- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- iPhone topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Yettel topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Szevasz
Előszőr is gratulálok az "új" járgányodhoz és üdvözöllek körünkben !!!
Remélem, sok örömöd lesz majd vele !Ha a motorja a mostani 0 fok körüli időkben 1 hét állás után is minden döcögés nélkül, kifogástalanul ketyeg azonnal, alapgázon is, akkor az tényleg jó !
A kaszni munkához majd egy nagyon jó szerelőt keress, ha nem magad állsz neki, mert azon múlik a legtöbb, nem a pénzen !
Itt a diffi rezgéscsillapító gumi száma: 123 351 11 42 RUBBER MOUNTING
Próbld meg még a Láng, az Iharos-Göller, a Bárdi autó és a Meteor boltjaiban, illetve nete a webáruházaikban, vagy a Mercedes szervizekben, ott mindenképp kel imerjék az alkatrészt !Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-
Batman2
őstag
Szevasz
Egy benzinesnél sokkal kevésbé jellemző az, hogy hidegen nehézkesebben megy, dízelekre jobban jellemző, de különösen az ilyen technikájú, régi dízelekre.
Ezeken a járgányokon még minden javítható, ezeket még arra tervezték, hogy sokáig üzemeljenek, javíthatóak legyenek, nem úgy mint a maiakat !!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Az izzítás a jelzés elalvása után, kb. 1,5 percig folyamatosan megy, ha nem indítózol, utána kapcsol csak le a relé, melegen tartja a levegőt a hengerben, hogyha indítózni kezdessz, akkor meg legyen a hőmérséklet hozzá !
Nekem 5-10 fokig olyan 15-17 másodprec a hidegindítási izzítás jelzésem, de az izzítóhálózatot a hengereken kívül összeállítva, kellett nekik egy olyan 22-24 másodperc mire teljes fényükben pompáztak, direktben az akkuról, relé nélkül (15 fok körüli léghőmérséklet mellett).
Most a -5--7 fokokban olyan 25 másodperc körül jelez a visszajelző.
Szóval akármyennyit is jelez a jelző, hideg indításnál mérni kell az időt és meg kell várni a legalább 20 másodpercet !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Elsőre műszerre tippelnék, mindenképpen jó lenne kipróbálni egy másik műszerrel, ezt kizárandó !
Ha az nem akkor még az olajpumpa kopására tudnék gondolni, de e szimpla kopás szerintem csak egyenletesen alacsony nyomást jelentene, nem ugrálna, legfeljebb ha valami darab az olaj útjában van !
Esetleg még a megkerülő szelelep bolondulhatott meg a fő olajcsatornában, néha hamarabb kinyit mint kéne !Remélem, hogy csak az előbbi !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
Szia!
Hogy olajpumpa szürőjéhez hozzáférj a kartert le kell szedned, azonnal látni fogod, egy zégergyűrű tarja a helyén, vigyáz ha leszeded mert kb 2dl olaj kifolyik még.
A szűrőjét bizony érdemes kipucolni néha.
Pont ma fogtam neki egy pumpának hogy teljesen átpucoljam így épül fel.[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
Szevasz
Én igazából nem szedtem szét az olajpumpát és nem vettem ki a szűrőt, csak az újaimmal kotorászva szedtem ki, amit ki tudtam.
Vol ott mindenféle darab, némelyik egész nagy darab volt és bronz persely maradéknak tünt !
És regiment olajsár volt még benne, azt meg kitöröltem, amennyire tudtam, többre nem volt akkor időm, mikor aknán lehettem és le volt véve az olajteknő.
Viszont az olajteknőt is kitöröltem, az meglepően nem volt vastagon sáros, cak egy vékonyabb kozmált régteg volt rajta.Ugyanígy takarítottam végig a szelepházat is, különös tekintettel a karter kivezetsére.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
Hát a 99% hogy a 25 fugú az benzimesbe lesz való, a dieselek 10 fugú tárcsát esznek.
Féltengelyből nekem volt a kezembe szarrá kopott, ami minimum 700k-t ment és kopogott mint az isten nyila, és gyári állapotú féltengely is.
Kopottan simán mozgattam a csuklokat, az újon a combom közé kellett szoritanom a tengelyt és csak két kézzel birtam mozgatni, iszonyat feszes volt.[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
-
Dzun
csendes tag
En a tarcsa lapjan(feluleten, ferodon vagy mi a neve) szamoltam a bordakat
A kozepe az termeszetesen 10 fogu, gondolkodtam is miert fontos az, hogy hany reszbe van osztva a felulete. Remelem igy kell erteni a 10 fogat Viszont meg mindig gyanus mert nincs ra irva semmi.Mercedes-Benz W123 200D 1982 Fehérre hasonlit :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest