- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Milyen okostelefont vegyek?
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Visions of Mana - Esélyes, hogy elkaszálták a PS4 verziót
gp Egyelőre hivatalos bejelentés még nem érkezett, mindössze egy apró szóbeszédnek lehetünk tanúi.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puttyos
csendes tag
Szia!
Én úgy jártam, hogy amikor ilyen típust kerestem, a hírdetésekben szereplő ilyen-olyan jó állapotúak közül rengeteget megnéztem és rettenet sz.r állapotban voltak. Már teljesen elkeseredtem, hogy nem lehet egy jót találni, amikor valami isteni sugallat hatására én adtam fel hírdetést, hogy keresek ilyet jó állapotban. Az első kocsit, aminek a tulaja
felhívott, meg is vettem, mert ez tényleg megfelelt az elvárásaimnak és az állapota is kielégítő volt. Kifogtam egy olyat, aminek az egyetlen MO-i tulaja 15 éve egy nő volt, mióta behozták Németországból. Nem volt sem zöldséges, sem melósjárgány. Szerintem a rajta lévő vonóhorog, nem volt használva az elmúlt 15 évben.Tehát szerintem nézz körül még egy kicsit. Megéri! Olcsón is lehet jót kifogni. Én 200e-ért vettem az enyémet. 1981-es 200d és néhány apró hibától eltekintve tökéletes (a színe teljesen gyári, külsőleg nem látható rajta rohadás: mindenhol megnézik az utcán) . Ja és azzal is jobban jársz, ha 83 előttit keresel, mert arra már lehet kötni youngtimer biztosítást, ami 12,000Ft egy egész évre, mert 25 év felett van. Erről további infot kaphatsz, a www.bogarasok.hu-n. Frankón Allianz-Hungáriás biztosítás, csak a Bogárklub felé kell, éves 6000 Ft pártolói tagdíjat fizetni.
Sok szerencsét! -
Batman2
őstag
Szevasz
Hú, a mézet azt én is szeretem !
És van egy W123-as szervízkönyvem is, szép nagy, A4-es alakú.
Egyetlen hibája, hogy még nincsen meg leketronikusdan csak papíron, szóval be kell szkennelni, de ha kell valamilyen oldal, akkor szólj és kimásolom, kifotózom !
Pl. a kapcs. rajz az egy oldal, vagy talán kettő, az nem gond.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Autómata váltó nagy királyság , ha nem tetszik eljösz és adok cserébe manuálist .
Fogyasztást lejebb lehet vinni , némi beállítással , de inkább a gázpedál kezeléssel .
Manuál váltóssal is 7-10l között simán megeszik egy 123-as .Veteránbiztihez nem kell minősítés !!! Felejtsed el !
a kocsi ne legyen szétesve , ez a lényeg . 2-3-4 fénykép , és eldöntik hogy igen vagy nem .
Máv biztosítót tessék elfeledni....
Ha kötsz veteránbiztit , akkor egész évre fizetsz 15-17e ft + klubtagságit 5-6e ft
Feltétlenül megnézni :
Kasztni :
Futómű bekötési pontok
Küszöb eleje hátulja , emelő pontok
ajtók alja
kerékívek , doblemezek
első kötény
nyulványok
hátsó szélvédő keret alja
motortértető bekötési pontaji mögötti "darázsfészek"Olajfolyások
Motor :
Ha túl csendes a járása , akkor lehet gyanakodni kompreszió hiányra , mindenképpen hideg legyen a motor mielött beindítják .
Első szimering , adagoló , hátsó tömitőgyürü (főtengej) , szelepdekni
Váltó kihajtás , Difi , féltengelyekKormánymű logása , kormánykerék kopottsága
Futómű bekötési pontok gumirészek , szilentek
Ülések szövete mennyire van kikopva , illetve ülőlap mennyire van kiülve
Világítás részei ..meg ilyenek .nagyából ennyi !
[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
Szevasz
Én már csak annyi tennék hozzá Templomegere kollegánk részletes listájához, hogy szerintem nem árt az ajtók és a szélvédők gumi tömítéseit is alaposan szeműgyre venni, repedezettség, szakadás tekintetében !
Jah, és ha van a járágnyban padlószőnyeg, pláne az eredeti, akkor azt mindenképpen javallott felemelni és benézni alá, hogy nem nedves, vizes e és nem e rohadt !!
Én anno, ezen is 'elcsúsztam' fogalmam sem volt, hogy ilyenekt nézzek és amikor aztán egszer felszedtük, akkor edrült ki, hogy beázik a járgány előlről, feltehetően a motorház sarkában, ahogy írta Templomegere, a "darázsfészek"-ből induló víz levezető csatorna rohadása miatt !
Amúgy minden vázelemet megkopogtatni, alaposan megnézni, hogy nem kiglettelt, lepingált e és valójában már rohad.
Úgy hírtelen ennyi még.Jah, köszi a listát, szinte bármilyen mézet szeretek, csak igazi, jó legyen, és a lépesmézet is nagyon !
Ha gondolod, beszkennelem Neked a könyvet és megegyezünk egy kis fincsi mézben !
(Akár vegyesen, vagy kisebb mennyiségekben többfélében is.)Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
Ellenőrizd le az ajtókban lévő vákkumos bigyókat, amik a zárat működtetik! Ezt úgy tudod megtenni, hogy a rajtuk lévő csöveket lehúzod, valamivel bedugózod (pl egy-egy csavarral) és megpróbálod a zárat, hogy működik-e. Amelyik bedugásakor működik a központid, akkor csak az a rossz! Egyébként meg lehet hogy, ha az újabb fajta vákuumok vannak az ajtódban, akkor csak egy-egy kis pár ft-os gumicsöcs kérdése az egész, amit ki kell cserélni rajta, nem kell az egészet kidobni! Nekem is hasonló problémám volt és az Ürömi bontós srác adta a tippet!
-
-
vvv@free
csendes tag
200D
Manufacturer: Mercedes-Benz
Engine code: 615.940Lubricants and capacities
Engine oil grade - moderate climate SAE 15W/40
Engine oil classification API/ACEA CD
Engine oil grade - alternative - moderate climate SAE 20W/50
Engine with filter litres 6,5
Gearbox oil grade SAE ATF-A
Gearbox 4/5 speed litres 1,3/1,6
Automatic transmission fluid Type Dexron
Automatic transmission (drain & refill) litres 4,8
Differential oil grade - rear SAE 90W
Differential rear litres 1,0
Cooling system litres 10 -
Batman2
őstag
Szevasz
De, SZERVIZ nagy betükkel, alatta a járgányy fotója és alatta, hogy MERCEDES 123 (1979 szeptembertől).
Én emlékeim szerint vannak benne folyadék töltési mennyiségek, az más dolog, hogy nem teljesen úgy igazak, ahogy le vannak írva.
Mindegy egyébként, mert már lefénymásoltam tegnap este az egészet !
Szóval nálam a fénymásolat, ha kell, akkor találkozzunk valahol, lehetőleg Debrecenben.
Én vagyok csütörtökön és pénteken, aztán csak legközelebb hétfőn leszek megint, közben Miskolcon vagyok.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
vvv@free
csendes tag
-
Batman2
őstag
Szevasz
Hát, szerintem nem azon múlik, hogy be lehet e tenni, hogy az épp egy adiból származik, hanem az, hogy hogyan tudod elhelyezni a motorházban, illetve milyen egyéb kapcsolódási pontok szükségesek a klímának, pl. az utastárben hol tudja felvenni a hőt a hőcserélője és a motorházban hol tudja leadni a hűtője, bár az a könnyebb dolog, talán !
Szóval azt sem tudom pontosan, hogy az eredeti légkondi belső egysége (a hőcserélő) hogy van elhelyezve a szellőző rendszerben, egy külön egység kell legyen a motor hűtőrendszerének a radiátora mellett valahogy, mivel ez gázzal működik és más nyomások és másképpen vannak benne.
Gyak. mint egy szokásos háztartási hűtő, annak az elvén működik.Szóval nézd meg, hogy milyen elemei vannak, azokat hol lehetne elhelyezni, milyen kezelő szervei vannak, azokat hová tudnád bekötni és ha ezen túl csak áram kell neki, akkor az már megoldható.
Atalálkozót majd akkor jövőhéten még egyeztetjük, ha tudsz, akkor gyere a gépeddel, aztán legalább meglátom !
Én is az egyetemen vagyok, itt dolgozom, az Élettudományi Központban.
A mőgőtte levő parkoló kitűnő találkozási helyszín lehet !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
Ajtókárpitokat kell levenned és az ajtó aljában vannak ezek a kis vákuumos micsodák ( a régebbiek két dugattyúsak, az újabbak csak egy kis műanyag ház, kis fekete gumi csöcsökkel) kettő-kettő csavarral az ajtómerevítőhőz rögzítve és azokra van 2 db kis vékonyka cső (asszem az enyémen zöld-sárga és piros sárga színűek) rádugva.
-
Puttyos
csendes tag
Hát ezt most meg nem mondom, de asszem a középkonzolt ki kell teljesen venni és úgy tudsz hozzáférni. Én még a nyáron szétszedtem, de már fogalmam sincs, hogy hogyan. Egyébként asszem tök egyszerű az egész: minden adja magát! Mondjuk mi akkor az egész belsejét kipakoltuk.
-
Puttyos
csendes tag
Mondjuk én felejteném az Audi klímát, inkább nézz körül, hogy gyárit mennyiért tudsz venni és gyüjtsd össze a rá valót és vegyél olyat, szerintem nem éri meg a hernyákolás. Addig meg szerintem jó az, klíma nélkül is.
Az enyém tolótetős és nem kellene bele klíma, ha ingyen adnák sem. -
!Overdose!
őstag
Csináld meg nyugodtan, ha először csinálod, akkor tényleg jó móka lesz!
Egyúttal lecserélheted a légszűrőt és az üzemanyagszűrőt is!
Pár Forintos tétel az egész!
Mod: Egy jó tanács: Először az olajszűrőt töltsd fel és az ujjaddal olajozd be a szűrő szélén lévő gumit is és csak utána tölts a motorba!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Templomegere
senior tag
Ahoz hogy müködőképes legyen kb 130-150e ft lett a végösszeg . Tele-tele sok baráti segitséggel . Ha te akarod betenni , hmmmm vannak kétségeim bocsi , de ha az olajcsere kihívást jelent , akkor ez lenne neked maga a lehetetlen . Ha én ezt úgy szereltetem be , akkor 300-500e ft lett volna a végösszeg . Magát a komplett klímát , egy bontásra kerülő kombiból sikerült megvennem 30e-ft-ért ! Szóval nem ez volt a nagy összeg , hanem az életrekeltése , de hogy mégegyszer ennyiért nem kapnék sehol az is biztos .
Motortérbe az klímahűtőt kell betenni a száritószűrőt , és a kompreszort , na meg ezek vezetékeit , reléit , és csöveit . Az utastérben ki kell venni a komplett műszerfalat , majd ki kell szedni a komplett fütésrendszert , és ennek helyére megy a klímás fütésrendszer . a tűzfalra csak egy nyilást kell vágni , de be van préselve a helye , szóval lehetetlen eltéveszteni , a motortérben a szárítószűrőnek is meg van a helye , azt egy kalapácsnyéllel ki lehet ütni a helyéről . a klímahűtőnek is frankón ott a helye minden kocsiban . Szóval furkálni nem kell .
-
Templomegere
senior tag
szia !
Írtam hogy én is 30k-ért vettem a komplett klímát . De mire müködött rendesen , hibátlanúl addigra 130-150e lett a vége . a kiszerelés az kb 1-2 óra lehetett nekem , nem az a sok idő . Az új bejátszása , hogy minden pontos legyen , a helyén legyen , és nem legyen szívás miután mindent bepakoltál .
Kábelköteg elvezetése , klímakompi tartó bak felszerelése , hűtő beszerelése , ventillátor beszerelése , beltéri beszerelés , összekötése , csövek bekötése ...stb
1- alkatrészek külső pucolása
2- kompreszor szétszedése átvizsgálása
3- ventillátor szétszedése kitakaritása
4- beltéri szétszedése , kitakaritása
5- expanziós szelep takaritása (majd cseréje )
6- vezetékek bekötése , csövek bekötése
7- termosztát ház csere , vizcső csere
8- kompitartóbak festése , beszerelése
9- kompreszor felújítás , tömszelence csere, olaj feltöltése , felszerelés bakra
10- Főtengely ékszíjtárcsa csere
11- feszitőgörgő rendbetétele
12- alkatrészek beszerelése, összekötése
13- szivárgási teszt , vákum teszt , nyomás teszt , rendszer átmosása
14 gáz feltöltése ,teszt . -
Templomegere
senior tag
Mercedesbe csak Mercedes klímát szereltek, persze létezett diavia klímás is na az az amit utólag hegesztettek a gépbe !
Flépitésében létezik 2-3 féle W123-as klíma , amik végülis a kompreszor , és vezérlés terén térnek el egymástól .
Az igazi régi klímák mint pl az enyém , azok York kompreszorosak , álló kompisnak is hívják őket . Ezt könnyű kiszúrni mivel egy nagy 2-hengeres kompreszor csücsül a motor mellett a szelepdekni magasságában , deeee létezik olyan is hogy ugyanez a nagy kompi a blokk oldalánál pihzik . Aztán vannak a korszerübb kompreszoros változatok vagy változat . az már kis henger alakú kompreszor , ami a blokk oldalán pihen .
York klímánál hatalmas tartó bak nagy duplasoros ékszijtárcsa , szelepdekni elött nagy ékszíjfeszítő . stb . Ami gyári az gyári ...az ezer méterről is felismerhető , mert átgondolt , nem kokány .
-
Batman2
őstag
Szevasz
Te, a 14-16 az szerintem szerda-péntek !
Még nem tudom, mert elkapott valami nyavaja, de jó erőssen, és nem akar elengedni, úgyhogy most nem dolgozom, kényszer szabadságon vagyok, így a nethez is csak ritkán férek hozzá !
Szóval péntek felé már lehethogy leszek olyan állapotban, hogy tudok menni, de még nem tudom, egyelőre most kezdem a második antibiotikum kúrát, mer' az első nem használt.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
. . .Akkor inkább halasszuk későbbre,mert a járgányodra mindenképpen kiváncsi lennék, nagyon szeretném látni, esetleg ki is próbálni, persze, csak ha megengeded !
Cserében Te is megszemlélhted az enyémet meg ki is próbálhtaod, ha szeretnéd !
És, persze a mézet is szeretem (minden mennyiségben )Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Kompressziót méressél a hengerekben, de teljesen hideg motornál, mikor még egyáltalán nem volt beindítva !!!
Odaviszed a szerelőhöz egyik nap, ott marad, majd másik nap reggel, vagy bármikor ott helyeben, befecskendezők ki, és kompresszió mérő be a helyébe !
De nem beindítás után, hogy beálljunk a műhelybe a tárolóhelyről, hanem abszlút hideg motorban, ami garantált teljesen hideg !
Egy beindítás is már megváltoztatja az értékeket (kicsi melegedés, olajozás és máris jobba kompresszió, a totál hidegindítéshoz képest).
Én is ezt akarom majd elérni a szerelőmnél, ha végre letekertem már a megbeszélt kilómétert, hogy totál hideg motornál mérje meg, amikor ott vagyok, akkor derül ki, hogy jól rakták e össze, illetve jók e a beépített alkatrészek !
Ha jók, akkor már csak az adagoló és a befecskendezők lehetnek a bűnösök !
No, meg a beállításuk!Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dawess
csendes tag
Helo...
Utolsó csíkon, ill. közvetlen alatta kéne lennie elvileg amint elkezd folyamatosan világítani.De én most megjártam mert nem esik az utolsó csík alá a mutatóm...és erre akkor jöttem rá amikor elfogyott az üzemanyagom Egyébként meg a rezerva világításom működik,csak egy bizonyos pont alá nem megy a mutatóm és ezért a fény se gyullad ki.Van erre valamiféle beálítás, vagy csak valami kábel lett megpiszkálva és lecsúszott a helyéről...?Ablaktörlő reléjét kerestem csak azért kérdezem...
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Batman2
őstag
Szevasz
Ok, akkor készülök a mítingre 7-8 körül !
Természetesen megvan a másolat, ahogy ígértem.
Szerintem is valahol az utolsó volnalka, illetve 10-5 liter körül kellene kigyulladjon.
Nekem régen tele tanknál össze-vissza ugrált a mutatóm, és rendszerint mindíg égett a tartalék jelzés, aztán egy ideje meg már sosem ég. (ezek szerint nem kell tankoljak )
A gyakorlatban sajnos mégis.Gondoltam már egyszer, hogy kiszedem a tankból a mérőt és megtakarítom, megnézem a csatlakozásokat, stb. de nem jutottam el még oda.
Pontosabban a csatlakozásokat tán már szorongattam, mert lötyögött.Nem tudom, van e a járgányodban előszűrő, ha nincs, érdemes tenni, az védi az üzemanyagszivattyút az esetleges apróbb kosz daraboktól !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Babszivacs
csendes tag
-
Batman2
őstag
Üdv Ákos123, már éppen kérdezni akartam, hogy mi van Veled, hová tüntél ?!!
Szombaton mikor lenne Neked jó, nekem délelőtt, ha összejön, akkor egy karambolos 123-as alkatrészeit megyek megszerezni, de esetleg előtte 10-11 esetleg 12-kor, vagy délután 3-4 felé, de akkor meg már neked nem lesz jó ! ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
w-123
csendes tag
hello 123-ashoz nem nagyon kapsz jo állapotu ajtóhatárolot,vagy csak ujjat,én 124-esét tettem bele, egy nagyon kicsit kellett átalakitani a végét {mármint amibe a csavart rakod}nem a stifftet.egy picit kellett meggőrbiteni.elég hamar ment nem vészes melo csak a kárpit, ilyen hidegben tőrik a bolha
-
-
Batman2
őstag
Szevasz
A növénykét Drosera-nak, Magyar nevén harmatfűnek nevezik, rovarfogó, lápréti növény eredetileg !
Azért nem szabad kinyitni, mert sterilen készült tenyészet, a növényke is steril, tehát fertőzés mentes benne, és mivel közel 100% az edényben a pára és a táptalaja szénhidrátot is tartalmaz, ha baktérium, vagy penész spóra kerül az edénybe, befertőződik azonnal az egész és a növényke is elpusztul !Ki kellene cserélned azt a bowden huzalt, mert az el fog lassan szakadni, aztán egyszer nem tudsz vele továbbmenni !
Amúgy az adagoló utastér felőli végén van egy, tán 17-es anyacsavar és kicsit túl nyúlik belőle egy négyszög végű tengely !
Azt a csavart kellene meglazítanod egy villáskulccsal és a négyszög végű tengelyt, valami 5-6-os körüli villás kulccsal kell tekerned, erre változni fog az alapjárat. Addig tekerd, amig egy normálisabb, alacsonyabb szintet nem érsz el vele, aztán húzdd vissza a nagy anyát és kész.
Amúgy a csavaros bütyök alá, amit adtam nem ártana egy egyszzerű alátétet sem tenni, akkor stabilabb és kevésbé mocorog bele a gázkar lyuklyába és is ezt fogom tenni.Amúgy én épp most állítottam az alapjáratomat.
Nagyon finom a méz, köszi !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1078 üzenetére
Szevasz
Na, mi a helyzet?
Sikerült az alapjáraton javítani?Ha sikerült, utána is lassan pörög le a motor?
Mondjuk az biztos hogy lasabban pörög le, mint az enyém, de az enyém is olyan volt felújítás előtt (kisebb kompresszió - kevesebb motorfék).
Nekem most néha túl gyorsan is pörög le, néha picit emelek az alajáraton a dúsítóval, hogy a váltási idő alatt épp a megfelelő fordulatra lassuljon a motor és simán menjen a csatlakozás. Így finomabb, gyorsabb a váltás és kevesebbet kell dolgoznia a szinkron gyűrűknek is.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1095 üzenetére
Már ki van vonva véglegesen a forgalomból a járgány ??
Ha igen, és van helyed, akkor feltétlen érdemes megvenni, mert nagyon sok tartalék cuccot lehet belőle még kihozni !!!
A maradék vas meg a MÉH-ben is még ér valamennyit !
Én is azt tettem volna, ha helyem lett volna (pl. kertesház), de sajnos az nem állt rendelkezésre.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Odiepapa
csendes tag
válasz ákos123 #1102 üzenetére
jók a fiúk, kiváncsi vagyok mennyire lesz "eredeti" a helyreállítás. Én is tervezem, hogy csinálok a VASamról egy hasonló oldalt, persze ott nem lesz ennyire részletes a leírás, mert külföldi tartózkodásom miatt nem tudtam megfelelően dokumentálni. De azért még tartogat rejtélyeket a kisautóm
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1101 üzenetére
Szevasz
Akkor hagyd szerintem, lehet, nem tiszta ott valami (vagy sokminden ).
Akkor 25-én, pénteken jössz?Tudunk tlálkozni természetesen, csak vas nélkül, mármint részemről, mert most van karosszériásnál, de az cuccot oda tudom adni, sőt, akár be is lehet szerelni ha lesz egy kis idő.
Majd írd meg, hogy pontosan hánykor, ha már fogod tudni !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz ákos123 #1153 üzenetére
azt nem hiszem hogy szétszednék és össze is raknák , mivel úgy van összepréselve . Szóval nem lehet olyan egyszerűen ezen féltengely gumiharangot cserélni . Jah beugrott , a fém kupak úgy van rá peremezve ezért nem lehet jól megcsinálni célszerszám nélkül . Ha van szerszáma (prés ) akkor minden ok . Mindenképpen szívás a meló , szal én simán kérnék érte 10-15e ft-ot . difi hátulját le kell szedni , féltengelyeket kiszedni , aztán azokat szét . 4-5 óra tuti el megy vele . NEKEM tuti .
-
w-123
csendes tag
válasz ákos123 #1153 üzenetére
nekem 24000ft-ért csinálták meg a XVII.ker-ben.gumiharanggal ,kompletten.{teljes felujitás}mielőtt oda vittem volna egy másik cég csak a harangcserére mondott 8000ft-ot,gumi nélkűl.{nem az a gumi}amire kettesek gondolnakTEAM T WORK Kft. - gömbfej és féltengely felùjítás. Cím: H-1173 Budapest, Csabai út 72. Telefon: +36/1-258-3874: Mobil: +36/30-941-3250; +36/20-958-2283 ...
nem olcsok a fiuk, de viszont frankon megcsinálják,és olyan futomű alkatrészt is megtudnak csinálni amit más cég még nem tud.De jobb ha te szeded ki a féltengelyt ,mert azért ők +pénzt számolnak fel.Ennyi Probáld meg -
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1211 üzenetére
Szevasz
Hát, azt nem tudom biztosra, hogy mit szólnak hozzá a féltengelyeid, de az tény, hogy sokkal többet és nagyobb amplitudóval kell mozogniuk a féltengelyeknek is, ha vacak a lengéscsillapító, mivel sokkal nagyobbat és hosszabb ideig lengedezik a járgány egy döci után !
Az bitztos, hogy menetbiztonság szempontjából, a kereéknek az úthoz való folyamatos tapadásában a lengécsillapító közre játszik és pl. egy erőteljesebb fékezés esetén, lassabbn tudsz megállni rossz lengéscsillapítókkal, mint jókkal, mivel többször elrugaszkodik a kerék az útfelülettől, de legalábbis csökken a tapadása és így nő a fékút !!!
Az bizonyos, hogy igen gyatrák lehetnek a lengéscsillapítóid, ahogy meglendítettem a járgányt, jónehányat libegett le-fel, mire nagy lassan lecsillapodott, szinte szabadaon lengedezett, szóval olyasmi lehet neked, mit nekem volt régen, mielőtt kicseréltettem.
Nekem akkor 11-23% közötti értékeket mértek a lengéscsillapító tesztpadon, az baromira kevés, gyakorlatilag nulla és ugyanígy lengedezett a járgányom !
Mindenképpen javaslom, hogy nézz utána valami olcsóbb, de ezért jó minőségű, gázos lengéscsillapítónak, nekem ilyeneket tettek be és azóta is még jó.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kupon kunyeráló
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Milyen autót vegyek?
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest