- iPhone topik
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
ph Nem tudták lenyomni a gyártási költségeket, kevés fogyott belőle, drága maradt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
sikerült 1 órakor hazafele menet hulla fáradtan 75-el lefényképeztetni magam.
Valaki tudja él-e még a ''rokon vezette'' című sztory? Büntetést kifizetném, de a büntetőpont nem kéneEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Hát nemtudom, engem 9 napi Amszterdami mindennapos 50-100KM autókázás során egyszer sem túrtak le az útról.
Ma "csak" 35Km-t mentem pesten és kb 20-at pest megyében, de kb 3x múlott csak rajtam, hogy a jobbról előző, egyirányúba szembejövő közben mobiltelefonáló úriember nem jött nekem.
Az üllőin meg egy faszi végigelőzte úgy 2-esével az autókat, hogy közben jöttek szembe. Néhol záróvonalon, máshol kereszteződésbe, engem spéci a vasúti átjáróba a forgalmi főfelügyelőségnél... Mikor utoljára láttam köki magasságában beállít a balra kanyarodó sávba. Gondoltam, hogy azért áll az üres balos sávba, hogy bevágjon egyenesen a sorba, de azt álmomba se gondoltam volna - amíg nem láttam - hogy kajak egyszercsak gondolt egyet és elindult a színpirosba úgy, hogy jöttek jobbról-balról.. és elviharzott. Remélem temetésre ment...Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Arra próbáltam burkoltan célozni, hogy külföldön, ahogy nagy valószínűséggel csak külföldi ült a volán mögött ott nem találkoztam agresszív barommal.
Tegnap Pesten, ahol nagy valószínűséggel csak hazánkfia vezetett 2 óra alatt találtam vagy 4et, aki legjobb esetben is közveszélyes, meg még vagy 20 vezetői antitalentumot.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Egyet kell értsek Integrával abban, hogy jelenleg a gyorshajtás a "legmegbocsájthatóbb" bűn - nem extrém keretek között.
Merthogy én azt tökéletesen megértem, sőt támogatom is, hogy egy kertvárosba, ahol emberek laknak 50, neadjisten a konkrét lakóövezetbe, ahol az átmenőforgalomnak ~0val kéne egyenlőnek lennie 30 a megengedett. Nagyon helyes.
De egy főúton, ahol nincs semennyi gyalogosforgalom, vagy ha 3 km-enként van is akkor az lámpás zebrás kereszteződéssel történik, ott miért 50? A Hungárián biztonságos a 70, a Pesti úton (ami ugyan úgy teljesen elzárt 4 sávos út) már csak az 50?
Ha 40 éve a trabantnak biztonságos sebességnek ítélték az 50et (akkor tán még 60 volt?! ), akkor egy mostani jóval fejlettebb autónak miért is 50 mondjuk 70 helyett?
Félreértés ne essék, nem ész nékül akarok száguldozni, csak az olyan helyeken, mint pl. a főutak 95%-a, ahol teljesen abnormális esetben szükséges csak intenzíven fékezni (mondjuk baleset vagy idióta gyalogos esetén, aki a tilosba rohan az út közpén) szvsz nyugodtan kiverhetnének egy 70es táblát. Én úgy veszem észre az egy lélektani határ, és nagyon kevesen mennek gyorsabban ott is, ahol akár lehetne, mint pl autóúton.De integrára visszatérve, nagyon is igaz, a rendfenntartó szervel - közlekedési oldalról nézve - jelenleg az a gond, hogy ahelyett, hogy
az idiótát aki benn áll keresztbe a kereszteződésbe
vagy a barátját, aki a balos sávból 2 sávon keresztbe kanyarodik jobbra
vagy aki előzi a sort úgy, hogy jönnek szembe és a szembejövőknek kell lehúzódni, hogy ne legyen csatt
Vagy a kretént aki a belvárosban kiveri az elakadásjelzőt az út közepén és bemegy a sexshopba
stb stbHelyett azt büntetik, akit könnyű. Vagyis a tök egyenes úton, ahol valami útfelújítás után kinnmaradt a 30as tábla tök indokolatlanul beállnak egy bokor mögé és trafiznak. Hát ezt nevezem igazságszolgáltatásnak.
Annak lenne nevelő vonzata, ha beállnának az Üllőire reggel 7 és 9 között, aztán aki nincs bekötve bumm 20K, aki előzi a sort szabálytalanul bomm 50K + 6 hónap.
Annak, hogy suttyomba az 50 helyett 65el "száguldó ámokfutókat" letrafizzák és küldözgetik nekik a büntetéseket csak annyit érnek el, hogy anyázik magában a delikvens, de nem fog legközelebb 49el végigmenni az úton.
Viszont ha +bnák 20K-ra egy héten 2x mert nincs bekötve bekötné magát, meg ha beállna a kereszteződésbe és kapna a 40K-s csekket nem állna be többet...Az megint más tészta, ha valaki kilóhússzal megy városba, annak vegyék is csak el a jogsiját ha elkapják.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
én se ezt mondtam, hgy ahol jó az út toljad neki. Hanem, hogyha már az a sok semmirekellő közelekdési mérnököt foglalkoztatja az állam, akkor mozgassák a kis seggüket és ahol az útviszonyok alkalmasak rá, oda tegyék ki a 60/70es táblákat.
Ez egy szar indok, hogy a KRESZ azt mondja, hogy lakott terület = 50 és punk tum. Ha semmi se indokolja, akkor igen is vegyék a fáradtságot, hogy útra külön-külön tegyenek sebességkorlátokat. Ha a 440000 vigyázz békaátvonulás meg kőcsuszamlás táblára van kapacitás erre is kéne, hogy legyen.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Nemnem, ezt nem te írtad.
Szar indok a közelekedés-felügyelet részéről, hogy azért nem mert ezt mondja a KRESZ. De miért mondja ezt a KRESZ, inkább az a kérdés.
udvariasnak , segítőkésznek , türelmesnek lenni emberfüggő sajnos, ezt szabállyal sose írod előEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Azért ne védjük a közlekedési mérnököket pesten, mert eszméletlenül
- vagy lusták csinálni a dolgukat
- vagy hülyék hozzá mint a seggem.hogy NINCS ÖSSZEHANGOLVA egyetlen egy budapesti főúton sem a lámpa. Mert ha véletlenül nem lenne dugó pl. az Üllőin, akkor sem lehet rajta végigmenni zöldhullámon. Fizikai képtelenség, vagy legalábbis egy ferrari kell hozzá, ami 2,9 alatt gyorsul 100ra. Mertha 50el jössz akár a körútról akár a belváros felől a 2. lámpa BIZTOS, hogy piros lesz. Érdekes, az elsőn simán átérni....
Vezettél már arab országba? Vegyünk egy szolídat, mondjuk egyiptom. Ott sincs több halálos beleset 1000 főre számítva, mint bárhol máshol, pedig olyan kocsikkal közlekednek, amikről itthon már rég levették a rendszámot és az jelzi a kereszteződésben az elsőbbséget, hogy ki dudált előbb.
Nem azért megy neki a hülye az előttelévőnek, mert 65el ment 50 helyett hanem mert nem tud vezetni vagy nem figyel oda, mert kihangosító nélkül körömreszelés közben a lába közé önti a kávét és azt törölgeti éppen.Félreértés ne essék, nem kívánom, hogy itt is arab stílusban működjön a közlekedés, arra célzom, hogy célszerű lehetne pl.: útszakaszonként felállítani a sebességkorlátot az alles zuzamen 50 mer' város felfogás helyett. Ahogy a veszélyes szakaszokon is csökkentve van indokoltan.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Tegnap a Csévéző úton szembe jött (az én sávomba ) valami szellemi fogyatékos japán terepjáróutánzat.
Én megálltam 70ről... őt meg éppenhogy be tudta engedni az előtte menő.Üzenem neki, hogy remélem elesik a járdájukon, mikor borér megy a pincébe karácsonykor és kitöri a lábát
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Szplöttyy #7572 üzenetére
Kb bármilyen autó el tud indulni 3asba kis érzéssel.
Benzines 1.8as audim is, pedig az azért nem egy izompacsirta nyomatékilag meg ugye nincs ott, mint egy td 2,5ös kisteherautó.
2-esbe meg elvileg minden autónak el kéne indulnia (jó, alapjárat azért necces, de kisgázzal illene), talán így is taníccsák a jégen elindulást.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Integra #7817 üzenetére
szerintem meg pont, hogy abból vannak, hogy Janika már vezetett 2.000 km-t száraz úton fényes nappal sztrádán és akkor azt hiszi, hogy a havasesőben lehet neki tolni a szar, kátyús fos úton is kilóval. Csak aztán elfelejt megállni....
Szombaton melóztam reggeltől, a 17. kerületből mentem át a 18.ba. Ez kb 15 km barátok között is.
Szakadt a havas eső, úgy, hogy maxon járattam az ablaktörlőt. Az út is ilyen nyálkás fos volt, mert reggel még hideg volt és nem olvadt el rögtön.
Kezdődött azzal, hogy 30 éves kockamerci - beleadva minden lőerőt - a 60al szépen haladó sort izomból lenyomta a vasúti átjáróig, ami után közvetlen egy derékszögű jobb kanyar van, ahol a balra kanyarodó kissávből besatuzott egy autó elé.
Ezután a Ferihegy 2őt megkerüli erős úton (végig záróvonal, 70es tábla) kb 70-75 körül szépen ment előttem egy wartburg, én utána. Mögöttem baromarcú béjemvé terepjáróutánzat fekszik a reflektoron. Már-már kezdtem azt hinni, hogy valami gáz van a kocsimmal (kölcsönautó volt) és azt akarja jelezni, mert egyrészt végig záróvonal az úton, másrészt szakad a fos az égből. harmadrészt egy kb 2 km-es szakasz, ahol egy folyamatos, erős kanyar van, tehát csak öngyilkos hajlammal érdemes előzni, mert kb 50m látható be a kanyar és a zajvédő erdősáv miatt. Ahogy volt egy leállásra elég hely az út szélén mondom megállok már, megnézem mit látni a kocsi hátulján...
De nem, bírátunk padlógáz, zárón és mindenen ki mellém. Megnyomta még a wartburgot is, bár a szembe jövőnek kb a járdára kellett felmenni, hogy elférjen.Egye fene, van még hely a kerepesi temetőben.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz dragonfx #7867 üzenetére
vezettél te már olyan ótót amibe van ill nincs ájbéesz?
Amúgy szvsz azoknak, akik olyan szinten vezetnek, mint egy átlag magyar, jobb, ha van, mert legalább 80%nak a blokkoló és csúszó kerékre az a reakciója, hogy mégjobban nyomja a féket és imádkozik...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Nem azt mondom, hogy nem mennének sokan gyorsabban, biztos lenne sok renitens. De szerintem nem azért menne pl.: gyorsabban, mert megemelték a limitet.
Az 50 lakott területen jogos, de olyan utakon, ami földrajzilag ugyan a város, de 4 sávos, meg tényleg csak a nagyon idióta akar átmenni rajta keresztbe teljesen indokolatlan, csak feltartják vele a forgalmat. Ezt már régebben is felvetettem itt, hogy milyen jó lenne, hogyha nem csak arra lenne kapacitása a az FFF-nek, hogy ahol szar az út 30as táblákat pakoljon ki, hanem ahol jó az út oda tegyen pl. 60-70es táblát.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz AMD Power #11957 üzenetére
Egy 65LE-s 1.3-as Swiftel is lehet a belvárosba 100al - nem - bevenni a kanyar, aztán jól neki baszódni a falnak és meghalni.
Gyerek egy idióta, remélem egész életében ezzel fog álmodni éjszakánként.
Apját meg csukják le pár évre, a nemnormális barom, hogy ilyen kölyköt nevelt.bubu: Szerintem nem. De mind1 is, mert ha megvan a jogosítványa 18 év alatt is akkor ül autóba mikor akar, ahoz tuti nem kell engedély.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
jogos, elírtam, 62, de a lényegen nem sokat változtat
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
válasz oceanearth #14238 üzenetére
A KRESZ vizsga már évek óta hiperszuper táccsszkrínes kompjútereken megy, véletlen nem a forgalmi vizsgára gondolsz?
"Akkor behúzom az 1. 2 órát, így magának is gyorsabban lesz jogsija, nekem meg kevesebb a gondom...
Aki erre meg rábólint az utána ne panaszkodjon
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz fekeandras #14249 üzenetére
Szent szar!
Na ide állnék ki egy civil rendőrautóval meg egy vastag csekkönyvel
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz parandroid #15103 üzenetére
A jobbkezes utcák pedig tényleg veszélyesek. Másrészt engem szoktak utálni Budapesten, mert ha idegen helyen vezetek, akkor bizony minden kereszteződésbe benézek, ami néha lassítással jár,
Minek?
Mész egy úton. Tegyük fel nem tudod, hogy főút-e vagy sem (bár mikor ráhajtasz ki kell derülnie) Benézel az első utcán jobbra. Van macisajt vagy stopptábla? Nincs? Akkor jobbkezes. Onnantól az összes utca, amíg el nem érsz egy másik utat vagy egy főútvonal táblát.
Van macisajt vagy stopptábla jobbra? Akkor addig nincs jobbkezes utca, amíg nem látsz stp vagy főútvonal vége táblát.Ennél egyszerűbb dolog nincs a világon.
Ezalól csak a belváros kivétel, ahol egyirányúak az utcák, de rendszer szerűen egyik jobbra másik balra.. Így ott 2 utcába kell így benézned.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Khelben #15155 üzenetére
Er ... mivan?
Nem értem mit akarsz mondani.Jobbkezes utcák sorba. Ha azt akarod mondani, hogy sok jobbkezes utca után egyszercsak macisajtokat kezdesz látni jobbra akkor onnan simán hiányzik a főútvonal tábla mert ellopták / elkopott / stb. De ettől még igaz, amit mondtam.
Vagy arra gondolsz, hogy egyik utca jobbos, következő táblás, aztán megint jobbos?
Mert ilyen a világon nincs, akkor amelyiket jobbosnak hiszed onnan ellopták a táblát (de még így is teljesen egyértelmű, mivel ha védett útvonalon haladsz azt a te utadon is jelzi valami tábla, pl. egy főútvonal)Az elsőbbséged meg akkor van ha megadják meg kb. nem jobbkezes utcára vonatkozik manapság, hanem mindenre sajnos ....
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz RoyalFlush #16523 üzenetére
Érthetetlen hogy lehetett ebbe meghalni, sértetlen az utastér...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Khelben #21026 üzenetére
Ez a statisztika tök jó dolog, csak éppen egyáltalán nem bizonyítható, hogy a csökkenő tendenciának bármi köze lenne a zero tolarenciához.
Félreértés ne essék, tökéletesen egyetértek a Zero tolarenciával, aki iszik ne vezessen!
De annak, hogy az elmúlt 3 évbe 20%-al csökkent a halálos balesetek száma csípőből lehet még simán az az oka, hogy:
- A régi f0stalicskák kikerültek a forgalomból, a "nem olyan régi" autók meg biztonságosabbak
- Aki tipikus hétvégi, rutintalan vezető és pár éve még volt pénze hétvégén beülni a kocsiba kirándulni egyet (aztán nekimenni a szembejövőnek a kanyargós hegyiúton) annak mostmár nincs pénze benzinre se, ill. akár már autója sincs
- Kevesebb fiatal helyi f@sza csávó vezet, mert nincs pénz benzinre / autóra (bocs a fiataloktól, ez egy gonosz általánosítás)
- Kevesebb nyugdíjas vezet (akik szerintem a LEGVESZÉLYESEBBEK MINDKÖZÜL), mert már kajára se futja a nyugdíjból, nemhogy kocsikázásra.És még lenne pár ötletem.
Én amúgy Budapesten azt tapasztalom, hogy pl. egy 5 évvel ezelőtti állapothoz képest sokkal kevesebb autó jár az utakon. Bár ez csalóka, mert van szép új M0 meg minden, de érzésre kevesebb az autós. És a kevesebb autós kevesebb balesetet okoz.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Sokmindenre vissza lehet vezetni, hogy itthon miért olyan a közlekedés amilyen, de szerintem egyszerűen azért, mert az emberek bunkók.
Jan - Februárban Thaiföldön voltam, közlekedtem relatíve sokat autóval és motorral (kb 600 kilómétert). Aki már járt a távolkeleten, azt tudja milyen a forgalom... 3 sávon 6-7 autó, motor, robogó és tuk-tuk egymás mellett. Sebesség jelző tábla teljesen szélfogásra van és közlekedési lámpa is csak dísz. Mindemellett a 3 utas teljesen átlagos dolog egy robogón, de nemritka a 4-5... Meg a platós kisteher platóján a 25 ember.
Most attól eltekintve, hogy az első 50 km-en halálfélelmem volt bármilyen járműben, később úgy éreztem, hogy ez sokkal biztonságosabb, mint Budapest! NEM LÁTTAM csak egy balesetet, az is egy turista nő volt, aki matt részegen egy robogóval nemes egyszerűséggel bedőlt az árokba
Ezen kívül semmi. Szép autók voltak, (nagyon szereteik a helyiek az ilyen gagyi spoilekerek )egyik se volt meghúzva vagy behorpasztva. Motorokon nem voltak esésnyomok.Nem akart lenyomni senki az útról. Nem vágott be eléd senki, pedig ez ilyen "őrült" forgalomba nem is volt olyan könnyű. Nem anyázott rád senki. Ha indexeltél sávváltáshoz MINDIG beengedtek szinte azonnal. Mikor megelőztek mindig megpöttyintették a dudát, hogy biztos tudd, hogy előznek.
Szóval ahoz képest, hogy első ránézésre azt mondtam, hogy na én itt biztos nem vezetek mégis nagyobb biztonságban éreztem magam a végefelé, mint itthon a hungárián.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz MPowerPH #21183 üzenetére
Attól a ténytől eltekintve, hogy én sem tapadok mindig a táblán írt számra, azért a 200 fölötti haladás a sztrádán meleg.
És nem azért, mert te elbambulsz vagy elcseszel valamit. Hanem azért, mert a belsőből 90-el kijön eléd 79 éves Józsi bácsi a trabijával vagy szőke cica bal kezében sminkkészlet jobb kezében mobil, szájban meg cigaretta és a tükörben épp sminkel.
Ilyenkor már csak isten menthet meg és nem te leszel a hibás.
Illetve a 20-30 km/ó sebességkülönbséget még lehet, hogy ki tudnád fékezni és anyázhatnál egyet az idiótára, aki majdnem megölt mindkettőtöket, a 100Km-es tempókülönbséget már nem sanszos kifékezni, ha elédvágnak...Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
válasz Khelben #22472 üzenetére
2., 1990-ben 2millió személygépkocsira 2400 halálos közlekedési baleset jutott, 2009-ben 3millió személygépkocsira 822 halálos áldozat. Ezt nem mondanám romlásnak, sőt.
Azt mutatsd meg inkább légyszives, hogy hány baleset volt.
A halálozási arány semmit sem jelent, mert egy trabanttal 60 + villanyoszlop kombóba simán belehalt mind a 4 utas, míg egy 2005 után gyártott autóban kis szerencsével saját lábán hagyja el a helyszínt a sofőr. Ami nagyon nem mindegy.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Khelben #22511 üzenetére
Ez már mindjárt sokkal meggyőzőbb. Bár én még mindig gyanítom, hogy nem csupán az 50-->60 sebességkorlátozás játszik ebben szerepet, mivel a csökkenés folyamatos és nem zuhanásszerű. A jobb autók (bejutottak '90-re a nyugati autók az országba?) és talán az új biztosítási rendszer is biztos nagyon sokat lökött rajta.
Amúgy 2005-ben mi történt a MÁV-al? Nem szállít azóta utasokat? 2200-ről 145-re csökkent a vasúti balesetek száma
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
http://luxusauto.lap.hu/
Google első találata....
Luxusaztó bérlés itthon pedig mindjárt jobb oldalt a második. Halomszám vannak benne autók roycetól kezdve 5ös BMW-n át egész az Aston Martinig. Valamit csak találsz.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Khelben #22563 üzenetére
Itt nem az a hanyagság, hogy kinnmarad a tábla. Én már jelentettem be, még egy hét múlva is ott volt...
Viszont az extrém parasztság az, mikor a régesrég elkészült úton a kinnmaradt ÚTÉPÍTÉS, 30 táblánál trafizik a yard egy városon kívüli főúton, ahol amúgy 90-el lehetne menni és az egyszem kinnfelejtett táblán kívül semmi sem indokolná a 30-at a 90 helyett.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen