Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t.zsolti

    tag

    válasz Mintcar #6287 üzenetére

    300 d erről mit ír a fáma?
    lett helyem a gépen megpróbálom letölteni epc-t

    MB 123 3.0d

  • Batman2

    őstag

    válasz Mintcar #6287 üzenetére

    Szevasz

    No, ez a katalógus nagyon jó, nagyon hasznos lehet ! :K
    El tudnád küldeni nekem mélben ?
    szarvasp@vipmail.hu (ez biztos tudja fogadni)

    Amit leírtál, a szerint előszőr kezdett megvilágosodni a téma, de aztán megint összezavarodtam ! :)
    Előszőr úgy gondoltam, hogy azért csak 84-től alkalmazták a 220-as csúcsot, mert csak akkor vezették be, akkor készítették előszőr ezt a fajtát és jobb mint a 1510, ezért kompatibilis visszafelé a régebbi motorokkal is !

    De az viszont nem stimmel a képbe, ha ezt a csúcsot már korábban bevezették a használatba és a 220D-ben már kezdettől fogva ez volt. :U

    Mindenesetre nagyon jól ment vele a motorom, csak az volt a bajom, hogy nagyon hamar elkopott valahogy, ez az ami zavar és amit nem tudok, hogy most attól következett be, mert nem passzolt ez a csúcs a motorhoz, vagy a házhoz, vagy mindkettőhöz, vagy attól, mert egyszerűen egy gagyi szériát fogtam ki és biliacélból készítették ! :U :F
    Mondjuk Bosch volt a garnitura, ami már egy ideje nem a csúcs és ráadásul made in India, ami talán a legrosszabb kombináció. :U

    A tapasztalt menetdinamika miatt én a 220-as csúcsok felé hajlok, aztán hátha Denso márkában tartósat, strapabírót is kapok, nem csak pontosat !
    A 1510-eseket nem ismerem, illetve mindenképpen szét akarok tekerni egy régi porlasztómat legalább, hogy abban milyen csúcs van, mert azok már elég strapabírónak bizonyultak idáig, meglehet, hogy azok 1510-essel szereltek.

    Üdv.:

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák