- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
ph A Steel Nomad egy Light verziót is kap az igazi platformfüggetlenség jegyében.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Versus82
aktív tag
válasz fekeandras #15399 üzenetére
én is ott láttam sztem. és 10 percig röhögtünk
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
fekeandras
őstag
válasz Versus82 #15401 üzenetére
Emlékszem két éve foggal körömmel hadakoztak a kamionok ellen.Ki akarták tiltatni a városból mindet (Ezek azt hiszik nagy öröm végiglavírozni a délutáni csúcsforgalomban a belvároson egy XY tonnás nyergessel vagy mi?).De az akkori M0 tervezett nyomvonal ellen meg lépten nyomon aláírást gyűjtögettek.Minden településen kampányoltak ellene.Abszurd az egész szervezet.
-
#64791808
törölt tag
Többen ellenérzésüket fejezték ki, amikor az autósok terheit állítottam szembe az autó nyújtotta előnyökkel, és a szmogriadó korlátozásokkal.
Félre értés ne essék: összességében nincs bajom a szmogriadó létével. Sőt, felőlem permanensen minden hónapban lehetne tartani egy 6-8 napos ciklust, amikor felváltva közlekedhetnek az autósok. A problémám azzal van, hogy ez is magyar módra lett megcsinálva. Átgondolatlanul, inkorrekten, fatökűen, érdemi eredmény nélkül. Ugyanis a szmogriadó célja a károsanyag-kibocsátás csökkentése. Ezt ez a szabályozás nem éri el. Viszont újabb lehetőségeket nyit a baszogatásra. Nekem ez a bajom.
A vonatkozás meg megint botrány,ugyanis tekintsünk egy páratlan számú napot:
- Az 1.4 turbódízel nem közlekedhet, páros a rendszáma
- A 3.0 turbódízel igen, mert a forgalmiában Euro V plecsni van, mindegy mi a rendszáma
- A Smart FT, a Honda City a viszonylag tiszta motorjaikkal baszhatják, páros a rendszám
- A Wartburg, ha páratlan a rendszáma, mehet
- Az IFA is
- A Lexus LS600h is, habár abban egy V8 dolgozikA BKV gépparkjáról ne beszéljünk, a rendőrök a fokozott ellenőrzés mellett többet autóznak. A politikusokra ez sem vonatkozik.
Ez mind-mind azt támasztja alá, hogy a célt ugyan nem értük el, de lehet büntetni.
-
#64791808
törölt tag
válasz fekeandras #15402 üzenetére
Ezekről az emberekről beszélni sem érdemes. Ál-célokért ál-kampányok folynak, a háttérben gusztustalan lobbikkal. Az egész társaságot le kellene dobni Argentína közepén egy marhanagy esőerdőben, hogy "neszebazdmeg, itt nincs légszennyezés". Aztán ott legyenek nagyfiúk.
-
fekeandras
őstag
válasz #64791808 #15403 üzenetére
Hát igen.Valóban "kicsit" átgondolatlan az egész.Aztán épp az esti híradóban néztem amint egy alkotmányjogász arról nyilatkozott, hogy szmogriadó ide-oda ha valakit megbírságolnak azért mert tiltás ideje alatt használta az autóját az alkotmányellenes.Hiába hozták meg a törvényt előbb módosítani kellett volna a kreszt vagy valami ilyesmi volt a lényeg.De majd mindjárt pontosan utánnaolvasok.
Kicsit elkapkodták a dolgot úgyhiszem ... -
Ebit
addikt
Visszavonták a füstködriadót.
-
Integra
titán
válasz fekeandras #15402 üzenetére
a 10es utat is megfúrták ezek a marhák.
a lakosság is elfogadta a terveket, ők meg nem.
igaz, nem laknak ott......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zsolt1129
addikt
Holnap ónoseső valószinű országszerte. Nem lesz egyszerű annak,aki autóba fog ülni. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Zolás
addikt
Én is én is. Már alig várom hogy kilinccsel előre mehessek 17méter hosszan
Viccet félretéve egyenlőre azt sem tudom hogy megyek el a nagyverdáig itthonról. Melóhelyen említettem hát igencsak csodálkoztak. "Oké hogy jeges az út de te autóvezető vagy nem???" Vazze nekem se megy jégen. De ha sikerül akkor magamra foghatom hogy a jég hátán is "meglép" a verdával Jégre kutyaszán kell nem lóerő Ja és persze vidékre megyek időre. Nehogy izgalom nélkül maradjak egy napra seCsere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
tomcsi23
veterán
Na, Dragon, tolod neki?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Ebit
addikt
A füstködriadó egy kicsit más megközelitésben.
"Szakértők szerint a fővárosi döntéshozóknak meg kell fontolniuk azt is, hogy milyen típusú szmognál rendelnek el közlekedési korlátozást. A szakirodalomban London típusúként nevesített téli szmogért ugyanis a közúti forgalom szerény mértékben kárhoztatható. A levegőben ilyenkor nem a belső égésű motorokban termelt különféle gázok aránya lépi túl az egészségügyi határértéket. Ez sokkal inkább a Los Angeles típusú nyári szmog sajátja.
A téli szmogért a szálló finom por a felelős. Ennek döntő hányada azért kerül a levegőbe, mert Budapest a legkevésbé sem tiszta város. Hogy mennyire nem, azt egy alapos autómosás és néhány kilométer autózás után még tiszta időben is meg lehet tapasztalni.
A gépkocsik egy szmogmentes téli napon a légszennyezés kevesebb mint harmadát termelik. Ennek döntő hányadát is a sárga matricáról felismerhető környezetszennyező modellek - a katalizátor nélküli dízelek, például a BKV autóbuszai - pöfékelik ki. Az egészségügyi határérték alatt maradó káros anyagok több mint kétharmada a lakosság, az ipari szennyezők, az erőművek kéményeiből szóródik szét. Szmog pedig jobbára akkor alakul ki, ha ezek a szennyezők valamiért a szokásosnál több káros anyagot eregetnek a levegőbe, és a kedvezőtlen időjárás miatt Budapest levegője nem cserélődik."
-
zsid
senior tag
Lehet hülyeséget írok,de a dízelekben koromszürö szokott lenni,nem katalizátor.
Szigetszentmiklós és környéke rommá fagyva. Kamionnal élvezet a tükörjégen 10zel gurulni... Az egyik üzemben arra sem voltak képesek,h magultól felsózzák az üzem területét. Én szóltam nekik,miután 20 perc alatt nem tudtam 50 métert megtenni... Szánalom
<tRucKdriFteR>
-
Ebit
addikt
Dieselekben is van katalizátor, valamint egyéb kiegészitő megoldások is, az emisziós értékek javitása érdekében.
Amire te gondolsz az a részecskeszűrő, ez a régebbi tervezésű motorok esetében, biztosithatja az EURO5 környezetvédelmi szabálynak való megfelelést.
A só helyett is kitaláltak, néhány helyen egyéb környezetbarát megoldást.
-
Versus82
aktív tag
1 flakon jégoldót kinyomtam mire le tudtam bontani kocsiról a jégpáncélt. durva.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Ebit
addikt
válasz dabadab #15430 üzenetére
A BMW-nek a legújabb motorja 2008-as tervezés, kiegészitők nélkül is tudja.
A részecskeszűrős megoldás lényege, hasonlóan a katalizátor létrejöttéhez,alkalmazásához hogy a meglévő motor paramétereit utolagos beépitéssel tudja javitani.
Jelenleg alkalmazott elektronikus motorvezérlés, változtatásán keresztül is, hatékonnyá tehető a részecskeszűrő üzemeltetése, valamint a telitődése esetén, való/tisztitása-regenárálása/, és azért már forgalomba lévő tipusoknál, is alkalmazzák, főleg a franciák több éve.Természetesen, az új, motorfejlesztési irányzatok jöttek létre a még nagyobb befecskendezési,nyomások alkalmazásval, mert elsősorban a korom képződését leginkább az üzemanyag nagyon finom elporlasztásával lehet csökkenteni.
-
dabadab
titán
"A BMW-nek a legújabb motorja 2008-as tervezés, kiegészitők nélkül is tudja."
Ize, a BMW-nek csak reszecskeszuros dizelei vannak. Vagy lattal valahol valami tesztet, ahol levettek a reszecskeszurot az autorol es anelkul is megmertek a kibocsatasat?... (Egyebkent melyik uj motorokrol van szo? Mert a 18d meg a 20d az, ami EU5, viszont ugy tudom, hogy 2008-ban a 23d volt uj, az meg EU4).
DRM is theft
-
Integra
titán
aztán tudod e hogy az euro5 csak halvány árnyéka az eredetileg tervezett euro5 normának? a dízel gyártók kilobbizták, mert nem tudták teljesíteni az előírt normát. (asszem az eredetileg tervezett értékek ötöde talán, elgondolkodtató..)
szóval hagyjuk a parasztvakítást, de tényleg..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
dabadab
titán
válasz Integra #15435 üzenetére
Ja, a NOx ertekeket eleg magasra hoztak ki - nem feltetlenul azert, mert technikailag ne tudtak volna teljesiteni oket (ott van az AdBlue, pl. a Mercedesnel a Bluetec motoroknal hasznaljak is), hanem valoszinuleg nem akartak ebbe a fejlesztesbe invesztalni.
DRM is theft
-
Ebit
addikt
válasz Integra #15435 üzenetére
A "parasztvakitás" ott kezdődik,hogy sok jelenleg forgalomban lévő autó, az alacsonyabb normát sem tudja teljesiteni,valamint a rendszeres karbantartást, beállitásokat sem tartják be, ez jellemző az autók nagyobb részére.
A dolog pikantériája laikusok számára kitalálták, hogy a diesel motorok, jobban szennyezik a levegőt.
Mindegyik szabvány csak annyit ér, amit betudnak belőle tartani. -
Versus82
aktív tag
válasz dabadab #15439 üzenetére
szerintem te a motormelegítőre gondolsz (elektromos vagy kályhás), ezek akkor dolgoznak amikor már a motort beindították. mi az állófűtésről beszélünk amit távirányítóval is be lehet kapscolni, és a motor beindítása nélkül dolgozik.[link]
[ Szerkesztve ]
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
-
Integra
titán
te valami fizetett dízelbérenc vagy?
ne alázd már magadaz, hogy régebbi típusok mit tudnak, egy dolog.
ettől még az általad sztárolt megalomán motorral szerelt autók sem jobbak, mert ugyanúgy ömlik belőlük a finom por. igen a dízelekből. adblue meg szűrő és a többi parasztvakítás ide vagy oda (beszélgetni kéne pár szervizessel, hogy gyakorlatban mi is az igazság, mert marketing hablababla az van..).
persze ilyenkor mindegyikőtök a homokba dugja a fejét és mutogat mindenre meg mindenkire, csak tükörbe nem néz, érthető. én meg nem kapok az utcán levegőt már ezektől a csodatraktoroktól, mert szétkaparja a torkom és a tüdőm..
áruld már el mi a környezetbarát 2008-ban egy közel 2 tonnás autóban 3 literes dízellel? ne szédíts már..
mit találtak ki? semmit sem, tények vannak, amiket már nagyon sok éve mondanak, csak most éri el a dízelek aránya azt a méretet, hogy itthon is egyre komolyabban elkell kezdeni foglalkozni a kérdéssel... nyugat európában már nagyon komoly gondok vannak a dízelek térnyeréséből a finom/szálló por miatt..
az, hogy te mit akarsz észrevenni, meg mit nem, ez meg egy megint másik dolog.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ebit
addikt
válasz dabadab #15433 üzenetére
Jelenleg, csak ezt a magyar nyelvű cikket értem el:
BMW 7es 730d - 750i - 750Li - 740i - 740Li EU5
BMW 5-ös (Limousine/Touring) 520d 130 kW EU5
BMW 3-as (Limoousine/Touring) 330d 180 kW - 320d 130 kW - 318d 105 kW EU5
BMW 3-as (Coupé) 330d 180 kW - 320d 130 kW EU5
BMW 1-es (5-/3-ajtós/kabrió) 120d 130 kW - 118d 105 kW EU5
BMW 1-es (Coupé) 120d 130 kW EU5
BMW 3-as 330d (Limousine - Handschaltung) 180 kW EU6
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen TV-t vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Proxmox VE
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- IPhone 13 256GB Green gyári független megkímélt akku 91%
- IPHONE SE 2.GEN 2020 64GB FÜGGETLNE NAGYON JÓ AKKU, GARANCIA, ÜZLETBŐL
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen