- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Gear S3 - második kör
- VoLTE/VoWiFi
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bzoley
veterán
Konkrétan benne van a nevében. Ha megkérdezi a rendőr, hogy miért vánszorogsz tetű módjára az úton, és nem tudod megindokolni, az indokolatlan. Ha nem tudod értelmezni, akkor nem tudod betartani a kreszt sem, tehát alkalmatlan vagy arra, hogy részt vegyél a közlekedésben.
-
AMD Power
titán
válasz philoxenia #33696 üzenetére
Az ilyen bolond.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
én, mert én is így szeretem, ha nekem kell előzni
meg a cipzározást is csinálom, mármint beengedek valakit magam elé, de csak egyet
de azt tudom, hogy nem én vagyok a közlekedés mintaképe, sőt szégyellem is magam miatta, hogy nem úgy csinálok mindent ahogy kéne
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
válasz bzoley #33701 üzenetére
Amennyiben a sofőr ezt érezte a helyzethez biztonságosnak , már indokolt. Itt az alkalmasságot kellene szűrni a legelején és évente. Van egy ismerős akitől megtagadták a jogosítvány megszerzésének a lehetőségét permanensen mert 4x bukott egymás után a rutinon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MaciG
addikt
Tehát akkor ha kint van egy 30-as tábla, és én lelassítok harmincra mert nem sietek, és egyébként meg szabálykövető ember vagyok, és mögöttem meg a többiek tolnák neki (mert úgy gondolják felesleges a harminc) és feltorlódnak akkor én vagyok a hülye mert betartom a kresz szabályait vagy mi?
bzoley: Úgy látom nem érted amit mondok. Ha én szimplán azért megyek mondjuk 30-al egy olyan helyen ahol egyébként lehetne 50-el is ,mert szimplán nézelődni szeretnék akkor hiába állítana meg a rendőr, mert bármit ki lehet találni, mért pont 30. (pl. úgy éreztem csúszott az út, mert előző kanyarnál kicsit megcsúszott az autó,stb.)
BANZAII
-
biga
senior tag
válasz bzoley #33701 üzenetére
Ez hülyeség. Millió indok lehet a megengedettnél lassabb haladásra. Attól, hogy nem ismered az indokot, attól még nem feltétlenül indokolatlan. Ahol pedig ez veszélyes lenne (pl pálya), ott van minimum sebesség.
Egyedül az elvárható, hogy az ilyen - amikor lehetőség van rá - segíítse az előzést. De ez sem feltétlen kötelesség!
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Möhe
addikt
A tábla tudom mit jelöl. Csak ha az előttem lévőn látni hogy bizonytalan, ha jön egy szembejövő/gyönge kanyar a féklámpa már villan is,gumuzik 10-15km/ó különbséggel,és az istenért sem hajlandó a felezővonaltól 20 centire eltávolodni. Nah ilyen esetnél venném el a jogsiját és raknám fel egy buszra,mert ott legalább ő is biztonságban van,és mehet kötelezően 20óra gyorstalpaló forgalmi órát venni.Mert tuti azért ilyen mert nincs tisztában mire is képes, és mit is kell tennie. Ezért olyan tufa az utakon,mert bizonytalan/határozatlan.
szerk:
Egyedül az elvárható, hogy az ilyen - amikor lehetőség van rá - segíítse az előzést. De ez sem feltétlen kötelesség!
ez is olyan mint a ködzáró használata, ha van mögötted valaki kapcsold le,nincs már értelme használni
viszont a visszapillantót kötelességed figyelni,és egy kis logika/tapasztalat/iq szint elvárható hogy ne égessed ki a másik szemét,ezért kapcsold le[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
Nincs millió indok, az az elvárható, hogy vésse bele az egyszerű kis fejébe, hogy nem egyedül van az úton, ne akadályozza azokat, akik normális tempóban szeretnének közlekedni. Előfordulnak indokok, de az nem autó típus specifikus. Ha valaki épp egy rakat tojást cipel haza a piacról, és azért cammog lábujjhegyen, azt észre lehet venni, mert attól még figyel a másikra is, az út szélére húzódik, nem úgy, mint a suzukis nemzedék, akik ragaszkodnak a felező vonalhoz. Én a legtöbb esetben felülről feszegetem a sebesség határt, de mégis kihúzódok, ha egy nagyon sietős közelít hátulról. ÉS volt már rá példa, hogy egy bmw-s, ami nagy szó, meg is köszönte. Nem egyedül közlekedünk az úton, nem téblábolhatunk birkák módjára össze-vissza.
-
DeFranco
nagyúr
Tegye fel a kezét, aki szerint bármikor bármilyen módon lesz ebben a kérdésben közös álláspont ezen a fórumon a kérdésben.
Senki? Köszönöm.
-
-
biga
senior tag
Bunkónak lenni sajnos jog.
Möhe: rengeteg okból tűnhet bizonytalannak. Valójában mögötte jőve csak találgathatsz, hogy miért nem megy gyorsabban. Ő is csak találgathat, hogy te meg miért mész gyorsabban. Ha normális vezető segít téged ahol tud, hogy kielőzhesd. Na de büntetni valakit azért, mert szabályosan közlekedik, csak ez valakinek nem tetszik?
A jogosítvány azt igazolja (többek között), hogy képességed van eldönteni, hogy a szabályok adta kereteken belül milyen módon kell a járművedet használni. De nem bizonyítja azt a k-épességet, hogy eldönthesd, a másik vezető miért teszi amit, ha egyébként szabályos. Jogot meg pláne nem ad hozzá: És ez jól is van így, nem tetszene az a világ, ahol mindenki helyettem döntené el, mit hogy kellene tennem, akkor is, ha egyébként maximálisan szabálykövető vagyok.
Tolerancia nagyon fontos (lenne) a közlekedésben. Elvárható (emberileg), hogy a lassabban haladó segítse az előrejutást, amikor erre lehetőség van, de a másik oldalon meg a türelem az elvárható (emberileg), hogy kivárom, míg lehetőség lesz az előzésre. Ez nem KRESZ, hanem nevelés, kultúra része.
bzoley a normális sebesség nem definiált. Eldöntése a vezető hatásköre (szabályon belül)
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
-
Reaper
őstag
"A jogosítvány azt igazolja (többek között), hogy képességed van eldönteni, hogy a szabályok adta kereteken belül milyen módon kell a járművedet használni. "
Bocs de ezen felröhögtem. A jogosítvány csak azt igazolja, hogy kifizettél cca. 100k forintot, és képes voltál végezni egy elavult, és korrupt vizsgasorral, ami semennyire nem készít fel a közlekedésre.
Ennyi erővel akkor amiből az egyetemen levizsgáztam, ahhoz most is mindenhez értek, mert van róla papírom.
No offense![ Szerkesztve ]
-
biga
senior tag
válasz Reaper #33718 üzenetére
Azt, hogy elavult vagy korrupt-e nem tudom, rég volt, mikor én szereztem, és akkor még én pl elég jónak láttam az oktatását. De ettől még igenis ezt igazolja, valaki, akierre hivatott, eldöntötte, hogy te képes vagy rá. Igazi gyakorlatot persze nem ott szerzel, hanem az úton. Lehet, hogy pon előtted, és ezért megy valaki óvatosabban.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Reaper
őstag
Én sem most szereztem már, hanem bőven régen, de a családomban vannak akik nemrég, és sajnos most már arról szól az egész, hogy benyald a vizsga kérdéseket a KRESZ vizsgára, a gyakorlat meg arról szól hogy az oktatónak a személyes sofőrje vagy, természetesen minél magasabb fokozatban, alapjáraton, emellett, hiába nincs bajod az autó kezelésével, azért "ajánlott" plusz órákat venned...
Viszont már rég nem tanítják meg a forgalom folyamatos figyelését, tükörhasználatot, a forgalom ritmusának a tartását, az intenzív gyorsítást. Egyedül annyit tanulsz meg, hogy a 3-as vizsgaútvonalnál mikor merre kell fordulni, és hogy ha lehet akkor 40nél ne menj gyorsabban, mert akkor már sokat eszik a gép.
Nekem egyébként nincs bajom azzal, ha valaki óvatos, vagy bizonytalan, de akkor legyen szíves használja a külső sávot, vagy ha fél az autópályától, akkor menjen fóúton, ha ott is fél, akkor gyakoroljon, ismerje meg az autóját, és annak határait forgalmon kívül. A fejemet fogom, de nem egyszer látok olyat, hogy az előttem haladó rendszeresen lenéz a sebváltóra, mielőtt kapcsol...
#33720 - pedig a T nagyon hasznos, akkor legalább tudom, hogy mire számítsak. Bár én elég sokat látok manapság.[ Szerkesztve ]
-
biga
senior tag
válasz Reaper #33721 üzenetére
szerintem ilyen is van meg olyan is. Nekem most tanuló ismerős azt mesélte, hogy első forgalom gyakorláson pályán is ment, és kérte, hogy 100 alá ne menjen.
A T betű hasznos. Itt Fr.o.-ban kötelező (A betű), ha a családban van kezdő vezető.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
válasz bzoley #33717 üzenetére
Azt mondod hogy nem autó specifikus. Ez pl már élből nem teljesen fedi a valóságot. A másik meg hogy ha mindenkitől elvárod hogy a 90°-s kanyart be tudja venni kézifékkel 100-zal csak mert Te be tudod ( nem, nem sarkítok, mert nem erről van szó hanem az elvárásaidról ), akkor mindenki más hülye csak én vagyok helikopter esete forog fenn. Amíg ember vezeti vagy felülbírálhatja az autót mint eszközt a vezetés vonatkozásában, addig a közlekedők között vérmérséklet szerint lesz különbség.
Egy sokkal egyszerűbb értelmezés hogy ha pl ha te értesz a TV kártyákhoz, koránt sem biztos hogy meg tudsz csinálni egy szívritmusszabályzó beültetést, de ezért nem ítél el téged senki.
Semmi vicces nem volt az általam leírtban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mezis
nagyúr
válasz Reaper #33721 üzenetére
"...de nem egyszer látok olyat, hogy az előttem haladó rendszeresen lenéz a sebváltóra, mielőtt kapcsol...."
Igen, ilyet én is megfigyeltem már. Nekem nagyon jó oktatóm volt. Amikor észrevette, hogy kapkodok a sebességváltó és a kormány között, akkor azt mondta, STOP. BAL kéz kormány, jobb kéz sebváltó. START !
Ez előzéskor lehet nagyon hasznos, amikor alacsony sebességfokozatról indul az ember.
Ifjabb családtagjaimat is sikerült rábeszélni erre a vezetéstechnikára.(Pedig akkor még a szervo kormány ismeretlen fogalom volt.)
[ Szerkesztve ]
mezis
-
Möhe
addikt
Ez alapján tényleg van abban valami,hogy az oktató sok dologról tehet. Nekem egy idős figura volt ,még a rádió sem ment vezetés közben,de mindent elmondott következetesen amit el kellett.
Igaz már akkor sem ment 40-el végigcammogni a városon,de mondta is hogy 55 a max,kivéve ahol korlátozás van.
Így ebből a meglátásból már az oktatókat is szűrni kellene illetve oktatni. Akinek sikerül jól átadni a tudást azoknak beleég,és nem mutyiznak egy körforgalomnál sem. -
DeFranco
nagyúr
Nem cél, de ez a téma kifejezetten olyan alakot vesz fel most is, meg mindig máskor is, mint ha dühös emberek körbeállnának egy sötét szobát, aztán időnként feltépnék az előttük álló ajtót és belekiabálnák a sötétbe ami az eszükbe jut.
Tök parttalan vita, sem objektív optimum nincs benne (mert akkor a kresz sem fogalmazna ennyire szubjektíven, hanem pontosan meghatározná a feltételeket) sem nem tud senki elszakadni az önnön rögvalóságától, meg nem is akar.
Aki azért ideges, mert leszarja a sebességkorlátokat és sietne, az sem fogja bevallani, hogy tulajdonképpen a szabálytalankodásában tartják fel, meg aki nem mer menni, mert véres a torka a kocsinak mert abba csak tankolni kell meg néha olajat cserélni az sem fogja beismerni, hogy ő a szűk keresztmetszet.
Ezen kívül 1001 jogos és nem jogos oka lehet mind a két oldalnak, de természetesen megint csak a sarkítás megy, meg a faszkodás (már elnézést) mert mindenki próbálja igazolni magát.
Hagyni kellene ezt a témát de nagyon, mert csak arra jó, hogy mindenki leverje az aszfalton összeszedett sérelmét a másikon, és a végén mindenki keserű szájízzel folytassa a napját. Miért? Mert megnyugtató optimum úgy sem lesz. Feleslegesen megy egymás napjának az elrontása.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Ilyen a jó oktató, nekem amikor 2 sávoson haladtunk volt, hogy random rákérdezett, hogy milyen autó van mellettem, hogy megnézze mennyire figyelem a forgalmat, plusz a holttér figyelést is kihangsúlyozta. A sebességre annyit mondott, hogy 50, intenzív gyorsítás, hogy ne tartsam fel a mögöttem jövőket (városban). A 4-esen 90, vagy ha a forgalom megkívánja akkor max 100, de vizsgán csakis 90 (vagy 80? régen volt már).
Az enyém jó fej volt, bár ehhez nyilván a rumos tea is hozzátett, nem is volt gondom vizsgán. Mondjuk én akkor már 2 éve gyakoroltam a vezetést Trabanton! (Vidéken, földutakon) Ahhoz képest az 1-es Astra elég vicces volt, de gyorsan át tudtam rá szokni.#33722 - Én pályán nem is mentem egyszer sem, Szolnok mellett nem sok van, de akkor lehet, hogy vannak még értelmes oktatók manapság is. Szeretném ezt hinni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #33727 üzenetére
Ezt érdekes tőled olvasni. Azt gondolom hogy objektív dolog nem létezik. Amíg ember érintett a kérdésben csak szubjektív válaszok vannak.
A másik meg hogy csak önigazolás Sokan vannak akik valóban ezért teszik, de ez megint általánosítás volt.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bzoley
veterán
válasz bitpork #33723 üzenetére
Az elvárásoknak mi köze van a 90 fokos kanyarhoz? Attól, hogy én be tudom venni, még nem úgy kell, nem az a normális.(egyébként én sem tudom, és annál több eszem van, hogy megpróbáljam). A normális, elvárható közlekedésről van szó. És ha már ragaszkodsz a kanyarhoz, azért az mégsem sima, egyenes út, ott valaki jobban félhet a sebességtől, van, aki kevésbé, ez már-már indok, hogy valaki azon a szakaszon lassabban közlekedik, idáig nyilván egyenes útra alapoztam, amit írtam.
De ha már tv kártya. Azt sem várhatom el mindenkitől, hogy értsen hozzá, mert nincs róla papírjuk. Ellenben a közlekedésre mindenkinek egyforma papírja, egyedül a megszerzés módja különbözik.
Lejjebb elhangzott, és sajnos jellemző, hogy van, aki megtanulja, hogy alapjáraton ötödikben negyvennel kell menni, mert az jó. És senki nem fogja megmondani neki, hogy az valójában rossz. Akár fogyasztás, akár motor élettartam szempontjából. Arról nem is beszélve, hogy ők szinte veszélyesebbek, mint a sorok között száguldozók. -
-v-
addikt
válasz bzoley #33731 üzenetére
Az a baj, gyakorlatilag a triviális szabályok betartásánál több nem várható el, két okból ... sok embernek érzéke sincs hozzá, jó ha megy a minimum és ennyi. A másik, hogy senki nem mondja el nekik A jogsinál kimerül abban az oktatás, hogy csekkold az órát nehogy ám 50 fölé menjen mert megbux a vizsgán és ennyi. Ki tanítja meg a szőke nőt előzni pl.? Hol a vezetéstechnikai oktatás? Stb. stb .... másik lehetőség hogy faterja mondja az embernek a dolgokat mit merre hogyan... HA mondja, és mellesleg nyilván csak annyit tud mondani, amennyi az ő tudása. Ha neki is kimerül annyiban, hogy a pirosnál meg kell állni, akkor nyilván nem tud több tudást átadni. Az meg, hogy figyelni kéne egymásra emberi dolog is, paraszt meg buta emberek mindenhol vannak meg lesznek is, se kiszűrni nem lehet se semmit csinálni velük.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bzoley #33731 üzenetére
Hiába írtam, látom, csak megragadtál a példánál, ami sem több sem kevesebb mint példa. Akkor próbálok más megközelítést. Ha diplomát szerzel, csak azért mert az évfolyamon van summa cum laude , mindenkinek így kell végeznie?
Arra akarok kilyukadni, hogy ahelyett hogy itt gyaláznánk azokat akik kevésbé alkalmasak a vezetésre tanuljunk meg együtt élni velük, még ha nehéz is.Az meg hogy ki hogy jutott hozzá a papírjához önmagában megint semmit nem determinál. Mert ugye tudjuk h vannak sok csoportban olyan versenyzők akik koruknál fogva még nem is kaphatnak jogosítványt és mégis jobban vezetnek mint mi itt többségében.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #33729 üzenetére
A sebességhatár objektív. A jobbkézszabály objektív. Még a jobbra tartás is kb. objektív. Az indokolt sebesség nem az.
@[rvilike]: hát, azt tudom elmondani, hogy én miért tartom a topicok között ezt a témát. Azért, mert egyrészt sokszor olyan dolgokról esik szó, amit esetleg nem tudok, elfelejtettem, vagy nem is tanítanak a hagyományos oktatáson, pl. többsávos körforgalom, vagy kifejezetten necces helyek-helyzetek. Ezek jó dolgok, tanulunk egymástól. Persze az is benne van, hogy valaki ide jön kiereszteni a gőz, mert majdnem belementek, jobbról előzték, etc. Ez is OK. A sebesség megválasztása is ON ebből a szempontból, persze, csak sajnos olaj a tűzre, mert ebből a kérdésből valamiért mindig keresztesháború lesz, és a többségben nincs annyi önmérséklet, hogy visszafogja magát, és kibírja hogy nem az övé a szent grál meg az utolsó szó.
-
bzoley
veterán
válasz bitpork #33733 üzenetére
A példa nálam is csak példa volt.
"Arra akarok kilyukadni, hogy ahelyett hogy itt gyaláznánk azokat akik kevésbé alkalmasak a vezetésre tanuljunk meg együtt élni velük, még ha nehéz is."
Velük élni már megtanultunk(legtöbben, remélhetőleg). Nem megyünk a seggébe(mert többségük kiszámíthatatlan, nem tudni, mit fog csinálni egy másodperc múlva), nem villogunk, nem dudálunk. Magunkban anyázunk, megjegyezzük, hogy megint egy birka, és esetleg a fórumon hangot adunk az érzéseinknek. Mást úgy sem lehet csinálni, elviselni, elkerülni őket. Ettől még nem ez lesz a normális közlekedési mód, főleg azoknak, akik leszarom, én megyek, ha útban vagyok, kerülj ki, ha tudsz.[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
Tehát akkor ha én mondjuk azért mennék lassan ,mert nem szeretném szennyezni annyira a környezetet és spórolni szeretnék az üzemanyaggal, és csökkenteni egy esetleges vészhelyzet kialakulásának esélylét, akkor az szerinted nem indokolt egy olyan világban ahol nagy hangsúlyt fektetnek a takarékosságra és a környezet védelemre, illetve a biztonságra?
BANZAII
-
válasz bzoley #33735 üzenetére
Még egy utolsó dolog ami ide kívánkozik : az autókon előbb volt fék, váltó és gázpedál, mint vezetője
(B)DeFranco: (/B)nem kresz szabályokra, és közig kategóriára mondtam hogy objektív, hanem az "így gondolom" , "szerintem", meg hasonló értelmezésekre. Amíg nincs taxatíve felsorolva hogy mi minősül ( tized kilométer per órás sebességre bontva ) lassításnak addig ezek valóban meddő viták pont az objektivitás hiánya miatt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bitpork #33738 üzenetére
Nem feltétlen meddő viták ... pont az lenne a lényeg, hogy attól mert valami nem objektíven mérhető, vagy nem büntetik, és nem bánja a pénztárcánk, még ne gondoljuk úgy, hogy akkor arra magasról szarunk, azok nincsenek, ha betartjuk az 50-es korlátot akkor már szarokavilágra van, mert szabályos vagyok és nincs több dolgom a forgalomban. Dehogynincs, és ha csak 1 ember elgondolkozik, hogy hopp hopp én is bent szoktam felejteni magam az M7-esen a középső sávban, akkor már megéri erről beszélni Így fejlődik apránként a közlekedési kultúra... ettől fog szép lassan emelkedni az a minimum szint, ami megy mindenkinek. Ha sosem beszélünk róla, és csak a jogsikor kapott képzést vesszük alapul, akkor mindig ugyanott fogunk tartani.
-
DeFranco
nagyúr
Jó, ebben igazad van, de sajnos a viták során masszívan összemosódik a magamat belső sávban felejtés azzal ha valaki (bármilyen okból is) lakott területen kívül óra szerint 85-tel megy.
És aztán szépen elérjük a gödör alját a belémjösszkitépemavesédet meg nemtucchaladnijárjábusszal szinten. Jó a cél, valid a téma, de megvitatásra alkalmatlan. Mit tegnap a szomszéd topicban a totalcaros fillérb*szométer.
Persze szigorúan imho.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Vannak dolgok amik több indulatot kovácsolnak, van amik kevesebbet. Ez sajnos ilyen téma, nyilván lehet hogy én tévedek, de ahány vitát eddig erről végigolvastam, annyiszor lett duzzogva abbahagyás a vége, mindenféle konklúzió nélkül. Kell ez? Jó ez valakinek?
Szerintem nagyobb az esély rá, hogy itt szépen indulattal feltöltekezve a két párt még erősebben fogja szívatni egymást az úton, mint hogy közelednének a frontvonalak. Mert nem marad higgadt mederben a vita, és így vagy úgy, de mindenki bepipul már a monitoron is, aztán csak azért is lealázza, meg csak azért sem húzódik le.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #33743 üzenetére
mindenféle konklúzió nélkül
Talán ez a baj, hogy konklúziót vársz, pedig ezek a "viták" már eleve nem úgy indulnak, hogy konklúzió lesz a végén.
Szerintem nagyobb az esély rá, hogy itt szépen indulattal feltöltekezve a két párt még erősebben fogja szívatni egymást az úton, mint hogy közelednének a frontvonalak. Mert nem marad higgadt mederben a vita, és így vagy úgy, de mindenki bepipul már a monitoron is, aztán csak azért is lealázza, meg csak azért sem húzódik le.
Jaja, majd hazafele jól leszorítom az összes kalapos suzukis pistabácsit, mert itt a PH-n nem értettünk egyet a topicban ... Na ne röhögtessél már, ezek azért elég nagy primitívséget feltételező megállapítások, nekem pl. most se tűnt fel, hogy bármilyen anyázásba vagy személyeskedésbe átment volna a dolog ... amint meg már korábban is írtam, buta meg bunkó embrek mindig lesznek az utakon (is), azokkal nem tudsz mit csinálni.
De nem is megy oda hozzájuk az ember magyarázni, mert látod minek .... de sokan vannak, akiknek csak sose mondta senki, vagy simán eddig nem figyeltek rá... vagy ne adj isten kevesebb az érzéke hozzá, de ha sokan csinálják a jót az őket is viszi ám magával. Sőt még a ritka nagy parasztok is elszégyellhetik magukat, ha 10 autóból ott a környéken ő az egyetlen aki paraszt, nyomulna pl. a leállósávban és mindenki meg akarja mondjuk verni ... akkor visszavesz ő is[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
Jaja, majd hazafele jól leszorítom az összes kalapos suzukis pistabácsit, mert itt a PH-n nem értettünk egyet a topicban ...
Magadra veszed és magadból indulsz ki Itt kezdődnek a gondok a témával.
De túl van ez már lihegve szerintem. Van egy véleményem, elmondtam, nem kell meggyőzni. Értem, hogy mit szeretnél, amúgy igazad is van, de nem értek vele most egyet és nekem is igazam van. Folytassátok ha gondoljátok, én csak elmondtam amit akartam
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #33747 üzenetére
Nem vettem magamra, viccelni probaltam, meg ramutatni a kijelentes abszurditasara, hogy valoszinu senki sem fog rozsdas bokovel a jobbrol elozore tamadni ma hazafele, mert mi itt nem ertettunk egyet
Meggyozni sem akarlak .... En csak alatamasztottam ervekkel, hogy szerintem meg miert van megis ertelme egy ilyen jellegu vitanak, ha mas szemszogbol nezed
-
philoxenia
MODERÁTOR
Van konklúzió. Itt úgy vitázunk ahogy vezetünk. Gyakran indulattal és prekoncepciókkal telten.
A legfontosabb ennek a kettőnek a letététele mielőtt valaki kocsiba ül.
Mindig van olyan szituáció ha nem pár percig vezetünk, amikor valami vagy valaki másképp viselkedik, mit mi gondoljuk hogy kellene viselkednie. Ilyenkor kell pár nagy levegő, persze nem mindig sikerül.
A sort szemtelen módon és nyilván szabálytalanul kielőzőt nem nekünk tisztünk "megbüntetni", mégis megfordul sokunk agyában, hogy az ilyennel mit kellene tenni. A sort feltartó kalapos wartburgost, persze most már suzukist is szeretnénk helyretenni, mint ahogy nem örül az ember az út közepén felrakott vágóasztallal "száguldó" kombájnnak sem. Azonban az ilyenek ellen általában a leszar*m tabletta a legjobb módszer, mert saját magunknak sokkal többet ártunk, mint amennyit tenni tudunk. Mo-n a Kádár-rendszer óta aki a rendőrségnek szól, az spicli, nem beszélve arról, hogy az ilyesmi sok időbe és energiába kerül később, sokkal többe, mint az akkori indulatunk. Ilyenkor célszerű feltenni magunkban a kérdést, hogy megérné-e a hivatalos hercehurcát az eset, ha nem a válasz, gyorsan higgadjunk le.
Van a másik eset, amikor félreértjük a másikat, a szándékait, velem is megtörtént már nemegyszer. Feltételezzük a legjobbat a másikról az adott szituációban. Utálom, ha mögöttem villognak, mert nemigen adok rá okot. Két teljesen más szituáció történt ilyen levillogós az utóbbi években velem. Az egyiknél én voltam a helikopter, a másiknál a mögöttem jövő román rendszámú autó sofőrje. Először lámpánál állva villogtak mögöttem, anyáztam magamban, majd rájöttem, hogy a trafit jelezték a szembejövőknek, ami pár kilométerrel mögöttünk volt. A másik esetben kereszteződésből kikanyarodva, de bőven az úton jövő előtt kifordulva mentem durván egy kilométert, mikor a mögöttem jövő megyét tartalmazó rendszámú merci vagy bmw villogni kezdett, mert 120 körül jőve utolért, nekem meg még nem volt lehetőségem kihúzódni, lévén ott még csak két sáv. Reflexszerűen működtetni kezdtem a féklámpát és továbbra sem túllépve a sebességet maradtam a belsőben akkor is, mikor már a négysávos szakaszra értem. Ekkor a mögöttem jövő gyorsított a külsőben megelőzött, majd bevágva elém megállt a belsőben. Nekem is meg kellett állnom, mert a külsőben jöttek folyamatosan. A faszi kiszállt, elindult a kocsim felé, majd gondolom rájött, hogy nem ő van otthon, visszaszállt és elhúzott. Utólag visszagondolva a második eset sem érte volna meg a hercehurcát, hiába volt kvázi "igazam"...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
válasz philoxenia #33749 üzenetére
Mondjuk én igyekszem egy személyben játszani minden szerepet ( még az ördög ügyvédjét is). Ezért is hangoztatom hogy nem a középszerűséggel van a legnagyobb baj, hanem azzal ha az alkalmatlanokkal akarjuk az átlagot középszerűvé tenni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- SONY LCD és LED TV-k
- Vicces képek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6510, 15,6" HD Kijelző, I5-520M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E5520, 15,6 HD Kijelző, I5-2520M, 8GB DDR3, 250GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs