- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Elfogták az újévi gázolót
BRFK szóvivője elmondta: a sofőrt széles körű adatgyűjtés eredményeként sikerült azonosítani. A gyanúsított szabadlábon védekezhet. < gratulálok, ez Magyarisztán<tRucKdriFteR>
-
mezis
nagyúr
Az egész családom bekapcsolt tompítottal közlekedik nappal is.
[ Szerkesztve ]
mezis
-
tbs
addikt
Hétfő reggel, pesti rakpart: autó ugrik a Dunába, de egy kikötőbak megfogja. Előttem kb. 150-200m-re történik, nem látom, de beáll a kocsisor, nénónénó percek múlva az addigra már kiürült szembesávban.
Kedd reggel, Flórián tér után kicsivel egy égő Skoda fogad az úton, már tűzoltók foglalkoznak vele.
Szerdán délután mentem melózni, nem találkoztam semmi balesettel, viszont éjszaka hazafelé a Lágymányosi hídon a bal fényszóróm, kicsivel később a pesti rakparton meg a jobbik mondott fel... (B+, nőgyógyászkéz kell, meg emelő a doblemez mögötti cseréhez. Bárcsak egy leharcolt vektrám lenne, mint egyéb szerencséseknek..! Csüt. de. szerelő.)
Csütörtök (ma) reggel az Országház utáni feljárón dobbantott egy kocsi, és egy szembejövőn szállt le fejtetőn. Láttam röpülni, 112 percek alatt közölte, hogy köszönik tudnak róla. Út begyógyul, 20 perc kényszerpihenő, amíg a tűzoltók odébb nem huzigálták a cuccot...Sajnos holnap is autóval kell mennem dolgozni. Vajon mivel fogok találkozni..? És mi történt az emberekkel..? Hajnalban még fagy, EGYÉRTELMŰEN csúszik az út.
-
Khelben
nagyúr
Az osztrákok bevezették egy évre, hogy lakteren belül fel kell kapcsolni, majd el is törölték, mert szerintük nem csökkent a balesetek száma, de többet fogyasztottak az autók...
Én mindenesetre egyetértek azzal, hogy mindig legyen felkapcsolva (ez a második mozdulatom a kocsiban a biztonsági öv után). És azzal is, hogy automata legyen, mert a sok birka rendszeresen elfelejti még este is.
-
IreN!CuS
őstag
-
-
Calogero
addikt
-
whitezo88
nagyúr
a kötelező lámpa mellett büntetni kéne a ködlámpával meg égbe világító lámpával közlekedőket
amúgy ez miért olyan új dolog? 2007es Octaviankon már gyárilag ez van, nem lehet lekapcsolni a fényszórót. -
Calogero
addikt
2004 H Astrát is belehet úgy programozni Tech2-vel hogy indításkor kapcsolodjon fel a világítás.
Amit most elfogadtak az a nappali világítás. Itt nem a tompított fog felkapcsolódni, hanem külön lámpa/led sor. Ami tényleg csak arra lesz jó hogy meglássák vele az autót.
Plusz majd ehhez jön hozzá az hogy ha lakott területet elhagyod akkor mellé fel kell majd kapcsolni a tompítottat is.
-
mezis
nagyúr
válasz Calogero #24869 üzenetére
Bizonyára nem ment gyorsabban 70-nél. És a sávok is rettentően zsúfoltak lehettek....
A versenyen érthető a lehető legnagyobb sebességgel való hajtás, amit néha sikerül kissé túllépni. A mindennapi (éjszakai) közlekedésben mit ér az a pár másodperc ? Ez estben -1000000 Ft ?
[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz whitezo88 #24871 üzenetére
Az égbe világító lámpát nagyon olcsón lehetne bizonyítani: egy vízszintes parkolóba kiterel a szerv, egy fehér fatáblát elhelyez 15 m-re az autótól, fotó, műszaki vizsga bevonása. Aztán hátha gondolkodóba esne mielőtt felpiszkálná.
Az átkötött tompítottat meg két fehér papírlappal is ki lehet szűrni.
Dőlne a lé az államkasszába, persze dolgozni is kellene valamennyit érte.
mezis
-
tbs
addikt
Morcognék ma is, de most kussolós kedvemben vagyok... B+...
-
félisten
Hatforintos kilométerdíj jöhet az autópályákon
Kamionok 34 forint, amelyik fuvarozo eddig nem doglott ehen, majd most.
-
mezis
nagyúr
Netto és 2009 évi árszintet emlegetnek. Vagyis lesz ez még több is.
A legnehezebb kamionok állítólag 1000-szer jobban koptatják az utat. Akkor vagy a személyautók fizetnek aránytalanul sokat, vagy a nehéz járművek aránytalanul keveset.
A szociális, oktatási, eü. ügyektől eltekintve célszerű olyan árrendszer kialakítása, amelyben ki-ki a fogyasztásának megfelelően fizet. Ez a nehéz járműveknek a vasútra való terelését is támogatná, ami meg környezetkímélő és ugye az M0 is jobban nézne ki kevesebb kamionnal....
Az meg, hogy a szállítási költségek emelkednek és akkor minden drágulni fog, e nélkül is bekövetkezik, csak olyan "közteherviselés" formájában.
mezis
-
félisten
Persze a vasut lenne a legjobb, de jo magyar szokas szerint egy valami fog tortenni. Odavagjak a meregdraga utdijat es megszoksz vagy megszoksz alapon eljen ki hogy tud. Az utak rongalasa nyilvan nagyobb egy ilyen nehez gapjarmunel, de magyarorszagon utakrol ne is beszeljuk, mert nincsenek normalisan megepitett utak. Gany az egesz, meg az autopalyakat is allandoan toldozzak-foltozzak, ki van lopva belole minden .
-
kételkedem
addikt
A használattal arányos díjnál jobbat nem igazán tudok mondani, de a mostani tervezet szerintem is aránytalan. A következő kérdés a fizetés módja. A jelenlegi rendszer szerint veszel egy bérletet egy benzinkúton és a bérlet lejártáig oda és annyit mész amennyit akarsz. Ha megtett kilométerenként kell fizetni, akkor autópálya kapukat kell létesíteni nem kevés pénzből, vagy műholdas-elektromos-autóban elhelyezett készülékes rendszert kell kiépíteni szintén nem kevés pénzből!
[ Szerkesztve ]
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
mezis
nagyúr
A 35-ös utat egészen jól megépítették. Azt folyamatosan tapasztaltam, hogy milyen mértékben használják az utat a nehéz járművek. Az építés kezdete után pár hónappal már egy csomó gödör, kátyú megjelent, mire befejezték, egyes szakaszain a BX-emet az utazómagasságból feljebb kellett emelnem, akkorák lettek az árkok, gödrök. Akkor kb az ország legrosszabb állapotú két számjegyű útja lehetett. garanciális javítás sem volt sok, egyedül a polgári megkerülőn sikerült elfuserálni egy felüljáró bevezető szakaszát. Ott mostanra már akkorák lettek a hullámok, hogy én 70-nél nem javaslok többet.
mezis
-
runner 125
nagyúr
válasz Calogero #24869 üzenetére
Tessék megnézni az autót.
25 éves Sierra, alufelniken, szárnnyal, kályhacsővel a végén. Minden bizonnyal 50 körüli családapa volt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz kételkedem #24881 üzenetére
Ezt szerintem csak fizetokapukkal leket megoldani. Sebaj, van jopar ceg, aki 10-szeres aron majd megepiti oket, ez az egesz valoszinuleg megint csak erre megy ki.
(#24882) mezis Nem a nehezjarmuvekkel van baj, hanem azzal, hogy szetlopjak az alapanyagot, nem kerul bele az utba. Egy jol megepitett utnak meg se kottyanna egy kamion.
-----------------
ver nincsen, de 18+ gazolas, aki nem birja az ilyeneket ne nezze meg
-
Tomate
veterán
Csak saját felelősségre...
-
Tomate
veterán
válasz runner 125 #24888 üzenetére
Őszintén én sem tudom mi van odaírva, de akármi is lehet szép masinákat őriz/nek.
-
tbs
addikt
Mai menet...
Pesti rakpart, északi vége, ahol 2x2 sávos. Már a felhajtás előtt látszott, hogy valami identitás-zavaros csigabiga téblábol előttem 3-4 autóval (35-40 max. sebességgel). Mögöttem is rendesen felgyűltek a kollégák, közvetlen mögöttem egy bnv-s úr, korrekten közlekedve. Felhajtunk a lehajtóra, mán ott is vagyunk a 2 sávunkban. A hatalmas csigát az előttem lévők gyorsba kikerülik, én nem tudok menni, mert az előbb említett bnv index és egyéb kifejezőeszközök használata nélkül kapásból a belső sávban kezdte meg a haladást, de nem baj, megy mint a barom. (TÁDÉfüst megvan.) A csiga mellé érve észreveszi magát, hogy... Mittudomén. Beáll a dobozos mellé. Majd a 2 sáv elfogytával elegánsan lehajt balra - no index. Beengedek magam elé egy mögötte ragadtat (agresszív taxi), és mögém is visszasorol mindenki... Majd végigcsorgunk a rakparton FÉKEZÉS NÉLKÜL. 35-40-közötti sebességekkel... Egy élmény volt.
Fehér vw dobozos, G4S, JIN846 - de előtte viszont töküres volt a rakpart a Margit-híd után. Élvezte a kilátást gondolom.
Azt már csak megemlítem, hogy a Lágymányosi hídon a szokásos műsor ment: külsőből "kivág" egy v+1.41km/h-val közlekedő, megelőzi a v-vel közlekedőt, majd pont visszaér a budai oldalon a lehajtónál, ahol lehajt v-2*1.41km/h-val. És mögötte a leelőzött is. (v=60km/h, az órám szerint.) Sajnos dulva szavakkal illettem a híd tervezőjét, akinek az IQ-ja a tervezés alatt pont a hídon lévő sávok számának 10szerese lehetett...
-
_seth_
veterán
Műszaki vizsgát ezért elvenni? Mennyire balesetveszélyes egy rosszul beállított fényszóró? És mennyire egy gyorshajtó? Na ugye... és mit kap a gyorshajtó? Csekket... még őt sem vonják ki a forgalomból és mindezzel csak 1 célja van a rendőrségnek (nem is az ő céljuk igazán hanem az állambácsié) az pedig nem más mint a haszonszerzés növelése mert hátha belefut 2 trafiba és átcsúszik egy piroson az már minimum 160e bevétel...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
degu
senior tag
Megnyugtatlak!
A le /kerulo utakon ugyan/ de nem az allamkasszaba csordogal,hanem a *conquistadorok* bankaszamlaira,amit ugyan atvilagit az *uvegzseb^ ...de regota van fustuveg,ami csak belulrol atlathato...
Ehhez egy apro adalek: /a metro ujsag hozta le egy *hazankfia* nyilatkozata alapjan/
Visszaadja a torolmetszett becsuletes ember a luxus szolgalati gepkocsijat,es nem kivanja sem ezt,sem masikat hasznalni! De baromi jol hangzik!
/De alatta ott van,hogy havi 600.000.-Ft-ert bereltek neki /allamkasszabol/ es havi 300.000.-Ft benzinpeznzt kapott/allamkasszabol!/
Ez evi tobb,mint 10 millio Ft. Es vajjon ezt ki kapta eddig? Na ki? ...Hat en nem,meg Te sem,meg az allamkassza sem!
Akkor lesz itt barmilyen valtozas,amikor a Gyozike lesz a miniszterelnok,es a Fekete Pako a koztarsasagi elnok...
Ugy hogy hagyjuk Ibolykat a szigoritott penzbuntetesek nevelo/visszatarto erejerol,meg a torveny szigorarol...verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
_seth_
veterán
Igen és még mennyire veszélyes a rossz fék márpedig ilyen is van sok, vagy a kritikán aluli autógumi is életveszélyes és baleset is volt már belőle valamint milyen veszélyes balesetben ha nem fém hanem gitt tartja össze az autót és még ezt lehetne sorolni mégsem érdekel senkit, ezeket túl nehéz ellenőrizni (műszaki, kpm sem képes kiszűrni ezeket teljesen) és az, hogy ott a trafi, készül egy kép küldik a csekket sokkal kényelmesebb, hatékonyabb, jövedelmezőbb.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
mezis
nagyúr
"de regota van fustuveg,ami csak belulrol atlathato"
Én még nem láttam ilyen technikai csodát. Tévhiedelmet viszont viszont rengeteget. Trükkös a dolog, benne van az ember szemének működése.
Nappal a külső fény sokkal több, mint ami a sötétített üveg mögül kijön. Iriszem beáll a külső fényhez, tehát nem látok jóformán semmit abból, ami bent van.
Aztán este, amikor kintről igen kevés fény jön be, én meg világítottam a rengeteg fénycsővel, kintről nem sok mindent látok (egy-két lámpa fényét),aki viszont kint van az utcán, az mindent látni, ami bent van.Persze egy autó belsejében még a belső világítás sem csinál nagy világosságot. (Próbáld ki, varázsolj beltérre rendes kivilágítást, aztán próbálj bent egy kis magánéletet, hamarosan lesz szép nézőszámod ! )
Az, hogy egy üveg vagy fólia a fényt csak az egyik irányban engedi át, vagy a média felületessége vagy kupecduma vagy parasztvakítás.
[ Szerkesztve ]
mezis
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- KERESEM ! NVIDIA FOUNDERS EDITION !
- Eladó használt gamer pc! AMD Ryzen 5 5500 GeForce GTX 1650
- ASUS TUF VG249Q Gaming monitor, 23.8 , IPS, Full HD, 1 ms, 144Hz.. TÖRÖTT ALKATRÉSZNEK!!!
- Samsung Galaxy A34, Dual SIM, 8 GB RAM, 256 GB, 5G, 2025.05.24-ig GARANCIA!!!
- Dell Inspiron 3721 DLL 3721. ALAPLAP HIBÁS, BONTODIK!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen