- Mobil flották
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Samsung Gear S3 - második kör
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
A hondáról tudjuk heggesztett volt, az no comment egyértelmű, meg írtam már egyszer, egy civicet léci ne hasonlíts egy lambohoz. Amugy az audiról si volt szóa topikba, elég érdekes egy mai modern csúcs típusnak hogy repülhet miia mocija.
Amugy srácok, szerintme kár védeni a porschést, ez egyételmű récing, kicsit gondoljátok oda magatokat 600 ló alá....kibe ne duranna el hogy majd biztos egy kokurencia letol.....ezen a szinten meg pláne értéke van ennek......Én őket nem sajnálóm, mert ezek szerint vezetni nem tudtak eléggé, a kocsiakt sajnálóm, cirka 120 milla roncs...jó a porsche mocija hazsnálható talán+ pár alkatrész. az 20.
Hogy meg e álltam volna...hát figyi..kockáztassam a saját magam életét értsd tényleg nagy esélye volt a robbanásnak, mega tűzbe ki mert volna okoskodni velük..haljon meg ot tleőttem és életem végig ezt hordozzam magammal+lehet bajba is keverme magam?...köszi nem kell a baj, van elég..max.a kocsik miatt áltam volna meg.Meg akinek iylenje van és nemt elik neki egy poroltóra ..no comment.
Nem a magas sebbesség miatt ítélem el őket, és nem ezért nem áltam volna meg, egyiket kifejtettem,a másikba meg egyetértke vleük, ilyne kocsivla valszeg én is tolnám mint az állat."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
ABE
őstag
Nincs semmi baj a belső sávban haladással egészen addig, míg a gyorsabb elől lehúzódnak. Végülis pont ez lenne a jobbratartás lényege, hogy ne jobbról kelljen előzni. Én is be szoktam állni a belső sávba 150-nel (pfúj, rohadék, 150-nel megy ), de ha gyorsabb autó jön, lehúzódom azonnal, figyelem a tükröt. Sokáig én is mindig visszasoroltam a külső sávba, aztán rájöttem, hogy a belső sávban haladva jobba feltűnik az előttem haladóknak, ha nagyobb sebességű autó érkezik.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
De van 1,7TD, sőt, 1,7CDTI is, utóbbi már meglehetősen harapós jószág még a Comboban is, az újabb járgányaink már mind ilyenek. De most csak a sima szívódízel jutott.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
Nem dicsekedésnek szántam... De nem egy frissjogsis taknyos vagyok, aki a nulla tapasztalatával ámokfut, úgy mint sokan az utakon. Szóval ki így vezet, ki úgy. Én egy rossz szót nem szólok azokra, akik végig 90 -nel mennek normálisan, és nem csinálnak hülyeségeket. Az, hogy én egy kicsit gyorsabban megyek, az nem nagy dolog. Mert még 120 -nál is bőven megszoktak előzni, nem is kevesen. És akkor nem is beszélek a lakott településekről, ahol 50 -nél néha úgy mennek el mellettem, hogy beremeg az auto.
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
ma halott a hungária, reggel jöttem dolgozni, a következő a szitu..
ugye pirosnál besorolnak szépen az üres helyekre, hogy majd onnan indulnak hogy elől legyenek.. micsinál mind a 3 barma????
egymás mellett halad 65-tel a 70es úton..
hát komolyan, ezeket hummerrel kéne letolni az árokba, hihetetlen...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
I_Am
veterán
válasz erdoke #10114 üzenetére
Három sávról van szó jelen esetben. Külsőben tötymörgés, középsőben megyek és előzök max megengedett plusz 10%-al és letolnak. Innentől nem értem mi a kötözködés tárgya?
Az, hogy nem kezdek el én is gyorshajtani, hogy gyorsabban megelőzzem a középső sávban haladva a jobb szélső sávban lévő autókat?
Mert ez baromira nem akadályoztatás.
szerk: otsz, országos tűzvédelmi szabályzat. nem a jogsihoz kapcsolódik, csak a jog ott is olyan nyakatekerten van megfogalmazva, hogy nem győztük mindkét oldalról körüljárni.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
_seth_
veterán
válasz erdoke #10131 üzenetére
Akkor ugyan magyarázd meg nekem, hogy ha megyek 90-el főúton és jön mögöttem valaki 110-el akkor én vagyok a bűnös mert feltartom? És lépjek oda neki én is mert még a végén szerencsétlen nem tud 110-el menni ott ahol 90 a limit? Igen? Na ezt magyarázd meg nekem, hogyan gondolod.... És ha ilyen esetben megyek 90-el mégis milye szabály alól leszek én bűnös magatartásom miatt felmentve?
"(4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.
(5) Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat akadályozza."
1-3 bekezdés a megengedett maximális sebességek, ahol pl főúton 90 a plafon ha tetszik ha nem. Ha én 90-el megyek akkor kit is akadályozok a kresz szerint? Azt aki 90 felett megy? Nem mert ugye olyan a kresz szerint nincs is, nem szabad, hogy legyen, indokolatlanul lassan sem megyek mert a maximálisan megengedett sebességgel hajtok.Az, hogy gyorsabban is lehet biztonságosan vezetni az már a kresz be nem tartása ez egyértelmű itt most nem a sebességre gondoltam hanem arra, hogy mennyire sokféle ember van az utakon... pl arra, hogy ha nem indexel valaki és sávváltásnál észre sem vesz hiába jön 50-el mégis nekemjön szal csak azt akartam mondani, hogy nem minden a gyorshajtás, az csak egy a rengeteg okból amiből kifolyólag balesetet lehet okozni csak ugye magyarországon az vezet rosszul aki gyorsan hajt, aki nem indexel vagy stop táblánál nem áll meg azt észre sem veszik, a társadalom is elnézi.
(párhuzamos közlekedésről ugyanakkor mintha nem írtam volna )
Maradék 15%... ha valaki az átlagnál is bénábbnak vallja magát... na az ilyen áll az egyenrengú kereszteződésben 30 percig és várja, hogy végre valaki elengedje a kis mimóza lelkét
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz erdoke #10134 üzenetére
Én nem is szabálytalannak mondanám inkább szimplán bunkónak az ilyet autópályán, ha vki nyomja neki úgyis nyomni fogja. (Ezért is volt 90 km/h az én példámban a plafon, mivel én 95%-ban főúton vezetek.) Én megmondom őszintén, hogy autópályán mentem folyamatosan a belső sávban, ez van, de mikor is? Hajnal 4-kor amikor csak kamionok voltak még, nem viccelek, persze volt aki olyan hülye, hogy emelkedő után nyomja neki és csak egy pillanat mire nem pont 130-as tempójábal utólér (én olyan 140-el mentem) és amint tudtam le is húzódtam csak szépen előzgettem a külsőben lévő kamionokat, amikor kezdett sűrűbb lenni a pálya én is csak úgy előztem, hogy megelőzöm majd vissza a külsőbe de így is szinte két külön út jött létre mert sokszor a belsőben olyan 140-es tempóban haladtunk a külső 80-90-es tempójával szemben ahol a rengeteg ukrán, orosz kamion volt.
Az lenne a jó ha valaki úgy látná a forgalmat mint ahol emberek vannak és próbálná segíteni a másikat de pl ha arra kell várnom, hogy valaki majd villog és beenged a belső sávba pl városban (2x2 sáv) ítéletnapig várhatok, kénytelen az ember sokszor gázra lépni és beelőzni aktívan egy autót mert senki sem engedne be ugyanakkor mindenki elvárja a másiktól... na azt imádom amikor beengedem de nem akar jönni... nem hiszi el, hogy be fogom engedni??? Meg amikor zebra előtt megállok a bácsikának ő meg mutogat bottal, hogy menjek tovább... meg amikor főúton város szélén 2-3 pár éves gyerek átfut előttem az uton mire majdnem satuval megállok de a szülők már nem mernek átmenni előttem... de a gyerekre nem ügyelnének... áh a gondolkozással van itt a baj nem a kresszel, nem az autókkal, táblákkal. (persze mondom én aki szintén megy gyorsan is, de azért próbálkozni lehet, itt-ott előzékenyebbnek, barátibbnak lenni és ott megszegni a szabályt ahol pl szalagkorlát van végig a főút mellett és senki sem szalad ki a több hektár kukoricásból... persze ott is szabálytalan ezt nem szabad elfelejteni!).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
feel good
aktív tag
válasz erdoke #10632 üzenetére
Az, hogy az esp+abs nem véd meg semmitől, főleg nem a saját hülyeségünktől, nem urban legend. Új erőteret nem hoznak létre, a fizikát nem változtatják meg, a sok mázsás tömeget csak addig tudják uralni, ameddig tapadnak a gumik.. Erre pedig egy sofőr elektronika nélkül is képes kell, hogy legyen.
Az új Legendre azért kíváncsi lennék, hogy tényleg akkora szám-e a négykerékhajtása, mint mondják.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz erdoke #10632 üzenetére
Hmm ez igy azert nemigaz, meghogy nem volt normalis autom (max a nevemen nem volt mert anyameke) passat -vento-octavia-octavia az elso sajat kocsim a ket skoda kozott vettem ABS mindbe volt az uj skodaba nemtudnam felsoroni se de ESP mar talan a ventoba is volt ,ugyhogy ez se igaz hogy nemjutok jobb kocsihoz.
-
dabadab
titán
-
-
_seth_
veterán
válasz erdoke #10765 üzenetére
Térinformatika tanártomat idézem: Kis sebességnél viszonylag pontos, a sebesség növekedésével egyre pontatlanabb.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
NoLF
addikt
válasz erdoke #11036 üzenetére
pont a múlt héten láttam kecskeméten egy ilyen koccot, a praktikernél lévő körforgiban, külsőben 7 tonnás köröz, nem akar kimenni még, belsőben vw-s anyu, ő kitette az indexet, úgyhogy ő kimegy, a batár is biztos kimegy. a batár nem ment ki, így anyu sem, viszont viheti karosszériáshoz a golfocskát. és persze hogy pattogott mikor kiszállt, hogy képzeli, mit csinál, hát nem látja? stb stb.
gratulálok, még bizonygasd is hogy teljesen hülye vagy, lúzerjúzer! miért van az hogy nem evidens embereknek hogy belsőből nem megyünk ki hisz nem tudhatjuk mit akar a mellettünk levő?
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
ABE
őstag
válasz erdoke #11037 üzenetére
Nem is mondtam, hogy semmit nem jelent. De nem hiszem, hogy a levezetett kilométer és az évek száma lenne a leginkább mérvadó. Elég csak megnézni pár hivatásos sofőrt, nem nehéz találni olyant, akitől helyben el kéne venni a jogsiját, holott lehet, hogy millió kilométert vezetett baleset nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs