- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Declare #6046 üzenetére
"villogtatni, indexelni nem szoktam soha, kissé rámentem"
Hadd gratulaljak a bolcs donteshez, hoban, csuszos uton tenyleg az a kiraly megoldas, ha ramaszol a masikra.
Az a resz gondolom kimaradt a KRESZ-bol, hogy "Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelõzése érdekében, valamint - lakott területen kívül - az elõzési szándék jelzése céljából szabad".
DRM is theft
-
I_Am
veterán
válasz Declare #6065 üzenetére
De ott nem is tötymörögnek a belső sávban 130-al az autósok. Ezért nem villognak le. Ha meg ott tötymörögsz, akkor is csak villant egyet messziről, hogy biztosan észrevedd, hogy jön mögötted és nagyobb sebességgel mint Te.
Osztrákiában meg bevett szokás, sokan félre is értik akik csak itthon vezetnek, hogy magyar pályán is villant egyet az osztrák, ha előz. Megszokta.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
amol
addikt
válasz Declare #6072 üzenetére
130 ra ott van a külső sáv, vagy ha ott lassabb megy, bent megelőzni, de nem ott maradni. Sose tudhatod miért megy valaki a belső sávban 160 al, nem csak az az egy ok létezik hogy neki 530 as bömöse van és ezért azt hiszi ő megteheti.
Jobbra tarts van, folyamatosan nem lehet a belső sávban haladni, szerintem nem is írtam ilyet.A másik meg a szabályok szelektálása. Én is szelektálok.
Na ez az, hogy önhatalmúlag úgy döntesz hogy ez jó szabály, ezt betartom (remélem azért van ilyen is), ez pedig hülyeség, ezt nem. Az út nem játszótér, csak az vehet részt a forgalomban -elvileg- aki annak minden szabályát maradéktalanul betartja. Nem azt amit jónak lát. Ezért tartunk itt, különben a közlekedési morálból (ill. annak hiányából) tökéletesen levetíthető az egész nemzet viselkedése.
Nem vagyok én sem szent, de az nonszensz hogy valaki úgy érzi hogy ez így van rendben.
Hülye táblák persze vannak, de ha a főnököd (ha van) hülyeséget kér tőled akkor is lehülyézed és nem teszed meg? Ott van lehetőséged váltani, itt csak egy közlekedés vagy mi van.Más: tegnap lámpa zöldre vált, kanyar jobbra, ott zebrán zölden menne át gyalogos. Természetesen megállok, majd mögöttem pitsa -béljemvé dzsip, naná- nyomja a dudát mint süket a csengőt. Na az ilyeneket fellógatnám. Nem elég hogy fingja sincs a szabályokról, esetleg az udvariasságról, de még zokon is veszi ha másnak van. Gondolom ha ő megy át a zebrán akkor is nagy a pofája, csak akkor nem tűnik neki fel hogy ő a másik fél. Ilyen előfordult már velem taxissal is. Egyszer pedig totálkárra törtek mert megálltam a zebránál.
Aki nem tartja be a szabályokat miért nem tudja legalább befogni a pofáját, miért kell másokat is belehajszolni a vétségbe?[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
válasz Declare #6080 üzenetére
Bosszantó, igen. Ezt lehet tenni: bosszankodni, szidni őket stb. És közben betartani az idióta szabályokat IS.
legyenek normális szabályok és akkor be lehet tartani azokat.
Nem. Mi az hogy nem lehet betartani? Nincs a kocsiban fék hogy lassíts, hogy megállj a zebránál, nincs benne index hogy használd? Azzal hogy te megszerezted a jogosítványodat, igényt formáltál és jogot szereztél arra, hogy részt vegyél a közlekedésben annak minden velejáróját elfogadva. Előtte is voltak szabályok. Ha nem tetszik, nem kell vezetni, viszont ha mégis akkor kutya kötelességed betartani mindazt, ami a közúti közlekedéssel jár.
Azt pedig ki dönti el hogy melyik szabály idióta, te?Egy darab bonbonnál valóban sokkal veszélyesebb a mobiltelefon például.
[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
válasz Declare #6083 üzenetére
Nagyon kihegyezitek ezeket a dolgokat a sebességre, közben van még egy csomó más is. Igaz, a balesetek harmada gyorshajtás miatt van, de az a 30-20-10% túllépés (múltkor írtam a határokat) amit még megengednek szerintem azoknak is elég lehetne akiknek nehéz a lábuk.
Ha mindenki 60-al menne 50-es táblánál és semmi más vétséget nem követnének el, azzal vígan kiegyeznék.Különben minden szabály betartható, hozzáállás kérdése. Aki más területen is azt hiszi hogy őmiatta kel fel a Nap, az biztos sértésnek veszi ha nem tehet meg mindent amit elképzel.
-
Rommel6600
őstag
válasz Declare #6312 üzenetére
Az a baj, hogy általában pont az ilyen f@szok ússzák mindig meg.
Fateromat a múltkor 42vel letrafizták (30as vagy 20as tábla van kint, abszolút indokolatlanul, semmi se követeli ott meg hogy ne "hajtson" az ember a hobbitelkek környékén akár 50-el, csak gondolom a sok tata addig pampogott a megfelelő szerveknél, amíg azok rájuk nem untak és kitettek egy korlátozó táblát, mert a kiskerjeik felé nehogymá lehessen haladni), 200m-re egy olyan úttól, ahonnan simál lehetne mérni (vagy még mérni sem kéne ,leállítani és tachográf control...) a 70-80al (lakott terület!!!) vagy többel repesztő román/bulgár/török és egyéb alsóbbrendű kamionokat. De nem, a rendőrség is inkább ilyen helyekre küldi az állományát, meg azt a 2 trafit, ami a megyében van... Megáll az ész.[ Szerkesztve ]
-
-
Bubu79
addikt
válasz Declare #6657 üzenetére
Nincs az annyi - ha jól vettem ki a romokból, egy E30-as kupé volt...
33 évesen több esze lehetett volna... Családdal száguldozni...
#6656 Blaise: miért természetesen? A hülyeség nincsen márkához kötve...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
amol
addikt
válasz Declare #6677 üzenetére
ennél idegesítőbb nincs a világon állítom
Jó neked hogy máson nem kell idegesítened magad csak azon hogy valaki épp nem megy gyorsabban a megengedettnél vagy urambocsá' még lassabban is és feltart.
Egyszer próbáld ki mennyivel gyorsabban érsz oda ahova indultál ha végigelőzöd azt a 80 autót frászban tarva magad és azokat akik elé bevágsz vagy akikkel szemben találkozol mintha beállnál a végére. 3 perccel?Te is az 50-60al megyek típus vagy
Már ott tartunk hogy lenézendő az aki nem szabálysértő?
Lakott területen kívül elég kevesen mennek ennyivel. -
Sipi16
senior tag
válasz Declare #6903 üzenetére
Ez a nagy probléma. Nemrég jöttem haza Svédországból. Ott kéne a magyaroknak egy kis vezetési kultúrát tanulniuk. 30-as táblánál kőkemény 30. 31km/h-s sebességre ugyan úgy büntetnek mint a 39re. (1000-1500korona ami 28-42ezer Forint) Ide is valami ilyesmit kéne bevezetni. Mindjárt nem hullanának az emberek az utakon, mint a legyek...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
nesa
veterán
válasz Declare #10620 üzenetére
Hat papa 6-8 eve meg nemsok szervo volt sebesseg fuggo, volt utolso szerias ventonk az biza 120 nal ugyan olyan volt, szerintem piszok szarvolt vezetni akkor mar inkabb nelegyen szervo amugyse nehez tekerni a kormanyt 1 jobb kocsiba.
Ha megvalaki figyelme elkalandozott es jon a baj akkor tok mind1 van-e ABS vagy sem.
-
lsc
nagyúr
válasz Declare #10622 üzenetére
A véleményedből kiindulva , amennyiben jobban elterjednek az alsóbb kategóriában ezek az elektronikus "hárombetűsök" akkor 10 év múlva nem is lesz baleset . Nem egy sofőrrel találkoztam , aki túlértékelte ezeket a "kütyüket" , jobbik esetben a biztosítónál kötött ki .
Félreértések elkerülése végett van köztük jó és értelmes , de a sofőr dönt és irányít , tehát ha pl fáradt vagy és elbambulsz egy abs esp és hasonlókkal felszerelt kocsival is kb annyi esélyed van a balesetre mint nélküle . Ezek a cuccok csak egy lehetőség , ha a sofőr nem tud velük élni / vagy visszaél velük/ nem sok mindent érnek .Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Declare #10625 üzenetére
Félreérted , én nem azt mondtam hogy az elektronikák hátrányok , csak azokat irányítani kell , neked kell nyomni a féket , kormányoznod , tehát az elektronika önállóan nem old meg semmit , "csak" segít . Rövidebben sokan túlértékelik , ez vele a bajom .
Az élet kegyetlen .
-
erdoke
titán
válasz Declare #10647 üzenetére
& Re: dokar #10639
Hungaroringen belül a tanpályákon nyomtuk (előbb Gerhard Berger, majd német biztosító nevével fémjelzett oskola). Pontos árat nem tudok, cég fizette. Ezelőtt 7-8 évvel is olyan 50e Ft-ot emlegettek csoportos kedvezménnyel, azóta biztosan több.A legjobb aláírás a héten
-
Sipi16
senior tag
válasz Declare #10673 üzenetére
Pedig van automata tanulóautó. Szted a mozgássérültek min talulnak? Ahova jártam suliba ott is volt egy automata.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Sipi16
senior tag
-
nesa
veterán
válasz Declare #10739 üzenetére
Ausztria-nemetorszag rossz pelda mert ott a gyalogosk nem ott mennek at a tuloldalra ott ahol epp jott a gondolat... hanem a zebran kozlekednek.
Szerintem naluk se lennenek ilyen elozekenyek az autosok ha 10x kellene lassitani a gyalogosok miatt ahol nincs zebra ,ha igy lenne lehet ok is beleszarnanak a dologba....DE magyarorszagon tul bonyolult a helyzet az autosok 90% mar beleszokott ebbe a moralba nehez megteriteni oket ... ez az orszag mar az alapoktol kezdve ugy szar ahogy van ,es nehez lesz az ut kifele a godorbol....
-
NoLF
addikt
válasz Declare #10748 üzenetére
én gps-el mértem, az óra szerinti 145 nekem 139, így beállítom 140re és az biztos belefér.
ugyanígy közúton (ahol 108 alatt nem büntetnek ugye) 110re beállok, az gps szerint 105.
városban 64 helyett beállok 60ra ahol huzamosabban lehet állandó sebbel menni.The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz Declare #10761 üzenetére
azt tudom hogy minden autógyár minden autója úgy kell hogy legyen legyártva, hogy a kilométerórája kb 50km/ó-tól felfelé csaljon, biztonsági okokból, a sebesség növekedésével egyenesen arányosan nő a valós és a mutatott sebesség különbsége. ezt nekem a gps is igazolta, én annak hiszek.
vmint sok helyen van sebességmérő (falvak, kis települések, városok belső területén) ahol rendre ugyanazokat az értékeket kaptam mint amit a gps mutatott, és nem azt amit a kilométeróra (igen, kipróbáltam nagyobb sebességgel is mint 50)ezek alapján inkább hiszek a gps-nek, mint a kilométerórának, ettől függetlenül amint látod azért alámegyek a határértéknek és a kilométerórán lövöm be azt a határt amivel még mehetek büntetés nélkül.
fentebb pedig linkelték hogy hogyan mér a gps, azt hittem műhold alapon, de nem, hanem doppler-effektus alapon. így aztán végképp biztos vagyok benne hogy sokkal pontosabb a gps mint az óra.
(ne vedd kötekedésnek, én csak leírtam a szempontjaimat)
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
amol
addikt
válasz Declare #11130 üzenetére
A zebrát eleve óvatosan, csökkentett sebességgel kellene megközelíteni és akkor nem csikorognának a fékek.
Múltkor hungáriánál volt egy olyan hogy 2 autó durrant össze, mert haladt a sor át a zöldön és amikor sárgára váltott a lámpa az egyik okos belesatult a fékbe, és a mögötte leveő már nem tudott megállni, az azt követőnek meg kb egy hajszálon múlott hogy sikerült.
Sárgánál elvileg nem indulhat át a kereszteződésen senki. Illetve amikor már pirosra vált nem lehet benne, de a kettő kb. ugyanaz. Nem azt a pillanatot kell elkapni hogy a lámpa még épp ne legyen piros amikor elhaladok mellette. Tehát az ilyenekre számítani kell, más dolog hogy alig van aki így közlekedik. -
dabadab
titán
válasz Declare #11130 üzenetére
Nezd, ha a zebra kozeleben nagyot kell fekezned, hogy megallj, akkor mar eleve elrontottal valamit.
Vagy olyan is elo szokott fordulni veled, hogy nagyot kell satuznod az elsobbsegadas tablanal, mert az elotted levo keson vett eszre egy kamiont?...Ne akarjuk mar megracionalizalni azt az allaspontot, hogy a gyalogosnak nem jar elsobbseg, mert o a kisebb meg van eselye megallni, ha nem kapja meg.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Declare #11138 üzenetére
Aha, tehat raadasul meg be nem lathato helyen tortent az, hogy lassitotas nelkul "adtal elsobbseget". Ha meg fut a ketlabuja, akkor meg elcsapod?... Biztos benne romlott el valami veglegesen, de szerintem adott esetben az "esszel csinalas" azt jelenti, hogy lassitasz a zebranal, nem mast.
Komolyan, elkeserito ez a hozzaallas, hogy a gyalogos huzza meg magat es vigyazzon magara, hogy el ne csapjak a zebran.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
amol
addikt
válasz Declare #11138 üzenetére
teljesen értelmetlenül, hisz még én is nyugodtan átmentem volna a gyalogos előtt és mondjuk a mögöttem haladónak kellett volna őt átengednie.
Akkor kell megállni ha a gyalogos lelép a járdáról, nem akkor amikor már az orrod előtt van. Mindegy melyik oldalon lép le, köteles vagy azonnal megállni. -
dokar
addikt
válasz Declare #11148 üzenetére
inkább bunkón átmegyek előtte, mert max a gyalogos megcsóválja a fejét hogy ez is mekkora bunkó, de inkább ez minthogy a mögöttem jövő jó reflexeire bízzam a kocsim és az ő kocsija épségét
bravó, a szaros autód seggének épsége fontosabb neked, mint a gyalogos életének veszélyeztetése. a kötelező biztosítás által az autódat "ingyen" meg lehet csináltatni, de a gyalogos életbiztosítása nem fogja őt feltámasztani ravatalozó asztalról.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Declare #11149 üzenetére
és ezzel azt éred el, hogy rászoktatod az autósokat a rosszra. ilyen esetben inkább rakd le szépen óvatosan az egyik lábad az úttestre, ha nem reagálnak, akkor intsél az autósoknak kezeddel, hogy hiába van itt folyamatosan haladó egybefüggő kocsisor, te szeretnél átmenni és nekik ezt biztosítani kell számodra.
extra - SEXRay
-
-
amol
addikt
válasz Declare #11155 üzenetére
Rendben, csakhogy: én ha autóban ülök nem tudom biztosan eldönteni hogy egy adott gyalogos siet vagy nem, így számomra az lenne az ideális ha mindegyik egyformán viselkedne. Vagy így, vagy úgy. Hogy lehessen alkalmazkodni.
Azonban közel sem egyformák ezért én inkább átengedem mindet, abból nem lesz baj.utánna: utána
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Apple notebookok
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Suzuki topik
- Renault, Dacia topik
- kissgábor007 károsultjai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 14 és 14 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- AKCIÓ! Új Bontatlan 2022 MacBook Pro 13" Apple M2 chip/8GB//256GB Magyar Billentyű Azonnal DEÁK TÉR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen