- Milyen okostelefont vegyek?
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz MunezXBK #36192 üzenetére
Az előző autómban nekem is Exide volt, én is meg voltam elégedve vele, pedig látott néhány kemény alföldi fagyot. Egyébként, ha valakinek mindössze 3 év körüli élettartam elegendő, akkor szinte bármit vehet, ennyit ki szoktak bírni.
profi91: Ha autót akarsz behozni eladási céllal, akkor olyat hozz, ami ritka és kifejezetten keresett modell vagy felszereltségű.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
Nálam sem hiszem, hogy megél majd két váltóolajcserét, de ki tudja...
zolikaDB: Nem tudom mekkora generátorod és akksid van, illetve, hogy minden elektromos csatlakozás kifogástalan állapotban van-e, de 15 km nem kifejezetten rövid táv, elég lehet. Ha gondolod egyszer töltsd fel az akkut, majd mérd meg egy multiméterrel, aztán mérd meg újra a 15 km-es táv után.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Az èn èrtelmezèsem szerint Csikós azt akarta ezzel mondani, hogy aki mindenáron Mercit szeretne venni 1 millióból, az vâlassza inkább a W124-est vagy a 190-est a keretbe szintèn belefèrö, de rohadó ès bajos elektronikájú W210-es helyett. Ez pedig rendben van, nem?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #37053 üzenetére
Nekem is vissza kellett fognom magam. Sokat közlekedek éjszaka és már nagyon unom, hogy minden második autó vakít. Vagy xenon vagy ködlámpa vagy DRL vagy rosszul beállított fényszóró, esetleg ezek tetszőleges keveréke.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz #10726912 #37146 üzenetére
Véleményem szerint, ha ez vagy bármelyik üzemanyag-fogyasztás csökkenést ígérő termék működne, akkor az autógyárak már ilyennel szerelnék az autókat. Kisebb fogyasztás -> kevesebb károsanyag-kibocsátás.
Mod: Egyébként némelyik termék elméleti működése elég távol áll a jelenleg ismert fizikától, kémiától.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz Manitou #37963 üzenetére
Vidd vissza. Ha kérdezik, akkor gyakran és hosszú távokon használod az autót és a generátor rendben van.
Milyen akksi volt? Ha nem cserélik garanciában, akkor Yuasa-t vegyél!
Mod: Fogyasztó nélkül hiába méregeted az akksit, legalább egy terhelővilla kéne hozzá.
Mod2: Pontosan hova szól a garancia?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz golya32 #37979 üzenetére
"CR-es motornak ha tényleg igaz nem sok a 170e km."
Szerintem pedig pont a legrosszabb korban van. Valószínűleg még pont nem volt cserélve benne injektor, nagynyomású szivattyú, turbo, de hamarosan kelleni fog.
Egy Toyota-val pont most járjuk végig ezt a történetet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz zsoltee10 #37988 üzenetére
3.0 D4-D, Denso.
ESP: A fent említett Toyota miatt eléggé körbejártam a témát és több neves injektorossal is beszéltem. Ritka, hogy egy CR dízel injektor a magyarországi nem prémium üzemanyagokkal elmenne 250e km-nél többet. Ilyenkor jön a csere vagy felújítás, ha az adott injektornál egyáltalán lehetséges. Az injektorok után jön a szivattyú. A turbo élettartama persze erősen user függő, de sajnos az sem örökéletű.
A látszat ellenére nem vagyok CR dízel ellenes, de ezeket bele kell számolni a buliba. Ha továbbra is ennyit fogom használni az autómat, akkor lehet, hogy a következő nekem is dízel lesz. Mindenesetre én inkább olyat fogok keresni ami többet futott, de már cserélték benne a fent említett alkatrészeket.
Mod: Nem a volt AAA Auto-ra gondolsz?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz golya32 #38003 üzenetére
A 2.2 D4-D-ről úgy rémlik, hogy nem a legmegbízhatóbb, de lehet, hogy keverem valamivel, úgyhogy inkább olvass/kérdezz utána. A 2.2 i-CTDi viszont egy nagyon kellemes motor olcsón és szakszerűen felújítható Bosch injektorokkal.
Mod: Az Accord csak facelift után (2006) lett 6 sebességes, ha ez szempont.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Pedig nem olyan nehéz találni, csak az olyanok annyiért cserélnek gazdát, amennyit csak keveseknek ér egy VTi. (1.5-2M Ft)
Dare2Live: Jól látod, ez nem bőrkormány. Gondolom nyílt a légzsák és cserélték a kormányt.
Manitou: Nem jellemző, hogy az akksi tönkretegye a töltőt. Automata töltőt vettél? Bizti nem ment ki?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Bati0501 #39801 üzenetére
Tapasztalatom szerint ha egy izzó az egyik lámpatestben kiválóan világít, nem feltétlenül jelenti azt, hogy egy másikban is. Ráadásul a látásunk is más, különbözőek vagyunk. Senkitől nem fogsz kapni tuti tippet. Válassz egyet a GE, Osram vagy Philips top kategóriás izzói közül és ha majd kiég, akkor válaszd a másikat. Előbb utóbb kialakul majd a saját tapasztalatod.
A H1, H4 és H7 jelölések az izzó foglalatát jelölik. Vásárlás előtt feltétlenül nézz utána, hogy a te autódba melyik való.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Elöl McPherson, hátul csatolt hosszlengőkar. Nem a legütősebb kombináció a sokak szerint a kategória csúcsát jelentő Golf-ban. Eközben a japánok szórták az elől-hátul kettős-keresztlengőkaros futóműveket a leggyengébb alapmodellekbe is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Bennem mindenesetre azaz érzés alakult ki, hogy a Golf-ot kell tekinteni a kategória csúcsának. Ugye idén is a G7 lett az év autója egy olyan mezőnyből, amiben volt egy Mazda 6 is, amit szinte mindenki imád, aki vezette már.
hobizoli: Oké, igényesebb, drágább, de legalább a hot hatch-ek alá pakolják be, mert azzal a user alkalomadtán még versenypályára is tévedhet. Egyébként meg az igényes futóművet fel lehet fogni aktív biztonsági elemként is.
qdak: Sosem volt még projektoros lámpám.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Az "is" valóban nem volt jogos év autója szempontból. Egyébként az MQB-t csak abban az esetben lehet előnyként számolni, ha az olcsóbb gyártás miatt olcsóbban is adja a VW az autót. Az, hogy nagyobb rajta a konszern haszna a vásárlót hidegen hagyja, esetleg még irritálja is. Egyébként is nagyobb innováció lenne az MQB, mint a Skyactiv? Ne már...
Balupapa: Majd fogsz, ha a megbízhatóság szóba kerül.
neduddki: Jogos, első körben jöhetne egy Auto Bild 100.000 km-es tartós teszt. Nem lenne szép, ha a Skyactiv motorok esetleges megbízhatatlansága vetné vissza a felszállóágban lévő Mazdát.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
"Létezik még ember a földön aki benyalja ezt a dumát?"
Én azok közé tartozom aki tapasztalja. 190e km felett van a jelenlegi Civic-emben. Integrához hasonlóan 1, azaz egy db termosztát lett benne cserélve a kopóalkatrészeken kívül 14 év alatt. Mérhető olajfogyasztás nincs, 2 db kiégett rizsszemizzón kívül műszakilag 100%-os. Ez nem hit kérdése.
"de ne puffogtassunk már ilyen nevetséges közhelyeket, hogy a japán autó sosem romlik el mert ez egyszerűen nem igaz."
Ebben a formában természetesen nem igaz, de elég ránézni a statisztikákra. A múltkori megbízhatósági statisztikát toronymagasan vezette a Honda és a Toyota, ha jól emlékszem...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz #10726912 #41187 üzenetére
A Lanos-szal egyéb nyűgök is vannak. Alapvetően megbízható konstrukció, de akkoriban még a dél-koreai autógyártás messze nem ott tartott, mint napjainkban. Japán vonalon Civic 4gen, Primera P10, európai autók közül pedig Punto MK1-et ajánlanék.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz .:Kristian:. #41305 üzenetére
Szabad tudni, hogy milyen márkájú feszítőgörgő volt?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz #43960832 #41375 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem véletlenül nincs termosztát abban az autóban. Egy ilyen olcsó alkatrészt nem szokás kispórolni, szerintem oka van annak, hogy kivették. A füstöléssel kapcsolatban azt eddig nem írtad, hogy bemelegedés után abbamarad. Ezen a folyamaton a termosztát nyilván gyorsítani fog, de hidegen sem kellene füstölnie és ezen már nem segít.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen