- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Meizu M6 note (flyme rendszer) billentyűzár feloldás
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz MasterMark #45150 üzenetére
-
brd
nagyúr
válasz Khelben #45146 üzenetére
Azt a részt idézd be kérlek a KRESZ- ből, ami alapján egy 70 km/h-val haladó kamiont kiszedhet egy rendőr a sorból, arra hivatkozva, hogy feltartja forgalmat, köszönöm! Bár nehéz lesz, de ha sikerül, akkor azt a részt emeld ki kérlek, ahol a járműtípusokra részletezett max/tartandó hányadost leírják!
The only real valuable thing is intuition.
-
félisten
-
Khelben
nagyúr
Hol állítottam olyat, hogy van ilyen rész? Teljesen másról volt szó.
(#45147) Lauda : az a gond, hogy félreértelmezted az értelmezést. Nem azt mondja, hogy 60 felett nem lehet akadályozás, hanem hogy 60 alatt mindenképp az. Ettől még 60 felett is lehet, ha mindenki más 130cal menne.
[ Szerkesztve ]
-
-
MasterMark
titán
válasz philoxenia #45155 üzenetére
Ha nem alkalmas rá a jármű, akkor nem mész fel autópályára.
Switch Tax
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz MasterMark #45157 üzenetére
Persze, nyilván passzióból megy föl az ember rossz kocsival....
Szeretem, ha hülyének néznek...
Ezek a mai kocsik olyanok egyébként, hogy van bennük autópályaérzékelő és addig nem romlanak el egyszerűen, míg a pályán mész....
Nem is hallottál még olyanról gondolom, hogy egy jármű a pályán romlott el...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
MasterMark
titán
válasz philoxenia #45158 üzenetére
Akkor meg lejössz ahogy lehet, nem? Vagy leállósáv és trélerrel elviszik.
Switch Tax
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz MasterMark #45159 üzenetére
Nyilván lejössz, azonban az első lehajtóig sok más okból is mehetsz lassabban. Szerinted például személygépkocsival utánfutót vontatva fölmehetsz autópályára?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Popes
őstag
válasz philoxenia #45160 üzenetére
Neki pl volt oka hogy lassabb.
LINK[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
-
Khelben
nagyúr
Ez marhaság. Ott van a kreszben, hogy nem akadályozhatod a forgalmat. Autópályán, ahol 130 a megengedett, a 62 durva akadályozás (sőt, itt már veszélyeztetésről is beszélhetünk). Az nem lehet indok, hogy te nem mersz 130-cal menni, mert a jogosítványod arról szól, hogy képes vagy megfelelően autót vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz Khelben #45168 üzenetére
nem akadályozhatod a forgalmat.
Ez egy szubjektív dolog, ezért mondják azt, hogy pályán 60 alatt akadályozol, ha nincs egyéb körülmény.
Tényleg, szerinted mikortól akadályozok pályán és mikor nem? Ja és kit akadályozok? A személyautóst, a kamionost? Mert előbbiből is van aki kilencvennel megy a pályán, meg utóbbiból is aki hetvennel.
[ Szerkesztve ]
-
Cicero
őstag
válasz philoxenia #45167 üzenetére
Annyi ideig nem megy előttem
Lauda: bocs, de itt most nincs igazad:
"mert azt tartom biztonságosnak" vs "aki szubjektív okból"
Az ilyen csiga tempóban haladás minősülhetne veszélyeztetésnek is. Ti is láttatok már autósokat olyan szituációkba kerülni, amik épp az ilyen hétvégi autókázós bácsik miatt adódnak.
Részemről ha ilyet látok meggyőződök, hogy biztonságos-e az előzés és már megyek is. Itt sem fogok belőle ennél nagyobb dolgot csinálni.
-
MasterMark
titán
Zavarás az, ha el kell venned a lábad a gázról, akadályozás meg az ha fékezned is kell.
Illetve nem valakit akadályozol, hanem a forgalom menetét. És valóban az autósokat max. zavarod, de a kamionosokat akadályozod.
Cicero: És ha szabálytalan megelőznöd?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Cicero #45171 üzenetére
Na válasszuk ketté a dolgot. Az ifjoncok menjenek azon az autópályán, amit az ő korosztályuk épített...
Most komolyan, adott egy pálya. normál fogalom, 2x2 sáv van, Siófoktól Budaörsig száz autó, (mondjuk ott eleve három sáv ) ami hatvannal megy bármely okból.
Van ezer, ami 160-al. Melyik a veszélyesebb?
OK lenne az egész, ha 60-al mennének az F Astrák és 160-al a C Mercik, de gyakran van ám fordítva...
A belső/középső sávban lassan menő autós tényleg akadályoz, de a külsőben...
Mentetek már a full teli 52-esen traktor/stb. után tíz kilométereket?
Na az a szívás...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Cicero
őstag
válasz MasterMark #45172 üzenetére
goto: "meggyőződök, hogy biztonságos-e az előzés"
párszor csináltam már, nem bevett szokás. van, hogy a tiltás nem teljesen indokolt. persze ilyet csak olyan úton teszek, amit már jól ismerek, ergo tudom, hogy nem lesz kereszteződés, becsatlakozó út stb. és belelátok annyira a kanyarba is, hogy tudjam beérem időben.
ezért írtam, hogy szerintem a csiga tempóban haladók van, hogy veszélyesebbek, mint azok akik 90-es táblánál 110-el nyomják. és itt nagyon helyesen írtátok is, hogy elvileg a jogosítvány arról szól, hogy tudod biztonságosan vezetni az autód. a forgalmi vizsgán is nézik, hogy fel tudod-e venni a forgalom tempóját, zavarsz vagy akadályozol-e valakit közben. aki nem mer főúton 90-el menni, az ne üljön autóba. szintén ez a helyzet azokkal, akik 70-el nyomják az autópályán és nem mernek elmenni a kamion mellett. családban van ilyen, tehát tudom, hogy létezik.
philoxenia: miért gondolod, hogy a merci mehet 160-al az astra meg menjen 60-al? mindkettő menjen 130-140-es tempót és egy boldog ember vagyok.
a külső sávban menő autó is csak akkor akadályoz, ha 70-el megy, mögötte meg menne a kamion 80-al, de nem tud, és előzni sincs lehetősége! tehát a személyautós akadályoz!!!
nem tudom elképzelni, hogy a tíz kilométerek alatt nem akadt legalább egy lehetőség, hogy kielőzd. pont írtam, talán ide a múltkor, hogy 30-al haladó, belógó fák magasságáig megrakott traktor mögött hárman felgyűlve várták a jóistent' egy új sávért. visszatettem 2-esbe az autót elmentem mellettük, erre nekik is eszükbe jutott, hogy jaaa lehet előzni is? wtf? természetesen ők már a tilosban előztek, de amúgy sem jött semmi szembe..[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Cicero #45174 üzenetére
Mert a sok "hülyegyerek" a kocsija képességeit messze túlhaladva előzget, gyakran veszélybe sodorva másokat. Anno egyszer egy Corvette jött mögöttem 95 körüli sebességgel hosszan, míg a bontószökevények bujkáltak, hogy mikor tudnának előzni.
Milliószor találkozom tíz-húsz kilométerrel később olyannal, aki üveghangon előzött meg, aztán a végén nyert húsz másodpercet max.
Persze nekem még tényleg csak 17 éve van jogosítványom....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Cicero
őstag
válasz philoxenia #45175 üzenetére
Eddig arról volt szó, hogy baj-e, ha valaki jóval a sebességkorlátozás alatt halad! Én erre írtam, hogy szerintem igen, minimum zavaró, és ha van rá lehetőségem hamar kikerülök mögüle, mielőtt még egy "hülyegyerek" bejönne mögém és féktávolságon belül, a záróvonal közepén haladva produkálná magát (volt ilyen, majdnem ráhúztam a kormányt, mert ő közben már megindult mögülem az 1000-es swift gls-el).
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
mephi666
nagyúr
válasz philoxenia #45173 üzenetére
...ezt kikérem az f astra-sok nevében megy az az astra (1.4 8v 60ló) 130-at is, de akkor már hangos és hosszabb úton a gatyát leeszi az emberről... ahol 130 volt a megengedett, ott általában olyan 110es tempóra álltunk be, ahol még a hangja is szép és a fogyasztása sem ugrik meg jelentősen... ez pedig külső sávban bőven messze van az akadályozástól
az 52-es tényleg szívás... nekem mondjuk a traktorokkal volt a legkevesebb bajom, ami jobban zavar: ha a zsigulis/suzukis kalapos taták féktáv határán kifordulnak elém és beállnak 50es tempóra... persze pont ilyenkor a legnagyobb a szembeforgalom, vagy olyan helyen történik ez, ahol előzni sem lehet egy darabig (általában ilyenkor mögöttem senki nem jön, csak azt a pár másodpercet kellene megvárnia, hogy elsuhanok előtte 90-es tempóval)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
félisten
válasz Cicero #45171 üzenetére
Neked is csak annyit tudok írni, hogy ez egy teljesen szubjektív dolog, ki hol mennyivel közlekedik. Autó ereje, gumik, fáradtság, idegállapot stb stb, még ugyan az a vezető sem mindig ugyan annyival megy adott szakaszon teljesen egyforma körülmények mellett.
Kérdés hozzád is:
Tényleg, szerinted mikortól akadályozok pályán és mikor nem? Ja és kit akadályozok? A személyautóst, a kamionost? Mert előbbiből is van aki kilencvennel megy a pályán, meg utóbbiból is aki hetvennel.
-
félisten
válasz MasterMark #45172 üzenetére
Mi alapján zavarom az autósokat és mi alapján akadályozom a kamionosokat? Vagy ha már előzni tilos van, akkor az autóst is akadályozom? Hiszen 130 helyett halad 63-al. Horror.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
https://index.hu/belfold/2018/06/21/ket_tavolsagi_busz_versenyzett_a_86-oson_videora_is_vettek/
Remélem többet egyiknek sem lesz buszvezető állása.
-
mephi666
nagyúr
válasz Cicero #45184 üzenetére
"Az elől haladó busz sofőrje azt kiabálja, hogy ha ő 80-nal megy, akkor ne előzgesse őt senki. A másik buszsofőr pedig azt, nehogy már megmondja neki bárki, mennyivel megy, és hogy a felvételt a rendőröknek is el fogja küldeni."
a rendőrök biztos tapsolnak majd neki, amikor 70km/h a busznak a megengedett főúton mellesleg rá nem vonatkozik, hogy vezetés közben ne szórakozzon a telefonnal és az utasok életével?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
félisten
válasz mephi666 #45186 üzenetére
Az első buszos még valamennyire érthető. Ismerem azt a szakaszt, szar az út , kanyarog, személyautóval simán belátható annyira, hogy előzhess, hamar megvan. De egy busz nehezen előzne meg egy másik nyolcvannal haladó járművet. Ezzel a hátsó buszos akár veszélyhelyzetbe is sodorhatta volna azt, akit előz.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Amikor a buta, felelőtlen szülő áldozata lesz a gyermek:
[https://index.hu/belfold/2018/06/22/nem_voltak_bekotve_meghalt_a_harom_eves_gyerek_a_baleset_utan/]
A rendőrök a BMW csomagtartójában találták meg a gyereküléseket, viszont a kocsiban utazók közül senki nem volt bekötve abban a szerda esti balesetben Akasztón, amelyben egy hároméves gyermek kirepült az szélvédőn, majd másnap meghalt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Jelentés: elkerülhető lett volna az Uber halálos gázolása/
Az Uber saját szenzorai hat másodperccel az ütközés előtt már észlelték a biciklijét toló nőt, míg a Volvo saját, gyári érzékelői 1,3 másodperccel az ütközés előtt. Ekkora tempó mellett még utóbbi észlelési idő is elég lehetett volna a baleset elkerülésére, de a Volvo nem vészfékezett a saját jelzése miatt, azt a funkciót ugyanis az Uber korábban kiiktatta teljes volvós flottájában.
A hatóság megállapítása szerint az önvezető rendszer hardveres része rendben működött, a szenzorok ugyanis időben érzékelték a nőt, az Uber szoftvere a felelős, hogy aztán nem történt semmi. A biciklit toló gyalogost a szoftver ismeretlen tárgyként, járműként, majd biciklisként azonosította, haladási irányával nem tudod kalkulálni, végül pedig nem csinált semmit.
Oké köszi, jobb is lesz, ha nem erőltetik tovább ezt az önvezetős dolgot. A szenzorok érzékeltek, de az egyik letiltotta a másikat. Aztán a szoftver balfaszkodása miatt nem történt semmi.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
A másik oldal: http://www.youtube.com/watch?v=-MAt1J_94AY&t=6m14s
------------------------------
dh66e Dehogynem. Ez most egyébként hogy jön ide?
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
Annyi km alatt, amit az önvezetők mentek, egy halálos baleset, az hány százaléka az ember vezette autóknál? egy számjegy lesz, fogadok.
Símán elhiszem, hogy az elektronika észlelte, hogy kerékpáros, majd úgy döntött, kizárt hogy az ott kerékpáros legyen, autópályán, keresztben, és "nemtommiafa..omez" felkiáltással skippelte.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- LEGO klub
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- kissgábor007 károsultjai
- Filmvilág
- Gyúrósok ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen