- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz fordfairlane #12851 üzenetére
van pedig, remélem lesz még tuned 6 cylinder is....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
philoxenia
MODERÁTOR
Volt már?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Winner_hun
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz philoxenia #12853 üzenetére
legszebb mondat az egészben>>"feltehetően rosszul választotta meg az autó sebbességét. ..és folytatás..elvesztette uralmát a jármű felett"
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
AMD Power
titán
válasz philoxenia #12853 üzenetére
Úr Isten! Ez nagyon durva.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
JoHnni
senior tag
válasz philoxenia #12853 üzenetére
Hát a srác tuti nem fog nyugodtan aludni élete végéig... de megérdemli!
...:''[*\www.alfaamore.hu/*]'' :...
-
válasz dragonfx #12850 üzenetére
Nézd. Emberek és pofonok. Népek, felfogások, stb.
Szerintem üt a kisfilm, eltalált, az érzésekre hajaz, valószínűleg működik is... életfelfogásilag feljlettebb kultúrákban. Számodra nem hozza azt, amit hoznia kellene, pedig pont azzal lehet megfogni az embereket, hogy "durva". Az. De ha működik, és évente 2-3 ember életét megmenti, akkor nem mindegy milyen? Nem tudom, hogy élted-e már át azt az érzést, amikor képtelen vagy megfogni az autót. Én már éltem kétszer, ebből egyszer megúsztam, egyszer törtem. Ezt az érzést kell átadni másnak, hogy tehetetlen vagy, nem tudod elkerülni, jön, jön, jön, minden lassítva, mert pörög az agyad, és csatt.
Tizede ennyi baleset nem lenne gyorshajtás miatt.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
dragonfx
veterán
1x volt részem egy elhibázott drift után, megusztam...azóta nem próbálgatom ennyi...max. ahol van nagy placc nem városi utak....mondjuk persze ez nem rendeltetésszerű ahzsnálat és normális közlekedési dolog volt...igaz bmwwel
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
amol
addikt
1. tudja valaki mi az oka az M7-esen az egymás utáni négy 100-as szakasznak?
2. tudja valaki hogy miért nem érdekel senkit?Egy korábbihoz: a büntetéseket igenis szedjék be, a módszer nem érdekel. Ha nem szedik akkor csak nevetségessé teszik magukat és nulla értelme van bármilyen szigorításnak.
-
Csak a büntetés kiszabásának oka "néhány" esetben eléggé aggályos. A büntetés tétele (havi keresetet figyelembe véve) sokszor igencsak megkérdőjelezhető.
Valszeg egy tarkopasz X8as bömbis emberke könnyebben fogja kicsengetni a 300ezret, mint egy kétgyerekes kis család, ahol apu-anyu 3 műszakban havi 70ért tolják az ipart. Ennyi.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
amol
addikt
A büntetés tétele valóban megkérdőjelezhető, ugyanis pont az általad említett egyéneknek túl alacsony. A szabályokat akkor is mindenki köteles lenne betartani ha a büntetés 10 forint lenne, csak az nem visszatartó erő és sajnos úgy látom sokaknak ez sem (főleg ha be sem szedik) és kell valami, mert a kérés nem elég. Keresethez nem lehet igazítani egy olyan országban ahol papíron az keres többet akinek kevesebb üti a markát.
De nem erről volt szó. Akit megbüntettek, attól szedjék be. Mindegy hogyan. Mindenki ismeri a szabályokat, a kurva se sírjon ha megdugják.
Arról ne nyissunk vitát hogy mely szabályok, korlátozások jogszerűek, mert mind az. Nem minden esetben helyesek, de nem mi döntjük el melyiket szeretnénk betartani.
Aki 300 ezret érően vezet attól inkább vegyék el a jogsiját ugyanis az már közveszélyes.
Ennyi.Lassan már azért is jogtalanságot meg túlkapást fognak emlegetni hogy a rendőrség nem kérvényt nyújt be, hogy "kedves tömeggyilkos, legyen szíves befáradni a börtönbe).
[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
válasz lajafix #12864 üzenetére
Bp felé, három sávos részen kb. 50 és 35 között van négy szakasz, az első előtt pár méterrel van egy kiegészítő tábla miszerint csak esőben, de utána mégis ott virít a 100-as magában és látszólag nem indokolja semmi. A többinél csak a 100-as. Négyszer előztek vissza a fixen 120-szal haladók de volt aki ott is 160-nal nyomta. Először én sem vettem észre de többször járok a hetesen.
A hídnál 110-es van de nem hiszem hogy a kilátás miatt
Nincs menekülési útvonal, inkább azért. -
uborka3
tag
Csak az a baj ezzel, hogy pont az a réteg a nagyobb , akinek tényleg probléma a 300000 ft,vagy csak 100000 befizetése is. És tényleg romba dönt egy családot, főleg most amikor ennyire megy a lehúzás.
Ez a rendszer akkor lett volna korrekt, ha szinteket állit fel. És nem igy.
Azért sok ember itt nagyon biztos benne, hogy nem hibázik, és nem is fog.
Persze szedjék is be, de azért fényújságra nem kell kiirni a nevüket.
Egy köztörvényest ne vegyél már egy kalap alá egy köz. szabálysértővel. -
Valóban ott van, két vagy három szakaszon is, és tényleg nincs kiegészítő tábla. Az út nyomvonala kanyarodik, másra nem tudok gondolni, bár ezen az alapon kitehetnék a 100-as táblát az egész M7-re. Ha megpróbálnék logikát keresni a dologban, akkor azt mondanám, hogy ezeken a szakaszokon nagyságrendekkel több baleset volt, mint máshol, de ismerve a hazai viszonyokat, nem vagyok benne biztos, hogy tényleg ez van mögötte. Jelen állásban egyébként hajlamos vagyok magam is veszélyforrást látni ezekben a korlátozó táblákban, főleg, hogy a 3 sávból a külsőben általában kamionok mennek 90-nel, a két belső sávban pedig senki nem tartja be a korlátozást, és kíméletlenül ledarálják azt, aki megtenné. Én is el szoktam venni a gázt ezen a szakaszon, és lelassítok 120 körüli tempóra (a kevesebb már tényleg istenkísértés lenne a közlekedési morál tükrében), de rögtön villognak rám hátulról a középső sávban is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Egy 300e-s büntetési tételért azéért durván meg kell sérteni a szabályokat. Lehet példálózni 'kint felejtett' 30-as táblákkal, meg használaton kívüli vasúti átjárókkal, de az igazság az, hogy inkább azt kellene elérni, hogy ilyenek egyáltalán ne létezhessenek: civil kezdeményezések, nyomásgyakorlás politikusokra, mittudomén: a Kám-Szombathely közötti kb 15 km-nyi 40-es táblát is ilyen módon sikerült beszedetni hónapokkal az útépítés befejezése után. Addig meg tessék betartani őket, vagy úgy túllépni, hogy tudatában vana delikvens a következményeknek: igen, én is túlléptem őket az említett szakaszon 10-20%-kal (50-nel jártam arra ezidőtájt), mert full belátható szakasz, és vadonatúj, szinte tökéletes minőségű útburkolat, de nem is sírt volna a szám, ha bemérnek, és kapok egy 30.000 Ft-os csekket. arról nem is beszélve, hogy egy-egy ilyen út alkalmával 2-3 autóval találkoztam, aki hozzám hasonlóan 'betartotta' a korlátozást (azért az idézőjel, mert nálam lassabban soha senki nem ment, csak velem egy tempóval), mindenki más úgy ment el mellettem, mintha állnék, egy részük dudált és/vagy villogott is hozzá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Josh
tag
Hogy miért megy mindenki úgy az autójával, mint az őrült, azt nem tudom, de hogy a kis robogókkal miért, azt talán sejtem.
2 része van a dolognak. Egyik a kisebbségi érzésen akarnak felülkerekedni, a másik része pedig az adrenalin hajhászás. A sok kis robogósnak nem sok esélye van a közutakon, csak a városban tudnak elég tételt venni az miatt, hogy az autósok kikanyarodnak eléjük, semmibe veszik őket, letolják őket az útról. Ilyen helyzetben szegény robogósok csak úgy tudnak bosszút állni, hogy amikor összeállt a hosszú kocsisor, akkor az egész sort megelőzve beállnak a sor elejére, és vigyorogva haladnak el a kocsisor mellett, némi felsőbbrendűségi érzéssel, hogy nesze nektek nagy autó, meg több száz lóerős gépek. Minek? Hiszen úgyis csak araszoltok, mert nem fértek el.
A másik része pedig az adrenalin hajhászás. Szerintem a robogósoknak ez a kisebbik csoportja, de ők is megérnek egy misét. A lényeg az, hogy meddig van bátorságot csutkáig húzott gázzal a felezővonalon haladni. Nem ritkaság már az olyan 50 ccm-es robogó, amiből ki lehet sajtolni a 70-80-at, amivel már kényelmesen lehet autókat előzni a városban. Ilyen sebesség mellett , az autóktól 10-20 cm-re elhaladva, végig a kocsik seggében haladva, szinte egyátalán nincs lehetőség korrigálásra. Elég ha az autós ki akar kerülni az út szélén egy gödröt, és máris mozdul annyit a kocsi, hogy a robogóst elkaszálja. A robogós mit lát? Látja, hogy mi történik a környezetében, de nem tudja azt befolyásolni. Csak arra van ideje, hogy agyilag felfogja (néha még arra sem), de hogy cselekedni tudjon rá, arra nincs, rá van utalva másokra. Az autósok jobban féltik a kocsijukat, mint a motoros a saját életét, mert ha 80-al buksz egyet, ott már nem sok védelmet ad a strandpapucs, és a rövidgatya, de mégis fantasztikus érzés, hogy cikázol az autók között, érzed a veszélyt, tudod, hogy bármikor meghalhatsz (frontális ütközés, mert már nem tudsz a kocsi elé bevágni, hiszen padlógázzal mész, tovább gyorsítani nem tudsz), nem tudod irányítani a motort, hiszen nincsen rá időd, de ugyanakkor győzedelmi érzés, hogy egy újabb, és újabb autót gyűrtél le, és az autós pedig fől a saját levében, hogy lassabban halad nálad.
Hát talán ezért vezetünk úgy, mint az állat.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
#25954560
törölt tag
eleg beteg embereknek fested le a robogosokat amiben persze lehet valami
bar en azt is el tudom kepzelni h valaki azert vesz robogot, mert utalja a tomeget a bkv-n es latja h kocsival sem tud a varosban kozlekedni.
vagy azert vesz valaki robogot mert nincs penze kocsira, de megis akar kozlekedni, szabadabban, mint a bkv-val lehet.
vagy azert mert havonta olcsobban kijon, mint egy (ket) berlettel.
vagy szobafesto-pemzli. vagy papucs orran pamutbojt.ezek nagy resze mind allatnak tunhet a kocsibol nezve, mert kihasznaljak a robogok lehetosegeit. persze a baj mindig ott van, amikor az ember nincs tisztaban a sajat es/vagy a robogoja kepessegeivel. ha sosem lenne veluk baj, akkor nem tunne orultsegnek a dolog, mert akkor ez lenne a 'normalis' hasznalat. de ettol messze vagyunk.
-
Josh
tag
válasz #25954560 #12871 üzenetére
Én is robogóval járok, ismerem őket. Itt nem a boltba járós nagymamákra gondolok, vagy a tizenéves suhancokra, akik satufékkel vagánykodnak a szakmunkás iskola előtt, hanem akik arra használják a robogót, amire azt kitalálták. Eljutni városon belül A-ból B-be a lehető legrövidebb időn belül. Ez magában hordoz némi kockázatot (pl. bele lehet halni).
Így van, igazad van, ezért kell mindig olyan gépet venni, ami meghaladja a vezető képességeit, mert így nem lesz nagy arca a, mert mindig lesz hova fejlődnie. Állítólag akkor tudsz motorozni, ha teljes sebességnél is meg mered dönteni a robit.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
#25954560
törölt tag
ha teljes sebességnél is meg mered dönteni a robit
jajj. azert ez sehogy sem jo
teljes sebesseg: ez 45-90 akarmi lehet.
donteni: picit? nagyon? teljesen?
raadasul latni robogokat neha rettenet oreg/kopott/repedezett gumakkal is, az nem motorozas-tudas hanem felelotlenseg.
azzal egyetertek h jo lenne mindig a vezeto kepessegeit meghalado motorral gurulni, de nem fenyevekkel meghalado, hanem csak mittomenmennyivel meghalado (azert ez eleg nehezen merheto). mert lassuk be, amikor emberek magukban halnak meg motoron (mondjuk ez robogon nem annyira jellemzo), akkor rendszerint a motor sokkal tobbet tudott, mint a vezetoje, raadasul a vezeto ezt figyelmen kivul hagyta. -
Josh
tag
válasz #25954560 #12873 üzenetére
2 egyidejű dologról van szó: egyik a teljes sebességnél megdöntés, a másik pedig, hogy a motor haladja meg a képességeit. Tehát ha olyan motort meg mersz dönteni teljes sebességnél, ami meghaladja a képességeidet, akkor már tudsz valamit. Nekem így magyarázták. Az én Gilerám 107-et megy (óra szerint), de még nem mertem megdönteni teljes sebességnél. Itt nem az előzésre vagy a kikerülésre gondoltam, hanem a kanyart bevenni. mondjuk egy 45 fokosat, vagy úgy menni hogy bal szél-jobb szél-bal szél.
A robogókra igenis ugyanazokat a karbantartásokat kell elvégezni mint egy kocsin. Gumi, fékbetét, ha komolyabb motor, akkor hűtővíz, fékolaj, stb....
Közlekedni fillérekből nem lehet, mert később nagy árat fizethetünk érte. Akinek van pénze robogóra, annak legyen pénze a fenntartására.
Ha egy motor fényévekkel jobb képességű mint a vezetője, és ez miatt történik a baleset, akkor szerintem ott a tanulási igénynél jóval nagyobb volt a felelőtlenség. Nem kell hozzá diploma, hogy belássuk, hogy a vizes aszfalt balesetveszélyesebb, mint a száraz, és a hideg gumi kevésbé tapad olyan jól, mint a meleg.
[ Szerkesztve ]
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
AMD Power
titán
válasz uborka3 #12867 üzenetére
Én nem vezetek gyorsan már csak a rutintalanságom miatt is ,de már egy jó párszor "gyors hajtottam". Sok helyen 1x nem "lehet" annyival menni mint amennyi a táblán van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
"arra használják a robogót, amire azt kitalálták. Eljutni városon belül A-ból B-be a lehető legrövidebb időn belül."
Valamit benéztél, mert egy robogó nem erre való. Sőt, őszintén szólva, semmilyen közlekedési eszköz nem arra lett kitalálva, hogy "a lehető legrövidebb időn belül" kell megtenni az utat az indulási és érkezési pont között. kivéve persze a versenyzésre használt járműveket, de ezek meg ilyen célból ugye nem közlekedhetnek a normál forgalomban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Josh
tag
válasz parandroid #12876 üzenetére
Ez alapján felesleges lenne bármilyen olyan járműt forgalomban hozni, ami 130 km/h-nál gyorsabban megy, mert sehol sem lehet gyorsabban menni.
Minek vannak sportkocsik, sportmotorok, sportrobogók?
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
ladybug
őstag
Mert azoknak ott a versenypálya. Azok nem a közúton versenyeznek a mindennapi sofőrökkel, hanem a versenytársaikkal. Nem?
Egyébként sok olyan robogóst láttam, aki eltaknyolt a robogóval. És pont azért, amit te kiemeltél. A-ból B pontba minél gyorsabban. Volt köztük nagymama is, de bizony megfontoltnak tűnő, nyugodt kis nőszemély és hidegvérű férfiember is.
Csak egyszer gondolja úgy, hogy ő ma nagyon siet, és gyorsan haza akar érni. Örüljön, ha csak egy kis zúzodással megússza.
Ti férfiak soha semmit nem tudtok megtalálni. A teafű a gyógyszeres fiókban van egy kakaós dobozban, amire rá van írva, hogy só.
-
Josh
tag
válasz ladybug #12878 üzenetére
Te még soha nem lépted túl a sebességhatárokat, és minden szabályt betartasz? Szerintem azért vannak sportgépek, mert igény van rá, mert az emberek nagy részének szüksége van az A-ból B-be minél gyorsabban gépekre.
A taknyolás pedig nem a sportgép hibája, hanem a vezetőjé. Az emberi hülyeségért ne a gyártókat tegyük felelőssé.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
micro
addikt
Én nyáron, amikor hetente jártam arra felhívtam az Autópályakezelőt, és megkérdeztem mi az oka akorlátozásnak, mert úgy tűnik, hogy a felüljárók javítása után csak ott maradt.
Azt mondták, hogy nem maradt, de nem tudtak indokolni.
Gondolom a felüljárókról kényelmesen lehet traffipaxolni. Így meg több a bevétel.Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
LOTR
addikt
most küldték nekem, elég naturalisztikus, szerintem egy amerikai reklám, vagy promos video lehet az "autóvezetés" veszélyeiről [link]
One Ring to rule them all
-
a_tesz
Korrektor
a százas tábla a csodálatos kresznek köszönhető, amiben sajnos például a sebességhatárok hatályát nem korlátozza az alá kitett kiegészítő tábla, úgy mint pl a megállni tilos, kivéve áruszállítás 15-17ig. tehát ahol veszélyesnek ítélik esőben az utat, oda kitették régen a táblát, alá pedig egy eső kiegészítő táblát, mondván hogy ez esőre vonatkozik. de sajnos ilyet nem lehet, avlamelyik hatóság felszólította az autópályakezelőt hogy vizsgálja felül a kihelyezett táblákat (ahelyett, hogy modnjuk kieszközöltek volna valamiféle változást a kreszben, még ha nem is az ő hatáskörük, legalább felhívni rá a figyelmet, agyrém, na mindegy), így ahol tényleg fontos hogy esőben óvatosan menjenek, ott szárazon is 100-zal szabad menni, viszont egy pár helyen esőben is lehet 130-cal menni... volt erről egy cikk totalcaron, de nem találom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
válasz a_tesz #12885 üzenetére
ezek a 100as táblák úgy születtek, hogy egyszerűen nem tudnak autópályát építeni rendesen... pedig egy kurva dőlés szögnek nem sok köze van ahhoz, hogy mennyi pénzt lopnak szét közben...
persze felelős nincsen, jobb nem keresni, hacsak nem akarod reszkírozni, hogy leúsztatnak a dunán, inkább kirakunk egy 100as táblát...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Igen, eszerint a gondolatmenet szerint gyakorlatilag forgalomban ezek valóban feleslegesek. A nagyobb teljesítményű gépjárművek előnye, hogy adott szituációban könnyebb, kényelmesebb a kezelésük, vezetésük, sok esetben takarékosabbak is, mint alulmotorizált társaik.
És igen, én kötelezővé tenném a 140-es (na jó, legyen 160-as, ki tudja, autópályán mi adódik) leszabályozást a közúti forgalomban részt vevő személygépkocsikon. És bizony minde egyes rendőri ellenőrzésnél ellenőriztetném is, hogy aktív-e a leszabályozás, ahogyan azt a teherautóknál meg is teszik.
Aki pedig versenyezni akar, vegyen külön licenszet, és használja az autóját / motorját versenypályán, ne ott tépjen 200-zal, ahol én a két gyerekemmel a hátsó ülésen közlekedek.
A sebességhatárokat pedig betartom, annyi 'túllépést' engedek meg magamnak, hogy a GPS-hez mérem a sebességet, nem az autó sebességmérőjéhez, ami sebességtől függően 5-10%-kal fölémér. Pedig 105 lóerős az autóm. Na és?
És tökéletesen egyetértek a jelenlegi szigorított rendszerrel, ahogyan az objektív felelősség elvével is, ugyanis elfogadom, hogy mindezek a módosítások az én védelmemben születtek, hogy minél kevesebben nézzék az utakat versenypályának.
LOTR: Legutóbb a #12845-ben, de rendszeresen van olyan kb 50-100 posztonként.
Integra: Pedig nem ártana ilyesmit kicsit nyomatni élesben is, ha más nem rászánni ilyesmire egy órácskát kresz oktatás közben, vagy valami, hadd tanulja meg mindenki, hogy másfél tonna acél nem játék. Amúgy nekünk volt is ilyesmi oktatófilmünk, amikor tizensok éve vezetni tanultam, asszem ladával, meg skoda 105-tel játszottak el baleseteket. Valahogy meg kéne őket szerezni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zsid
senior tag
válasz parandroid #12887 üzenetére
Teherkocsikon simán ki lehet kapcsolni a sebességhatárolót,meg lehet hekkelni a korongos tachográfot, hogy csak 80km/h s diagrammot húzzon, akkor is ha 120szal mész. És amíg rajta van a tachográfon a hitelesítő cimke, addig a közeg nem tud ez ellen tenni. A Rynartnál csinálták ezt nagyon sokan. Aki ki akarja , az ki is tudja játszani ezeket, sajnos.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
uborka3
tag
válasz parandroid #12887 üzenetére
De miért kéne szgk-ra sebességhatároló, ezt te nem mondod komolyan.
Manapság mindenki a sebességkorlátozásról beszél, az a jó vezető aki 50-90-130 betart.
És a többi szabály? A sebességkorlátozást betartja, de a körforgóba balra jelez, a vasúti átjáróba nem néz körül, a stop táblát és a párhuzamos közlekedés rendjét nem ismeri. Remek , de ő a jó vezető.
A videoról meg csak annyit, hogy egyszer megnézni még rendbe, de hogy ezt nyomatni az talán egy kicsit durva. Remegő kezű, idegbajos vezetőkből már van elég. -
Foxi
senior tag
Ha a rendőrségi vizsgálat senkit nem hozott ki hibásnak egy balesetben (azt inkább, hagyjuk hogyan tette ezt ), akkor van rá esély illetve egyáltalán lehetőség, hogy fizessen a biztosító?
-
DeadMeat
veterán
válasz uborka3 #12889 üzenetére
Na igen... a sebességröl papol mindenki,de a jobbkezes utca a soförök 90%-anak ismeretlen.Az elsöbbség megadása szinén nem erössége jónéhánynak,vagy csak kicsiben a megállni tilos,vagy a várakozni tilos táblák "leszarása" (hány drága autót látok "lerobbanni" a tiltott helyeken)...
Szóval igen baj a sebesség korlátozás benem tartása,de van más is abban a kreszben,amire sokan szarnak rá.És nem csak az autósok.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
jerry311
nagyúr
-
mezis
nagyúr
válasz Integra #12886 üzenetére
Szerinted az oldalkúszás mértéke független az út felületétől ?
Szerintem nálunk az utak dőlés szögét száraz útfelülethez tervezik, építik, merthogy az év jelentős részében szárazak az utak.ezek a 100as táblák úgy születtek, hogy egyszerűen nem tudnak autópályát építeni rendesen... pedig egy kurva dőlés szögnek nem sok köze van ahhoz, hogy mennyi pénzt lopnak szét közben.
mezis
-
amol
addikt
válasz uborka3 #12867 üzenetére
Megpróbálom sűríteni hogy ne az én postjaimmal legyen tele az oldal.
uborka3 #12867: Aki betartja a szabályokat azt nem "húzzák le", bár nem tudom ezt a kifejezést ki találta ki. Ismert szabályok, ismert büntetési tételek, ok a sírásra nincs. Milyen szintekre gondolsz? A valós kereset hazánkban kimutathatatlan.
Egy köztörvényest ne vegyél már egy kalap alá egy köz. szabálysértővel. A kettő természetesen nem ugyanaz. De a határt te húzod meg?Josh #12877: "Ez alapján felesleges lenne bármilyen olyan járműt forgalomban hozni, ami 130 km/h-nál gyorsabban megy, mert sehol sem lehet gyorsabban menni."
Rátapintottál a lényegre. Annyi kiegészítéssel, hogy az erő azért nem haszontalan dolog és velejárója a nagyobb végsebességnek, amit emiatt a sofőrnek (vagy elektronikának ami kijátszható) kellene szabályoznia. De nem teszi.micro #12880, a_tesz #12885: köszi az infot
uborka3 #12889: a sebességkorlátozás valóban csak egy szabály, és mivel a legtöbb halálos baleset a gyorshajtásra vezethető vissza valóban megoldás lenne a limiter.
-
amol
addikt
válasz parandroid #12868 üzenetére
Pontosan négy szakasz van egymás után, pénteken megszámoltam. Van amelyik csak egy kanyar erejéig, de az első valamivel hosszabb és egyenes szakaszon is tart. Gondoltam hogy a zaj miatt de igazából település sincs ott.
Mivel ott 3 sáv van én egyből kimentem a külsőbe és lelassítottam 110-re (gondolván valami oka csak van) hogy elzúgjanak mellettem akiket előtte előztem meg. Nem villogtak csak gondolom nem értették mit csinál ez a hülye. Volt akit valóban négyszer értem utol hogy aztán megint lehagyjanak.#12869: "igen, én is túlléptem őket az említett szakaszon 10-20%-kal (50-nel jártam arra ezidőtájt), mert full belátható szakasz, és vadonatúj, szinte tökéletes minőségű útburkolat, de nem is sírt volna a szám, ha bemérnek, és kapok egy 30.000 Ft-os csekket."
Erről van szó. Van aki úgy gondolja hogy neki "jár" az hogy annyival hajt amennyivel akar aztán fel van háborodva ha megbüntetik.#12887: Csatlakoznék.
(Már csak egy régi témában nem értünk egyet, de abban egyre hajthatatlanabb vagyok amióta azzal foglalkozom )
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest