére
Szerintem a srác pöppet el van szállva magától. Én is drágábbra emlékszem, de szerintem ez az autó bőven nem ér ennyit. Talán másfél milláért már több lenne a versenyző. De így amit elmondott T.egér is, hogy ez-az nem stimmel, végképp nem ér ennyit. Ha tényleg gyári lenne minden, évjáratazonos alkatrészekkel és belsővel, akkor még azt mondom hogy talán gyűjtőknek megér ennyit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen