Hirdetés
-
Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
ma A Xiaomi márkája robosztus órának kinéző csomagolásban kínál olcsón aktivitáskövetőt.
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #379 üzenetére
Üdv a topicban !
Gratula a járgányodhoz !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Babszivacs #473 üzenetére
Ha jól tudom úgy szokták ezeket felújítnai hogy a rugókat kiszorják belőle , és ehez való szivacsot raknak be helyette , de olyan mint volt kényelemre soha nem lesz sajna !
Vagy másik megoldás , bontóba keresel egy nem szétült anyósülést , és abból kiszeded a rugókat !!! -
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #512 üzenetére
Szevasz
Az a baj, hogy tényleg méstmár tél jön, hideg van, nem a legvonzóbb az időjárás egy találkozóra, sajnos.
Szóval egyelőre nem nagyon alakul semmi, legfeljebb egy-két ember között, akik közelebb vannak egymáshoz.
Bár ha valakinek van egy jó ötlete, pl elmennénk valahova kirándulni, mondjuk megnéznénk valami várat, s egyúttal ott össze is futnánk, én benne lennék.
Pl. a Diósgyőri vár, vagy Lillafüred, oda bármikor elmegyek !
Ha van kedvetek, hozzuk össze !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dawess
csendes tag
válasz Babszivacs #541 üzenetére
Helo
Csak annyit jelent melyik évben gyártották....
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Dawess
csendes tag
válasz Babszivacs #544 üzenetére
Végülis Approx az megközelítőleg, körülbelült lejent...szóval nem biztos hogy egyeznie kell.
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
spirit007
senior tag
válasz Babszivacs #557 üzenetére
vaterán láttam a múltkor . Zsír új és 2000Ft volt a 4 db .
Más .
Reggel a digi hőmérő alapján -11,2 C volt .
20s izzítás és 1 főtengely fordulatra röff
A szomszédnak benyás 124 -ese van, köszörült vagy 2 percig ... -
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #781 üzenetére
Szevasz
Én abszolút nem ismerem ezt a márkát, de szerintem kevésbé ez a lányeg.
Az már sokkal fontosabb, hogy friss gyártású legyen az az akku !
ha poros a teteje, netán kirakódást lehet látni pólusoknál, vagy a kupakok környékén, akkor szóba sem jöhet ,
és javasolt egy multimétert magaddal vinni és megmérni az üresjárati feszültségüket !Minnél magasabb, annál frissebben gyártott és töltött az akku ! ! !
Én mértem már friss akkunál 12.88V-ot is, de azért 12.65-nél mindenképpen több legyen !
Én tavaly ősszel egy Vartát vettem meg, de már részebn megbántam, mert ennek csak 12.54V-ot volt a feszültsége vételkor, vagyis már jó sokat állhatott az áruházban, vagy nagyker, egéyb helyeken a gyártás és töltés óta.
Bár az van ráírva, hogy a szokásos akkukénál lassab az önkisülése, de azért mégsem jó, ha használatlanul áll sokat.
Igaz, közben egyszer sajnos csontig is lemerült, és az nagyon nem tesz jót egy akkunak, alig lehetett már visszahozni az életbe, de sikerült,de ennek ellenére kezdettől fogva kicsit alacsony a feszültsége. Energiája viszonylag van, sokkal több ,mint az előtte ócsón megvett Winny akkunak (amit azon frissibe vittem is vissza, mert szarabb volt a régi 3 éves Polarisnál), de akkor sem az igazi már.
Azért vettem meg, mert akciós volt (nyílván azért is, mert régi volt már), de még így is 32 ezezer volt. A másik, amiért mégis megvettem, az az, hogy ez egy alacsony kivitelű fajta, és mégis vagy 95Ah, tehát könnyebb betenni - kivenni. (ez egy nagyáruházban volt)
Aztán a szokásos autósboltomban, leszidott a koma, mikor megtudta, hogy jártam, és hogy tettem, mondván, hogy ott vannak neki elég jó fajta, garantáltan friss és nem túltárolt, nagyteljesítmányű akkui, jóval olcsóbban . . . !
Szóval, ennyi. Winnyt, nagyon gagyikat és nagyáruházakat, meg akciókat kerülni és kész.
Legközelebb majd nála veszem már.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
válasz Babszivacs #781 üzenetére
Szia én kénytelen voltam 29999-ért venni a teszkógeccbe mert már halál után volt az akksi 60 km-t mentem vele minden fogyasztás nélkül nem volt rajta lámpa meg semmi se és úgy is alig akart indulni és dec 30-.án csak az volt nyitva már meg pont ott voltam és pont előtte szart be. Néztem egy kúton 26-ért 110 Ah-at de 1.5 cm híján nem fért be pedig állat lett volna. Mondjuk nekem ez baromira bevált 88 Ah -ás Nyikinyiki reggel és röff.
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #791 üzenetére
Szevasz
De mi is pontosan az az ajtónyitás határoló ?
Az a kis fém lapka, az ajtó tövében, ami nem engedi, hogy egy foknál jobban ki lehessen nyitni ?
Amúgy változott a dolog, ma megyek nemsokára a járgányhoz, aztán meglátom, egyáltalán mit tudok lebeszélni a komával, nem tudom, hogy képzeli az egészet, azt sem tudom, ki van e már vonatva a forgalomból a járgány, szóval, hogy mit akar.
Konkrétan én a bal oldali két ajtóra igényt tartok, mert nekem mindkettőt sürgős cserélni !
A jobb oldali első sérült, a hátsót nem tudom biztosra, de lehet, hogy az is deformálódott valamelyest, mert montha nem lehetne rendesen azt sem nyitni.
Motor alkatrészeket, adagolót, befecskendezőket is akarok szerezni, de még azt sem tudom pontosan, hogy a motorral mit akar, hogy egyben próbálná netán eladni, vagy megbonthatom ?
Amúgy állítólag kifogástalanul induló, 200-as dízel volt a járgány, a motorja sértetelen.
Szóval ma valszeg kiderülnek a dolgok !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
válasz Babszivacs #815 üzenetére
Az nekem is jó volna mert
nyista volt a verda vételénél és azóta sem éllított meg senki, hogy figyelj itt egy merci könyöklő vidd el mert megharagszom
Nekem egy teljesen komplett első ülés kéne vezetőoldali lehetőleg feketemert gyanús, hogy laci bácsiék kicserélték az enyémet egy anyósra
Ha tudtok szóljatok legyetek szívesek!!
DankeW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #814 üzenetére
Szevasz
A két jobb oldali ajtónak feltehetően megvan, elfelejtettem megnézni, azoknak ki lehet szedni, aztán megbeszélhetek valamit a fazonnal, de gyorsan kell reagálni, mert el fogják vinni a roncsot hamarosan !
Mennyit szánnál rájuk ?
Jah, és ez Debrecenben van, nem tudom, Neked jó e ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #961 üzenetére
Szevasz
A bal első ajtó már nincs meg, csak a többi, abból is egy határoló már elkelt, de a többi felt. megvan épen, ha gondolod, megszerzem Neked !
Mennyit szánnál rájuk, mit mondjak a komának ?
Vagy kérdezzem meg, hogy ő mit gondol érte?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Babszivacs #2222 üzenetére
615-ös jelzéssel ? az milyen ?
vákumszabályzásu vagy röpsújos? évjárat szerint röpsújos , de ki tudja .....
fénykép esetleg ?
-
Mintcar
tag
válasz Babszivacs #2222 üzenetére
Hali!
Nézd meg ah-n van rola kép is, a keresőbe ird be mercedes 123 és kidobja, kép is van rola.
[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #2297 üzenetére
Szevasz
Szerintem a műszerfalban levő hagszórókat takaró két díszrács csvaraozva van, vagy patent van bebbe felülről, azt vedd ki és utána szerintem simán kijön a hagnszóró.
Nekem valahogy így volt, mondjuk sohasem volt a helyén, de én azóta sem tettem vele semmi hangtechnikát.
Én szeretem hallgatni a moto hangját, stb. az nekem zene, mégha néha kicsit hangos is, meg hát nem is lehet nagy hang mellett normálisan zenét hallgatni.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #2304 üzenetére
Az jó, aha jól megy szépen zenél !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #2315 üzenetére
Szevasz
Akkor vagy nem működik a vákuum szivattyúd, vagy valami dugulás van valahol a rendszerben, vagy éppen hogy lyukas a rendszer és ezért nincs vákuum, mert a leállítás is vákuumal megy !!!
Szóval javaslom, hogy nézdd át a vákuumcsü rendszert, esetleg zárd ki a központi zár felé menő vezetékeket, szóval leszeded és ott lezárod a csövet, hátha arrafelé jut be levegő a csőberendszerbe !
A vákuumszivattyút pedig megnézheted úgy, hogy a közelében, ahol szét lehet szedni a csövet, tán van benne egy szűrő tárcsa, ott szedd szét és nézdd meg ovatosan kézzel, hogy szív e !
Ha nem szív, akkor a vákuumszivattyú a bünös, de akkor is lehet, csak valami porszem, piszok akadt bele, szóval szét kell szedni és meg kell pucolni, lehet menni fog, kivéve, ha esetleg láthatóan szakadt valamelyik membránja, mivel asszem membrános a szivattyúja.
A motort meg addig is le tudod állítani az adagoló tetején levö kupak oladlából kiálló kis STOP feliratú fül lenyomva tartásával, amíg le nem áll a motor !
Sok sikert !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Babszivacs #2297 üzenetére
ugye w123 ?
van a két A oszlop boritás , azt ovatosan megfeszegeted és le is pattannak a helyükről , a hangszoró takarót pedig 1 db csillagfejü csavar fogja , majd megemeled a burkolatot és hátrafele tolva emeled fel hogy hátul kiakadjon a 2 pöcök és már kint is van .
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #2335 üzenetére
... akkor az már félsiker, de még tovább kell keresni a réseket, esetleges dugulást, illetve hátra van még a szivattyú vizsgálata is !
Javaslom, amúgy is érdemes lehet mepucolni a szivattyút, ha amúgy nem jön helyre a probléma és van kedved kicsit szerelni, felfedezni !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #2341 üzenetére
Babszivacs: Jó munkát hozzá !
w-123: nincs mit .
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
w-123
csendes tag
válasz Babszivacs #2354 üzenetére
nekem sincs kivágva én ugy oldottam meg hogy osb-ből vágtam alá egy magasitot és lefujtam feketével és minden ok
-
Goliat24
csendes tag
válasz Babszivacs #2372 üzenetére
a 2.0 D k 115-120 között mennek szóval szerintem a tiéd elég jó.
a 2.2 D és 2.4 D mennek kb 140-et
a 3.0 D azok akár 160-170 et is képesek menni fénykorukban.Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #2372 üzenetére
Szevasz
Légszűrő és üzemanyag szűrők rendben, tiszták ???
Ez nagyon fontos, mert különben nemcsoda ha nem megy többet, bár akkor azért némileg erőtlen is lenne szerintem, de ha nem most voltak cserélve, akkor javaslom a cseréjüket !
A befecskendezés szintán fontos !!!
Minden cső teljesen ép, gyári legyen és a befecskendezők is jók legyeneke, jól legyenek beállítva !
Amúgy a 123-200D-nek 110 az ajánlott utazótempója, és valahol 125 körül írja a gyári adata a max. tampót !
Szóval azért nem kell nagyon izgulni.Nekem annak idején olyanok voltak az állapotok, hogy az egyik nagynyomású befecskendező cső heggesztett volt, amiben nyilván így szűkület is lehetett,
a légszűrőben nem szimplán csak por, hanem kisebb galyaktól levelekig minden volt benne, teljesen el volt tömődve, szürke volt az egész !
az agadoló vaészeg szétment a rossz befecskendezők és a heggesztett csövek miatt,
össze-vissza nyomott egyentlenül,az egyik befecskendező már 40 bar körül nyitott, egyszerüen pisilt a hengerbe,
a másik meg 200 bar-nál is alig akart nyitni,
kettő elviselhető volt.az üezemanyag szűrő vastagon tele volt olajos iszappal, az üzemanyag pumpa vacak volt , mint utólag kiderül !
Szóval mindezek ellenére nagy lassúsággal képes volt felhúzni kb. 125-re max.
Miután rendbe lettek rakva ezek a dolgok, cső, adagoló csere, befecskendezők javítása (porlasztócsúcs csere, nyomás beállítás), szűrők cseréje,
képes volt a 140-es tempóra,
aztán később, amikor egy kicsit mégjobb állapotba került, szelep beállítás is volt, akkor max. 145 volt a tempója síkterepen és kb. 150-155 picit lejtős terepen !Igaz, ez már nem használ ennek a motornak, már erős kopásokat és magas vízhőmérsékletet eredményez, de 110-120-at azt vitte simán.
Szóval ez a helyzet, az az én motorom és járgányom és az a poén, hogy most, felújítás után sem jobb a helyzet, sőt a 140-et el sem nagyon éri, bár nem erőltettem még annyira, mivel még azért bejáratósnak számít részben, csak 125-130 körül volt max. alőzéskor, tartós, 100-110 km/h
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Goliat24
csendes tag
válasz Babszivacs #2387 üzenetére
följebb írtam hogy van a Valvoline egy max life elnevezésű szériája ami kifejezettten ezekre az öreg diesel motorokra van kitalálva én olyat tennék bele.
Adagolót hol mennyiért sikerült találnod???
Ki tud egy jó adagolóst miskolc vagy gyöngyös környékén???Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #2387 üzenetére
Legfeljebb félszintetikusat tegyél bele, mert azt mondják, hogy a szintetikusak, túl "vékonyak" ezeknek a motoroknak, meg szerintem lehet, hogy a szintetikus kezdetben nagyon jó paraméterekkel rendelkezik, de az ásványinál hamarabb bomlanak, töredeznek a molekulái és hamarabb veszít a tulajdonságaiból az olaj, szóval hamarabb amortizálódik !!!
Szerintem érdemes egy igen jó minőségű ásványi olajat beszerezni és azt tenni bele.
Régebben én a 15W40-es BP Visco Dieselt használtam, aztán térrtem át a Valvoline 10W40-es olajára és később a nygobb tömítettség érdekében inkább a Vavoline 15W50-es olaját használtam.Szóval valami garantáltan jó minőségű 15W40-es esetleg kpottabb motorba a 15W50-es olajat tenném !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
-
Puttyos
csendes tag
válasz Babszivacs #2387 üzenetére
Halihó!
Az olajshop.hu-t tudom ajánlani. Én is mindig tőlük rendelek. Mindenféle szűrő, olaj stb. van náluk és sokszor egész jó akciók vannak! -
Izi_25
csendes tag
válasz Babszivacs #2405 üzenetére
Heló
Ha jól tudom 5 - 5,5 L.
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Puttyos
csendes tag
válasz Babszivacs #2430 üzenetére
Szeptember 14-én lesz Tápiószelén a börze. Én ott is biztosan ott leszek ! Már csak a társaság miatt is. De egyébként környékbeliek és nem környékbeliek, akár össze is hozhatnánk egy kisebb találkozót. Akkorra !!!!!
Ja tényleg tegnap összefutottam egy márkatárssal . Neki is 126-osa van /igaz hogy 500SEL (gyönyörű)/, Tápiószelén lakik és telefonszámot cseréltünk, meg minden.Megbeszéltük, hogy ha bármi problémánk van, segítünk egymásnak. Tök jó ez az összetartás !
Simán szembe mentem vele és visszafordult, hogy beszéljünk egymással, mert én megálltam a bankautomatánál és odajött!!! Le is akartuk fotózni a két autót együtt, csak nagyon szakadt az eső.
A héten pedig megelőzött, egy új S classe a 4-esen és az előzés után tisztelgett egyet az elakadásjelzőjével ! -
Puttyos
csendes tag
válasz Babszivacs #2430 üzenetére
Hát szerintem, ha 15W40-es az olaj jelölése és azt félszintetikusnak írják, akkor vagy hülyeséget írnak, vagy nem tudom, de én asszem az olajaknál a 10W40-től kezdődik a félszintetikus. Szerintem biztosan jó az. Nem kell azt kicserélni. De ha valaki jobban tudja, nyugodtan ki lehet javítani. Én így tudom.
-
Puttyos
csendes tag
válasz Babszivacs #2440 üzenetére
Esetleg 15"-osokat tudok, ha érdekel. Megkérdezhetem.
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #2452 üzenetére
De van az ásáványi olajok között is 15W40-es Max Life !
Ha írtad, hogy te ásványit kérsz, akkor szerintem abból küldenek.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
válasz Babszivacs #2452 üzenetére
Hali!
Szerintem az biztosan jó lesz, már ahogyan olvasom, hogy milyen. Baja biztos nem lesz tőle a motornak esetleg ha kicsit hígabb, akkor talán kicsit több lesz az olajfogyasztás, de még ez sem biztos. -
t.zsolti
tag
válasz Babszivacs #2494 üzenetére
szevasz
mi a bajod a kilincsekkel,lógnak? astift kicsúszik félig a foggantyú házából,visszaüt
elkalapál, vagy a kicsúszás miatt eltörik a ház (heggeszt vagy kuka)----- a hátsók is
rosszak?MB 123 3.0d
-
Danny_L.hu
tag
válasz Babszivacs #2581 üzenetére
Na igen ha július 16-20 között lesz akkor én is éppen Balatonon vagyok. Amúgy a legjobb lenne ha az időpontot lefixálnánk még június uccsó hetéig, egyrészt jó előre betudja írni mindenki magának, másrészt én is könnyebben tudom alakítani a beosztásomat.
-
Goliat24
csendes tag
válasz Babszivacs #2650 üzenetére
link a biztosításhoz.
http://twk.lusteenet.hu/twk/modules.php?name=topics&file=lista&topics=tud
Szerintem semmi képpen ne bontsd el a 230T. Elég jól néz ki.
Vonasd ki inkább ideiglenesen ( 1800Ft) Tedd el előbb utóbb vagy el tudod adni valami fannak vagy lesz rá keret megcsinálni.
Az enyém ettől nagyobb rozsdabogja 79 -es 200D de én elraktam egy garázsba és mikor van egy kis idő akkor hegesztgetem, a motorja már tökéletes.A 76-os sárkányom amivel járok az 1,5 év alatt készült el. Én sem akartam másikat csak úgy lett. Egyébként a gépem (a 76-os)a legelső szériából való 391. darab szóval ő tuti megmarad.A másikat meg elrakom és majd lesz vmi vele. Neked is ezt tanácsolom amíg egyben van sokkal többet fog érni.
Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
Goliat24
csendes tag
válasz Babszivacs #2650 üzenetére
+
http://www.kedvezmenyesbiztositas.hu/
eza link a hölgy nagyon segítőkész hívd nyugotan el fog mondani mindent.
Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
válasz Babszivacs #2732 üzenetére
NEKEM MEG IS VAN! Felvettem, még régebben! Igaz hogy csak asztali dvd-merevlemezes felvevő winchesterén és nem nagyon lehet máson lejátszani! Legalábbis nem sikerült még rájönni a formátumára, de ha kell és aki küld lemezt le tudom másolni!!!! Aztán lehet próbálkozni, hátha valami lejátssza!!!
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #2798 üzenetére
Szevasz
A video sajnos már valami miatt nem tölthető le, légyszi tedd már fel mégegyszer !
Én is gondolkoztam már azon, hogy a kartergázt nem kellene visszavezetni a légszívó torokba, mivel olajos égésterméket kever a tiszta levegőhöz és ezzel rontja a hengerben zajló égést. Az pedig fogyasztás növekedéshez is vezethet.
Ez szólna a szűrés illetve az elvezetés mellett.Viszont van egy másik szemlélet is, miszerint a visszavezetett motorolajos gázból a motorolaj részt vehet a henger és a szelepek kenésében, ami miat is lehet, hogy olyan hosszú életűek ezek a motorok.
Ez meg a szűrés ellen.Ki-ki döntse el, hogy szerinte mi a jó !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Goliat24
csendes tag
válasz Babszivacs #2798 üzenetére
szia,
ez a szűrő téma engem is érdekel. nekem lejött a video is meg a képeket is sikerült letölteni.
A szűrőpohár milyen gyakran telik meg??
Ki szedi rendesen a vizet meg ami nem kell?
Mit tapasztaltál???Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
Goliat24
csendes tag
válasz Babszivacs #2811 üzenetére
na megvettem a cuccert.
Hát 4950 Ft volt csak a szűrő a házzal meg végekkel +a bilincsek.
Hála az égnek van otthon teflon szalagom és van olajálló csövem is.
Szóval elvileg 5000Ft ből én is megúszom a projektet ha bejön.
Remélem behozza az árát.Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
dpek
tag
válasz Babszivacs #2826 üzenetére
Újkorában nem igen van kartergáz.
Ha jó olajat kap rendszeresen, akkor nem lehet gond.
szűrővel tény hogy jobban megy és kevesebbet eszik.
Ez meg nem ok arra, hogy hamarabb elkopjon.
Az is lehet, hogy nem hogy javít, hanem ront a helyzeten a nagy kartergáz.82-es 123 300D 6-700E km, 92-es 1.6i 8V vectra 300E km
-
dpek
tag
válasz Babszivacs #2826 üzenetére
Ezt a választ kaptam, a szűrő magyar feltalálójától.
"A henger és a szelepek ott vannak kenve, ahol kenve kell lenniük. Az égéstérben semmiképpen, mert ott csak ráég mindenre, dugattyú tetejére, gyertyára, szelepnyakra, stb. Köze nincs a hosszú élettartamnak ahhoz, hogy visszavezetik a kartergázt. Sajnos épp ellenkezőleg"
82-es 123 300D 6-700E km, 92-es 1.6i 8V vectra 300E km
-
dpek
tag
válasz Babszivacs #2830 üzenetére
Én vidéken lakom Dorogon, egy sima víz-gáz -fűtés boltban (Jansa Bt), vettem.
Nem spec cuccok.
ahol vízszerelvény cuccot lehet kapni, ott vannak ezek is.82-es 123 300D 6-700E km, 92-es 1.6i 8V vectra 300E km
-
Danny_L.hu
tag
válasz Babszivacs #2848 üzenetére
én is én is
-
dpek
tag
válasz Babszivacs #2895 üzenetére
Hello!
Öcsémnek van egy.
Csak meg kell nézni milyen állapotban van.
Meg ki kell szerelni82-es 123 300D 6-700E km, 92-es 1.6i 8V vectra 300E km
-
WillyX
tag
válasz Babszivacs #2917 üzenetére
Sajnos nálam Szabolcs, ill Hajdu megye jöhet szóba vagy posta. Meg elfelejtettem írni, hogy 124-es mercihez kellene ez.
-
IQLight
csendes tag
válasz Babszivacs #2981 üzenetére
Szia!
Rábeszéltem az üzletet, hogy rendelhető legyen a cucc, úgyhogy már rendelni is tudsz az oldalamról komplett készletet 4.200,- + postaköltségért:
[link]Goliat24 még mindig lóg a képekkel!!!
Üdv,
Ákos -
dpek
tag
válasz Babszivacs #2981 üzenetére
Szia!
Persze elég lett volna.
Ilyen vizes cuccoknál "-ba beszélnek nem ilyen olyan átmérő.
1/2 vagy 3/4", külső vagy belső menetes, könyök, vagy karmantyú, közcsavar, T idom stb.
Erről már vágni kéne a boltosnak hogy mi a téma.
De ha kép alapján se ismeri fel?....
De lehet rendelni is a linkelt honlapról olcsón kompletten.82-es 123 300D 6-700E km, 92-es 1.6i 8V vectra 300E km
-
Sanyika123
csendes tag
válasz Babszivacs #3071 üzenetére
Szia!
Váltó+difiolajcsere 50e km után aktuális.A váltó alsó részén találsz egy dugót, kihajtod, leengeded a lét. Visszacsavarod a dugót és a váltó oldalán lévőt kiveszed, a motortérből egy kb. 1 méteres hajlékony csődarabot vezetsz bele. Egy tölcsérrel addig töltöd amíg a nyílás szélén megjelenik az olaj. (kb. 1,5 liter) Vissza a dugó és kész!
Jó munkát!
Sanyika123
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen processzort vegyek?
- Steam topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen