- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemcso
senior tag
Kedd délután Szfvár, Deák F u., Jáky sarkánál :
Tanulóvezető Suzuki SX4-vel halad a vasútállomás irányába, mikor is utolér egy kerékpárost. Szépen kiteszi az indexet, félig átmegy a szembesávba, majd megelőzi. Teszi mindezt a zebrán, mellette az oktatóval !Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
biga
senior tag
És a töréstesztje is jó: [link]
Jó kocsik voltak azok egyébként, csak lemaradtak időben. Mondjuk minek fejlesztették volna, verseny nem volt a piacon, a KGST meg így is megvette Sokáig nyúztam én is egy ilyen 601-es, olyan egyszerű volt, mint egy bot. Megbízható volt, de ha mégis elromlott, akkor egy fogóval, egy csavarhúzóval, egy kalapáccsal megy egy egyszerűbb villáskulcskészlettel (10-13-17-19) az út szélén is meg lehetett csinálni rajta akár egy főtengelycserét is (ezt bizonyítom. Megcsináltam! )
[Szerkesztve]''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
marsu
addikt
Gondolom már mindenki látta:
[link]
''Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?''
Press any key to continue ...
-
-
N1
tag
Csúnya előítéleteim egyike, hogy a nagy sportmotort vezető emberek előbb-utóbb így végzik. Nem mind, de olyan sok ilyen van..
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
-
dragonfx
veterán
válasz Topiccsendőr #1009 üzenetére
Sejtem, de azért elég kevesen tehetik ezt meg hogy ilyne szempont alapján vesznek sportautót.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dragonfx #1016 üzenetére
Ezért veszenk motort.
Olcsobb, és majdhogynem jobb menetteljesítménye van, mint egy Ferrarinak. Csak rutin is kellene hozzá. De az ehhez képest még gyengének számító, de olcsón megkapható régebbi 90-es környéki másfélmillás Firebirdekkel, vagy Corvettekkel vagy csak az MX5-ösökkel, CRX-ekkel hogyan mennek? mint az állatok. Csak a teljesítmény kell ahhoz, hogy kijöjjön mindenkiből az állat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
degu
senior tag
Igen!
Ez fontosabb a fogyasztasnal,a vegsebessegnel,a karosszeria festesnel,a loeroknel...
Ha a szerencse nincs Veled,akkor...vazze...
A motoros temahoz meg annyit,hogy...ketfele motoros van...aki urnaba adja a gazt,aki meg arra hajt!...Vegul is a transzplantacio kiraly dolog!
Rengeteg ember eletet menti meg!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Peet210
őstag
Na a mai nap hossza szobrozás után egy forgalmasabb útszakasznál próbáltam kikanyarodni.Balra akartam menni úgy hogy gyorsan kitolatok mert csak úgy tudtam.
Bal oldalt jó volt a jobb oldalt 1 kocsi jött, de az se volt közel.
Na végre.Kifordulok a szembejövő egy kicsit lassítani kellet arra a kb. 2-3mp-re míg elhúzok erre elkezd ku**a anyázni(persze én is vissza).Hmm...
Én ugyan ilyen helyzetben megáltam! és kiengedtem a másikat(mivel nem tartottam fel vele a forgalmat).
Nem tartottam fel és mégis így tesz.Ennyire türelmetlenk és szarnak a másikra.Today's record, is tomorrow's motivation
-
Shadowfax
addikt
Életveszélyes állapotban van az a motorkerékpáros, aki egy másik motorossal ütközött a Mánfa és Pécs közötti úton a hét végén - tájékoztatott a baranyai rendőrség sajtóreferense. (...) Az MTI kórházi körökből úgy értesült, hogy a férfinak koponya-, agy-, felkar- és mellkasi sérülései vannak, orvosai jelenleg altatják.[link]
-
bolondember
MODERÁTOR
vasárnapi élmény: (h végre kegyetlenül ON is legyen a totyik)
bútorvásárlás, szkontó-kika-askó-szkontó útvonal. szavojából vissza Árpád-hídhoz, amikor látom papóka belső sáv (swift egy), Abszurdisztán körúton KONSTANS 60nal (óra szerint), az a tipikus ''ennyi a max sebesség, én ugyan gyorsabban nem megyek, megmutatom a sok pernahajdernak, h mi is a szabályosság!'' - de persze a külsőben meg mennek az autók el az öreg mellett (ugye, balról előzni, ugye-ugye?!!!!)...
Nöplizsénél szvift szedán, valszeg egyhatos, négy emberrel, mint a villám a 3 sávban össze-vissza, majdnem tengeribetegséget kaptam csak a látványtól is...
Egyik se jó, sőt...
de, h melyik a kevésbé veszélyes, döntsétek el Ti...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
Zozzant
addikt
válasz bolondember #1022 üzenetére
ezt a mondatod tőle idézted vagy te találtad ki a gondolatát? külsőben lehet elhaladni egészen nyugodtan ...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
EQMontoya
veterán
válasz Topiccsendőr #1009 üzenetére
Az olyan autósok, akiknek ilyen súly/lóerő arányú autójuk van, azok vajon hogyan mennek? <-- Közúton sehogy, mert itt kb 1:1 az arány üresen. Motorossal együtt kb 3:4, esetleg 2:3. Tehát minimum egy McLaren f1 kell, h azonos arány legyen. Azok meg közúton itthon sehogy nem közlekednek. Max versenypályán. Ott meg van gumifal.
Arról nem is beszélve, h autóval borulni nem nagyon tud... mig motorral elég 1 kátyú, és aki 300nál borul... arról utána max olvasztják a ruhát.
Dodi72: itt is terjeng 1-2 legenda, csávókámnak vasat utánfutón vivő kisebbségi nem adta meg az elsőbbséget, 300al ment, 100m fékút, majd telibe a futót... majd utána csúszott még vagy 100at az úton... arról is a boncolásnál próbálták leszedni a ráégett ruhát.
[Szerkesztve]Same rules apply!
-
biga
senior tag
válasz EQMontoya #1026 üzenetére
Mondjuk az tényleg elég erősen legendaszagú. Azért a 300 sem olyan gyakori közúton (tényleg ritka(!) hülye, aki sima országúton ennyivel megy akár pillanatokra is, és főleg ritka, hogy ezt valaki többször megismétli - a természet szelktálja azért néha a hülyéket ), de a ráégett ruha 100m csúszástol erősen hihetetlennek hangzik nekem. Gondolom nem pólóban ment ennyivel, ha meg normális motoros ruha van rajta, az meg nem ég rá csúszástol, max ha begyújtod a fazont. No de ilyenek a városi legendák...
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Tegnapi sztori: diósdi lakótelepen közlekedünk, előttem egy Astra. Odaérünk egy kereszteződéshez, hol nekünk elsőbbségünk van, a balról jövőnek stoptábla, fel van festve stb. Amikor az Astra már odaért a kereszteződéshez, egy idióta robogós húzott át előtte keresztbe, figyelmen kívül hagyva az elsőbbségadási kötelezettségét... Másik idióta dettó ugyanazt csinálta a 7-es főúton, amit a balesetet okozó donor: teljes kocsisort előz kanyar előtt, keresztül a záróvonalon...
Mikor lesztek hajlandóak normálisan, másokat nem veszélyeztetve közlekedni, két keréken guruló donorok?
[Szerkesztve]https://www.coreinfinity.tech
-
dragonfx
veterán
válasz bolondember #1022 üzenetére
Erről beszéltem, az első.
Na de ugye ha mindneki elhúz mellette, akkor az elméleti 50es táblába, emnnyivel is mentek???70 minimum......ez is azt igazolja ennyinek kéne lenni az átlagtemponak a fővárosban."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Foglalt név
addikt
válasz dragonfx #1029 üzenetére
Úgy jobban hangzana, hogy igazságtalan a sors, mert a másik meghalt. Vagy ha már kegyetlen vagy, mondanád, hogy maradjon meg és éljen azzal a tudattal, hogy...
De hogyan lehet egy másik ember halálát kívánni?
És ez most nem álszent faszkodás, gondolj már bele egy picit... -
Shadowfax
addikt
válasz dragonfx #1029 üzenetére
Lehet, hogy én még kegyetlenebb leszek: azt kívánom, épüljön fel valamennyire, de élje végig az életét nyomorékon, más emberektől kiszolgáltatva... Az lenne az igazi büntetés.
Még egy korábbi vitára visszatérve: én nem bántom a motorosokat, köztük pont ugyanannyi szabálykövető ember van, mint az autósok, kerékpárosok, gyalogosok közt. Az ember személyisége nem változik meg attól, hogy milyen jármű van a feneke alatt... Aki bunkó, antiszociális, felelőtlen, az autóban is az, motoron is az, gyalogosnak is az... -
biga
senior tag
Kb annyi köze van a robogósnak a motoroshoz, mint egy személyautót vezetőnek a buszhoz. A robogósokat kb 2 csoportra lehet osztani: 1. a fiatal 15-18-éves hülyegyerekekre, akiknek apuci gyakran úgy vesz robogót, hogy rögtön az elején kiveszik belőle a fojtást, vagy eleve nagyobb a motor, mint lehetne (hát mert elég ciki az a max 40km/h, amivel hivatalosan mehetnének). Na ezeknek se esze, se gyakorlata se igazán megfelelő jogsija. Nos, ezekböl lesznek a szervdonorok, mint ahogy te állítod. Simán szigorítanám a dolgot. 2. a naponta munkába járó idősebb 25-30-halálig korosztály. Kevésbé problémás réteg, legalább már esze és valamennyi rutinja van, szóval jó eséllyel ők már nem csinálnak hülyeséget (a legtöbb baleset nem is ebböl a rétegböl jön ki). De leggyakrabban nekik sincs jogsijuk motorhoz, jó eséélyel csak a ''B'' jogsival szerzik meg a jogot, hogy mopedet használhassanak. Na most ti pl a ''B'' jogsi szerzésekor hány métert mentetek robogóval? Na ugye... Pont ennyi tapasztalattal kezd el mopedezni egy átlagos ''B'' jogsis.
És ezen felül vannak az ''A'' (vagy verzióit) valóban megszerzett emberek. Ezek ugyan azt végigcsinálják, mint az autósok a ''B'' jogsikkal. Ők lényegében éppen ezért épp annyira veszélyesek a közlekedésre (lévén, hogy ők legalább tanulták a dolgot - bár tapasztalatot persze úton szereznek ők is, mint az autósok) mint a négykerekü társaik. Szóval nem összekeverendő a motoros a mopedessel! Nem egy kategória pusztán azért, mert 2 kereke van neki is...''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
dabadab
titán
A legnagyobb gaz az M (vagy milyen) jogsis robogozas, ugyanis ezt szinte nulla oktatas utan adjak olyanoknak, akiknek egyebkent semmi kozelekedesi rutinjuk nincs. Nem csoda, hogy ezek utan egy csomo robogos tok idiota modon kozlekedik, raadasul ugy, hogy ennek nincs is igazan tudataban, raadasul ok aztan tenyleg semmi vedofelszerelest nem hordanak az egy szal (tipikusan olcso) bukon kivul (emlekszem, akkor is milyen felzudulas volt, amikor azt kotelezove tettek). Brrrr.
[Szerkesztve]DRM is theft
-
PazsitZ
addikt
válasz dabadab #1036 üzenetére
Erről jut eszembe, bukósisak űgyben. Van egy régi babettánk. Simán használnám, ha nem kéne sz@rozni bukósisakkal hozzá. Valjuk be azt a 35km/h biciklivel is lepipálom. Sőt az elektromos bicajok is lazán leynomják. Mégis nekem ahhoz bukó kell, míg a sima és elektromos-bringásoknak nem.
Elekrtomos bringa, sok olyan vesz elektromos bringát akik öregek(lassú reflex, mozgás, figyelmetlenek), ezek kifejezett veszélyforrások. Nem egyszer mentek el a kocsink előtt úgy, hogy ha nem taposok a fékbe (elsőbbségem lett volna), a motorházon feküdtek volna.
Na én pl. az ilyeneket nem szeretem.- http://pazsitz.hu -
-
Most tökéletesen mindegy, hogy motorosnak tekinted-e a robogósokat, vagy sem, sőt, a vezetői engedélye megszerzésének mikéntje is mellékes, mert a KRESZ-t, a táblákat, az útra felfestett jelzéseket nekik is ismerniük kell.
A vázolt eset ráadásul olyan helyen van, ahol egy sarokháztól nem is lehet látni, hogy jön-e vki balról, vagy sem...
[Szerkesztve]https://www.coreinfinity.tech
-
EQMontoya
veterán
válasz Topiccsendőr #1041 üzenetére
hát, ha magyarok gyártják, fröccsöntik. Arra akartam rávilágitani, de úgylátom nem sikerült, mert a gondolkodás sajnos luxuscikk, hogy nincs olyan utcai sportautó, aminek a fajlagos teljesitménye felér egy motoréval.
Same rules apply!
-
dabadab
titán
''Elektromos bringa == segédmotor''
Illetve teljesen neven: segedmotoros kerekpar, csak hogy lassuk, hogy honnan is szarmazik az elnevezes (lsd meg: Dongo)
Egyebkent itt a definicio a Kreszbol (kiemeles tolem), ami alapjan szinten smkp-nak minosul a villanybicikli:
''Segédmotoros kerékpár: olyan két-, három- vagy négykerekű jármű, amelyet 50 cm3-t meg nem haladó lökettérfogatú belső égésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt, tervezési végsebessége a 45 km/óránál nem nagyobb és saját tömege legfeljebb 350 kg''DRM is theft
-
dabadab
titán
-
szlaszlo77
csendes tag
válasz EQMontoya #1042 üzenetére
OFF:
Ebben nem biztos, hogy igazad van, pl. a Caterham jellegű járgányok között lehet kivétel. Aztán mit számít a lóerő-tömeg arány, ha már egy túrasportkocsi jóval nagyobb kanyarsebességre képes mint egy motor (hát még egy ilyen Super7)?
(Azután ott van a lóerő viszonylagossága: ahány fékpad, nagyjából annyiféle 'mérési' eredmény fog születni. Számítani úgyis csak a keréken leadott lóerők fognak, így pl. főtengelyre számolt lóerőkből kár kiindulni.)
ON:
Ki vagy kik a mindenki?
Maradjunk abban, hogy az a sok ember /akik alapján a témagazda általánosít mindenkire (így saját magára is; de amely általánosítást magamra nézve elutasítok)/, mentálisan nem elég érett arra, hogy a saját szemszögén kívülről is lássa a tetteit (így pl. felénk nem átall megálni a tuskóbunkó hétfőre (munkanapra) virradó éjjel 2-kor az út (1+1 sáv) közepén dübörgő zenével, kitárt ajtóval, miközben 5 m-re van parkolóhely; persze meg is dobálják, meg jön is autó ami nem fér el tőle), esetleg vezetéstechnikailag se áll a helyzet magaslatán.
Egyesek nagypapásak a zöld jelzéskor (nem számít, hogy emiatt rajta kívül csak 4 autó tud átmenni a kereszteződésen), de azonnal spd(?) fokozatba kapcsolnak mint K.I.T. , ha valaki indexelve jelzi, hogy az ő sávjába szeretne átsorolni. Stb.
ON-ON:
A tömör válasz: a kresz meg nem értése (nem csak szabálygyűjtemény a kresz, hanem rendkívül logikus irányadó is különféle szituációkhoz; az, hogy esetenként ésszerűtlen módon használja a közúti felügyelőség, nem a kresz hibája) és be nem tartása miatt vezetnek egyesek sok kívánnivalót hagyó módon.
[Szerkesztve] -
deicide
veterán
válasz szlaszlo77 #1046 üzenetére
SPM ''super pursuit mode'', most nézem a 4. évadát a Knight Ridernek, nagyon retro feeling.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
dragonfx
veterán
válasz Foglalt név #1031 üzenetére
A sors igazságtalanságát szó szerint én is írtam, mondtam kegyetlen leszek alaphangon messze áll tőlem eféle viselkedés, de ez gondolj bele ha a vétlen motoros a te tesvéred lett volna......ilyenkor nagyon a vétlen oldalán tudok lenni, és együttérezni vele mintha családtagja lennék.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
na, ma megint volt szerencsém egy tádéi új passzátos buszfejűhöz...
tolt lefelé mert valahova kurvára sietni kellett biztosan
egészen az első kanyarig bírta, aztán feladta, mert ott majdnem lecsúszott a majma az útról
elfelejtette, hogy futómű is kell autóba nemcsak traktor motor.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Gamer PC Ryzen 1600X/16gb ddr4/GTX 1660 SUPER 6gb/256gb ssd/500gb hdd/Garancia/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 NEO AMD EXPO - Alza jótállás 2032-ig
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest