Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
(Kolombusz)
veterán
Topikcím ftw.
-
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Topiccsendőr #924 üzenetére
Én meg.
-
(Kolombusz)
veterán
Biztos hallottátok már, hogy egy hatalmas autóban megszépül a világ.
És tényleg.
Volt szerencsém cca. 200 mérföldet egy v6-os hdi 607-ben utazni.
Teljesen más érzés, mint akár a Primeraval. Az a tudat, hogy ezt azért kevesen tolják le az útról, hogy egy hodályban ülsz, nagyon sokat dob a közérzeteden.
A sebességet sem érzed, 110mph-nál semmi nincs, bár a Primeranál sem, csak abban picit nagyobb a szélzaj. -
(Kolombusz)
veterán
Vannak ilyen versenyző kedvű kollégák, akik felülértékelik az autójukat...
Nagykároly és Csanálos között van egy kb. 4 kilométer hosszú nyilegyenes útszakasz, semmi kátyú...
Ismerős 320d-jét mentünk kipróbálni.
A város végén vasúti átkelő van, ott értünk be egy Astrát, ilyen jó kis paraszt tuningos, nagykipufogós énvagyokamenőakilencvenlovammal tipust. Hát nem versenyezni akart szerencsétlen?
120ig még tartotta valahogy magát, 140-nél már nagyon leszakadt, 170-nél már alig látszott a visszapillantóban, a bajor meg még mindig lazán gyorsitott és halk volt belül.
Okés, hadd élje ki magát a srác, de legalább a saját kategóriájával próbálkozzon. Igaz vidám pillanatokat okozott. -
(Kolombusz)
veterán
Mért akkora tajparasztok a magyar autósok, hogy 95%-uk nem áll meg a zebránál?
-
(Kolombusz)
veterán
Opeles racerekre:
a múltkor Pesten M3 kivezetőnél akarta legyorsulni a Primerat (1.9 dci) egy 1.2 twinport Corsa, hát nem ment neki.
Tavaly Erdélyben A Kolozsvárra Segesvár felől bevezető szerpentineken egy 1.6-os Astra erőlködött, nem sok sikerrel.
Múlt héten egy 1.2 Twinport akarta lenyomni a Fiestát (1.4 tdci), még ez sem sikerült. -
(Kolombusz)
veterán
Tényleg rengeteg állat van, sok türelmetlen fasz rohan állandóan.
Egy kombájn mögött majdnem három baleset szemtanúja lettem, kétszer a padka széléig kellett rántsák a kormányt, hogy ne ütközzenek össze.
Mindhárom barom Astrát vezetett.
Sietnek a kőkemény 1.4 szivóval. -
(Kolombusz)
veterán
válasz bolondember #1892 üzenetére
A kamionos max másból csinál vesedonort.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz bolondember #1898 üzenetére
Aham, de amikor a 90-nel bevehető kanyarban 70-nél még belefékez, az marha jó ám.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz bolondember #1902 üzenetére
Nyilván nem, de azért bőven túlzás, hogy egyesek mennyire óvatosan (ez már nem is óvatosság, ez balfaszság) vezetnek, észre sem véve, hogy mögöttük meg torlódik a sor...
A másik kedvencem, a letérés. Mért kell szinte teljesen megállni, hogy bekanyarodjon egy utcába? Szerintem még egyesbe is visszarakja a többség és úgy megy be, de még gondolkozik, hogy ugyan bekanyarodjon-e. Miért nem lehet szépen, ívből befordulni? -
(Kolombusz)
veterán
Van az óvatosság.
És van az óvatosság azon fokozata, amit már nem lehet azzal magyarázni, hogy elővigyázatos. Mikor már a fél kanyart bevette, akkor nem kell beleállni a fékbe.
10 másodpercbe nem fogok belehalni, de ha közben erős szembeforgalom van és saját magam, valamint a másik testi épsége miatt nem kezdek bele az előzésbe, akkor bizony nagyon idegesitő, hogy egy jól belátható szakaszon 70-nel döcög.
Az alant leirt illetőket én is elitélem.
dragonfx:aham, azt ne mondd, hogy a letérők 80%-ka driftelni akar az elsőkerekes autójával, egyesben.
[Szerkesztve] -
(Kolombusz)
veterán
Továbbra is fenntartom véleményem, hogy a letérők 80%-ka biztosan nem friss jogsis, vagy nem ismeretlen helyen vezet.
Az elmúlt két hétben direkt figyeltem rá, hogy hányan térnek le ennyire szerencsétlenül.
A rendes lekanyarodást pedig schumacheri képességekhez hasonlitani erős ferdités. -
(Kolombusz)
veterán
-
(Kolombusz)
veterán
-
(Kolombusz)
veterán
Még csütörtökön, M3 Miskolc felé, 140el elkezdünk előzni egy teherautót, kis Yaris külsőben be akar slisszolni kettőnk között, rálépünk a gázra, nehogy bejöjjön, szivbaj nélkül megelőzte a leáálósávban a teherautót. Hülye fasz.
-
(Kolombusz)
veterán
Csodával határos módon a ma megtett 100km-en nem láttam egy hülyét sem, pedig ezen a szakaszon nagyon agyatlanul szoktak menni a népek.
Még az A6 All road quattro is nyugisan vezetett.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Zozzant #5236 üzenetére
Nekünk 2005. februári Primerank van, Renault motorral (1.9 dizel), semmi gáz nem volt eddig.
Eddig, ugyanis kb. két hete kiirta a számítógép, hogy a lehető leghamarabb vigyük szervizbe, mert gáz van a motorral.Természetesen francia alkatrész szart be benne, ha jól emlékszem valami olajelőmelegitő gyertya, amiből négy darab van benne. Három elromlott.
Viszont hamar lehozták az alkatrészt és kicserélték.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Foglalt név #6308 üzenetére
Itt Miskolcon még egy kisgyerekkel átkelő anyukának se állnak meg, szerencsétlen meg áll a villamossinen.
Jah, hogy a francba nem lehet észrevenni a járdaszigetet, amin egy marha nagy tábla van?
Basszus, mióta konditerembe járok, 2 hónapja, mindig kint várok haverra.Ott a villamosmegálló járdaszigete, nagy, jobbra tarts táblával. Szóval 2 hónap alatt két autó szállt bele és egy harmadik épphogy ki tudta kerülni. És még ki tudja, hányat nem láttam. Félelmetes, szerencse, hogy senki nem áll ott olyankor.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz dabadab #6539 üzenetére
Még anno a P10-es Primeran elöl Firestone, hátul Michelin gumik voltak, ne kérdezd milyen, nem emlékszem már rá, annyira emlékszem, hogy nehéz volt őket beszerezni, 175/70 R14 gumik, rémálom...
Télen nyáron ezek a nyárigumik voltak fent, eszméletlen, hogy mennyire stabil volt az autó és mennyire tapadt. Most vagy a gumik voltak jók (4 olyan michelinnel is hasonló volt, mint ami hátul volt), vagy az autó súlyelosztását csinálták meg a japánok remekül, de olyan helyeken elment, ahol az Escortunk 4 téligumival nem bírt felmenni és majdnem árokba csúsztunk vele, vagy ahol egy ismerős négykerekes Passatja, téligumival nem bírt kiállni, mi meg egyszerűen kitolattunk...
Mondjuk azóta P12 van, michelin télivel és sokat szidott dunlop gyárikkal, hát azok is mentettek már meg életet. Az Escort helyett Fiesta van, azon GY télik és Conti nyárik, velük sem volt gond. Illetve annyi, hogy a Contiknak elég nagy a gördülési zajuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPhone topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sorozatok
- Napelem
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest