- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Érdekesség: Péter kezek nélkül vezeti speciális autóját
-
mephi666
nagyúr
válasz nyikszi #55942 üzenetére
Előtted levő kommentben pont ezt taglaltam, de az a komment valahogy topikgyilkosra sikerült
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nyikszi
őstag
válasz mephi666 #55957 üzenetére
Igen, láttam, azért is jutott eszembe, hogy rákeressek van-e már eredmény
Lauda: Én amikor vezetek, akkor mindig mondom a Feleségemnek, hogy fontos dolgot ne mondjon, mert nem tudok mindig odafigyelni. Elsősorban a vezetés, aztán jöhet minden más. Egyébként valóban, a telefonálás elvonja a figyelmet és ezért van az, hogy vagy fel se veszem vagy ha valaki fontos, akkor felveszem és gyorsan lerázom, hogy majd visszahívom.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
mephi666
nagyúr
ezt itt vették fel tegnap szidják a fehéret is, hogy az mégis mennyire volt szabályos... szerintem ő legalább nézte a tükröt, hogy a kiszemelt sávban érkezik valami elmebeteg és nem akart elé bevágni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Reggie0
félisten
-
-
mephi666
nagyúr
közben tegnap este kb 200-300méterrel visszább verték ki a korlátokat rácserek ...így már 5ödjére kell azokat javítani... (nem is értem, miért nem pakolnak a kiskörútra 100méterenként kamerát? évtizedek óta szokása ott a marháknak versenyezni)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
NoLF
addikt
válasz mephi666 #55963 üzenetére
a régi szép időkben még én is nyomtam a köröket anno, bár nem sokat, mert mindig elmelegedett a fék
de egyébként tényleg nem értem, miért nem lehet két kamerával véget venni ennek az egésznek, már 10 éve kirakhatták volna. vagy állítsanak oda minden estére két jóskát, aztán szedegessék ki őket, bánomisén...
Reggie0: természetesen, mint mindent, ezt is csak egy határig lehet "használni". minden autó eldobható, ugyanakkor itt azért bőven nem volt olyan sebesség/kilengés, hogy tapadásvesztés lépett volna föl.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Szada85
aktív tag
válasz mephi666 #55959 üzenetére
A VW-st nem is értem, miért nem a jobb szélen lévö, kotta üres sávot vette igénybe, hogy egyetlen kormánymozdulat nélkül elroboghasson a plebs mellett...
A fehér bödönöst meg szerintem is joggal említik, és tökéletesen bemutatja a ma közlekedését...
"Jaa, én most itt hirtelen mégiscsak be akarok hajtani." - gondolta fehér autós Hösünk, tojva a záróvonalra, vagy, hogy jönnek mögötte-mellette, meg úgy mindent...Ugye ez régen úgy müködött, hogy ha elnéztél egy sarkot, lehajtót, behajtót, címet, akkor max szentségeltél, és mentél egy kört, majd másodszorra már megvolt. Ehelyett mára lett a "megállok-ahol-akarok-hogy-átgondoljam-mit-is-kéne-csinálni", vagy hogy szó nélkül áthajt záróvonalon, elzárt területen, járdán, emberen, vagy szimplán visszatolat/megfordul pályán... agyrém.
-
NoLF
addikt
válasz Szada85 #55965 üzenetére
mivel mögé nem látunk, ezért feltételezhetjük, hogy nem volt kotta üres.
vagy csak fittipaldi mindenáron durranni akart, mert ha ismeri a területet, akkor tudnia kell, hogy ott csak garázslejáró van a bal sávban...
ha nem ismeri, akkor meg igazi balfasz, hogy beláthatatlan kanyarban ennyivel próbálkozzon, azért elég messziről látszik ott, hogy a bal oldalon egy bevásárlóközpont van, nem kicsi, de elég nagyThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
nagyúr
válasz Szada85 #55965 üzenetére
Ugye ez régen úgy müködött, hogy ha elnéztél egy sarkot, lehajtót, behajtót, címet, akkor max szentségeltél, és mentél egy kört, majd másodszorra már megvolt.
Ez most is így van, legalábbis annál, aki használja az eszét.
Ahogy Besenyő K. K. F. István (közlekedési kérdéseket feszegető István) mondaná:
"Jaaaajj kéérem, há' nóóórmális? Assziszi' lemegy a térképről?"Számtalaszon rontottam el lejáratot. "Újratervezés", és ennyi. Persze bosszantó, főleg egy reptérnél, de azért mindig van egy második megoldás.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #55967 üzenetére
kb 3 hete pestről jöttünk haza: camponánál járutnk, onnan 6-M0-5 sorrend a cél... hatoson nagyon rövid a szakasz és a belsőből lehet felmenni az M0-ra: én meg olyan jól elbalfaszkodtam, hogy lámpánál a külsőben voltunk, belsőben audi, mindkét sávban sor... köv lámpa kb 200 méterre és onnan lehet menni balra M0-ra... nem akartam azzal szórakozni, hogy "beenged-e valaki az audi mögé, vagy sz*patásból inkább szűkíti a távolságot", ezért bekapcsoltam a rajtprogramot a 1.5tonnás 105lovas, 1.6os zafirában és "lenyomtuk" szerencsére nem versenyző volt az illető, így egyszerűen meg lett oldva (ha nem sikerül, akkor köv lehetőségnél jobbra le, megállás és újratervezés... már ahol meg lehet állni, olyan helyen)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nyikszi
őstag
Egy kis eső és kész is
20 autó karambolozott a Flórián téri felüljárón
FB-n olvastam a kommenteket. Néha én is járok arra, engem is folyton megelőznek, még 60-nál is, bár többnyire 50-nel megyek ott.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Szada85
aktív tag
válasz cappa72 #55967 üzenetére
Pontosan ezért igazán elkeserítö ezt látni, hogy mára ennyire elharapozódott az "individualizmus", és mindig az egyén önnön igénye magasabb rangú, semmint az egyébként évtizedek-évszázadok óta létezö, és -eddig- müködö viselkedési, vagy épp közlekedési normák, szabályok rendszere.
És még mielött elöjönne, nem, nem csak otthon van egy így, egyre több német Dashcam csatorna is születik (Eure Videos Fahrnünftig, Dashcam Drivers Germany), ahol ugyancsak tisztes mennyiségü alapanyagot küldenek be és osztanak meg.
Ez is aranyos, 3:50-töl a Mergás svejci, majd utána a kombi Audis mutatványa is cuki:
[YT-Eure Videos Fahrnünftig] -
nagyúr
válasz mephi666 #55968 üzenetére
Én sem vagyok szentéletű, soxor balf'ékhoz tartozok. De amennyire lehet, azt is körültekintően teszem.
(Horvátországból hazafelé egyszer - talán második hr nyaralásnál - majdnem sikerült a H-t mutató sáv mellett maradnom, ami bevitt volna Zágrábbal. Bizony záróvonalon voltam kénytelen besorolni; minimális volt a forgalom, nem lett belőle gond, de ha csúcs lett volna... hát akkor biztos kaptam volna dudaszót....)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
szebe
őstag
válasz 4Grider #55971 üzenetére
A Flórián-téri felüljárón előbb 60-as, majd 50-es tábla van, szerintem erre írta nyikszi (meg a fb kommentek), hogy ott még bőven száguldoznak az emberek.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
nyikszi
őstag
válasz 4Grider #55971 üzenetére
Hidd el, tudom hogy ott 70-es tábla van és utálom is, amikor 60-nal tötyörésznek, de a felüljárón már 50-es tábla van:
Persze most magyarázza a bizonyítványát az egyik autós. Akár még igaza is lehet.
Másik:
A motorosra emlékeztek, aki belehajtott a mentőbe? Hát elmennek a fenébe a jogászok, hogy ebből is a motorost akarják kihozni ártatlannak. Megint megnéztem a videót, ha 80-nal nem ment a motoros, akkor semennyivel se.
[ Szerkesztve ]
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
mezis
nagyúr
válasz nyikszi #55974 üzenetére
Megnéztem még egyszer a videót. Az én meglátásom szerint a motoros, "ártatlanul", (behunyt szemmel?), lassítás nélkül ment a kiszemelt célpontnak, ami a mentő oldala volt.
Tipikus esetnek látom, "megyek mint az állat, megállni ugyan nem tudnék, de eddig még mindig megoldottam valahogy".mezis
-
szebe
őstag
válasz 4Grider #55978 üzenetére
Elsőbbsége van, de nem mehet be a kereszteződésbe anélkül, hogy meggyőződne arról, hogy meg is adják neki.
Volt már precedens arra, hogy a mentő sofőrjét meszelték el. Asszem egy zebrán áttekerő, mobilozó, közben zenét hallgató, bringás csajt gázolt halálra. [link]"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
nyikszi
őstag
válasz Di Natale #55981 üzenetére
Ilyet hol olvastál?
Lauda: Ne már, hogy a mentős a hibás és a motoros meg ártatlan Ebből a szögből elég nehéz megállapítani, hogy a mentős esetleg használt-e motorféket. Az látszik, hogy a csatt előtt fékez, de ugye akkor már késő. A motoros viszont nem megfelelő sebességgel haladt, hogy a szakértőt is lefizették az biztos:
"A szakértői vélemény alapján a motoros nem lépte át jelentősen a megengedett sebességet – mondta az áldozat ügyvédje."
Mi a jelentős? Kétszeres, netán több? Ilyen ez a jogszolgáltató állam Arra volt számítás, hogy ha a mentős körbenéz és elindul, akkor mi történik? Mindig az a rohadt HA...
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #55977 üzenetére
Ha takarták az épületek a motorost, akkor a motoros sem láthatta a mentőst. Akkor viszont Sokkal nagyobb sebességgel közlekedett annál mint amit az út és LÁTÁSI viszonyok megengednek.
A zöld lámpa nem azt jelenti, hogy mehetek az ott megengedett maximummal, mert ott, ahová már nem látok, nem lesz semmi.mezis
-
félisten
válasz nyikszi #55984 üzenetére
Nem tudom, én nem állítok ilyet, ezt majd eldöntik a szakik. A kresz a következőket írja:
49. §
(2) * A megkülönböztető fény- és hangjelzést együttesen használó gépjármű vezetője - a rendőr és a vasúti átjárót biztosító jelzőberendezések jelzéseit kivéve - a közúti jelzéseket, továbbá a 24-43. §-okban foglalt rendelkezéseket figyelmen kívül hagyhatja, ha magatartásával a közlekedés biztonságát, valamint a személy- és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti, és meggyőződött arról, hogy a közlekedés többi résztvevője az akadálytalan továbbhaladást lehetővé tette.
Amennyiben bizonyítható, hogy például a motoros sebessége miatt nem vehette észre időben a mentős, akkor nem lehet hibás a balesetben. Azonban az a felvételen is látszik, hogy abba a kereszteződésbe nem nézett be rendesen, szóval az a tippem, hogy a mentőt vezető emberkét "is" hibásnak fogják kihozni a balesetben.
A google autója nem sokkal utána járhatott arra, még ott vannak a rajzok is: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz nyikszi #55984 üzenetére
Nagyjabol 5-6 savot keresztezett 1 masodperc alatt. Azaz nagyjabol 15-18 m/s sebesseggel ment, ami baratok kozt is 54-65 km/h. Egyaltalan nem volt olyan gyors, amire a mento nem szamithatott volna.
Amugy pedig egy kis jogi erdekesseg: az, hogy a motoros bunos nem jelenti azt, hogy a mentos artatlan. Lehetnek mindketten is bunosok. Mivel a motoros mar nem el, ezert eleg korulmenyes buntetopert inditani ellene, igy nyilvan csak a mentos ellen fog eljaras indulni.
[ Szerkesztve ]
-
Chris Kiki
senior tag
válasz nyikszi #55984 üzenetére
Ne már, hogy a mentős a hibás és a motoros meg ártatlan
A kettő nem zárja ki egymást. A mentős hibás, el kell fogadni a KRESZ erre vonatkozó szabályait. A motoros pedig nem ártatlan, hiszen szemmel láthatólag (és a szakértő szerint is) átlépte a megengedett sebességet. De ezért még nem kellett volna meghalnia. A motoros fiatal korát elnézve úgy tűnik, hogy még nem alakultak ki benne azok az önvédelmi reflexek, hogy ilyen sebességgel nem motorozunk bele egy beláthatatlan kereszteződésbe. Sajnos nem ö az első és utolsó áldozata ennek a túlzott magabiztosságnak.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
nyikszi
őstag
Kösz, én is így gondolom, legalább 80-nal ment szerintem. És mivel általában olyan hangosak ezek a sz@rok, hogy a mentő szirénáját se hallhatta rendesen (főleg ha még takarásban is volt), na meg nyilván a bukósisak is rendesen tompíthatja a hangot. Megint a HA, szóval itt is a gyorshajtás volt az elsődleges oka a balesetnek. Ha nem megy ennyivel, akkor nem hal meg, szinte biztos.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
biker
nagyúr
A legfontosabb azt lenne tisztázni, hogy ha 50-el megy, akkor
1: meg tud-e állni
2: ha nem, akkor fékezéssel együtt becsapódáskori sebessége elég e az elhalálozáshoz
Mert innentől nagyságrendekkel csökken a mentős felelősségeElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
4Grider
nagyúr
válasz tibcsiworld #55995 üzenetére
Az állítólagos szakértő azt mondta, hogy nem ment sokkal gyorsabban, mint a megengedett. Ez nem ugyanaz, mint ha azt mondja, hogy betartotta a sebességkorlátozást.
Amikor én kezdő motoros voltam, nem mertem ilyen bátran bevágtatni a zöldbe akkor, ha nem láttam és nem is hallottam a kereszt irányú forgalmat. Motoron ui. hatványozottan igaz, hogy addig ér valamit a feltételezett elsőbbség, amíg meg is adják. OK, azóta sem lettem offenzív vezető... -
Reggie0
félisten
Rollerugratas: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest