- Milyen okostelefont vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Azért büdös, mert a gyorshajtókat könnyebb elkapni a pályákon meg a főutakon, és több pénzt tudnak zsebre rakni. Tessék beállni a csúcsforgalomba egy délutánig olyan helyre ahol van buszsáv meg nagy kereszteződés... De igen, az tényleg büdös nekik, pedig sokkal veszélyesebb dolgok történnek ott, lásd most a gázolást is. De nem ez volt az első eset...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Persze, de aki a buszsávban megcsinálja, az valszeg máskor, más helyen is képes rá, és ki tudja milyen szitut tud vele előidézni. Csak arra akartam rávilágítani, hogy nem a sebesség túllépésben kell keresni a hibát, hanem az azt övező dolgokban, mint ahogy azt te is írtad:
"összeütközött két autó előzés közben, mert az egyik gyorsan ment. Még véletlenül sem azt mondják, hogy azért lett baleset, mert rosszul mérte föl a barom a sebességet és távolságot."
Igen, ezt így forumon nehéz kifejteni, mert nagyon összetett kérdés.
Don't Tread On Me
-
Skót
aktív tag
Nemhogy 10km de még 5km se kell hozzá.
Ma is Sóstó felől Nyíregy felé 60-as szakasz megyek 60-65-tel és olyan kanyarban előznek (min 80-85-tel mert szépen elzúzott mellettem) amit még én se látok be a sor elején...
Mod: ugyanebben a kanyarban néhány nappal ezelőtt ahogy jöttem csak azt láttam, hogy valaki nagyon előz és szemből nagyon villogják/dudálják valami nagy járművel
A másik, hogy a körúton egy vezetni nagyon tudó fiatalember (jó nekem is friss a jogsim és öreg se vagyok, de nem állatkodok) index minden nélkül úgy vágott be, hogy azon csodálkoztam, hogy befért közém meg a kicsit előttem a másik sávban menő autó közé.
És a legszebb, hogy a köv lámpa megfogta (körúton 50km/h-ás átlagsebességre vannak belőve, úgy minden zöldet elkapsz egy irányba) ezért kellett úgy sietni...
Sose értettem minek sietni a városban, különösen egy ekkorában mint Nyíregy
[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
deicide
veterán
1 év alatt kb 50e km-t nyomtam le az m7-en ingázva fehérvár-pest között 80-90-el (mert ha nem téritik a benzint, nem mindegy mennyiért jársz el) de nem értem a felháborodást, a kamionok is 80-90-el mennek, azok is menjenek a picsába? És valóban sok energiámat leköti figyelni a nem sok méterre előttem haladó kamiont, viszont egyrészt kinek mi köze hozzá, másrészt ez nekem havi kb 12-15k spórolást jelent, harmadrészt ha nem a belső sávban haladok, akkor meg kit zavar?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Skót
aktív tag
Nos a felháborodásodat én se értem, az meg, hogy miért nem megy busszal/ vonattal/ gyalog?
Például azért meg KÉNYELMESEBB a kocsi és nincs időhöz kötve, hogy elérje a csatlakozást, megfelelő járatot stb-stb.
Ráadásul teljesárú jeggyel a vonat kb ott van mint a benzinpénz és lássuk be a magyar vasútak nem nyújtanak igazán színvonalas utazási lehetőséget (koszos fülkék, késés, néhanapján 1-1 sztrájk)Ha zavar, hogy csak 80-al megy pályán akkor kikerülöd ahogy a buszos is tette...
Az meg más kérdés, hogy vasárnapi autósként nem biztos, hogy 130-nál olyan biztonsággal uralja a kocsit, mert nincs akkora gyakorlata."Ez a legnagyobb gond a magyar közlekedési kultúrával, hogy egyszerűen képtelenek az emberek egymásra figyelni." --> és semmi együttérzés sincs a közelekedőkben a másik iránt, ennek ékes példája vagy te aki szerint a lassabban haladó nem való pályára
Te mondod, hogy figyelni kéne csak egy kicsit egymásra...noigen pl ebben, némi empátiát mutatni az ügyetlenebb/ lassabban haladó sofőrtársak iránt, mert nem muszáj ugye tartani a tempójukat, kikerülheted őket, de akkor nem kell leszólni se őket.
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Khelben
nagyúr
mi a fenének kell másokat feltartani? Kérdem, miért? Szarok rá, hogy megengedi a KRESZ.
nem engedi meg, lásd indokolatlan akadályozás.
a legnagyobb gond a magyar közlekedési kultúrával, hogy egyszerűen képtelenek az emberek egymásra figyelni.így van. csak ennek nagyon elenyésző része az autópályán 80nal menők
Mert ez a vezető, aki 80-nal megy a pályán, na pont ő az, aki képtelen másokra egy picit is odafigyelniépp ezért inkább ne menjen 80nál többel.
-
Khelben
nagyúr
Ha valaki nem képes másokra minimálisan figyelni (tehát nem az akarásról beszélek), az az én értelmezésemben alkalmatlan a vezetésre.
pedig jobb, ha megszokod, mert a sofőrök 70%-a ilyen. Hétvégén meg a 90%.
ha fizetnének azután, ahány embernek megmentettem az életét (sokszor a tudta nélkül), már tíz házam lenne. -
zsid
senior tag
"1. Sokkal hosszabb és komolyabb oktatás a jogsi előtt, kiegészítve némi vezetéstechnikai oktatással is. Ezután tényleg szigorú számonkérés, bizonyos időnként kötelező ismétlővizsgák, stb. Tehát a jogosítvány megszerzését és megtartását nehezíteném meg elsődlegesen."
A tehergépkocsi vezetőknek a nemzetközi jogosítványhoz 2 évente újra kresz vizsgázni kell. Amíg a pávot x évre adták nemtom abból milyen gyakran kellett ( nincs pávom), most meg már htározatlan időre adják azt is . Csak személyautónál nem volt sose jogositvány megszerzése után X időközönkénti számonkérés...
<tRucKdriFteR>
-
deicide
veterán
a kamion mögötti haladás azért köti le a figyelmemet, mert fixírozni kell folyamatosan a féklámpáját, mert nem akarok belemenni. Kockázat nélkül nincs üzlet (2l spórolás/100km), viszont kamion mögül én nem vágok ki, a fent említett ok miatt, örülök hogy tolja nekem a szelet...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Skót
aktív tag
Nos a véleményed megértem, valhol át is érzem, de még mindig nem értek egyet vele teljesen, bár lehet kicsit más a vérmérsékletünk, mert engem elég türelmes embernek írtak le eddig elég sokan és lehet ezért vagyok képes eltűrni (persze csak ha nem sietek) bárkinek a bénázását előttem.
2. Rendszeres oktatóanyagok eljuttatása a nagyközönséghez (tévé, rádió, újság, stb.), hogy legalább a legfontosabb szabályok rendszeresen ismételve legyenek. Ez ne merüljön ki annyiban, hogy biztonsági övet bekötni, sebességhatárokat betartani. :
Multkor a filmmúzeumon talán, néztem egy régi "oktatóvideót" ami a kreszről szólt, mindenfélére felhívva a figyelmet, előtte meg az autó helyszíni gyorsjavításáról (jó nyilván mai verdával ezt nem csinálja meg az ember).
Először viccesnek hatott, de belegondolva, ha ilyeneket sugároztak azért mindenkinek legalább egy kicsit felkeltette a figyelmét, hogy "hmm énis vezetek, tudom, vajon mi-mit jelent"[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Integra
titán
nem lehet egy újságban leírni hogy ha valami pocsék..
látod, már a franciákat is kezdik jónak mondani.
háááát, szódával elmegy kategória még mindig, de ha egyszer kell a tesztautó.
nincsen jó, vagy legalább semleges írás, nincsen autó...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
biker
nagyúr
-
-
Khelben
nagyúr
még mindig nem a jogszabályból idézel... a kresz-értelmezés nem jogszabály.
A kresz azt mondja, hogy:
Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.Ennyi. Nincs benne lassításra kényszerülő kocsisor meg semmi ilyesmi. Két autó van benne, melyek sávváltás nélkül bizonyos sávokban mennek folyamatosan.
-
DeadMeat
veterán
Siman.Ma is levillogtam a jarort, 70-es tablanal 30-al a belso savban poroszkalt.Tegnap elott este is levillogtam.Igaz akkor meg is allitott,hogy mit kepzelek,meghogy 3000 ft gyorshajtasert.60 es 70 kozott eloztem meg.Erre csak annyit mondtam neki,hogy jobbra tartas van lakott teruleten belul.Ha engem megbuntet akkor irhatja a soforjenek is a csekket ugyanennyirol.Azt mondta:Hümm-hümm.Menjen innen a fenebe.
Nem kell toluk felni.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Khelben
nagyúr
dehogynem.
a te dolgod értelmezni, a rendőr (vagy ha a rendőrrel nem értesz egyet, a bíróság) feladata betartatni.
elhiszem, hogy nagyban megkönnyíti a dolgot, ha adnak ki ilyen értelmező könyveket, a mi időnkben még nem volt ilyen, hálistennek így aztán marhaságokat se tudtunk megtanulni, csak magát a jogszabályt, abban minden szükséges benne van. -
DeadMeat
veterán
Fenykurtnek hijjak a refivel villogast,ugyhogy szabalyos.A dudat nem kedvelem,az marad az ongyilkos gyalogosok/bringasoknak.Ha egyedul vagyok en sem csinalok ilyesmit,nem volna tanum ellenuk.
De en tisztelem oket,soha nem szolok hozzajuk tiszteletlenul,(kiveve azt az egy esetet)De felni nem felek toluk,ok is emberek.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
norbi1992
tag
Az a baj , hogy a magyar fejekből kihalt aza a fogalom, hogy JOBBRA TARTÁS!!
pedig nem rossz dolog azABE: A mi kocsinkba a duda valahogyan mindig megadja magát , most is rossz , fater szidja is néha rendesen , hogy most azonnal megyünk megcsináltatni, mert így nem lehet közlekedni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen