- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz Hooper #45433 üzenetére
Hogy őszinte legyek a képek és a leírás alapján ez tipikusan egy olyan autónak tűnik, amit fontosabbnak tartott a tulaja spoiler-ezni, mint karbantartani. Persze ez nem biztos, te ismered a tulajt, de ha én ilyen autót keresnék, ezt el sem mennék megnézni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Hooper #45440 üzenetére
Ki kell próbálni őket, de ritkán vezet jó dologhoz, ha a kínálat aljáról válogatsz. Persze, ha fel vagy rá készülve, hogy rendbe kell tegyél több-kevesebb dolgot rajtuk, akkor nincs gond.
Szerk.: Úgy készülj, hogy ezeken az olcsó Hondákon rendszerint nincs normális gumi, fék, futómű. A motor és a váltó valószínűleg nagyjából rendben lesz.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
De, lehet rossz. Például a csereperiódus végén már messze nem teljesít úgy, ahogy a betöltés utáni időszakban. Erősebben krakkolódik, savasodik stb. Olajcserénként mindössze 1-2 ezer Forint különbség van egy noname és egy márkás olaj között. Tényleg megéri kockáztatni? Láttál te már több tíz, esetleg százezer km-t noname olajjal használt motort bontva? Nem szép látvány...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #45955 üzenetére
Én meg 5W-40-et, ha nem eszi.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
Nem igazán van forgalomban jelenleg szétreszelt kis hengerűrtartalmú turbo motor. Amiket árulnak azoknak a teljesítménye köszönőviszonyban sincs azzal, amit a jelenlegi technika mellett ki lehetne hozni belőlük. Nem mellesleg a kisebb hengerűrtartalom miatt a mozgó/forgó tömegek is kisebbek, amik jó hatással vannak a tartósságra, ha a mérnök nem spórolja ki az anyagot felsőbb utasításra...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz ReSeTer #46201 üzenetére
Én viszont igen és igenis az tapasztalom, hogy egyszerűen nem létezik még olyan technológia, amellyel megoldható lenne a kompromisszumok nélküli villanyautózás. Persze az emberek szeretik az összeesküvés-elméleteket...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz ReSeTer #46213 üzenetére
Oké, oda képzelem. De továbbra sem értem, hogy milyen alapon feltételezed, hogy a saját példádnál maradva az egyik hónapról a másikra képesek 10 megapixeles kamerát gyártani, úgyhogy eddig még csak 1 megapixelnél tartottak. Ilyen nagyon ritkán fordul elő a fejlesztések során.
ReSeTer: Sajnálom, de mérnöki szemmel egy kicsit másképp látom a világot...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #46222 üzenetére
Én pedig most értem haza a III. kerületi Kipufogó Klinikából. A héten elkezdett erősen kifújni valahol a kipufogó, így bejelentkeztem. Tudtam, hogy a kipufogórendszer még gyári és a középrendszer csövezése már elég rozsdás. Gondoltam, hogy valahol kilyukadt, javítsák ki én meg rendelek egy új középrendszert. Ehhez képest a középdob csövezése elrepedt, a hátsódobé pedig szét is vált. Mivel mennem kell az autóval, így inkább legyártattam velük. Egy óra alatt elkészült. Új középdob csövezéssel és új cső a hátsódobhoz szereléssel, másfél év garanciával, kedves, korrekt hozzáállással 32k volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Melack #46291 üzenetére
Azért, ha jól emlékszem előfordultak elektronikai gondok, idő előtt cserére szoruló kopóalkatrészek és persze az összeszerelés minősége is hagy némi kívánnivalót maga után.
Én továbbra is úgy gondolom, hogy jobban járnál egy idősebb, de autószerűbb autóval.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
Az április 1-én történt kátyúkáromat a tegnapi napon kifizette a Közút. Az egész ügyintézés során korrektek voltak és a kártérítés összege is messze meghaladta az elképzeléseimet.
Mindenkinek tanácsolom, hogy hasonló helyzetben feltétlenül hívjon rendőrt, keressen tanút és készítsen fényképeket! Megéri.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #46993 üzenetére
A kátyú után félreálltam az autóval. Megállapítottam, hogy legjobb esetben is egy gumi sérült. Kihívtam a rendőrséget és amíg megérkeztek körbefényképeztem a helyszínt és az autót, illetve elkértem néhány tanú elérhetőségét. Másnap kitöltöttem a kárbejelentőt. Pár napra rá felkeresett egy úr a Közút biztosítójától és felmérte a kárt. Közben kiderült, hogy nem csak egy gumi sérült, hanem kettő, illetve két felnit is javítani kell. Elmentem futómű ellenőrzésre is, de szerencsére nem állítódott el. A futómű ellenőrzésről számla, a felni javításáról számla, illetve szakvélemény kellett. Ezt utólag e-mailben elküldtem az úrnak, aki felmérte a kárt. Ezzel a dolog le is zárult és már csak a kártérítésre kellett várni. Végül kifizették négy gumi 70%-át, a felnik javítását és a futómű ellenőrzést is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
DeFranco-nak:
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
Az Árajánlatkérés menüpont alatt kitöltöd az adatokat és beírod, hogy milyen alkatrészekre van szükséged az autódhoz. Természetesen nem neked kell tudnod a megfelelő cikkszámokat. Azt majd ők kibogarásszák, hogy milyen kell az autódhoz alvázszám és motorszám alapján.
Mustármag: Valószínűleg rizsszem izzó kell hozzá, mint a legtöbb japán autóhoz. [link]
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
-
!Overdose!
őstag
válasz Dany007 #48453 üzenetére
Valószínűleg a gyártás/összeszerelés minősége ingadozott a modellciklus alatt. Illetve váltogathatták a különböző beszállítókat is. Mindenesetre vállalható a 75-ös is, mint szinte minden autó, csak fel kell rá készülni, hogy nem lesz olcsó fenntartani és sok Rover fórumot kell olvasni, hogy mit honnan és milyen minőségben érdemes beszerezni. A szerelem az szerelem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz blt.62 #48510 üzenetére
Sokkal nagyobb eséllyel indulsz, ha bevállalod a benzinest is, főleg a nagyobb motorosokat. Ekkora keretből már találni jó 124-eseket és szerintem el is férnél benne. Ritka, de van ortopéd üléses is belőle, ami gondolom nem lenne hátrány.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Ha már így kérdezed, akkor elmondom, hogy én miért nem vennék francia autót. A sokszor hangoztatott franciás kényelem (ami mellesleg szerintem egy Magane-ban nincs meg, inkább a felsőbb kategóriára jellemző) nekem inkább billegős, bizonytalan futóművet jelent. A belső tér ergonómiája a legtöbb francia modellnél nem tetszik. A '90-es és 2000-es években a motorjaik nem voltak kifejezetten korszerűek, a váltójuk pedig egyenesen csapnivaló. Tény, hogy nem lehet egy kalap alá venni az összes francia autót, de készítettek néhány olyan valóban megbízhatatlan típust, ami visszafordíthatatlanul rányomta a bélyegét a francia autókra. Felfoghatatlan, hogy hogyan fordulhat elő, hogy mondjuk egy C5 valakinél hibátlanul üzemel több százezer km-en keresztül (több usernek is van itt a topikban) másoknak pedig végtelenül megbízhatatlan. Egyszerűen túl nagy a szórás és ez valamilyen tervezési/gyártási/szervizelési hibára utal. És ahogy hallom, illetve tapasztalom, mert nekünk is van a családban és a cégben is francia autó igenis nehezen szerelhető.
Persze van pozitívum is. Okkal vagy ok nélkül, de nagyon lent van az áruk és számos olyan modell fűződik hozzájuk, ami megdöbbentő formai vagy műszaki tartalommal rendelkezik, amiben ülve kicsit ki tudsz lógni a tömegből. Például a C6.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Tudod hol szerelték össze a kései Yarisokat?
kalmanchris: Volt 505, Xsara, Boxer.. Jelenleg van 206, 306, Boxer. És vezettem sok mást is. Feszesebb futóműhöz és jobb váltóhoz vagyok szokva. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz kalmanchris #49042 üzenetére
Most, hogy mondod francia coupe-t még nem vezettem. Kíváncsi vagyok, amint tehetem kipróbálok egyet, hogy mennyivel érzem biztonságosabbnak, mint a többit.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz whitezo88 #49137 üzenetére
3.0 D4-D Toyotánál csak a 4 Denso injektor jön ki 500k-ból. Sajnos 2-t már cserélni kellett valamivel valós 200k km alatt. Egy tartósabb és gyári technológiával felújítható Bosch injektoros CR dízel jobb választás.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #49338 üzenetére
A válaszadók átsiklottak a felett, hogy hogy fogod feltenni a 60mm középfuratú felnit a 65,1mm-es agyra?!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tippmix
- Panasonic LCD és LED TV-k
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Trollok komolyan
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen