- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rover623
félisten
Az 525tds-re találtam 1550kg-ot is...az 520-ra meg 1533-at...
Egyébként: minden kiló számít...
Mintha pont a BMW-nél (vmelyik sportkupénál) vesződtek volna egy facelift során hogy a tetőt (ami egy 2 ajtós járgánynál már igen nagy is lehet) könnyebb anyagból készítsék...nagy nyereség lehetett...
Az eltérések onnan adódnak, hogy minden ország, minden tesztszervezet, minden gyártó mást és mást tart "önsúlynak"...
Van aki teljesen üresen méri, van aki olajjal, vízzel feltöltve...van aki teletankolva...van aki félig tankolva, de egy 75kg-os sofőrrel nehezítve, stb...
De egyet kijelenthetünk: azonos hengerszámú és hasonló térfogatú szívó benzin és turbós diesel motor esetén a diesel nehezebb...a kialakítása miatt, a segédberendezések miatt (pl. aksit is nagyobbat szoktak tenni a dieselekbe), stb.Érdekes: az adatok keresgélése közben találtam egy jópofa dolgot...a BMW szereti úgy reklámozni az autóit, hogy többek között azért jó a hátsókerékhajtás, mert így az első kerekeknél csak a kormányzásra lehet koncentrálni...a vezetés közben is, meg a tervezés/fejlesztés során is...
Erre mit találok? Az E34 (speciel pont egy 520i) balra 11.4m, jobbra pedig 11.6m sugarú körben tud fordulni...
Nem voltak képesek megoldani a szimmetrikus kormányművet...? Pedig még egy motor sem zavarta ott őket...primus inter pares
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BestBuy topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- Politika
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen