- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Atomgeszi #47213 üzenetére
Nem ülök autóba, csak hétvégén, de olyankor ez mindig, d mindig megvalósul! Én eddig satuközeli állapotban voltam, de babával a hátsó ülésen úgy döntöttem, innentől instant 10-15 másoderc duda!!!! Ez már nem normális, ami folyik! Faluban kijön elém a nyanya, el sem nézett balra, hogy jön e valaki! Megy 100m-t 25-30-al, és állóra fékezve lekanyarodik! Van itt minden bakker!
Sok esetben jogos is lehet az állóra fékezve lekanyarodás, mert sok kis utacska beláthatatlan, és jöhet szembe valaki. De akkor húzódjon le jó alaposan!
A zebrán elsőbbséget nem adókat nagyon, de nagyon kellene büntetni már! Épp most, hogy jöttünk haza a családommal, a zebrán a fél iskola átment! Nah jó, 20-30 gyermek! Én a 3. voltam a sorban. Meg nem sietünk! Az autó nem arra van!!!! Amikor elmentek az iskolások, az új audival szemből, 100m-es keréknyomot hagyott, úgy indult el! Normális az ilyen???
-
bul07
nagyúr
válasz Atomgeszi #47305 üzenetére
Arra hajt hogy elüssék majd kártérítést kérjen (persze van öngyilkos jelölt is de elenyésző)
Vannak fifikásabbak is, akik zebránál várnak majd mikkor odaér a kocsi kiugranak, na azt magyarázd ki ha nincs kamera a kocsiban
Két három éve még csak Ázsiai videókba lehetett látni, de mára már az Oroszoknál is rendszeres, előbb utóbb itthon is megfog jelenni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
félisten
válasz Atomgeszi #51681 üzenetére
A 30 ezres induló közigazgatási bírság esetén lép életbe, ha például 50-es sebességhatár esetén minimum 65-el bemérnek. Ezt szerintem nem lehet elnézni ennyire. Ha 51-el mérnek be, akkor kapsz valamennyi helyszínit. Valahol azonban meg kell húzni a határokat, hogy betarthatóak és szankcionálhatóak legyenek a sebességhatárok.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Atomgeszi #51681 üzenetére
A sebesseghatar tullepese a jarmuvezetok altal okozott balesetek kb. 0.9%-at teszi ki. (lakott teruleten belul 0.7%, lakott teruleten kivul 1.2%).
Viszont jo penzbehajtas az egesz, no meg a meromuszereket is sokszoros aron adjak mutyis cegek, nincs olyan reszvevoje, akinek ne erne meg. Leszamitva az autost.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Atomgeszi #51712 üzenetére
ma fogtam egy biciklist ...meg került még bele pár másik felvétel: zebrától 20 méterre kutyával átslattyogók, akik nagyon meg se lepődtek a dudaszón... meg egy oszlopot fogott reggeli rover (sofőrnek nem lett baja: úgy hallottam elszállt a fékje)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
solena
tag
válasz Atomgeszi #51723 üzenetére
Csongrád megyében azért még óvatosak, de majd megjön a bátorságuk. De Borsodban érdekes módon, még nem ilyenek (vagy csak én fogtam ki), külön jeleznem kellett a buszsofőrnek, hogy menjen nyugodtan. Még meg is köszönte
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
mephi666
nagyúr
válasz Atomgeszi #51744 üzenetére
Nekem az volt a bajom, hogy főleg a környezetre figyeltem mindig, nem a sebességmérőre, így próbáltam felvenni a forgalom ritmusát... vizsgán ezt pluszpontként írta a vizsgabiztos a papírra, hogy jól sikerült oktató pedig csomószor lassított rajtam, hogy "ennyire ne siessünk" ha kényelmes követésit tartva felvettem az előttem haladó óra szerinti 55-60as tempóját
Én azon akadok le mindig, amikor délután 4-6 közt vezetek, hogy 8éve ebben az idősávban tanultam és közel nem ilyen volt a forgalom és a közlekedési morál... amúgy értem amit mondasz: errefelé is sok a tanuló, ami full beragad a zöldbe, vagy kb 20km/h-val araszol... ez az oktatók hibája, hogy ilyen 0 rutinnal erőltetik nekik a forgalmat, amivel csak szívatják a többi közlekedőt
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
8th
addikt
válasz Atomgeszi #51744 üzenetére
Nem kizárt, hogy a pénzre hajt az oktatója. Ha nagyon visszafogja a tanulót az hiába teljesíti a kötelező óraszámot nem lesz meg neki a levezetett kilométer így pótórákat kénytelen venni jó pénzért. Nekem már az első vezetések valamelyikén mondta az oktatóm, hogy most már igyekezzünk felvenni a forgalom ritmusát mert eléggé megakasztjuk a forgalmat. Lámpától elsőként indulva pedig gyorsítsak határozottabban mert ebből a sétakocsikázásból vizsgán probléma lehet ha egy kötekedősebb vizsgabiztost fogok ki.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Reggie0
félisten
válasz Atomgeszi #51882 üzenetére
Van benne valami amit mondasz. En ma lattam egy olyan csattanast, hogy nem hiszem el. Alkotas uton a mom parkolo elotti piros lampanal alltunk mar vagy 10-15 masodperce, amikor kozepso savba ertkezett egy auto nagyobb sebesseggel es megallt, de az utana erkezo belso savban levo egyenesen atment a piroson es persze elkapott egy melygarazsbol feljovo autot...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Atomgeszi #52765 üzenetére
Múltkor egy 3-as kombi golf mögé szorultam be.. egyenesbe 70 , kanyarokba 50-60.. vagy 4-5 km-en keresztül zötykölődtünk mögötte, amikor végre meg tudtam előzni.
Kb 1 perccel később érkeztél meg az úticélodhoz. Tényleg borzalom. Megöregszel majd te is, aztán lehet ugyanígy 60-al fogsz zötyögni, mert azt tartod biztonságosnak.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Atomgeszi #52771 üzenetére
A saját ritmusodban csak akkor tudsz haladni, ha senki más nincs az utakon. A közutak nem saját tulajdonok, hanem minden közlekedőé egységesen. Nincsenek alá vagy fölérendeltek (nyilván a "nénós", katonai stb kivételével). Tényleg tud az ilyen idegesítő lenni, azonban ha kimegy az ember az utakra, ezt tudomásul kell venni, hogy vannak ilyenek is. Voltak is, lesznek is mindig.
A német képes arra is, hogy még vissza is előz. Mikor még nyergessel toltam előfordult a pályán ilyen (nem is egy). Nagy nehezen megelőztem, erre visszaelőz és folytatja ugyanezt. Megint megelőzöm, visszaelőz és folytatja. Na az ilyen tényleg egy...(ki sem írom inkább ).
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Atomgeszi #52792 üzenetére
ahogy bárkinek joga van beírni egy fórumba,hogy szar apple, addig nyugodtan beírhatjuk mi is, hogy minek kell 60-al menni, amikor semmi nem indokolná azt? Vagy aki fél a vezetéstől, minek vezet?
...és nyugodtan beírható ezek szerint az is, hogy akinek kicsi, vagy állékonysági problémája van, az ne az úton kompenzáljon.
Bárkinek joga van hatvannal menni ott, ahol ez nem tilos....
Nem a szokásjog a törvény. Alkalmazkodni kell. El tudom képzelni ezeket a "szalonfittipaldikat" akik mennek a járdán és lökdösik szét az előttük lassabban gyalogló időseket, kismamákat, stb.ez is velük történne kb.
Egy fiatal srác ül a buszon. Egyszercsak felszáll egy öreg nénike és azt mondja a srácnak:
- Fölállna, fiatalember?
- Áááá, ismerem ezt a trükköt! Én felállok, maga meg gyorsan elfoglalja a helyemet.Persze van az ahol minden megszabott, de te nyilván nem éltél olyan rendszerben, ahol mindenkinek az átlagot kell hozni, mert alatta/felette büntettek.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Atomgeszi #52795 üzenetére
Az idézet nincs a törvényben, forrást viszont nem jelöltél meg.
ez:
"A kötelező legkisebb sebességet tábla jelzi ahol nincs kihelyezve ilyen tábla, ott a megengedett legnagyobb sebesség az érvényes, amit a KRESZ határoz meg az aláhúzott rész nettó hülyeség, már ne is haragudj.
Amúgy bírom ezt, hogy "a KRESZ tiltja az indokolatlanul lassú haladást" azoknak érv, akik szerint ahol ötven a megengedett, ott a 64 még teljesen jó, mert nem büntetnek. Ahol a tábla/szabályok ötven km/h sebességet engedélyeznek, ott az 51 km/h is gyorshajtás....
A vita így azért válik parttalanná, mert a "ha akarom vemhes, ha akarom nem" típusú érvelés nem érvelés.[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Atomgeszi #52799 üzenetére
Kíváncsi vagyok, ha ott és akkor balesetbe keveredtek és a szakértő kihozza, hogy többel mentél a megengedettnél, mi lett volna a vb reakciója a bíróságon....
Próbálok én is a forgalom ritmusában menni, de mindig van gyorsabb, ügyesebb, aztán ha baj van akkor jönnek az érvek, hogy mások is...
Ellenben, ha valaki full szabályosan megy, lelke rajta. Ha meg lassabban, annak biztosan van oka/indoka.
Nem kell feltétlenül arra gondolni, hogy ki akar másokkal *ni.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
updog
senior tag
válasz Atomgeszi #52799 üzenetére
Csak mondom, lehetett volna beugratás is. Másrészt tudtommal a vb nem beszélgethet veled a vizsga alatt, legalábbis mindent az oktató felé kell kommunikálnia, és te sem szólhatsz hozzá.
(javítsatok ki ha tévedek, hivatkozást nem találtam de minden vizsgám előtt külön elmondta a tanár hogy csak neki mondjam ha gondom van, és csak rá figyeljek mert a vb neki mondja majd ha akar valamit).Szintén tanárom mesélte, hogy vb kérdezte az egyik tanulót vizsga közben (csak hogy ellentmondás legyen az előző bekezdéssel ), hogy ha már így bementek egy kis utcába, mi a különbség a harmicas övezet és a harmincas zóna között (hogy vicceskedni vagy szemétkedni akart-e, nem tudom). A srác totál összezavarodott, benézett emiatt egy elsőbbségadást, majdnem koccant, bukó... szóval minimum jobb lett volna itt is ha meg se szólal.
TLDR a vb szabálytalan volt a vizsgádon, ahogy philoxenia írta, elő is vehették volna ha baj történik.
Ja, és nincs nagyobb bullshit a "forgalom ritmusánál" . Kb. ha mindenki a kútba ugrik én is megyek. Jó kifogás hogy nem való életbeli szituáció / nem lehet betartani, aha, főleg ha senki részéről nincs hajlandóság erre.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
mezis
nagyúr
válasz Atomgeszi #52935 üzenetére
Szinkron gyűrűk kímélése: Aszinkron sebesség váltás. Felfelé két sebesség között üresbe, kuplung felenged, kuplung és mehet a magasabb.
Visszaváltás is hasonló, de üresben még egy gázfröccs is kell.Ha így vezeted "más" autóját, egy szava sem lehet. Ő így szokott vezetni ?
mezis
-
szebe
őstag
válasz Atomgeszi #52935 üzenetére
Nem vagyok autószerelő, de kétlem hogy ez ténylegesen ártana, ha csak nem mindig nyomatékcsúcs közelébe váltottál vissza. De még akkor se.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Csókolom
tag
válasz Atomgeszi #52935 üzenetére
hat hogy melyik sebessegbe tegyed azt az auto sebessegetöl, a domborzati viszonyoktol es a szandekodtol (gyorsitani akarsz, elözes elött ha varhatoan a nyomatek nem lenne eleg stb) függ.
A keresztezödes illetve a kanyarok, ha valtozatlan sebesseggel haladsz at rajtuk: nem szükseges visszavaltani.
Ha kikerülnel a fokozatra jellemzö also sebessegtaromanybol, tovabb csökkentve a sebesseget, ugyis vissza kell valtani.Meg milyen helyzet lenne, ha olyan a helyzet, hogy veszely van, kupplung be es fekezes -minden sebessegnel, motornyomatektol függetlenül
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz Atomgeszi #52940 üzenetére
az nagyon koptatja a kupplungtarcsakat amit irsz.
Ha bekanyarodsz fekezz elötte le üresben (tehat kupplung le, sebesseg ki, kupplung fel es fekezes pl. 90km/h-rol) arra a sebessegre, amiben varhatoan bekanyarodsz, ha elerted a kivant kanyarodasi sebesseget, be kell tenni a sebessegnek megfelelö fokozatba (pl. kupplung le es pl. 2.-sebessegfokzat be, kupplung fel es kanyarodas, gazadas)[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz Atomgeszi #52940 üzenetére
Arra kell törekedni, hogy minél később válts vissza váltó-kímélés miatt és üzemanyag-takarékossági célból is, nagy fordulaton visszaváltani nem gazadaságos (néha előzés előtt szükséges). Én úgy szoktam, hogy visszaváltás után a fordulatszám ne haladja meg a 2000-est (benzines).
Például lakott területen kívül úgy közelítek meg körfogalmat, hogy 50-ig motorfékkel 5-ösben, ekkor vissza 4-esbe, követlenül a bejáratnál 40-nél 3-asba (természetesen ez motorfüggő). Ha az első kijáraton megyek ki és nem jön senki, marad 4-esben 45-50 körül , így nem is nagyon vesztek lendületet. Ha nincs nagy forgalom és belátható a terep, akkor egyáltalán nem szükséges fékezni. Aki nagyon profin akarja csinálni, az üresben közelíti meg, úgy, hogy közvetlenül előtte 40-45-re lassuljon, majd beteszi 3-asba. Ehhez azonban nagyon ismerni kell az autót és a forgalmat is feltartja egy kicsit, sok türelem kell hozzá, illetve természetesen a domborzattól is függ, meddig gurul. -
mephi666
nagyúr
-
mephi666
nagyúr
válasz Atomgeszi #53224 üzenetére
nem csak ez a baj: itt is van a közelben olyan szakasz, ami kb 1km hosszú, beláthatatlan, végig záróvonal és előzni tilos... ha itt belefut a nép egy 25km/h-val araszoló traktorba, páran garantáltan agyvérzés határán elkezdenek előzni egyszerre 3-4 járművet is a kanyar közepén, hogy a traktor elé kerüljenek...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Zolás
addikt
válasz Atomgeszi #53224 üzenetére
Az utak ott voltak, csak a gazdák beszántották, mert miért ne. Most meg több a traktor az úton mint kellene, és ha rámutatsz, hogy utat kellene csinálniuk, akkor megy a hőbörgés, hogy nehogymár a földből vegye el a helyet. Az útból vette el a földet, és beszántotta. Ezt nem kellett volna hagyni akkor, és most kevesebb lenne a gond.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Reggie0
félisten
válasz Atomgeszi #53233 üzenetére
"Ennyi erővel akkor a családi házaknál is mindenkinek elveszünk az udvarából, hogy menjen arra úthálózat."
Kapaszkodj meg, de ezt igy szoktak. A mi telkunknel is mar elore ott volt szeljegyzeten, hogy majd egyszer x reszt kisajatitja a varos utepitesre.
Piros rendszammal(max 25km/h) viszont nem sok uttal kapcsolatos adot fizetnek. Cserebe veszelyesen lassuak egy orszaguton.
(#53234): A kamion az kicsit mas, azt kozutra terveztek, sebessegben, meretekben, stb. oda valo.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xbox 360
- Diablo IV
- Melyik tápegységet vegyem?
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- HP Reverb G2 VR szemüveg eladó
- Macbook Air Retina 15" M3 - 8C CPU - 10C GPU - 8GB - 256 SSD - Magyar - Bontatlan
- Bányászgép / 9x 5700/5700 XT / 500MHs / ELADÓ!
- HP EliteBook 820 G1, G2, G3 - 12" notebookok - számla, 6 hó gar.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs